Markės
17 iš 1940
Alfa Romeo 156 1997 - 2005
Alfa Romeo 156, 1997 - 2005
537Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 37
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Alfa Romeo 156 yra kompaktiškas automobilis su sportiškumo ir prabangos etikete, gaminamas sedano ir universalo kėbulais. 156 pakeitė 155 modelį ir buvo labai sėkmingas modelis. 156 suprojektuotas Alfa Centro Stile su Walter de'Silva pagrindiniu dizaineriu priešakyje. 156 puikus dizainas su savitomis per šoną einančiomis linijomis, retro stiliaus priekinių durų rankenomis, grotelėmis, įrėminančiomis dinamišką priekinę dalį. Dėl šių priežasčių automobilis buvo laikomas vienu gražiausiu savo klasėje. 156 sedanas taip pat buvo vienas iš pirmųjų turinčių paslėptas galinių durelių rankenas, suteikiančias automobiliui kupė įvaizdį. Automobilis turėjo oro pasipriešinimo koeficientą (Cd) 0.31 - kiek prastesnį nei 155 modelio. Interjeras – aiškiai orientuotas į vairuotoją - tipiškas itališkų sportinių automobilių stilius. 156 buvo naudojama ta pati „Tipo“ platforma paveldėta iš Alfa Romeo 155, tačiau stipriai pakeista. 156 varomas priekiniais ratais: su dviejų svirčių pakaba priekyje ir nepriklausoma daugiasvirte pakaba gale. Pakabos elementuose naudojamas lengvesnis aliuminis. Alfa Romeo 156 tęsė 155 modelio tradicijas žiedinėse lenktynėse. Automobilis sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Alfa Romeo 156 universalo versiją reklamavo Holivudo žvaigždė Catherine Zeta-Jones:


Alfa Romeo 156 dizaineris Walter de'Silva taip apibūdino automobilio dizainą: „Tobulai subalansuotas“.

Alfa Romeo 156 sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC. Automobilis laimėjo šiuos čempionatus:
  • 1998 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
  • 1999 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
  • 2000 European Super Touring Car Cup Winner - Alfa Romeo 156 D2;
  • 2001 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
  • 2002 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 GTA Super 2000;
  • 2003 FIA European Touring Car Championship – Alfa Romeo 156 Super 2000.

Alfa Romeo 156 laimėjo daugiau kaip 35 apdovanojimus visame pasaulyje, tame tarpe:
  • 1998 metais komisija susidedanti iš 56 žurnalistų (40 iš jų balsavo būtent už Alfa Romeo 156) iš 21 šalies Alfa Romeo 156 išrinko Europos Metų automobiliu;
  • 2000 metais 2.5 V6 variklis gavo tarptautinio Metų Varikliu apdovanojimą;
  • Techninių inovacijų apdovanojimas 1998 metais už Common rail variklį (žurnalai Autocar ir (Auto, Motor und Sport ir Prancūzijoje);
  • Geriausias prabangus kompaktiškas automobilis (žurnalai What Car? Ir Auto Express);
  • Apdovanojimas už dizainą (žurnalais Automobile Magazine);
  • 1998 metų automobilis šiose šalyse: Danijoje, Ispanijoje, Olandijoje, Liuksemburge, Vokietijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje ir Kroatijoje;
  • 1997 metų apdovanojimas - „Pats gražiausias automobilis pasaulyje“ (Italija).
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 37
2019-07-02
Kita mašina tik alfa))
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, variklio galia, detalių kaina, aplamai automobilio kaina (kam permoketi už visokius BMW ir VAG), charizma
Apsisukimo spindulys, garso izoliacija
Sveiki! Noriu pasidalintis savo atsiliepimų apie šią mašiną ir įnešti indėlį į šios markės mitų griovimą. Naudoju apie 8 mėnesius. Per ši laikotarpį nuvažiuota apie 15000 km ir kažkokių ypatingų gedimų nebuvo. Iš minusų tai garso izoliacija ir apsisukimo kampas. Charakteristika; modelis 156 2.4jtd 129kw, 2005 metų. Prieš alfa turėjau Peugeot 307. Senai norėjau alfa ziurejau 166 bet tuo momentu nebuvo Lietuvoje tai nusipirkau 156 ir nesigailiu. Sėdynės komfortiškos ir tolimosiose kelionėse nugarą neskauda. Kas liečia skydelį tai kai pirkau tai iškart buvo aišku kur kas yra - paprastai ir aiškiai kaip sportinėje mašinoje. Vairavimas vieną iš stipriausių pusių šio automobilio; su pezu lekant 130km/v jau buvo baisoka, su alfa 190km/v mašina tvirtai laikosi ant kelio. Žiemą problemų nebuvo. Kas liečia remonto tai nėra baisiai brangų ir turint noro ir rankas galima pačiam be problemų padaryti (internete pilna informacijos). Trumpai apie dizainą; alfa moka gražius automobilius daryti, einant namo dar keletą kartų apsisuku pažiūrėti į ją!!
Pilnas atsiliepimas...
2019-05-08
Alfa Romeo 156 Sportwagon
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minktštas, ganėtinai erdvus, patogus ilgose kelionėse.
Silpnoka garso izoliacija.
Pirkau kaip pirmą automobilį, visiškai nesigailiu. Eksplotacija ne iš brangiausių, dėvėtų detalių taip pat netrūksta. Važiuoja komfortiškai, sąnaudos nedidelės. Patartina atlikti papildomą garso įzoliacija. Remontas pigus, paprastas. Važiuoklė galima restauruoti. Prieš perkant, būtina pasitikrinti slenksčių, bei arkų būklę, pagrindinės vietos kurios rūdija. Taip pat būtina pasitikrinti vietą, kur laikomas atsarginis ratas, ar nesikaupia vanduo.
Pilnas atsiliepimas...
2018-06-22
ALFA ROMEO 156 1.8TS 2000
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus ilgesnioms kelionems, geras valdomumas, nebrangi eksploatacija ir retai iskylantis gedimai.
Reikia priziureti kebula (ypac slekscius), menkoka garso izoliacija vaziuojant uzmiesty.
Alfa ROMEO 156 2000m 1.8 TWIN SPARK. Pigaus islaikymo auto. Su imontuota duju yranga galima vaziuoti uz centus. Nezinau kodel visi ju bijo, matyt kazkada kazkas nusipirko lavona visiska ir priskleide apie siuos auto visokiu mitu. Mitas, kad remontas brangus. Vaziuokle paprastesne ir remontas pigesnis nei kai kuriu vokisku auto. Is variklio puses jokiu nusiskundimu, auto puikiai pritaikytas dirbti su dujom (todel 4iuose cilindruose stovi 8 zvakes), trauka ant duju tokia pat kaip ir ant benzino. Galvojau kad reikes keisti zvakes nes buvo pradejes dirbti keistai variklis,bet uzteko truputi apvalyti zvakes ir auto iki siandien dirba be problemu.Elektra nei karto nedurniavo, nors ir nera jos cia perdaugiausia naudojama. Per metus eksploatacijos tvarkyta tik dalis vaziuokles ( kaires puses virsut. sake, abi galines sakes), daugiau jokiu gedimu neiskilo. Patikrinti kebulo bukle, nepatingeti palysti ir paziureti auto dugna.
Pilnas atsiliepimas...
2017-12-06
AR 156 2.0 JTS 121kw 2004m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Cinkuotas kebulas,grazus vidus ir isore,stabili,gera trauka
po 15 metu pradeda rudyti dugnas
Vairuoju 4 metai,problemu neturiu.Jei nori tureti tvarkinga auto reikia priziureti.Negendanciu masinu nera.Vairuoti smagi,trauka gera,ant kelio stabili,pakaba kietoka-todel kaimo keliams netinka.Pakaba prieki ir gale kaip Zigulio jei kas pamena,tik svirtys ne skardines.Kai sudedi kokybiskas detales laiko ilgai,geriausia powerflex.Sako alfose elektronika genda,tai joje Italisko kaip ir nieko nera,visi davikliai Bosch.O jie po 150000 km kiekvienoj masinoj gali sugesti.Cia apie alkuninio sukiu davikli.Cia mano antra alfa,pirmoj tai pat keiciau,bet gal po 250000.Buvo 2.0 TS ,geri varikliai,nuvaziavau 315000 ir pardaviau atvazinejes 6 metus,nes dugnas prakirmijo(ji 98m gimimo)Po keliu metu prasilenkiau kelyja,vadinas dar vziuoja.O JTS pliusas,kad benzo maziau ima,galios truputy daugiau,ir zvakes tik 4.Apsildymo vedinimo kontrole protinga Saugi,oro pagalviu galviu gal 12.Muzika puiki,BOSE.Kita auto vel bus Alfanes audi ir ww turejau,nebenoriu jau.Alfa pigiau remontuoti,jei ka,tik pagrindini dirza keiciant reikia velenelio fiksatoriu,konkreciam varikliui.Pirkau is PL uz 40 zl.
Pilnas atsiliepimas...
shoberis | 2017-05-23
Puikus kasdienai auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortisška,patikima visus pliusus išdesčiau aprašyme
spyneles,tapogi daugiau rasite aprašyme
Na pati mašina yra itališka,bet nėra tokia prasta kokia galvojau pliusu turi iš ties nemažai tokių kaip nedidelės kuro sąnaudos bent jau mano buvo su 1.9 varikliu,morališkai nepasenus,važiuoja tikrai gerai tinkanti mašina tiek pagyvenusiam žmogui tiek jaunam nes mašina traukos turi tikrai nemažai,aš turėjau universalą tai man ji pasirodė iš pradžių labai maža bet pavažinėjus ir pripratus tikrai ji talpi ir fotelį pavyko igrūst,taip pat yra gana komfortiška sedynės tikrai patogios,na bet keleivio pusėje kur yra bardačiokas jau aukštesniam žmogui sunku butu atsisėst. Na o minusu yra tikrai nedaug ai pirmas mano manymu didžiausias minusas yra kad priekinių durų spynelės yra labai nekokybiškos nes jos isispaudžia į vidų ir kartais buna labai sunku atstatyti i pradine padėtį spynelę. Kitas minusas kad bagažinė yra nepatogi kai reik kažka įkraut nes yra lovelio formos. Taigi iš mechaninės pusės nieko blogo negaliu pasakyt,bet nuo senumo bevažiuojant lūžo pusašis tai yra vienintelė bėda kurią patyriau. Jei laiku viska keisit bei prižiurėsit tuomet alfa romeo bus puikus auto :) Taip pat man nebuvo ji nei kiek papuvus buvo tik šiek tiek rudžiu Už šią alfa mokėjau 400e :) Man jo taisyt praktiškai nereikėjo viena kart variau į servisą keist pusašio :) Pažiurėti ar nėra supuvęs kebulas,patikrinti ar funkcionuoja spyneles neiisispaudzia kaip minėjau
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-30
Nera ko bijot
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki kasdienai, pigi.
Didokas apsisukimo spindulys, papildomas demesys vaziuoklei, kitam gal per daug isskirtine
Auto rinkos kaina 700eu. Akivaizdu, kad tai nera kazkas, del ko butu galima baisiai pergyventi, bet vis gi.. isigijau si auto po to kai maniske nuvare 1000eu i minusa ir nebuvo pinigu. Rinkausi, nes buvo nesurudijus, viskas aptvarkyta, o kaina nesikandziojo. 1.9 jtd 77kw netaupant, Kaune pasiima 6.6l/100km. Ziema bedu nebuvo, nes pardavejas del zvakiu keitimo ir startario perrinkimo greiciausiai nemeleavo. Vidus labai nestandartiskas ir reikalaujantis laiko pripratimui. Girdejau atsiliepimu apie bludijancia elektronika, bet mano alfoj veikia visi indikatoriai ir jokios lemputes nesprogineja. Plastmases nebarskuciai ir gan neblogai surinktos. Pirma is turetu auto kam prilyginciau pagal komforta tai e46 tik esminis skirtumas kad priekis varomas:) kazkiek erzina rankeneles nes pastringa retro mygtukai bet supurskiant kas pora men veikia puikiai skustis netenka, gal net kita kart visai simpatiskai atrodo:) Pagrindines bedos vaziuoklei reikia daugiau demesio bet daug kas restauruojasi ir nieko baisiai sudetingo nera. Nuvertet nera jau kur. Ziuret kaip ir kiekviena paprasta auto
Pilnas atsiliepimas...
Aliona | 2016-02-11
Alfa Romeo 156 Spotwagon
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stilius, grožis, galia, malonumas vairuoti, išskirtinis dizainas, patikimas variklis
Durų rankenėlės, pakaba
Apie Alfa Romeo svajojau dar neturėdama automobilio. Automobilių entuziastai man pritars, kad Alfa Romeo nėra paprastas automobilis. Tai - itališko grožio, unikalaus stiliaus kūrinys, kuriame juntama lenktyninė širdis ir dvasia. Todėl visiems, kurių poreikiai nėra bulvių vežiojimas, o iš automobilio tikimasi turėti daugiau nei paprastą metalą su pigiu plastiku, rekomenduoju tik Alfa. Savąjį automobilį pamilau iš pirmo žvilgsnio, o pavairavus jį supratau, kad jie liaupsinami ne be reikalo. Lyginant su kitais auto, Alfa labai malonu vairuoti. Mano variantas yra 2,4l 129 kW sportinis sedanas. Buvo nupirktas su pažemintomis sportinėmis spyruoklėmis, bet, mūsų keliams pakaba buvo per žema ir teko įstatyti įprastines. Prieš spyruoklių pakeitimą, automobilis buvo ypatingai stabilus staigiuose posūkiuose. Pakeistus spyruokles į kiek aukštesnes, stabilumas šiek tiek sumažėjo (logiška, nes spyruoklės aukštesnės), bet vistiek ji liko nepalyginamai manevringa. Nesuprantu iš kur žmonės ištraukia tokius gandus dėl remonto! Alfa - automobilis kaip automobilis. Nekalbėkime apie prastus servisus, kurie peikia Alfas, nes patys apsiriboja vokiškų automobilių taisymu. Kiek išprusę meistrai lengvai apsiima jas tvarkyti, o remonto kainos standartinės! Žinoma, galbūt NE VISAS detales rasite Lietuvoje, bet gyvename 21 amžiuje, kur internetiniai užsakymai vykdomi labai greitai. Silpniausia Alfa Romeo dalis - pakaba. Jos genda visuose automobiliuose, bet Alfose ji arba silpnesnė/ arba neatlaiko sunkaus variklio svorio ir dažniau lūžta. Pasikeiti gumytes ir vėl ramiai važiuoji. NE PROBLEMA! Salonui nepataupyta. Odinės sėdynės labiau vertinamos, bet veliūrinis salonas taip pat puikios kokybės! Sėdynės sportiškesnio tipo, todėl ilgai vairuojant neskauda nugaros. Niekada nebuvo problemų dėl salono apšvietimo mygtukų. Viskas veikia idealiai. Labiausiai erzina priekinių durelių retro stiliaus rankenėlės - esan drėgmei rankenėlių mygtukas neatšoka nuo durelių, todėl kaskart reikia jas krapštyti raktu. Nepaisant kelių trūkumų, automobilis yra TOBULAS. Ateity nežadu išsižadėti nuo Alfa Romeo. Patikimi ir galingi. Teko keisti kaitinimo žvakes, bet tai padarėme savo nuožiūra, o ne iš būtinumo. Žiemą kuriasi puikiai, todėl prieš peikdami automobilio šaltą užvedimą nusipirkite geresnius akumuliatorius. Automobilis ilgai įšyla iki darbinės temperatūros. Turin galingą automobilį labai sunku gražiai ir taupiai važiuoti. Tiesiog neįmanoma! Daug spaudžiant ir važiuojant kaip lenktyninėje trasoje, automobilis gali imti 12l/100 km. Bet galima spjauti į galią po kapotu ir sutilpti į 7-8l mieste. Automobilį pirkome už 7000 lt. Dėl mūsų kelių subtilumo reikėjo atstatyti sportines spyruokles į 'normalias'. Eksploatuojant realiai nieko brangaus netvarkėme. Kadangi automobilį nupirkome pačio nuvertėjimo dugne (2004m automobilis pirktas 2014m gale), daugiau rinkoje jie nepinga. Įvedus eurą, Alfa romeo pabrango, todėl galima bus parduoti nepatyrus didelių nuostolių.
Pilnas atsiliepimas...
Alfa romeo 156 | 2015-04-30
ALFA ROMEO 156
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
iskirtine grazi komfortiska smagu vairuot
brangios retos dalys silpna elektronika ir vaziuokle rudija istisai turi kazkas but sugede
Masina grazi isvaizdi atrodo komfortiskai bet . . . Lietuvoj nevertinama nors masina miestui nes vaziuokle silpnoka ir problemos su elektronika. VARIKLIS geras kol nesugenda o kai sugenda daliu kainos dideles sanaudos ir apie 10 benzo. Megsta rudyti. Didziausias minusas brangios ir retos dalys ir netikus sankaba o siaip tai grazi isskirtine konfortiska masina uz mazus isigijimo kastus bet brangius eksplotacijos kastus. Nepirkti nes dalys brangios ir nera ju. Kaina pigi bet dalys trigubai brangesnes jau geriau kita masina nepatariu pirkt
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2015-04-04
ALFA Bestyja
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grožis, valdymas, kaina
Nelaiko važiuoklė, brangios jos dalys, prasta audio kokybė
Būdamas dar vaikas atkreipdavau dėmesi į ją, tas itališkas Walter de'Silva dizainas, svajojau kadanors tokią vairuoti. Kad ir kokio mėšlo apie šią markę yra tekę girdėti, manau šias mašinas perkame širdimi, ne protu. Mano turėtos buvo red racing spalva, gražūs ratai. Labai patiko variklio gyvumas, valdymas, trumpos pavaros, patogu sėdėt už vairo. Kas dėl trūkumų, tai ji kaip pasikėlusi aukštos klasės pupytė, ji graži ir kartą pravažiavęs su ja, norėsi sėsti dar, bet dažnai neduos, rodys kaprizus ir gadins tau nervus, neužsikurs prie -10 jeigu žvakės prastos. Avarinis gali nustoti veikt, posūkiai gali taip pat neveikt, ventiliatorius gali orą pūst arba ne, chui suprasi nuo nuotaikos ar nuo mėnulio čia priklauso, centrinės panelės mygtukų apšvietimas lygiai tas pats. Kas daugiau, tai labai chujova važiuoklė, nelaiko mūsų puikių kelių, rūdija dugnas, gali luptis lakas nuo dažų ir šūdinai darinėjasi langai. Blogas priėjimas prie mazgų variklio skyriui, sunku pakeisti oro filtrą, o norint keist žvakes reiks nuardyt variklio viršų. Lempos prieky gali nuo senumo nebe gaudyt spindulio ir šviesti belekur, galinės lemputės dažnas atvejis, atšoka kontaktas ir nebe šviečia. Dažnai nulūžta centrinio pultelio mikroschemos mygtukas ir tenka atsirakinėt raktu. Bagažinės trosas po žiemos nebe atidarinėja bagažinės iš salono, todėl tenka atrakinti ją raktu. Kartais bandant atidaryt dureles įstringa durelių mygtukas, kurį reikia įspausti norint atidaryt duris iš lauko, tada tenka supurškinėt WD ir taip bandyt išstūmti ten susikaupusius nešvarumus. Tai tiek tų trūkumų buvo pas mane, o visa kita tobula taip sakant:) 81kW (108hp) Labai gyvas. Nors mano buvo 1.9, bet važiavo geriau už kai kuriuos 2.4 todėl reik atidžiai rinktis. Jei važiuosi kaip beprotis, rys kurą iki 12l mieste, jeigu kaip žmogus, bus mažiau, bet abejoju ar išstenėsi 7-8l/100km, jeigu taip - pasikabink medalį. Pirkau uz 666 eurus. Keičiau priekinį stiklą iš šroto (130lt su keitimu); Bamperius iš šroto (2x50lt); Bremi žvakės 166lt (jų keitimas su senųjų išgręžimu 173lt). Patikrink važiuoklę
Pilnas atsiliepimas...
Aivaras | 2015-01-04
Visai šaunus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, interjeras, sėdynių kokybė.
Korozija pažeidžia dugną, bet slenksčius. Kondicionierius bei šildymo sistema turi savų minusų ir genda.
Automobilis yra smagus, ganėtinai galingas. Gerai kuriasi per šalčius. Automobilis nereikalauja daug priežiūros. Minusas būtų garso izoliacija. Salone labai girdisi kaip dirba variklis, garsai iš lauko, vėjo švilpimas. Korozija mėgsta paveikti šių automobilių dugną bet slenksčius. Apibendrinant norėčiau pasakyti, kad šis automobilis yra ganėtinai geras ir lenkia savo konkurentus.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt