Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8735)

Modestas | 2025-03-23

Kainos - kokybes santykis tobulas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas
Sunku kanors konkretaus pasakyti
Turimas 508 2.0HDI 120kw sedanas. Tai mano pirmasis toks automobilis visad turejau tik vokiškus ir triju raidžių kombinacijos automobilius. Tai esu kiek nustebes iš gerosios puses del garso izoliacijos, ne ka prasciau nenusileidzia premium ženklam. Pakabos darbas primena kiek 3serijos bmw. Nera minkščiausias važiavimas, bet vistiek malonus vairuoti. Pagal gaunama komplektaciją, už tokia kaina tai bmw 2x brangesnis. Tad patiems rinktis. Einami servisai tikrai nera brangus visi filtrai ir renkantis geresnius telpi i 60europietišku.
Pilnas atsiliepimas...
Egis | 2025-03-23

Land Rover Defender

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, pavarų dėžė, top visureigis nuvažiavus nuo asflato, tvirta pakaba, išskirtinis dizainas, žinoma bagažinės ir interjero erdvumas
Kuro sąnaudos, surinkimo kokybė ūkiška, saugumo įranga neatitinka šių laikų stanadrtų, dinamika neįpatinga, priežiūros išlaidos kai tenka remontuoti
Sveiki visi. Kaip žinia Land Rover automobiliai yra kieti, o šitas tikram vyrui :) Mašina skirta aktyviam naudojimui, brutalus visame kame ir tuo pačiu pilnas paketas modernios įrangos. Automobilis aktyviai naudojamas žvejybai ir medžioklei. Yra keletas vietų, kurių negali su šitu praeiti, bet jų nedaug. Atrodo puikiai, išskirtinis automobilis, visi pastebi, nors pas mane ir toli gražu neidealios būklės. Labai džiaugiuosi, kad susimedžiojau šį automobilį, nors buvo galima rinktis Discovery arba Wrangler, bet man šis automobilis išsiskiria iš visų, net ir G Mercedes jam prilygti negali pravažumo savybėmis. Taip automobilis nėra pigus, bet kaip sakoma už hobius reikia susimokėti. Kas įdomu - atsižvelgiant į Defender patikimumą automobilio priežiūra nėra tokia baisi kaip atrodė. Rekomenduoju visiems.
Pilnas atsiliepimas...
As | 2025-03-20

Tik ne plugin hibrid

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
Nerekomenduoju rinktis 2.4 hibrido, remontas kosmosas, taipogi 1.6d varikliai nepatikimi
Pilnas atsiliepimas...
Karolis | 2025-03-19

2014 metų Nissan X-Trail

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, kuro sąnaudos, valdymas, patogus visureigis, salono erdvumas
Priežiūros kaina, patikimumas, neitin ergonomiškas bagažinės skyrius
Automobilis neblogas, tačiau kaip ir bet kuris kitas turi privalumų ir trūkumų. Pagrindinis dyzelinio X-trail trūkumas – pečiukas. Basiai ilgai įkaista, žiemą sustojus ilgesniam laikui netgi pradeda vėsti, važiuojant jokių problemų nėra ir automobilio salonas įkaista puikiai. Priekinis stiklas taip pat yra automobilio Achilo kulnas, nes jis šildomas. Nuo menkiausio akmenuko sutrūkinėja ir joks gręžimas nepadeda. Bet kartu reikia pažymėti, kad stiklo pašildymas yra labai patogus žiemą. Kapotas niekaip nereguliuojamas, todėl greitkelyje, jei lenkiate sunkvežimį susidaro įspūdis, kad kapotas tuoj atsidarys. Prie minusų galima priskirti silpnai pagamintą bagažinę – joje yra nenaudingos plastikinės "lentynos", kurių aš asmeniškai per 5 metus niekada nepanaudojau, bet jas nuolat reikia saugoti dedant grubesnius krovinius. Kitas trūkumas yra atsarginių dalių kokybės klausimas. Daug kas buvo pakeista, bet brangiausias dalykas pavarų dėžė, kuri nusprogo nuvažiavus 120000 km. Kas galite man atsakyti, kaip galima sugadinti mechaninę pavarų dėžę? Dėžėje subyrėjo kažkuri dalis, nepamenu tiksliai, tuomet ištekėjo tepalai ir basta. Todėl ją teko pakeisti. Pardavėjas kaltės nepripažino, nes automobiliui garantija jau nebuvo netaikoma. Kitais atžvilgiais automobilis man patiko. Pagal mano vairavimo įpročius, kuro sąnaudos mieste neviršija 10-11 litrų, o užmiestyje neviršija 9-10 litrų, net ir važiuojant 130-170 km greičiu. Jei pasodinčiau žmoną prie vairo, tai užmiestyje sąnaudos būtų 4-5 litrai. Aišku benzino sąnaudos niekada nepriartės prie dyzelio rodiklių, ypač su CVT pavarų dėže. Užtai kaip automobilis laikosi kelio, grynas malonumas. Salonas gana patogus, tiek priekinėje, tiek galinėse eilėse sėdynės stumdomos, kas padidina bagažinės erdvę. Esame ir miegoję automobilyje. Žodžiu bendras įvertinimas būtų buvęs puikus, jei ne prasta atsarginių dalių kokybė, dėl ko automobilis ne kartą praleido servise po savaitę, kas negali neliūdinti. 10 balų skalėje šiam automobiliui skirčiau 8/10, tik dėl patikimumo problemų.
Pilnas atsiliepimas...
Rimantas | 2025-03-17

Geras nereiklus automobilis

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Top patikimumas, klasikinė solidi išvaizda, patikima pavarų dėžė, didelė bagažinė ir salonas, tikras visureigis
Valdomas kaip minisunkvežimis, multimedija pasenusi ir nenaudinga
Šiuo automobiliu nuvažiavau jau gal 110.000 km, šiuo metu rida yra 198.000 km. Viena galiu pasakyti, kad tai automobilis tiems, kurie supranta kam reikalingas būtent toks automobilis. Jeigu jį pirksite kaip automobilį kiekvienai dienai, tai automobilio pranašumai liks nepastebėti, vietoje to turėsite tik nepatogumų. Tai nebus ekonomiškiausias automobilis ir miestui jis nelabai tinkamas, tačiau jei važinėjate į sodą/sodybą/kaimą tai galite nesirūpinti kokiais keliais važiuoti. Žiemą irgi malonumas. Mano Pajero labai gerai išlaikytas, pasistengiau nupirkti atsakingai. Automobilis atrodo ir elgiasi taip, lyg būtų neseniai išriedėjęs iš gamyklos ir šviežiai paruoštas eksploatacijai. Nieko nuostabaus, šis visureigis labai kantrus – skaičiau ir girdėjau nemažai komentarų iš senų Pajero fanų, kad šis automobilis be problemų nuvažiuoja 400-500 tūkstančių. Pajero pagamintas gerai, daugiausia kas atsitinka tai tik standartinis remontas, vienintelis neplanuotas dalykas buvo kuro bako keitimas, pečiuko radiatoriaus pakeitimas ir atrodo viso tiek nemalonesnių reikalų per 100k km. Apskritai, jei automobilis buvo prižiūrėtas ir vairuojamas atsakingai, tai problemų neturėtų kilti.
Pilnas atsiliepimas...
Domas | 2025-03-15

Visureigis su geriausia pakaba klasėje

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika ir degalų sąnaudos, patikimumas, fantastiška pakaba, garso izoliacija
Dabar naujo automobilio kaina yra tiesiog neadekvati. Nors tai galioja visiems naujiems automobiliams…
Tai patogiausias automobilis, kokį esu vairavęs, arti tobulumo. Labai įvairiapusiškas automobilis su penumo pakaba - norite universalo su standžia pakaba nuleidžiate automobilį, jei norite minkšto krosoverio pasirenkate standartinį aukštį, jei norite saugiai pravažiuoti pusnis, užlipti ant bordiūro arba apsisukti pievoj – pasirenkat aukščiausią padėtį. Lyginant su Range Rover Sport, Audi Q7 daug patogesnis su plius minus tokia pat dinamika. Po 2 metų eksploatacijos ir 46.000 km ridos, automobilis buvo tvarkytas du kartus pagal garantiją, neskaičiuojant planinės priežiūros. Buvo pakeista avarinio ryšio sistema, servise sakė, kad tai dažna problema. Vairavimo charakteristikoms tai įtakos neturi, tačiau klaida ekrane erzino. Tikiuosi ši problema nepasikartos.
Pilnas atsiliepimas...
Audi | 2025-03-14

Audi A4 Allroad Quattro

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus automobilis, geras pravažumas, dinamiškas ir ekonomiškas variklis, sklandžiai veikianti greičių dėžė.
Prastoka sėdynių medžiagos kokybė.
Rinkausi tarp VW Passat B8 Alltrack ir Audi A4 Allroad, pasitaikė pirma pravažiuoti su dviem VW, po jų įsėdus į Audi jautėsi kita medžiagų kokybė, garso izoliacija, net ir pats dizainas, tiek iš priekio, tiek iš galo gražesnis/naujesnis. Priekyje Audi sėdeti komfortiškiau (pas mane sport sėdynės), bagažinės talpa labai panaši, Passat'e daugiau vietos gale sėdintiems, bet mano šeimai su 2 vaikais užtenka pilnai. Abu Passat'ai buvo su 2.0TDI 140kW, Audi su 2.0TDI 120kW, bet važiuoja labai panašiai. Tepalai, filtrai, stabdžių kaladėlės, bei pakeičiau turbinos slėgio daviklį (30 EUR). Venkite kaip velnias kryžiaus 3.0TDI variklių, ypač 200kw, dėvėtų variklių kaina 4000-5000 EUR, nes jų trūkumas, einama prekė :)
Pilnas atsiliepimas...
Citroen turetojas buves | 2025-03-11

C5 2.2 dysel

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
Nezinau
Pas mane buvo sedanas. Smagus aiksteleje apsisukti, manevringas. Ant kelio plaukiojo matyt del orines vaziuokles. Pliusas galejai bet kada pasikelti pvz ant bordiuro uzlipt. Siaip patiko masina tik neilgai turejau tai lb kazko negaliu papasakoti. Bet antra karta pirkciau vel bet universala.
Pilnas atsiliepimas...
2025-03-10

Mitsubishi L200 2015 metų

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
Tai mano antrasis L200, šį irgi pirkau naudotą, kol kas automobilis atidirba užtikrintai. 5 kartos rėminis kėbulas paprastas ir patikimas. Naujos kartos L200 dizainas atrodo daug moderniau nei morališkai pasenęs pirmtakas – nuožulnios radiatoriaus grotelės, ištęsti priekiniai žibintai, o Intense versija dar turi labai naudingus aukštai įtaisytus rūko žibintus. Variklis 4N15, tūris 2,4 L, galia 154 AG, variklį suka grandinė, kurios nereikia prižiūrėti ar kažkaip aptarnauti. Kelyje jaučiu, kad gerokai pagerėjo degalų sanaudos lyginant su senu, pas mane versija su 6 laipsnių mechanine dėže – manau kad tai patikimesnis variantas nei automatas. Kas įpratęs prie automatinės pavarų dėžės, gali rinktis 5 laipsnių automatą. Šiaip neboga pavarų dėžė, čia greičiau skonio reikalas. Nuolatinė visų ratų pavara, važiuojant galima blokuoti centrinį diferencialą, tačiau tuo piktnaudžiauti nereikėtų, geriau tai daryti važiuojant itin mažu greičiu. Naudinga ir tai, kad L200 turi kogero mažiausią tarp visų pikapų apsisukimo spindulį – tik šeši metrai, galima apsisukti beveik bet kokiame kelyje, tiesa mieste to yra per maža. Didelė prošvaisa – daugiau nei 20 cm leidžia nebijoti išvažiuoti ant pievos ar pasėlių. Geras matomumas vairuotojo pozicijoj - aukštai sumontuoti dideli šoniniai veidrodėliai užtikrina labai gerą matomumą. Multimedija su jutikliniu ekranu – labai patogu. Žodžiu, Mitsubishi L200 atrodo bus puikus darbinis automobilis kaip ir seniau garsėjantis geru pravažumu ir neprasta keliamaja galia - išbandyta vežant įvairius krovinius iki 900 kg. Nuleidžiate bortą ir gaunate 2 m ilgio bagažinę, gana nemažas bagažo plotas kaip ne pačiam didžiausiam pikapui.
Pilnas atsiliepimas...
Atsiliepimas | 2025-03-08

Puikus “parketinis” visureigis

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manau tokie: patikimumas, valdymas, protingi matmenys, saugumo, komforto įranga
Trumposios šviesos
Automobilis naudojamas pilnu pajėgumu darbo reikalams, šeimyninėms kelionėms ir visokių didelių daiktų gabenimui. Pilnai pakrautam automobiliui 122 arklio galių tikrai neužtenka, tačiau turbina išlaiko tolygų sukimo momentą plačiame sūkių diapazone. Automobilio valdymas yra puikus, padeda įvairūs elektroniniai asistentai, nors automobilis deja varomas ne visais ratais, bet pravažumas visada buvo puikus. Facelift versijos išvaizda taip pat dar nėra pasenusi ko nepasakyčiau apie originalų. Norėčiau, kad priekiniai žibintai būtų stipresni, tamsiomis lietingomis dienomis turiu pajungti rūko žibintus, kad kelias būtų nors kiek geriau matomas. Infosistema su galinio vaizdo kamera ir parkavimo jutikliais yra būtinas dalykas, puikiai padės sudėtingose parkavimo situacijose ir prie blogo matomumo.
Pilnas atsiliepimas...
Vladimiras | 2025-03-05

Puikus auto su mažais nukrypimais

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, salono apdaila, komforto įranga,solidus
Mano galva tik vienas - garso izoliacija. Nors nusipirkus auto, ši problema lengvai išsprendžiama.
Pirkau nauja 2022 metais su galingiausiu dyzeliu - 147 kw ( dėl papildomų 7 KW teko auto laukti pusę metų ) Iš esmės ,nelabai yra kur labai plėstis. Automobilis puikus, tiek savo vidumi ir išvaizda ( man jis gražesnis už dabartini nauja Superb), patikimumu. Mažos kuro sąnaudos su tikrai labai gera trauka. Jei reikia isibėgėti ar aplenkti -šauna i prieki iškart. Dėžės darbas idealus. Galima suprast, kad begis persijungė tik iš motoro garso . Valdymas - taip nėra idealus, bet tai nesportinis automobilis, tai to valdymo daugiau nei per akis. Vienas tik labai didelis minusias , dėl kurio perkant neatkreipiau dėmesio ir kuris išlindo tik pasiekus vėjuotą dieną autostradoje 140 km/h - labai prasta garso izoliacija. Motoro, važiuoklės , vėjo garsai labai ir laba girdimi. Nuvažiuota 185000 km, kol kas keistas tik bagažinės atidarymo motoriukas, stabdžių kaladėlės ir stabdžių diskai. Kas liečia nuvertėjimą- truputį žiauru. Nuo 2022 metu iki 2025 nuvertėjo dvigubai . Manau kaina kris kažkiek dar, nes rinkoje pasirinkimas milžiniškas. Tikrai rekomenduočiau ši automobilį. Melomanams - atkreipkite dėmesį, kad nebutų standartinė garso sistema. Ji tragiška. Visa kita , kaip ir su kitų automobilių pirkimu. Pilnai viską apžiūrėti. Nepaisant garso izoliacijos , mano galva labai vykęs automobilis, neturintis jokių didesnių ligų.
Pilnas atsiliepimas...
Audi fanas | 2025-03-01

Audi a6 quattro+automatas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
quattro,automatas, geras valdomumas, komfortas
Korozija, jei nera parku nejauti galo sedano
A6 quattro+ automatas. Geresnio derinio nerasi. Komfortiskas, plius geras pravazumas. Vaziuoja kur suki vaira o ne kur slysta. Vaziaves ir per daug sniego ir purvo ir neuzklimpo. Eina kaip traktorius. Gal sanaudos didokos ziema mieste apie 11 bet quattro+ automatas. Uzmiesti ekonomiskas vasara uzmiesti i 7 gali tilpt. Motorai geri jei ne 171 ar 176 ar 140 kw. Siu motoru reikt venkti. Geriausia imt 2.0 2.7 arba 3.0 su 165kw. Deze jei automatas tai tik quattro nes jei priekiu varoma tai multitronic bus ir nepatvarios dezes o sugedusios brangus remontas. Beda rudys.
Pilnas atsiliepimas...
Robertas | 2025-03-01

Puikus auto

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus
Nėra
Patikimas,tvirtas,komfortiškas. Automatas veikia puikiai ve problemų. Varikliai 2.0 penkių cilindrų ir 2.4 taipat nuostabūs. Kas šios kartos pasikeitė tai pasukimo kampas tikrai jau geras. Salonas kokybiškas . Trūkumų 0.
Pilnas atsiliepimas...
Dovydas | 2025-03-01

Patikimiausias automobilis rinkoje

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai kokybiskas saugus ir patikimas auto
Nera
Turėjau įvairių markių automobilių , vis vargdavau tai su rūdim , tai su įvairiomis problemomis , kol kažkada kažkas patarė įsigyti volvo pries gerus 8 metus. Ties tuom ir pasibaige mano vargai su automobiliu , tai yra tiesiog nuostabus automobilis , tai yra mano trecia volvo , buvo pirmos , antros ir dabar 3 kartos volvo v70 2.4 d5 136 kw varikliu . Automobilis tiesiog neturi trūkumų , nerūdija , solidziai atrodo , labai geros komplektacijos. Kokybiskas salonas , nenusitrina nei sedynes nei mygtukai , varikliai ir automatines pavaru dežes manau yra patikimiausios rinkoje , nes kiek teko susidurti , nera buve problemu . Siuo metu šeimoje turime 5 volvo ir 1 bmw , tai galiu pasakyti kad penkiom volvom remontai tiek nekainuoja kiek tam vienam bmw. Dalys tikrai nebrangios , o ir sugenda kazkas labai retai , ir dažniausiai buna greit išsprendžiamos smulkmenos . Važiuokle labai minksta ir labai paprasta , praktiskai nera kam gesti . Butent 3 kartos volvo nustebino mane tuom kad ji dar patikimesne nei ankstesnes volvos visapusiskai, praktiskai neturi kažkokiu ligu ar ar problemu. Nusiperki tvarkinga , ir laimingai vazineji. Tikrai rekomenduoju , taciau stengtis žiureti butent 5 cilindru dyzelio , butent apie si modeli ir rasau.
Pilnas atsiliepimas...
Tobulas auto | 2025-02-28

BMW X5 G05

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stebinančios degalų sąnaudos, dinamika puiki, patikimumas kol kas nepavedė, saugumas, pakaba, komfortas, vidaus erdvė, interjero dizainas, išdirbta multimedija
Priežiūros kaina, pirkimo kaina – tai brangus automobilis
Laba diena. Pirmiausia - BMW G05 visiškai pakeitė BMW automobilių reputaciją dėl pakabos standumo/kietumo. Šis automobilis kardinaliai pakeitė mano įspūdžius, kuriuos turėjau su ankstesniais X5 – dabar jūs gaunate maksimalų malonumą tiek važiuojant lygiu asfaltuotu keliu, tiek ant žvyrkelio, greičio kalneliai dabar praskrieja be stabdymų. Automobilis lyginant su ankstesniu tapo ne tik minkštesnis, bet ir gerokai dinamiškesnis. Mano versija - 3 litrų turbodyzelinis variklis su 249 AG, variklis su automatine pavarų dėže veikia dar greičiau nei seniau, nors ir senasis variklio ir dėžės derinys buvo geras. Mano akyse tai dar labiau sustiprino BMW pozicijas, kurios kažkada buvo susvyravę. Mėgstantiems greitį ir greitą mašinos reakciją paspaudus dešinį pedalą tai patiks, patiks ir mėgstanties erdvę - automobilis labai patogus, erdvus. Žodžiu puikiai valdomas, gera multimedija kuria paprasta naudotis, daug įvairių asistentų padedančių vairuotojui kelyje. Esu per parą pravažiavęs 2000 km ir atrodė galiu važiuoti dar daugiau. Ypatingai pasistengė variklio kūrėjai – negana to kad galingas, bet variklis dar ir ekonomiškas - sąnaudos užmiestyje su pastovaus greičio palaikymu svyruoja tarp 5 -5,5 litro dyzelino 100 km. Su tokio dydžio degalų baku tiesiog pamiršisite apie degalų papildymą. Galima daug rašyti apie šio automobilio privalumus, jų yra milijonas, nėra nei vieno, kuris nesimėgautų šiuo automobiliu jei jį jau turi. Bet jei jūs tik ketinate įsigyti šį modelį, vienintelis dalykas, kuris jus gali sustabdyti tai šiandieninės kainos, kurios panašu kad nemažėja.
Pilnas atsiliepimas...
dddddggg | 2025-02-28

geras auto

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpus ,paprastas
atraminiai guoliai,greiciu deze
geras talpus auto.turiu 10 metai.ligos :greiciu deze,bet karta sutvarkius viskas ok,ir kas pusantrų metu keciu atraminius guolius,kieta pakaba.o pliusai talpus,vid kuro sanaudos 7 litrai,paprasta masinyte,gali ir pats daug ka pasidaryti
Pilnas atsiliepimas...
Edgaras | 2025-02-25

Honda Civic

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pavarų dėžė, degalų sąnaudos, puiki kaina, saugumas, įdomi išvaizda, fantastiškas valdymas ir interjero dizainas, priežiūros išlaidos nesikandžioja
Žemas kėbulas, garso izoliacija
Mano pasirinkimą labiausiai įtakojo būtent kitų žmonių/savininkų atsiliepimai ir būtent teigiami atsiliepimai. Daugeliu atžvilgių viskas ir yra taip, kaip rašo atsiliepimuose: stilingas, kiek kitoks dizainas, gera dinamika kaip miestui, greitkeliui žinoma šiek tiek per silpnas, gana patogus ir labai informatyvus prietaisų skydelis, nuostabus stabilumo kontrolės sistemos darbas ir nerealiai gerai valdomas. Bene geriausiai valdomas auto tarp priekiniais ratais varomų C segmento automobilių. Gera reakcija į kiekvieną net menkiausią vairo judesį, automobilis visada juda nuspėjama aiškiai nubrėžta trajektorija. Ne veltui 10 kartos Honda Civic Type R Niurburgringe vingiuotose atkarpose neatsilieka nuo Porsche 911. “ „Honda“ žino kokią paslaptį :) Trumpai tariant jei ne šios automobilio savybės jau būčiau partrenkęs kokį dviratininką ar iš šalikelės išvažiuojantį užsisvajojusį važiuotoją :) Kokių pas mus ypač vasarą yra daug. Ok kalbant apie dinamiką, tai jos užtenka miestui, automatas bukokas, bet jei pažaidi su akseleratorium tai galima žmoniškai važinėti. Sportinis režimas tiesiog ilgiau išlaiko pavaras, o akceleratoriaus atsakas tampa greitesnis. Kuro suvartojimas vidutinis: mieste vasarą 9-10, žiemą su pašildymu 11-12, trasoje važiuojant 100-120 km/h stabiliai – 6, jei greičiau - 7-8 litrai. Kalbant apie pakabą, ji gana kieta, trumpos eigos, duobes skaičiuoja gerai, bet užtai leidžia smagiai važiuoti. Štai kodėl Civic vairuotojai per pėsčiųjų perėjas, gulinčius policininkus ir kelio nelygumus važiuoja lėčiau nei kiti. Kas man nepatiko – Honda inžinierių sprendimas atidaryti bagažinę tik iš salono baisiai nervinantis dalykas. Žinau, kad facelifte galima naudoti mygtuką ant rakto, bet ir tai nelabai patogu. Taip pat variklis ilgai įšildinėkja šaltu oru. Tačiau šiaip važiuoja be problemų patikimai visokiu oru. Pravažiuojamumas – ir taip ir ne. Priklauso nuo vairuotojo ir sezono. Pavyzdžiui, jei šviežiai prisnigta, tai Civicas važiuoja kaip tankas, bet jei sniegas susitovi arba sušala į ledą, važiuoji ant automobilio pilvo. Patikimumas – Civico sinonimas. Automobilis tiesiog negenda. Keisk standartines eksploatacines medžiagas ir jis važiuos ir važiuos. Viena netikėta problema buvo – pramušė aušinimo radiatorių, bet nenuostabu tokio amžiaus mašinai - pratekėjo sujungime tarp aliuminio ir plastiko.
Pilnas atsiliepimas...
Loreta | 2025-02-22

Puikus miesto automobilis kasdieniam naudojimui

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas 100 proc, saugumo ir kita įranga, interjero dizainas 100 proc, geresnis nei vidutiniškas komfortas, idealūs matmenys
Galiniai varomi ratai, garso izoliacija atima šiek tiek balų iš komforto vertinimo, vidaus erdvė so so
Vienas geriausių savo klasėje automobilių - labai gražus ir akį traukiantis kėbulas, vis dar atrodo kaip ką tik išriedėjęs iš gamyklos. Sakyčiau vidutiniškai minkštas automobilis, geras subalansuotas valdymas. Kuro naudoja nedaug, o dinamika užtikrinta. Svarbiausia turi daug komforto ir vairavimą palengvinančios įrangos – tai labai palengvina vairuotojo gyvenimą kasdieniame automobilio drožime, ypač miesto salygomis. Manau vienas paskutinių „sąžiningai“ patikimų Mercedes, naujesni modeliai patikimumu jau nepasižymi, todėl labai rekomenduoju. Žinoma priežiūros kaina skiriasi nuo kitų vokiškų premium markių, tačiau nedaug. Automobilis turi daug gerbėjų, parduoti bus nesunku, turi gerą bendruomenę Facebooke. Puikiai tinka tiek vyrui, tiek moteriai – toks unisex automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Mykolas | 2025-02-19

Audi Q8 Benzinas/Elektra Plug-In

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prabangus miesto visureigis, labai manevringas, gražus dizainas, labai gera surinkimo kokybė.
Geriausia pirkti prižiūrėta Audi Q8. Su Garantija.
2020 m, isigijau Audi Q8 Benzinas/elektra 280kw 3.0l su galimybe pasikrauti (plug-in). Buvau labai skeptiškas, kelis kartus buvau atkalbėtas, bijojau stotelių ir t.t. Bet įvertines tų dienų aktualijas vistiek nusipirkau ir likau labai patenkintas savo sprendimu. Ekonomiškumu, kokybe, labai tylus, elektros režimas mieste yra kažkas nerelaus. Garso izoliacija labai gera. Pas mane buvo gausesnė komplektacija. Masažuojančios ir ventiliuojamos sedynės labai praverčia ilgesnių kelioniu metu, ar karštesne vasaros diena. Panoraminis stogas, 3D B&O garso sistema kuri įpatingai gerai groja, švarus garsas, naktinė kamera, linijų palaikimai, adaptyvi važiuoklė, orinė pakaba, autopilotas, ambient light, Matrix žibintai, šildomi stiklai ir t.t. tai pastebėjau labai minimalų nuvertėjima, Mano Audi Q8 išsaugojo savo kainą. Labai tuo džiaugiuosi. Rimtų gedimu neturėjau, aptarnavimai brangesni negu kitų automobilių, bet 20% pigiau už dyzelinį, kurie su laiku vistiek parodo savo charakterį mano prieš tai furėtas Dyzelinis Audi A8L automobilis visada inoringai išmesdavo Check-Engine. + Rekomendacija, Audi Q8 hibridinis modelis su plug-in galimybę yra patikimas visureigis, atitinkantis kainos ir kokybės santikį.
Pilnas atsiliepimas...
Karolis | 2025-02-17

Subaru Legacy 2018, is JAV, 2.5L, 70,000km

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus salonas, kokybiškos medžiagos, komfortiškas, gera audio sistema, prifarširuotas technologijų
Mažoka bagažinė, nors pati mašina gan didele
Pirkau is JAV, 2021 metais, važinėjau 3 metus Mašina erdvi, sėdynės kaip foteliai, garso aparatūra Harman Kardon, skamba puikiai, ypač per Android auto, pajungus telefoną. Itin didelį efektą davė antivibracinės medžiagos išklijavimas durelėse, ir bagažinėje, kas itin pagerinio žemų dažnių atkurimą. Salono medžiagos kokybiškos, niekas nebarška, netraška. Variklis dirba itin tyliai ir švelniai, tiems kas peikia CVT transmisija, gali persijungti i rankini režimą, bet vargu ar pavyks geriau. Kiek domejausi, modeliai nuo 2018m. Gavo keletą patobulinimų, todel automobilis ir jo savybės gali skirtis nuo to kas buvo 2015m. Dabar važinėju su Volkswagen kuris turi DSG pavarų dėžę, tai galiu pasakyti, kad skirtumo nelabai jaučiasi apart to kad DSG brutalesnė ir ne tokia komfortiška. Kas nustebino tai pakabos minkštumas ir tai kaip sugeria duobes – labai komfortiška, bet posiūkiuose laikosi kaip sportinis automobilis. Kelio triukšmas vis tik nemažas, nors amerikietiškuose atsiliepimuose randu daug komentarų apie tai kad reikia pasikeisti gamyklines padangas, nes jos ir yra problema – ko gero tai tiesa, nes ant šliapio asfalto, kelio trukšmas vos girdimas. Padangos Continental universalios, tokios pacios ir ant mano VW Tiguan is USA - uždėjus žiemines važiuoja netgi tyliau, tai manau padangos išsprendžia daug. Variklis dirba tyliai ir tolygiai, kartais atrodo kad važiuoji su elektrine mašina, įsibėgejimas malonus ir efektyvus, bet reikia paminėti, kad smagumas prasideda nuo 4000rpm, kaip ir daugumoje benzininių auto be turbinos. Verta paminėti saugos sistemas esančias Limited komplektacijoje – Reverse Auto Break – važiuojant atbulomis, automobilis pamatęs kliūtį pats sustoja, atrdodo kvaila, bet pavyko išventi susidūrimo su prekių vežimėliu, nes buvo patekes i aklaja zona, važiavau atbulas, pypsėjo ir sustojo greičiau, nei spėjau sureaguoti. Trūkumai – neradau kažkokių kur verta būtų paminėti, nebent tai, kad kuro tai reikės daugiau nei dyzelinei Skodai, bet pvz. Užmiestyje kur greitis apie 100Km/h lengvai telpama i 6,7-7L/100km, greitkelis kur greitis apie 130km/h jau reikia apie 8L/100km. Mieste 9-12L/100km Sanaudas rašau realias, važiuojant mišriai, tai reiškia kartais gazas dugnas, o tai būna beveik kievieną kartą, nes kam pirkt 2,5L ir niekada nespaust:) Ar pirkčiau vel? – taip pirkčiau, ir rimtai galvoju apie naujesnio modelio Legacy nelabai ka teko remontuoti, oro filtras apie 10 eur, tepalo irgi panašiai.... Žiūrėt kad būtų gražiai išlaikytas, nes taip kaip žmogus rūpinosi mašina, pasako daug. CVT pavarų dėžė ir variklis turi dirbti švelniai, jokių smūgių ar pašalinių garsų
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...437

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Palaikykite Autoasas.lt
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas