Markės
Jūsų patarimas - kitam sprendimasRašykite atsiliepimus, patarkite kitiems Autoasas.lt lankytojams, o mes jums dovanosime numerių rėmelius! Plačiau

Atsiliepimai (8132)

2023-03-29
Cross Country 2.0 litrai su 180 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, saugumas, pravažumas, įranga
Nėra labai didelis salonas, mažoka ir bagažinė, neekonomiškas
Variklis 2 litrų su 180 AG galia – Polestar variklis. Labai šaunus automobilis, vairavimo patirtis tikras malonumas, variklis puikiai atiduoda galią lenkiant. Keturių ratų pavara leidžia ramiai pasitikti ir palydėti žiemą, užmiesčio keliai gali būti nevalyti – nėra didelės problemos. Automobilis turi gerą įrangą, beveik maksimalią, kas labai palengviną vairavimą ir leidžia mėgautis Volvo lygio komfortu. Naudingas dalykas adaptyvi kruizo kontrolė, eismo juostos palaikymas, aklosios zonos sekimas, susidūrimų išvengimo sistema. Automatinio parkavimo kogero kaip ir kiti, aš nelabai naudoju. Apskritai esu labai patenkinta šiuo kompaktišku automobiliu. Mieste pats tas, didesnio nereikia. Rimtesnių gedimų nebuvo, nors rida jau 220 tūkst. ir reiktų laukti siurprizų. Buvo keičiami tik tepalai, filtai ir kitos eksploatacinės medžiagos.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-27
Hyundai Tucson tapo prestižiniu visureigiu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Interjeras, bagažinė, ekonomiškumas, salono erdvė
Nėra
Svarbus Hyundai modelių gamos atnaujinimas – Tucson modelis bene svarbiausias iš visų. Tikrai prabangus interjeras su odinėmis sėdynėmis ir aiškiu, išskirtiniu 10 colių ekranu. Šildomos odinės sėdynės yra neįtikėtinai patogios su daug vietos kojoms ir puikiu juosmens palaikymu. 230 AG variklis greitai bėgėjasi ir vis tiek užtikrina 5 l/100km sąnaudas kas yra neįtikėtina tokiam nemažam automobiliui. Salonas lengvai tiks keturiems suaugusiems, o didžiulė, plokščia bagažinė tikrai patiks. Patikėkite šis Tucson persimetė į Audi teritoriją ir dabar Hyundai markė tampa išties prestižiniu gamintoju.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-26
Nuotaikinga Honda
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda fantastiška, sportiška pakaba, patikimumas, priežiūros išlaidos, dinamika, valdymas
Garso izoliacija prasta, maža bagažinė
Ši atrodytų vaikiška mašina gali greitai įsibėgėti – mažiau nei 3 sekundės iki 80 km/val. Jei važiuoji mieste su transporto srautu, tai vasarą įkrovimo užteks kokiems 180-210 km, o žiemą 100-120 km. Įkrovimo laikas nuo 0% su standartiniu adapteriu yra 16 valandų. Paprastai vakare lieka 40% baterijos. Grįžtu namo, įjungiu ir ryte jau 100 proc. Automobilis aiškiai skirtas dviem suaugusiems ir vienam vaikui. Suaugusiam žmogui bus sunku sėdėti gale. Bagažinės užtenka kokiems 5-7 vidutinio dydžio maišams iš parduotuvės. Interjeras labai jaukus, netikėtai erdvus priekyje ir labai neįprastas. Glass Cockpit yra labai patogus, o veidrodėliai-kameros nustoja erzinti po pirmų poros valandų važinėjimo. Funkcijos, ekranas ir kita įranga labai gera, autonominis valdymas yra minimalus. Iki Tesla toli. Juostos palaikymas veikia prastokai ir tik kažkur nuo 70 km/val. Geras kelio ženklų atpažinimas, ilgo nuotolio automatinės šviesos tikrai geresnės nei BMW ar Toyota. Belaidis Apple CarPlay veikia be jokių prenumeratų ir kitų nesąmonių. Dar norėčiau atkreipti dėmesį į žibintus – puikios Honda diodinės šviesos. Valdymas puikus, toks “hondinis”. Toks jausmas, kad mašina sunki, bet tai nelabai trukdo, greitai važiuoju itin retai. Salonas kiek pagirgžda, sprendžiant iš kitų savininkų, visi susiduria su šia problema. Taip, Hondoje kaip ir seniau nėra garso izoliacijos. Iš pradžių tai erzino, dabar jau pripratau. Beje, automobilis pritraukia daug dėmesio, būkite tam pasiruošę :) Šis Honda E yra trečias automobilis šeimoje ir yra naudojamas tik kelionėms į parduotuvę ir į darbą.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-24
1.7 CRDi Sportage modelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pavarų dėžė veikia tiksliai, gera įranga, puiki surinkimo kokybė
Dideli ratai atima komfortą, garso izoliacija prastoka
Šiaip ir aš ir visa šeima mėgavomės mūsų Sportage, tačiau per pastaruosius dvejus metus pasikeitus darbo vietai teko keisti ir automobilį. Pas mane buvo 19 colių ratai su gana žemo profilio padangomis, tad važiavimo komfortas buvo prastokas, mieste labai prastas lyginant su kelionėmis greitkeliais. Esu tikras, kad mažesnio skersmens ratlankiai bei aukštesnės padangos suteiks labai didelį skirtumą važiavimo komforte, tačiau kartu prarasite gražią išvaizdą ir nebus to smagaus jausmo kai prieinate prie automobilio. Anksčiau turėjome 2014 metų senesnės kartos Kia Sportage. Galiu pasakyti, kad mechaninė pavarų dėžė yra labai stipriai patobulinta lyginant su ankstesniu Sportage, tačiau dyzelinis variklis yra kiek per triukšmingas (išskyrus važiavimą greitkeliais kur labiau girdisi vėjo keliamas triukšmas). Surinkimo kokybė yra puiki, o komplektacija (tiek prabangos, tiek saugumo) atitinka aukštesnės klasės arba prabangesnės markės lygį. Kia tikrai labai pasistengė su šiuo modeliu. Priekiniai žibintai yra labai geri, ypač patiko vėdinamos priekinės sėdynės. Įspėjimas apie akląją zoną irgi labai naudingas privalumas. Žodžiu 5 maloniai praleisti metai su šiuo automobiliu, dabar laukia nauji pasirinkimai.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-22
Opel Omega 2.0Dti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaip limuzino klasės automobilis, nebrangus. Patvarus kas luečia važiuokle, variklį.
Rūdys galiniu arkų, interjėro medžiagos galėtų būti geresnės, variklis galėtų būti galungesnis.
Sveiki, nusipirkau automobilį Opel Omega su 2.0 74Kw varikliu, variklis patikimas, auto bėges tik 200-tūkst, važiuoja smagei, važiuoklė tikrai minkšta, bėdos joms galinės arkos, bet pas mane buvo dar gražios.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-21
Automobilis sielai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklio dinamika, saugumas, tikras visureigis, solidi išvaizda, gera triukšmo izoliacija, tinkamo lygio komfortas, konstrukcijos tvirtumas, vidaus dizainas, bagažinės talpa, neblogos degalų sąnaudos, stipri pakaba, pavarų dėžė, protinga kaina
Priežiūros kainos
Viskas ką žmonės rašo apie šį automobilį yra tiesa. Asmeniškai manęs netenkina tik priežiūros išlaidos. Tačiau sąmoningai rinkdamiesi tokį automobilį turite su tuo susitaikyti. Roveris manęs nenuvylė jau 2 metus. Taip, automobilis techniškai sudėtingas. Bet jis buvo sukurtas tam, kad savininkas galėtų gauti maksimalią gerus rezultatus bekelėje. Asmeniškai mane visada žavėjo ši tikrų visureigių savybė, tai pasirinkimas buvo labai aiškus. Esu tikras, kad šis modelis dar ilgai bus dievinamas arba nekenčiamas – jis tikrai ne kiekvienam. Bet kas turėjo tokį automobilį, visą gyvenimą sakys kad tai buvo geriausias visureigis pasaulyje ir į jokį kitą jo neiškeis.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-20
Bmw x5 f15 3.5i benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vokiška kokybė, dujos, dizainas, pigi eksploatacija
Nestabilus snieguotu keliu važiuojant didesniu greičiu.
Ilgą laiką buvau skeptiškai nusiteikęs prieš BMW. Automobiliai atrodė sudėtingi ir atrodė jog juos gali vairuoti tik tie kam negaila pinigų eksploatacijai. Tačiau taip atsitiko kad įsigijau f15 3.5i benziną, kai sužinojau jog į juos galima įdėti dujas. Aš važiuoju daug, todėl buvo svarbu 100 km savikaina. F15 degina benziną su dujomis kartu. Miesto sąnaudos 2ltr benzino ir 12 ltr dujų. Užmiestyje 1.5 ltr benzino ir 10 ltr duju. Tai tokio dydzio ir sunkumo automobiliui puikus rezultatas. Eksploatacijos kaštai dar sunku spresti nes nuvažiavęs automobilis 70 tūkst. km. Keičiau tepalus ir st.kakadėles bei priekinius diskus. Kainos tikrai nustebino. Ne ką brangesnės nei audi ar peugeot. Toliau nustebino jog aplamai BMW automobilio kurybai įdėta meilės tiek iš techninės tiek ir dizaino pusės. Tik spidometro norėtusi LED bei geresnės nei hi-fi garso aparatūros. Muzikos garsai kietoki. Norėtusi minkštesnio garso. Minusas kaip ir visų didžiūjų visureigių, nestabilus važiavimas snieguotu keliu. Važiuojant virš 80 km/h greičiu snieguotu keliu atrodo nori užmest automobilį. Bet sumėčius automibilį ir suveikus stabilizavimo sistemoms pavykdavo suvaldyti. Aš lyginu su pvz universalu ir priekiu varomu. Kai su pastaruoju tomis pačiomis sąlygomis vaziuojant 120km/h jauties užtikrintai. Bet iš esmės bmw f15 geras, gražus, informatyvus, pigus eksploatuoti automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-19
Klasiškas automobilis su 6.2 L ir 409 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Itin talpus, galingas, puikus variklio garsas ir bendras automobilio įvaizdis
Rūdys, neekonomiškas
Automobilis man labai patinka ir ne tik man :) Rinkausi atsakingai, skaičiau daug komentarų apie šį automobilį, išsiaiškinau visus pliusus ir minusus. Didžiausias minusas pasirodo yra rėmas, kuris rūdija. Todėl nuspirkęs paruošiau dugną – viskas buvo nusmėliuota, cinkuota, gruntuota ir apdažyta. Automobilis įspūdingas, variklio garsas pribloškiantis, apie kuro sanaudas nėra ką kalbėti. Net žmonai patinka išvažiuojantys slenksčiai - labai patogu įlipti ir išlipti. Turejau Toyota Land Cruiser 200 irgi labai patiko. Važinėjau kokius 6 metus, galvojau vaziuosiu su juo iki kol surūdis. Bet skubiai prireikė pinigų ir teko tuomet parduoti. Todėl dabar ieškojau kažko panašaus į Land Cruiser, bet labiau išskirtinio, nes šis automobilis žinoma ne kasdieninis. Be to Cruiseriai būna stipriai užvaikyti, o jų kainos daug didesnės – 2008 Toyotos kaina yra tokia pati kaip Cadillac 2014 metų. Dabar nusipirkau Escalade ir panašu nesigailiu. Važinėju nedaug, bet tikiuosi patikimumas nepaves.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-18
Sedanas,1.8 hibridas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas,ekonomiska,labai patikima.Toyota hibridine tchnologija tobulina nuo 1997m.Gal jau ismoko gamint.Hibridai labai laiko kaina.
