Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ar žinai kad?
Filtruoti pagal markę:
Sužinok įdomiausius faktus apie šiuos automobilius:
Nissan Skyline, 1998 - 2002:
Automobilis tapo ikona po to kai įsiamžino kultinio filmo Fast & Furious antroje dalyje:
Pirmojo “Fast and the Furious” filmo oranžinė Toyota Supra priklausė filmo techniniam konsultantui Craig Lieberman, kuris po filmo ją pardavė ir nusipirko kai ką geriau - Nissan GTR R34. Originaliai šis Nissan GTR buvo juodos spalvos, tačiau perdažytas mėlynai, sudėta “C-West” kėbulo apdaila, pakeistos turbinos, sumontuotas interkuleris su papildomu atšaldymu, galingesni stabdžiai, sudėti “HRE 446” ratlankiai, azoto suboksido sistema ir dar daug visko. Žodžiu, automobilis buvo tikras magnetas autožurnalams. Kadangi Craig Lieberman dirbo ir prie antro filmo, tai jo asmeninis, idealiai modifikuotas automobilis atsidūrė kino juostoje. Prieš filmą automobilis atrodė taip:
Jis buvo perdažytas sidabrine spalva, uždėtos mėlynos juostos, kas atrodė pernelyg amerikietiškai. Be šio, reikėjo dar keturių GTRų ir jie buvo nupirkti nauji tiesiai iš Nissan gamyklos Japonijoje sumokant po 48.000 USD už kiekvieną, kas tuomet buvo didelė suma ir be teisės eksploatuoti JAV gatvėse. Automobiliai atkeliavo tiesiogine to žodžio prasme per vieną dieną - buvo atskraidinti lėktuvu kas papildomai kainavo 113.000 USD.
Taigi, visi šie automobiliai buvo tikri GTR modeliai, ne GTT kaip kai kas sako. Dar vienas automobilis buvo atvežtas iš Didžiosios Britanijos, kuris panaudotas šuolio per tiltą scenoje po kurios jis buvo stipriai apgadintas. Kadrams iš automobilio vidaus buvo naudojamas “MicRig” automobilis padarytas iš Nissan SX240 modelio - tai buvo automobilio kėbulas su ratukais pritvirtintas prie sunkvežimio galo. Po filmavimo Craig Liebermam pardavė savo GTRą, kurį naujas savininkas perdažė originalia juoda spalva ir kuris randasi JAV, kitas GTRas irgi yra valstijose, vienas GTRas pasiliko “Universal Pictures” kinostudijoje, vienas buvo parduotas kolekcionieriui Norvegijoje. Kalbama, kad šis išardęs savo namo stogą, automobilį įsikėlė tiesiai į savo svetainę.
Automobilis buvo populiarus “drift” varžybose:
Nors antrame "2 Fast 2 Furious" filme Nissan GTR R34 buvo rodomas gana trumpai, tačiau tai be jokios abejonės buvo įspūdingiausias ir pats brangiausias filmo automobilis, o jo istorija dar įdomesnė. Priminsime, kad pirmame filme GTR R34 modelio nebuvo, o ir filmuojant antrą filmą Nissan GTR R34 automobilių visoje JAV buvo vos keletas, kadangi jų nebuvo galima legaliai importuoti. Ištiesų “Hero 1” Nissan GTR R34 automobilis buvo pats pirmasis iš tų keturiolikos ar šešiolikos GTRų, kuriems buvo suteiktas leidimas važinėti JAV gatvėmis. Kaip jie pateko į filmą?
Pirmojo “Fast and the Furious” filmo oranžinė Toyota Supra priklausė filmo techniniam konsultantui Craig Lieberman, kuris po filmo ją pardavė ir nusipirko kai ką geriau - Nissan GTR R34. Originaliai šis Nissan GTR buvo juodos spalvos, tačiau perdažytas mėlynai, sudėta “C-West” kėbulo apdaila, pakeistos turbinos, sumontuotas interkuleris su papildomu atšaldymu, galingesni stabdžiai, sudėti “HRE 446” ratlankiai, azoto suboksido sistema ir dar daug visko. Žodžiu, automobilis buvo tikras magnetas autožurnalams. Kadangi Craig Lieberman dirbo ir prie antro filmo, tai jo asmeninis, idealiai modifikuotas automobilis atsidūrė kino juostoje. Prieš filmą automobilis atrodė taip:
Jis buvo perdažytas sidabrine spalva, uždėtos mėlynos juostos, kas atrodė pernelyg amerikietiškai. Be šio, reikėjo dar keturių GTRų ir jie buvo nupirkti nauji tiesiai iš Nissan gamyklos Japonijoje sumokant po 48.000 USD už kiekvieną, kas tuomet buvo didelė suma ir be teisės eksploatuoti JAV gatvėse. Automobiliai atkeliavo tiesiogine to žodžio prasme per vieną dieną - buvo atskraidinti lėktuvu kas papildomai kainavo 113.000 USD.
Taigi, visi šie automobiliai buvo tikri GTR modeliai, ne GTT kaip kai kas sako. Dar vienas automobilis buvo atvežtas iš Didžiosios Britanijos, kuris panaudotas šuolio per tiltą scenoje po kurios jis buvo stipriai apgadintas. Kadrams iš automobilio vidaus buvo naudojamas “MicRig” automobilis padarytas iš Nissan SX240 modelio - tai buvo automobilio kėbulas su ratukais pritvirtintas prie sunkvežimio galo. Po filmavimo Craig Liebermam pardavė savo GTRą, kurį naujas savininkas perdažė originalia juoda spalva ir kuris randasi JAV, kitas GTRas irgi yra valstijose, vienas GTRas pasiliko “Universal Pictures” kinostudijoje, vienas buvo parduotas kolekcionieriui Norvegijoje. Kalbama, kad šis išardęs savo namo stogą, automobilį įsikėlė tiesiai į savo svetainę.
Automobilis buvo populiarus “drift” varžybose:
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis
REKOMENDUOJAMI VIDEO