Markės
1503 iš 1918
Renault Koleos, (HY) 2006 - 2016
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 8
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Renault Koleos yra kompaktiškas SUV, kuris sukurtas kartu su Nissan kompanija. Koleos visų varomųjų ratų sistema buvo suprojektuota pasinaudojus firmos Nissan patirtimi 4x4 pavaros srityje. Renault turėjo šiokią tokią patirtį keturių varomųjų ratų srityje (Scenic RX4 ir Kangoo), tačiau iki šiol niekada negamino tikro SUV arba visureigio. Tai visiškai nauja sritis ne tik Renault, bet ir kitiems prancūzų gamintojams – Citroen ir Peugeot, kurie taip pat išleido į rinką savo SUV - Citroen C-Crosser ir Peugeot 4007. Koleos rėmas yra kompaktiškas, todėl automobiliu patogu važiuoti tiek mieste, tiek siaurais užmiesčio keliais. Visureigis gaminamas su varikliais, kurie iki šiol nebuvo montuojami į kitus Renault, bet netrukus juos galima bus išvysti Clio ir Laguna modeliuose. Koleos išties tylus, erdvė salone, šildymo sistema ir automatinė dviejų zonų oro kondicionieriaus sistema - visa tai užtikrina patogumą, kuris ir yra pagrindinis tikslas SUV automobilyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Tai pirmasis Renault kompanijos tikras SUV.

2019-05-06
Renault Koleos 2013 2,0 ltr Pagal kainą labai geras automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gera važiuoklė
nevisai gerai veikia salono elektronika
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Išsirinkti automobilį pavyko gana greitai ir lengvai, padėjo daugybė perskaitytų atsiliepimų internete, straipsniai, taip pat draugai ir kiti vairuotojų patarimai. Iš naujų automobilių kandidatų buvo: Fluence, Sid, Jetta. Po peržiūrų ir bandomojo važiavimo, Sidas nepaliko jokio įspūdžio, pasirodė esąs gana nuobodus automobilis. Jetta paliko labai teigiamą įspūdį. Man patiko viskas šioje mašinoje, bet variklis su turbina privertė mane rimtai suabejoti šiuo automobiliu. Gyvenu tokiame kaime, kur benzino kokybė visuomet buvo įtartina, 98 visai nėra o su 95, visai netraukia ir jaučiu turbina nelaikytų. Į Renault saloną nuvykau be jokios ypatingos nuotaikos, tada I kartos Fluence išvaizda man tikrai nepatiko, bet netyčia pamačiau facelift'intą automobilio versiją. Žiauriai patiko. Tiesiog įsimylėjau. Tada nusprendžiau atsisėstį į automobilio saloną. Salonas yra erdvus, patogus. Salone jaučiausi patogiai ir komfortiškai. Sėdint prie vairo jautiesi raminančiai ir maloniai. Ilgą laiką galvojau, kad komplektaciją reikia rinktis geresnę, bet mane sustabdė keletas veiksnių: Maksimalioje komplektacijoje buvo 17 colių ratai. Ratai atrodė gražiai, bet aš žiūrėjau į šią problemą iš praktinės pusės ir galvojau apie tai, kas atsitiks su tokiais ratais mano kaimo „puikiuose“ keliuose. Rankinio stabdžio mygtukas, kuris gali sukelti problemų esant dideliam šalčiui. Pasirinkau Expression komplektaciją. Automobilis man labai patiko. Sėdėjau automobilyje ir užmiršau, kad sėdėjau transporto priemonėje, jausmas, kad sėdžiu labai patogioje, ergonomiškai įrengtoje kapsulėje. Variklis yra gana senai gaminamas, aš ir nenorėjau, jokių naujų sistemų, elektronikos, viskas buvo išbandyta. Prie mažų apsukų, automobilis beveik netraukia, variklis pradeda traukti tik nuo 3500 aps./min. Automobilio dinamika nėra bloga, tačiau norint, kad mašina gerai važiuotų, reikia nuolat gerai spausti gazą. Trasoje tai atlieka teigiamą vaidmenį, tačiau mieste tai nėra labai patogu. Kuro sąnaudos mieste yra 10 litrų ir 7 užmiestyje. Greičių dėžė yra 6 pavarų, mano nuomone šeštos pavaros nereikia. Visos pavaros yra labai trumpos, iš pradžių pamiršdavau perjungti laiku, bet dabar įpratau. Pakaba yra patogi, iš pradžių net atrodė, kad ji yra šiek tiek per minkšta. Viduje aukštos kokybės plastikas, apmušalai pagaminti šiaip sau. Jaučiasi, kad vairas yra tinkamo dydžio, patogus paimti į rankas. Man labai patiko, kaip prancūzai išsprendė multimedijos jungiklių problemą, viskas yra po vairu ir valdosi vairo ratukais. Pasirodė, kad šis sprendimas yra patogesnis nei įprastiniai vairo mygtukai. Klimato kontrolė veikia be problemų, įjungi ir pamiršti. Iš pradžių buvau sutrikęs dėl elektroninio spidometro, bet greitai prie jo pripratau, dabar manau, kad tai labai patogu. Lešiniai žibintai, bet su halogenais. Šviečia įprastai, bet galvoju pasikeisti į Xenon'us. Priekyje matomumas yra šiaip sau, bet galinis matomumas yra geresnis nes yra pagalbininkas - parktronikas. Nustebino garso izoliacija, važiuojant salone, galite kalbėti, o nereikia rėkti, kaip kituos automobiliuose. Garso sistema visai nepatiko, skamba prastai. Apie blogus dalykus: naujojoje Renault greičių dėžėje trūksta tepalo. Turėjau atidaryti ir pakeisti viską, kas ten buvo. Po 4500 Km teko keisti amortizatorių, nes pastebėjau, kad jis leido ir barškėjo. Prijungus papildomą įrangą prie cigarečių degiklio lizdo, pastebėjau, kad tai padidina ventiliatoriaus greitį. Išvada: automobiliu patenkintas, nesigailiu, kad jį išsirinkau. Pagal kainą puikiai atitinka kokybę.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt