Markės
670 iš 1420
Lancia Lybra 1999 - 2006
Lancia Lybra, 1999 - 2006
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.512% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 6
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Lancia Lybra 1999 - 2006Lancia Lybra 1999 - 2006Lancia Lybra 1999 - 2006Lancia Lybra 1999 - 2006Lancia Lybra 1999 - 2006Lancia Lybra 1999 - 2006
Lybra gaminama Alfa Romeo 156 pagrindu ir pakeitė modelį Lancia Dedra. Kaip ir Dedra Lybra yra gaminamas su sedano ir universalo kėbulais. Modelio vardas yra užuomina į lotyniškai skambantį Zodiako Svarstyklių ženklą. Tai rodo Lancia pomėgio vadinti automobilius graikiškomis raidėmis pabaigą. Lybra buvo gaminamas Rivalta gamykloje šalia Turino iki 2002 metų, vėliau – Mirafiori gamykloje pačiame Turine.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
2017-08-16
Lybra dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazos kuro sanaudos ipac su shell degalais. Komfortas kaip limuzinu. Prabangus grazus vidus.
Truksta isvaizdos isorei vertinant stereotipiniu supratimu.
su sviesiu salonu atspndi Italu pomegi groziui ir kokybei. Automobilio technines charakteristikos atliepia salono charizma sviesiom spalvom ir tiesiog sauletam dangui salies kur su vyno gausa koreliuoja viskas kas sudeta vidui nes Alcantara yra Alcantara o ji kuo puikiausiai dera prie tos garso aparaturos kuri ir yra it koks tandemas su salonu. Techniskai subtilus ,,laivelis" kuo puikiausiai ,,eina" keliais per didesnes ar mazesnes duobeles islaikydamas ,,pludruma" ir elegantiskai ,,nueina" savo keliais. Detales brangios tik mastantiem jok sis auto per daug ,,nugyventas". Bet juk akivaizdu jok jis tarsi koks ,,Bentley" kur ir pas viena ir pas kita isejimo is mados supratimas neegzistuoja net jei idemiai ziurint tarsi issisoka isores forma is stereotipinio supratimo koks turi buti auto. Na o jei ,,Bentley" netinka tai lyginkit ir su ,,Saab" nes kad ir kaip besuksi esme paprasta - LYBRA PRABANGOS IR KUKLUMO, PRABANGOS IR CHARIZMOS, PRABANGOS IR SVEIKO PROTO KAINOS BEI VISAPUSIO PASISEKUSIO ISSKIRTINUMO ETALONAS KELIUOSE TURINTIS VERTE SUPRANTANTIEMS APIE ITALU GYVENSENA. DETALIU KAINOS SVEIKO PROTO RIBOSE. TVARUS TIKRAS SAVO KLASES FLAGMANAS. SU ISLIEKAMAJA VERTE JEI GEBAMA TAUSOT IR PUOSELET. Ziurekit kad butu tausotas auto. Ji atskirsit is bendros salono isvaizdos. Visa kita dulkes vejyje ir/ar nereiksmingos smulkmenos kurias eksploatuojant bet kada pasikeisit.
Pilnas atsiliepimas...
A | 2017-01-14
Puikus automobilis už gerą kainą
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, pigus išlaikymas, gausi standartinė komplektacija, paprasta pakaba
Nežinoma bananų respublikoj, tikras lietuvis geriau ims passatą
Atvažinėjau 7 metus, tikrai puikus automobilis už žemą kainą. Pakaba - paprasta, ne daugiasvirtė, atsirestauravus svirtis - pamirši visam mašinos gyvenimui. Gausi standartinė komplektacija (bose garsas, alcantaros salonas), puikaus išpildymo salonas. Variklis neužmušamas, dinamiškas, puikaus garso (2.4jtd). Pigus išlaikymas, mažas nuvertėjimas (nes tiesiog pats automobilis jau smarkiai nupigęs). Rinktis "gyvą" automobilį nuo 2002m (110kW arba 85kW). 1.9 - ekonomiškesnis ir kiek pigiau išlaikomas, 2.4 - galingesnis/smagesnis. Nupirkus pigų, nesistebėt, kad reikės ikišt pinigų, nes normalūs variantai užsienyje pigiau nei 2000eur neparsiduoda.
Pilnas atsiliepimas...
Vairuotojas | 2016-02-05
Bendrai - neblogas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, ekonomiškas, gera audio aparatūra, gera vairavimo kokybė, geras vidaus salono dizaino išpildymas, patogūs el. sprendimai
Pakankamai aukštos dalių kainos ir labai didelis nuvertėjimas, išorės dizainas nekoks, trūksta kokybės
Automobilį pirkau 2012 m. Realiai atvažinėjau iki dabar - 2016 m. Visumoje auto pakankamai neblogas. Dizainas aišku neįspūdingas (išorėje), bet vidus viską atperka. Palyginus su kitomis tokio lygio auto, tai tikrai vidaus dizainas išpildytas 110 proc. Aišku, nelyginant su BMW, MB ar kitomis prabangiomis auto. Čia yra Italų pigusis limuzinas. Mieste plaukiu kaip laivas, trasoje, kai reikia, skrendu kaip vėjas. Kadangi didžiąją laiko dalį teko auto eksploatuoti Kaune, bet karts nuo karto teko vairuoti ir įvairius prabangius auto, tai paliko gerą įspūdį pakaba. Labai švelniai surenka duobes. Važiavimo kokybė tikrai nenuvylė. Neužmušamas dyzeliukas, 77 kw variantas. Pati auto gana sunkoka, bet dėl įdomumo teko draguoti ir su tokių pačių metų BMW 530 ir kitais galingesniais modeliais, tai likau nustebintas, nes daugeliu atvejų juos apdėdavau :) Variklis ekonomiškas, bet pakankamai galingas. Aišku, trasoje jau mažoka, kai reikia lenkti kokią fūrą ar pan. Norėtųsi daugiau galios (vien tik dėl saugumo lenkiant). Dalių kainos ne VW, bet ir ne MB ar BMW. Laikosi per vidurį. Pakankamai kokybiškos, yra analogų. Pats auto nuvertėjimas tai žveriškas. 2012 m. pirkau už 7000 Lt, o dabar pardaviau už 600 Eur (2000 Lt). Per eksploatavimo laikotarpį teko restauruoti turbiną (700 Lt), keisti sankabą (1000 Lt), galinio rato guolį (400 Lt) ir visi kiti smulkūs bei nemalonūs gedimai, kurie sumoje atsiėjo apie 500 Lt (+-). Aptarnauta buvo ne garažuose, o padoriuose servizuose. Taupant ir ieškant, žinoma, būtų buvę galima sutaupyti ir čia. Kaip ir kiekvienam auto - elementarūs patikrinimai. Šiaip, jei tokį auto pirkti tarp 2010 ir 2012 m. tada verta, nes pagal kainą gaunate geriausią variantą, lyginant su tokios klasės kitais auto. O dabar jis jau nebeturi vertės, o dalys dar pakankamai brangios, kaip tokiai auto. Šiuo metu tokio jau neberekomenduočiau.
Pilnas atsiliepimas...
Lancia | 2014-11-07
Lybra, 2.4 JTD, 99 kW, 2003 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Italas, limuzinas, daug patogiu elektroniniu sprendimu, saugus, minksta pakaba, aukstai sedisi, galingas (2.4 JTD), kaina
Italas, yra keleta modelio "ligu", tikrai ne sportine auto
Limuzino tipo, dinamiska, patogi, savotiskai grazi ir naujoviska (tais laikais tai tikrai) auto uz labai prieinama kaina. Pirkta is prancuzijos, del to kebulas buvo su defektais ir nors man priekis automobilio yra tikrai savotiskas, bet galas ir vidus labai patinka. Auto 3 metus Lietuvoje - rudziu nera. Kadangi variklis didelis, kartais kyla problemu del servisavimo (sunku prieiti/pakeisti detales). Elektronika, na nors kol kas, negenda. Pakaba issiderina, bet nemazai kelio vaziuoju kaimo duobetais keliukais, o kadangi variklis sunkus, tai kas metus reikia kazkokia ivore ar kazka priekyje pasikeisti. Traukia labai gerai, bet tai nera sportine masina - posukyje sunkiau ja valdyti (tokiais atvejais reikia imti Alfa Romeo). Eksploatacijos metu teko keisti pavaru deze (naudota) ir sankaba, pakabos detales, pagrindini dirza, stabdziu kaladeles ir dar kelete nereiksmingu smulkmenu. Po 200K-250K pareina auksto slegio kuro siurblio metalo lydinio tarpines (apie tai galima paskaityti Bosh forumuose). Man taip pat reikejo restauruoti, nes ziema nesivede, o pirkti visa siurbli per brangus malonumas. PS: automobilis dar iki neseniai tarnavo kai kuriu saliu aukstiems valstybes tarnautojams, manau tai parodo kad tikrai malonu juo vaziuoti. 2.4 JTD, 99kW. Vienintelis minusas - pavarų dėžė ir sankaba, nes variklis yra paprastai per galingas jai. Su laiku (3-7 metai) susideves sankaba. Turbina angliska - gera. O pati variklio gelezis mano nuomone neuzpjaunama. Kuro vartojimas mieste pastoviai spaudziant dugna 9-9.5, normaliu rezimu - nepilnai 8. Is Vilniaus i iki Palangos vaziuojant 110 ir 130 (+10km :)) sudegino 5.6l./100km. Rezultatas labai geras, nes vaziuojant > 130 apsukos virsija 3000. VIdutines sanaudos 6-7 l. Keleta kainu pvz.: restauruota turbina 800-1200, naudota pavaru deze 500-1000, naujas geras sankabos komplektas 700. Pagrindinio dirzo pakeitimas 500-700, pavu dezes/sankabos pakeitimas ~1000. Pakabos detales pakeitimas 30-300. (darbu kaina pateikta is dideliu fokusuotu i italus servisu) Automobilis nuvertejo labai daug. Jo kaina prasideda TIK nuo ~1500 euru!!! Pigiau ar panasia kaina kitu markiu automobiliu tokios komplektacijos nerasi niekaip. Pats pirkau uz 1700 euru. Standartas, kaip ir kitose auto, ziureti kad nenusipirkti mirstancios masinos, nes is serviso neisvaziuosi.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2011-09-25
Lybra 2.4 JTD 2002 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera trauka, ekonomiskas, maloniai valdos, komfortiskas, gera garso izoliacija
nepatiko sedesena nes sedi gan aukstai, bet tai ipratimo reikalas
Pirkau parvaryta is Italijos, eksploatuoju jau beveik metus laiko. Pirmiausiai i akis krenta automobilio isvaizda - tai isties gan isskirtinis masiniukas :) Zinoma, isvaizda - skonio reikalas. Asmeniskai man nelabai patinka priekis, bet galine universalo dalis tikrai graziai ir skoningai ziurisi. Nors visumoj automobilio formos tikrai idomios ir issiskiria is kitu auto mases. Visgi italiskas dizainas. Kazkas isimyles is pirmo zvilgsnio, kazkas nekes :) Manau kad sis modelis uz savo kaina ir uz tai ka gauni, tikrai lenkia dauguma klases konkurentu. Pakaba minksta, variklio trauka super, kebulas cinkuotas, + kad ir standartine komplektacija ji yra praktiskai 'pilna' (maniske LX komplektacijos - pilna BOSE aparatura, versta oda, 10 airbag, uztamsejantys, uzsilenkiantys veidr., cd changer, navi ir t.t.t.t.). Na tai is tiesu komfortiska masina, nors baze 156 alfos, bet pakaba Lybroj visiskai kitokia. Tai visgi auto skirtas komfortiskam, o ne sportiskai vaziavimui. Visumoj auto esu patenkintas, kelyje dar nepavede. 2.4 JTD 103 kW, smagus, trauka gera, dirba tyliai, ant kelio stabili ir valdosi labai lengvai. ekonomiskas, vidutines sanaudos ~6.5. trasoj jei nesmaugi, i 5 l. galima tilpt nors auto tikrai nemaza. nusipirkus keiciau turbo slegio davikliuka ~200 lt. + tepalai, filtrai.. daugiau nieko daryt nereikejo, technikine praejo pati. Tiesa, po biski pradeda lyst garsiukas is priekinio stabilizatoriaus (gumines ivores). Nieko stebuklingo, auto kaip auto. Jei nenusimanai automobiliu mazguose, geriau nuvaryk i servisa kad nenusipirktum uzdrozto problemu kratinio.
Pilnas atsiliepimas...
Algirdas | 2010-09-27
2000 m. Lancia Lybra 1,9 JTD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geros skardos, gausi komforto ir salono įranga, ekonomiškas, kokybiška audiosistema
Neefektyvi salono ventiliacija, žiema iškyla grėsmė sulaužyti durų rankenas.
Ekonominės klasės automobilis. aprūpintas gausia komforto įranga. Gera kėbulo kokybė, po 2 lietuviškų žiemų su Vilniuje gatvėse naudojama chemija neatsirado rūdžių židinių. Pakaba gana paprasta nėra tokių gudrybių kaip AUDI A4, kelio nelygumus gesina pakankamai gerai. vairo mechanizmas ,,informatyvumu" dėl stiprintuvo nepasižymi. Pagirtinas salono išpildymas, plastmasės negirgžda ir nebarška, gera garso įzoliacija, ,,alkantara" verstos odos sėdynių aptraukimas geras tiek žiema (labai nesušala) tiek vasara (oro tarpeliai neverčia taip gausiai prakaituoti). Gera ir kokybiška gamyklinė audiosistema su gera akustika, yra ir žemadažnis garsiakalbis. Vairuotojo darbo vietos ,,ergonomika" patogi, sėdynė gerai prisiderina prie vairuotojo ūgio ir su 1,95 ramiai ir patogiai įsitaisai. Vairą gali priderinti irgi prie rankų ilgio, valdymo mygtukai ir svirtis išdėstytos protingai. Ilgesnėse kelionėse stuburas ir dešinės kojos pėda nepavargsta.Tiesa reikia pripratimo prie informacinio bloko sistemų ir pasistemių, bet tai laiko klausimas. Prasta salono ventiliacijos sistema, pavasari,rudeni tenka pastoviai ,,žaisti'' su priekinio iš šoninių stiklų apiputimu. Netikusi durų rankenų konstrukcija, žiema prišala ir patraukus lūžta. Apibendrinant kainos-kokybės santykį tai jis manau atitinka realybės lygį. 2000 m. kainuoja apie 8- 9 tūkstančius litų. Žinia visi ,,vokiečiai" tokių metų ,,šoka" virš 10 000 lt. 1,9 JTD 77 KW, tikrai neblogas variklis su gera kuro įpuškimo sistema ir tikrai ekonomiškas. Miestas - 8 ltr., plentinis variantas - 5 ltr. Tiesa silpnokas ir važinėti 60 km/h su 4 pavara jam sunkiai sekasi. Žodžiu sukimo momentas normaliai pasireiškia prie 2200-2500 aps./min. tada jau gali dirbti su pavarom, su 2,4 JTD praktiškai tai darai prie 2000 aps/min.. Geresnis variantas nuo 2001 m. 81 KW arba 2,4 JTD. Detalių kainos panašiai AUDI A4 lygio. Gamintojų įvairovės nėra, todėl gali tekti paieškoti prekybos tinkle. Dominuoja įtalų gamintojų produktai, o jie nėra visai pigus, kiniečių ,,klonų" nėra. Pakabos elementai laiko priklausomai nuo važiavimo stiliaus ir kelio dangos, bet neteko girdėti, kad pasikeitus metų laikotarpyje reiktų pakabą perrinkinėti. Variklio aptarnavimas labai nepatogus, sudėtingi priėjimai, reikalingi geri įrankiai nes ne visur raktą ir įkiši. Kad pakeisti kaitinimo žvakę tenka nuardyti didelę dalį papildomos įrangos. Žodžių kaip ir ieškok serviso specialistų. O ten darbo val. įkainiai nėra pigūs. Kainos nuvertėjimas bandant parduoti gana ženklus, panašiai 200-400 eurų už metus. Pirkėjų ratas tikrai siauras automobilis lietuvių tarpe nėra populiarus. Pirkti atvežtus iš Italijos nes nėra mate žiemos ir pakabos ir transmisijos elementai ir agregatai nėra paveikti korozijos.
Pilnas atsiliepimas...
 
Lancia modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži   YpsilonYpsilonYpsilon
  Kompaktiniai    Delta 
  Vidutiniai   Lybra  
  Dideli   KappaThesis Thema
  Kabrioletai     Flavia 
  Mini vienatūriai    Musa 
  Dideli vienatūriai    Phedra 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai