2019-07-02 |
Kita mašina tik alfa))
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, variklio galia, detalių kaina, aplamai automobilio kaina (kam permoketi už visokius BMW ir VAG), charizma
Apsisukimo spindulys, garso izoliacija
|
Sveiki! Noriu pasidalintis savo atsiliepimų apie šią mašiną ir įnešti indėlį į šios markės mitų griovimą. Naudoju apie 8 mėnesius. Per ši laikotarpį nuvažiuota apie 15000 km ir kažkokių ypatingų gedimų nebuvo. Iš minusų tai garso izoliacija ir apsisukimo kampas.
Charakteristika; modelis 156 2.4jtd 129kw, 2005 metų. Prieš alfa turėjau Peugeot 307.
Senai norėjau alfa ziurejau 166 bet tuo momentu nebuvo Lietuvoje tai nusipirkau 156 ir nesigailiu. Sėdynės komfortiškos ir tolimosiose kelionėse nugarą neskauda. Kas liečia skydelį tai kai pirkau tai iškart buvo aišku kur kas yra - paprastai ir aiškiai kaip sportinėje mašinoje. Vairavimas vieną iš stipriausių pusių šio automobilio; su pezu lekant 130km/v jau buvo baisoka, su alfa 190km/v mašina tvirtai laikosi ant kelio. Žiemą problemų nebuvo. Kas liečia remonto tai nėra baisiai brangų ir turint noro ir rankas galima pačiam be problemų padaryti (internete pilna informacijos). Trumpai apie dizainą; alfa moka gražius automobilius daryti, einant namo dar keletą kartų apsisuku pažiūrėti į ją!!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-05-08 |
Alfa Romeo 156 Sportwagon
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minktštas, ganėtinai erdvus, patogus ilgose kelionėse.
Silpnoka garso izoliacija.
|
Pirkau kaip pirmą automobilį, visiškai nesigailiu. Eksplotacija ne iš brangiausių, dėvėtų detalių taip pat netrūksta. Važiuoja komfortiškai, sąnaudos nedidelės. Patartina atlikti papildomą garso įzoliacija. Remontas pigus, paprastas. Važiuoklė galima restauruoti. Prieš perkant, būtina pasitikrinti slenksčių, bei arkų būklę, pagrindinės vietos kurios rūdija. Taip pat būtina pasitikrinti vietą, kur laikomas atsarginis ratas, ar nesikaupia vanduo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-06-22 |
ALFA ROMEO 156 1.8TS 2000
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus ilgesnioms kelionems, geras valdomumas, nebrangi eksploatacija ir retai iskylantis gedimai.
Reikia priziureti kebula (ypac slekscius), menkoka garso izoliacija vaziuojant uzmiesty.
|
Alfa ROMEO 156 2000m 1.8 TWIN SPARK. Pigaus islaikymo auto. Su imontuota duju yranga galima vaziuoti uz centus. Nezinau kodel visi ju bijo, matyt kazkada kazkas nusipirko lavona visiska ir priskleide apie siuos auto visokiu mitu. Mitas, kad remontas brangus. Vaziuokle paprastesne ir remontas pigesnis nei kai kuriu vokisku auto. Is variklio puses jokiu nusiskundimu, auto puikiai pritaikytas dirbti su dujom (todel 4iuose cilindruose stovi 8 zvakes), trauka ant duju tokia pat kaip ir ant benzino. Galvojau kad reikes keisti zvakes nes buvo pradejes dirbti keistai variklis,bet uzteko truputi apvalyti zvakes ir auto iki siandien dirba be problemu.Elektra nei karto nedurniavo, nors ir nera jos cia perdaugiausia naudojama. Per metus eksploatacijos tvarkyta tik dalis vaziuokles ( kaires puses virsut. sake, abi galines sakes), daugiau jokiu gedimu neiskilo. Patikrinti kebulo bukle, nepatingeti palysti ir paziureti auto dugna.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-12-06 |
AR 156 2.0 JTS 121kw 2004m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Cinkuotas kebulas,grazus vidus ir isore,stabili,gera trauka
po 15 metu pradeda rudyti dugnas
|
Vairuoju 4 metai,problemu neturiu.Jei nori tureti tvarkinga auto reikia priziureti.Negendanciu masinu nera.Vairuoti smagi,trauka gera,ant kelio stabili,pakaba kietoka-todel kaimo keliams netinka.Pakaba prieki ir gale kaip Zigulio jei kas pamena,tik svirtys ne skardines.Kai sudedi kokybiskas detales laiko ilgai,geriausia powerflex.Sako alfose elektronika genda,tai joje Italisko kaip ir nieko nera,visi davikliai Bosch.O jie po 150000 km kiekvienoj masinoj gali sugesti.Cia apie alkuninio sukiu davikli.Cia mano antra alfa,pirmoj tai pat keiciau,bet gal po 250000.Buvo 2.0 TS ,geri varikliai,nuvaziavau 315000 ir pardaviau atvazinejes 6 metus,nes dugnas prakirmijo(ji 98m gimimo)Po keliu metu prasilenkiau kelyja,vadinas dar vziuoja.O JTS pliusas,kad benzo maziau ima,galios truputy daugiau,ir zvakes tik 4.Apsildymo vedinimo kontrole protinga Saugi,oro pagalviu galviu gal 12.Muzika puiki,BOSE.Kita auto vel bus Alfanes audi ir ww turejau,nebenoriu jau.Alfa pigiau remontuoti,jei ka,tik pagrindini dirza keiciant reikia velenelio fiksatoriu,konkreciam varikliui.Pirkau is PL uz 40 zl.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
shoberis | 2017-05-23 |
Puikus kasdienai auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
komfortisška,patikima visus pliusus išdesčiau aprašyme
spyneles,tapogi daugiau rasite aprašyme
|
Na pati mašina yra itališka,bet nėra tokia prasta kokia galvojau pliusu turi iš ties nemažai tokių kaip nedidelės kuro sąnaudos bent jau mano buvo su 1.9 varikliu,morališkai nepasenus,važiuoja tikrai gerai tinkanti mašina tiek pagyvenusiam žmogui tiek jaunam nes mašina traukos turi tikrai nemažai,aš turėjau universalą tai man ji pasirodė iš pradžių labai maža bet pavažinėjus ir pripratus tikrai ji talpi ir fotelį pavyko igrūst,taip pat yra gana komfortiška sedynės tikrai patogios,na bet keleivio pusėje kur yra bardačiokas jau aukštesniam žmogui sunku butu atsisėst. Na o minusu yra tikrai nedaug ai pirmas mano manymu didžiausias minusas yra kad priekinių durų spynelės yra labai nekokybiškos nes jos isispaudžia į vidų ir kartais buna labai sunku atstatyti i pradine padėtį spynelę. Kitas minusas kad bagažinė yra nepatogi kai reik kažka įkraut nes yra lovelio formos. Taigi iš mechaninės pusės nieko blogo negaliu pasakyt,bet nuo senumo bevažiuojant lūžo pusašis tai yra vienintelė bėda kurią patyriau. Jei laiku viska keisit bei prižiurėsit tuomet alfa romeo bus puikus auto :)
Taip pat man nebuvo ji nei kiek papuvus buvo tik šiek tiek rudžiu
Už šią alfa mokėjau 400e :) Man jo taisyt praktiškai nereikėjo viena kart variau į servisą keist pusašio :) Pažiurėti ar nėra supuvęs kebulas,patikrinti ar funkcionuoja spyneles neiisispaudzia kaip minėjau
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-04-30 |
Nera ko bijot
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puiki kasdienai, pigi.
Didokas apsisukimo spindulys, papildomas demesys vaziuoklei, kitam gal per daug isskirtine
|
Auto rinkos kaina 700eu. Akivaizdu, kad tai nera kazkas, del ko butu galima baisiai pergyventi, bet vis gi.. isigijau si auto po to kai maniske nuvare 1000eu i minusa ir nebuvo pinigu. Rinkausi, nes buvo nesurudijus, viskas aptvarkyta, o kaina nesikandziojo. 1.9 jtd 77kw netaupant, Kaune pasiima 6.6l/100km. Ziema bedu nebuvo, nes pardavejas del zvakiu keitimo ir startario perrinkimo greiciausiai nemeleavo. Vidus labai nestandartiskas ir reikalaujantis laiko pripratimui. Girdejau atsiliepimu apie bludijancia elektronika, bet mano alfoj veikia visi indikatoriai ir jokios lemputes nesprogineja. Plastmases nebarskuciai ir gan neblogai surinktos. Pirma is turetu auto kam prilyginciau pagal komforta tai e46 tik esminis skirtumas kad priekis varomas:) kazkiek erzina rankeneles nes pastringa retro mygtukai bet supurskiant kas pora men veikia puikiai skustis netenka, gal net kita kart visai simpatiskai atrodo:) Pagrindines bedos vaziuoklei reikia daugiau demesio bet daug kas restauruojasi ir nieko baisiai sudetingo nera. Nuvertet nera jau kur. Ziuret kaip ir kiekviena paprasta auto
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aliona | 2016-02-11 |
Alfa Romeo 156 Spotwagon
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stilius, grožis, galia, malonumas vairuoti, išskirtinis dizainas, patikimas variklis
Durų rankenėlės, pakaba
|
Apie Alfa Romeo svajojau dar neturėdama automobilio. Automobilių entuziastai man pritars, kad Alfa Romeo nėra paprastas automobilis. Tai - itališko grožio, unikalaus stiliaus kūrinys, kuriame juntama lenktyninė širdis ir dvasia. Todėl visiems, kurių poreikiai nėra bulvių vežiojimas, o iš automobilio tikimasi turėti daugiau nei paprastą metalą su pigiu plastiku, rekomenduoju tik Alfa.
Savąjį automobilį pamilau iš pirmo žvilgsnio, o pavairavus jį supratau, kad jie liaupsinami ne be reikalo. Lyginant su kitais auto, Alfa labai malonu vairuoti. Mano variantas yra 2,4l 129 kW sportinis sedanas. Buvo nupirktas su pažemintomis sportinėmis spyruoklėmis, bet, mūsų keliams pakaba buvo per žema ir teko įstatyti įprastines. Prieš spyruoklių pakeitimą, automobilis buvo ypatingai stabilus staigiuose posūkiuose. Pakeistus spyruokles į kiek aukštesnes, stabilumas šiek tiek sumažėjo (logiška, nes spyruoklės aukštesnės), bet vistiek ji liko nepalyginamai manevringa.
Nesuprantu iš kur žmonės ištraukia tokius gandus dėl remonto! Alfa - automobilis kaip automobilis. Nekalbėkime apie prastus servisus, kurie peikia Alfas, nes patys apsiriboja vokiškų automobilių taisymu. Kiek išprusę meistrai lengvai apsiima jas tvarkyti, o remonto kainos standartinės! Žinoma, galbūt NE VISAS detales rasite Lietuvoje, bet gyvename 21 amžiuje, kur internetiniai užsakymai vykdomi labai greitai. Silpniausia Alfa Romeo dalis - pakaba. Jos genda visuose automobiliuose, bet Alfose ji arba silpnesnė/ arba neatlaiko sunkaus variklio svorio ir dažniau lūžta. Pasikeiti gumytes ir vėl ramiai važiuoji. NE PROBLEMA!
Salonui nepataupyta. Odinės sėdynės labiau vertinamos, bet veliūrinis salonas taip pat puikios kokybės! Sėdynės sportiškesnio tipo, todėl ilgai vairuojant neskauda nugaros. Niekada nebuvo problemų dėl salono apšvietimo mygtukų. Viskas veikia idealiai.
Labiausiai erzina priekinių durelių retro stiliaus rankenėlės - esan drėgmei rankenėlių mygtukas neatšoka nuo durelių, todėl kaskart reikia jas krapštyti raktu.
Nepaisant kelių trūkumų, automobilis yra TOBULAS. Ateity nežadu išsižadėti nuo Alfa Romeo. Patikimi ir galingi. Teko keisti kaitinimo žvakes, bet tai padarėme savo nuožiūra, o ne iš būtinumo. Žiemą kuriasi puikiai, todėl prieš peikdami automobilio šaltą užvedimą nusipirkite geresnius akumuliatorius.
Automobilis ilgai įšyla iki darbinės temperatūros.
Turin galingą automobilį labai sunku gražiai ir taupiai važiuoti. Tiesiog neįmanoma! Daug spaudžiant ir važiuojant kaip lenktyninėje trasoje, automobilis gali imti 12l/100 km. Bet galima spjauti į galią po kapotu ir sutilpti į 7-8l mieste. Automobilį pirkome už 7000 lt. Dėl mūsų kelių subtilumo reikėjo atstatyti sportines spyruokles į 'normalias'. Eksploatuojant realiai nieko brangaus netvarkėme. Kadangi automobilį nupirkome pačio nuvertėjimo dugne (2004m automobilis pirktas 2014m gale), daugiau rinkoje jie nepinga. Įvedus eurą, Alfa romeo pabrango, todėl galima bus parduoti nepatyrus didelių nuostolių.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Alfa romeo 156 | 2015-04-30 |
ALFA ROMEO 156
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
iskirtine grazi komfortiska smagu vairuot
brangios retos dalys silpna elektronika ir vaziuokle rudija istisai turi kazkas but sugede
|
Masina grazi isvaizdi atrodo komfortiskai bet . . . Lietuvoj nevertinama nors masina miestui nes vaziuokle silpnoka ir problemos su elektronika. VARIKLIS geras kol nesugenda o kai sugenda daliu kainos dideles sanaudos ir apie 10 benzo. Megsta rudyti. Didziausias minusas brangios ir retos dalys ir netikus sankaba o siaip tai grazi isskirtine konfortiska masina uz mazus isigijimo kastus bet brangius eksplotacijos kastus. Nepirkti nes dalys brangios ir nera ju. Kaina pigi bet dalys trigubai brangesnes jau geriau kita masina nepatariu pirkt
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ramūnas | 2015-04-04 |
ALFA Bestyja
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Grožis, valdymas, kaina
Nelaiko važiuoklė, brangios jos dalys, prasta audio kokybė
|
Būdamas dar vaikas atkreipdavau dėmesi į ją, tas itališkas Walter de'Silva dizainas, svajojau kadanors tokią vairuoti. Kad ir kokio mėšlo apie šią markę yra tekę girdėti, manau šias mašinas perkame širdimi, ne protu. Mano turėtos buvo red racing spalva, gražūs ratai. Labai patiko variklio gyvumas, valdymas, trumpos pavaros, patogu sėdėt už vairo.
Kas dėl trūkumų, tai ji kaip pasikėlusi aukštos klasės pupytė, ji graži ir kartą pravažiavęs su ja, norėsi sėsti dar, bet dažnai neduos, rodys kaprizus ir gadins tau nervus, neužsikurs prie -10 jeigu žvakės prastos. Avarinis gali nustoti veikt, posūkiai gali taip pat neveikt, ventiliatorius gali orą pūst arba ne, chui suprasi nuo nuotaikos ar nuo mėnulio čia priklauso, centrinės panelės mygtukų apšvietimas lygiai tas pats. Kas daugiau, tai labai chujova važiuoklė, nelaiko mūsų puikių kelių, rūdija dugnas, gali luptis lakas nuo dažų ir šūdinai darinėjasi langai. Blogas priėjimas prie mazgų variklio skyriui, sunku pakeisti oro filtrą, o norint keist žvakes reiks nuardyt variklio viršų. Lempos prieky gali nuo senumo nebe gaudyt spindulio ir šviesti belekur, galinės lemputės dažnas atvejis, atšoka kontaktas ir nebe šviečia. Dažnai nulūžta centrinio pultelio mikroschemos mygtukas ir tenka atsirakinėt raktu. Bagažinės trosas po žiemos nebe atidarinėja bagažinės iš salono, todėl tenka atrakinti ją raktu. Kartais bandant atidaryt dureles įstringa durelių mygtukas, kurį reikia įspausti norint atidaryt duris iš lauko, tada tenka supurškinėt WD ir taip bandyt išstūmti ten susikaupusius nešvarumus.
Tai tiek tų trūkumų buvo pas mane, o visa kita tobula taip sakant:) 81kW (108hp) Labai gyvas. Nors mano buvo 1.9, bet važiavo geriau už kai kuriuos 2.4 todėl reik atidžiai rinktis. Jei važiuosi kaip beprotis, rys kurą iki 12l mieste, jeigu kaip žmogus, bus mažiau, bet abejoju ar išstenėsi 7-8l/100km, jeigu taip - pasikabink medalį. Pirkau uz 666 eurus. Keičiau priekinį stiklą iš šroto (130lt su keitimu); Bamperius iš šroto (2x50lt); Bremi žvakės 166lt (jų keitimas su senųjų išgręžimu 173lt).
Patikrink važiuoklę
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aivaras | 2015-01-04 |
Visai šaunus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galia, interjeras, sėdynių kokybė.
Korozija pažeidžia dugną, bet slenksčius. Kondicionierius bei šildymo sistema turi savų minusų ir genda.
|
Automobilis yra smagus, ganėtinai galingas. Gerai kuriasi per šalčius. Automobilis nereikalauja daug priežiūros. Minusas būtų garso izoliacija. Salone labai girdisi kaip dirba variklis, garsai iš lauko, vėjo švilpimas. Korozija mėgsta paveikti šių automobilių dugną bet slenksčius. Apibendrinant norėčiau pasakyti, kad šis automobilis yra ganėtinai geras ir lenkia savo konkurentus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1234 |