Naujo kaina su geresne komplektacija-virs 30keur,vazinetu-virs 20keur.Daug masinu pustustem komplektacijom.
Pirmas ispudis kaip ir geras,taciau yra visa eile BET.Visu pirma,tai yra pakankamai maza masina.Gal islipus is xc90 taip yra?:)Nors ugis apie 172-175,kazkaip sunkokai isitaisyt patogiai.Vairas keistai zemai.Dinamika?Pakankama.Jei jums tai svarbu,tai cia ne ta masina.Praktiniam patogiam vaziavimui-tikrai uztenka.Asmeniskai matau du pliusus.Pirmas-dizainas,antras-kuro sanaudos.Nesunkiai 4,8 vidurkis.Pagrinde uzmiesciai,dalinai-provincijos miesteliai.Vasara gal bus maziau.Sildomas vairas,sedynes,tonuoti stiklai-tai kaip privaloma.Visa kita jau yra sudeta.Buna ir su parkavimu ir projekcija ant stiklo.Matomai kazkam to reikia:)Is kart padaryta antikorozija su garso izoliacija,tai pakenciamai tas klausimas. Apynauje masina-40tkm. Tik hibridas,nors turbut atsiras ir oponentu.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-17
Ligų maišelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos sanaudos, patogus, gera komplektacija
Nepatikimas
Gavau 2014 m gamybos darbinę kia su ~90000km, per metus prasukau 20000km tai kokių tik nebuvo problemų. Iš gedimų: pastovios problemos su varikliu, dingsta trauka, užgesinus vėl atsiranda, bet paskui vėl dingsta, servisas nieko nerado. Sakyčiau silpna elektroninė dalis, buvo sugedęs daviklis ir net prisisegus diržą pypsedavo,kad neprisegta, nustojo šildyti vairą, paskui atsisakė ir sėdynė. Bevažiuojant nustojo veikti galinis valytuvas, paskui galinio lango apipurškimas. Pastoviai perdegdavo šviesų lemputės. Dar kazkaip sugebėjo užstrigti diržo išsitraukimas tai teko kurį laiką neprisisegus važiuoti. Taip pat per metus laiko du kartus remontuota vairo kolonėlė, pusė pakabos perrinkta. Technikinės metu prirašė tiek dalykų, kad net į lapą netilpo. Iš minusų: gedimai parašyti aukščiau, o iš bendrų minusų- žema mašina, visur bamperis siekia bordiūrus. Žiemą sunkia kūrėsi dyzelis, net su pakeistom žvakėm ir akumu. Už miesto 1.4. 66kw traukos nerasta, bet ir ta dingsta. Taip pat pastoviai kažkas kazkur barškėdavo, servisai vis kazką keisdavo pakaboje, bet nepadėdavo. Iš pliusų: gausi bazinė komplektacija, šildomos sėdynės, vairas, gražus displėjus, mieste žemom pavarom ganėtinai dinamiškas. Ekonomiškas, turėjo 6 bėgius tai už miesto buvo,kad į 4.5 litro tilpau 90 važiuodamas, mieste ~6 litrai. Ganėtinai minkšta mašina. Bendrai paėmus nerekomenduoju pirkti, nes per metus laiko į remontus investuota virš 2000 eu, nors tiek gerai, kad įmonė apmoka. Aš tikėjausi tikrai kokybiškesnio KIA gaminio, kuris nors ir Korėjietis, bet galėtų lygiuotis į Honda ar Toyota kokybę dėja Kia pagal gedimus pasirodė prastesnė net už Fordą, kuris nepasižymi patikimumu. Dabar vairuoju benzininį 2019 vw golf, nuvaziuota ~110000 km, jokių gedimų, jokių barškėjimų, servise tik padangos ir tepalai keičiami, tikrai stebina.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-16
Esu labai patenkinta naujuoju Lexus NX
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonus, komfortiškas ir geras miesto automobilis
Kiek mažoka bagažinė
Nusipirkau šį kompaktišką visureigį, kad galėčiau ramiai išeiti į pensiją su patogiu ir gražiu automobiliu. Žinau, kad juo važinėsiu ne vienus metus, todėl labai svarbus ir patikimumo klausimas. Manau Lexus markės reputacija nepaves. Mėgstu šio automobilio stilių, komplektaciją, keturių ratų pavarą, aukštą vairavimo padėtį, savaiminį įkrovimą ir patikimumą. Atstovybė buvo nuostabi, geriausia patiritis kokią esu patyrusi. Pirkdama šį automobilį gavau solidžią nuolaidą, todėl esu tikrai patenkinta. Visų peikiama CVT dėžė yra itin sklandi ir maloni vairuoti. Visi trys važiavimo režimai veikia skirtingai ir tai nesunku pastebėti. Nuolat atrandu funkcijų, kurių niekada nežinojau. Ir tai kaip šis Lexus elgiasi kelyje mane labai nustebino - tai daug rafinuotesnis automobilis nei dauguma konkurentų. Tiesa vasarinių padangų triukšmas labai pastebimas, ar tai lemia japoniškos Yokohama padangos ar pats automobilis, aš nežinau. Manau sekančios bus Michelinai kai teks keisti padangas, kurias naudojau savo senam automobilyje. NX yra tik truputį mažesnis už didįjį brolį RX, bet daug pigesnis. Erdvės prasme NX gana geras, o kompaktiški matmenys mieste yra tikras privalumas. Šiaip visi Lexus gamos automobiliai verti dėmesio, o aptarnavimo išlaidos nėra brangesnės nei kitų premium gamintojų.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-15
Pervertintas beveik standartinis ekemšlamštas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trasoje pakankamai ekonomiškas - važiuojant 120km/h vos 9,5l benzo.
Nepagrįstai brangus. Mažai kuo skiriasi nuo 330ci. Nupirkti tvarkingą labai sunku, visi daužti, nudrožti, atvažiuoji žiūrėti mašinos už 29k€, o būklė kaip paprasto E46 už 3k€.
Iš karto noriu paminėti, kad dirbu su automobiliais, čiupinėju skirtingus kasdien, tiek paprastus tiek ir sportinius, tad turiu su kuo palyginti. Esu turėjęs tris 330i E46 skirtinguose kėbuluose, taip pat 328, 325, tiek standartinius tiek modifikuotus, taip pat ne kartą teko vairuoti draugų benzininius 6cil bmw, tad šį modelį pažįstu puikiai. M3 E46 asmeniškai neturėjau, bet kelių savaičių bėgyje teko pavažinėti trim skirtingais, o ketvirtu pravažiuoti beveik 1000km. Pirmą kartą įsėdus ir paspaudus gazą apėmė nusivylimas - žinoma traukos yra, bet nedaug daugiau nei paprastam 3.0i. Pavažiavęs supranti, kad M yra ne kas daugiau nei išpūstas burbulas, kurį labiausiai išpučia apsiseilėję bmw fanatikai, kurie patys tikruose M net nesėdėję. Pagrinde jie ir yra kalti dėl nusivylimo, nes kai visą gyvenimą girdi kokie M modeliai yra fantastiški, galingi ir pan., tai pirmą kartą įsėdęs tikiesi kažkokio WOW efekto, ar bent kad mašina nebus panaši į standartinį E46. Salone skiriasi tik skydelis, visa kita - dizainas, medžiagos, garsai, kvapai absoliučiai identiška, jei įsėsčiau nematęs kėbulo niekad nepagalvočiau, kad važiuoju emkėj. Ne M modelių būna net su geresnėm komplektacijom. Kėbulas irgi beveik nesiskiria, pūstas arkas pastebės tik žinovai, o dyzelinių BMW su M bamperiais gatvėse daugiau nei su standartiniais. Gal tik išmetimas per vidurį labiausiai išduoda M, nors ir tokių būna padarytų ant ne M. Važiuoklė, vairavimas, valdomumas taip pat beveik nesiskiria nuo paprasto E46 su Mtech važiuokle, nebent pravažiuot su vienu ir su kitu tą pačią trasą, gal skirtumas ir pasijaus, bet norint turėt tikrai gerą valdomumą tiek į M, tiek į ne M reiktų sudėti gerus coilus. SMG dėžė puikiai dirba važiuojant gazas-dugnas ir rankiniu režimu, neužlaiko, nelagina, kiekvienas pavarų perjungimas yra smūgis šiknon, bet sportinėje mašinoje tai nėra trūkumas. Tačiau ramiai važiuojant D režimu dėžė yra apgailėtina - paspaudęs gazą niekad nežinai ar ji dabar staigiai pradės važiuot ar ims amžinybę perjunginėti bėgį. Kiekvienas pavaros perjungimas yra mašinos pristabdymas ir vėl įsibėgėjimas, važiuoji kaip ant supynių. Jeigu mašina perkama tik kaip track-tool, tai galima, gal net reikia imti SMG, bet jeigu dar ir kasdiena norisi pavažinėt, tai net mechanika bus komfortiškiau. Grįžtant prie variklio, tai ryškus galios skirtumas po 330ci jaučiamas tik važiuojant virš 200km/h, nes perjungus pavarą vis dar prispaudžia prie sėdynės, kas su 330i/ci jau nebeįmanoma. Tačiau bėgėjantis iki 100 skirtumas minimalus. 2023m. jų kainos prasideda nuo ~25k€, o norint tvarkingo, prižiūrėto, nedaužto, su nedidele rida ir aiškia istorija reikia apie 30-40k€, kas yra visiškas kosmosas už tokį modelį. Geriau paimti paprastą 330ci ir prisukti turbiną, bendra sąmata gausis iki 10k, o mašina bus tokia pati tik dar galingesnė. Už 25-40k galima nupirkti daug įdomesnių ir smagesnių modelių, nebent reikia galingos mašinos, bet neišsiskirti iš minios. Verta pirkti nebent kaip kolekcinę investiciją, bet ir tokiu atveju gerai pagalvočiau ar verta imti tokį modelį, kurio kainos išpūstos dirbtinai, jis nėra nei retas nei išskirtinis nei labai galingas, realiai tas pats kemšlamštas tik su kažkiek galingesniu varikliu 5-10 kartų brangiau. Jeigu vistiek labai norit eMkės, tai patarčiau geriau žiūrėti į E36, kuris yra lengvesnis, todėl turės geresnį valdomumą ir įsibėgejimas jausis labiau. M3 CSL jau būtų prasmė pirkti, nes tiek viduje tiek išoriškai jau pastebimai skiriasi, variklis irgi galingesnis, bet jų kainos dar labiau nesveikos, šiuo metu pigiausias 90k, už pusę tiek galima paimti Suprą ar GTR, kurie bus tiek greitesni tiek smagesni tiek retesni. Nuvertėjimo nėra, modeliai sparčiai brangsta. Remontai ir aptarnavimai brangūs tik kas susiję su M, tačiau daug detalių nesiskiria nuo ne M modelių, taigi bendra mašinos eksploatacija pakankamai nebrangi kaip sportinio auto. Būtinai tikrinti prieš pirkimą pas profesionalus, nes mašina brangi ir sena.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-13
Geriausias klasėje!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakaba, komfortas aukštumoje, variklio dinamika, gerai valdomas, saugus, puiki triukšmo izoliacija, kuro sąnaudos neblogos, Mercedes interjero kokybė, pavarų dėžė veikia puikiai, salono erdvė nebloga, solidi išvaizda, talpi bagažinė
Kaina, priežiūros išlaidos didelės, nėra belaidžio įkrovimo
Automobilį turiu metus su trupučiu, nuvažiuota apie 15 000, komplektacija maksimali. Kas dėl gedimų: kelio ženklų ir pėsčiųjų atpažinimo sistema pradėjo nebeveikti pravažiavus vos 1300 km. Atvariau mašiną į atstovybę, viskas sutvarkyta per 20 minučių. Apskritai automobilis labai geras ir tikrai vertas tokių pinigų, nors už tokius pinigus yra daug konkurentų, tokių kaip Audi A6 (C8), BMW 5 (G30) ar Jaguar XF. Skonio reikalas, bet E klasė man rodos saugiausias ir komfortiškiausias automobilis jei jūsų tikslas iš taško A pasiekti tašką B, automobilis turi labai gerą aerodinamiką ir gerą triukšmo izoliaciją. Tačiau yra ir trūkumų - tai prieštaringai veikianti multimedija, iš esmės ji atlieka prietaisų skydelio funkcionalumą. Labai įdomi Mercedes filosofija – infosistemą galima susikonfigūruoti pagal save, galima nusistatyti interjero spalvą ir pan. Bet deja su ja daugiau nieko rimto nepadarysi. Žodžiu Mersedes E klasė panašus bus geras ir patikimas draugas, nors ir už nermažus pinigus. Bet verta patikėkite manimi.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-12
Ford fusion
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patvarus nieko nebijo
Nėra
Puikus auto pilnai atidirba už jį sumokėtus pinigus naudojam kaimo keliais miške jau 5 metai
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-11
Fainas kadjaras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas,patvarumas
Nera
Na ką gi,kadjaras pas mane 2016m 1,5 dyzeliukas,robotizuota pavarų dėžė (automatinė),pirktas ne iš salono,o jau su 111k rida,tai jau kaip 4m važinėju,bėdų nėr,bandau griaut mitą,jog renuskes turi kaprizu su elektronika,anaiptol Viskas ok,ekonomiška,ir po Europos šalis pakeliavom. DB jau 148k rida. Dar yra pliusas,jog Reno vagių nedomina. Rekomenduoju!
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-09
Hybridas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis
Vyresnio amžiaus žmonėms
Teko atsisveikinti nes pradėjo rudyti, metai savo daro. Remontuoti teko, manau panašiai kaip ir kitas benzininius auto. Sąnaudos mieste buvo maždaug apie 13 ltr.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-08
2008 V70 2.4D Mechanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinti
Išvardinti
Pasistengsiu per daug neišsiplėsti, bet viską detaliai aprašyti. Ši volvo yra mano trečia. Prieš tai turėjau ~2003 S60 2.4T ir V70 2.4. Palyginus su praita šio automobilio generacija, viduje jaučiasi erdvės pojūtis. Interjeras konservatyvus, bet ir šiai dienai atrodo neblogai. Surinktas kokybiškai, tikrai geriau negu senesnės kartos. Yra be abejo standartinių Volvo krebždesių, važiuojant labai prastu keliu, tačiau tikrai nieko baisaus. 120kw šiam automobiliui mieste per akis, autostradoj užtenka iki maždaug 170km/h. Kuro sanaudos mieste ~8l, žiema 10l. Autostradoj, 90km/h - 6l, 130km/h - 7.5-8l. Komforto atžvilgiu automobilis tiesiog plaukia, tačiau jaučiasi jog sportiškumo jame absoliutus nulis. Kam reikia važinėti ilgus atstumus - tikrai kelionėse nepavargsit. Garso izoliacija gera, sėdynės kaip foteliai. Jeigu mėgstate entuziastiškesni vairavima, tikrai čia nieko įdomaus nerasit. Vairo pojūtis absoliutus nulis, pėdalų bei bėgių perjungimo eiga pakankamai ilga, aštrumo visiškai nėra. Vietos viduje užtenka, tiek priekį, tiek gale sėdintiems. Bagažinėje nesunkiai gali miegoti 2 žmonės, manau apie dydį viską pasako :). High performance garso kolonėlės tikrai groja puikiai. Yra įdomių sprendimų su gamykline webasta bei papildomu pašildytoju - žiemą nuostabus dalykas. Nusistatei laika, atėjai ir šilta. Jeigu pamiršai nusistatyti, įsijungi papildomą pašildyma užkūrus mašina, nusivalei sniegą nuo stiklų ir viduje jau šilta. Kam įdomu, tai automobilis parkavimo aikštelės tikrai manevringesnis negu praeitos kartos. Šiaip dabar jeigu žiūrėčiausi kito auto - pirkčiau tik turbo benziną. :) Visus remontus darausi pats, todėl sunkiai pasakysiu kiek servise kas kainuotų, tačiau konkrečiai šis variklis bėdų didelių neturi. Per 4 eksplotacijos metus, variklis nė karto nepavedė, rida kai pirkau buvo 330k, dabar 410k. Apart įsiurbimo kolektoriaus sklendžių, bei droselinės sklendės gedimų, mano žiniai šis variklis daugiau "ligų" neturi. Važiuoklės labai kantrios, elektronika patikima, kėbulas (jeigu nedaužtas ir neperdažytas) puikiai apsaugotas nuo rūdžių. Patikimumui duodu 10/10. Per visą eksplotacijos laiką pasikeičiau: Vairo stiprintuvo siurblį - 150e naujas. Įsiurbimo kolektoriaus sklendes su dangtelio tarpine, purkštukų šaibom bei ta plasmasine kojele - 110e. Šilto/šalto oro sklendės varikliukas kur stovi po panele - 10e dėvėtas. Galiniai, priekiniai diskai su kaladėm, priekinio rato guolis, vairo traukių antgaliai. Profilaktiškai vasarom išsivalau EGR bei droselinę, nors galėčiau to ir nedaryti, kadangi nieko baisaus ten nerandu. Daugiau gedimų neturėjau. Nuvertėjimas nėra didelis. Pirkau prieš 4 metus už 5000e, dabar parduočiau už tiek pat. Jeigu pirksite dyzelini variantą, ieškokitės 5 cilindrų, nieko žemiau 120kw. Benzina tik turbininį. Automatinės dežės - loterija. Manau svarbiausia, kad kėbulas būtų nedaužtas, o mechaninė pusė sutvarkoma.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-08
Peugeot 508 1.6bluehdi 88kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedaug
Daug
Kaip vienas žmogus minėjo - gavno ir visa to žodžio prasme. Apsitepalaves, važiavęs nepilnai 200tkm.,visas variklis išrengtas po 20tkm vėl apsitepalaves,klaidos ekrane tai viena tai kita. Reikia būti išoperuotais nervais,kad su tuo susitaikyti. Ne pirmas Citroen/Peugeot auto šeimoje,tad galiu drąsiai teigti- nėra ką lyginti su niekuo. Važiavo žmonos C5 iki 300tkm, važiuoja mano c6 jau 400tkm ir juokiasi iš šito 2016m nevykėlio. Per pusmetį jam daugiau išleidom nei abiejų Citroen kartu sudėjus per visą laiką... Ir kas rašo,kad 4.9l /100km,tai atsakau-nebent neužkurto! Tikrai vidurkis 7,9ltr/100km ir ne mažiau. Ir čia mišriai,netgi užmiesčio keliuose važiuoja daugiau. Vienintelis dalykas, kuris geras,tai priekiniai žibintai full LED. Galiniai LED jau du kart remontuoti,jei ne remontuojant,tai pirkimas vieno naujo stop žibinto min. 300eur.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-07
VW Tiguan 1,5 tsi (110kw) DSG (7 pavarų)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
.
Prasta garso izolecija ir mažoka bagažinė
Subalansuotas automobilis, norėtųsi didesnės bagažinės, šito variklikio 1,5 kaip ir užtenka ramiam važiavimui, nustebino geras valdomumas, bet už gera valdomuma gaunam kietoka pakabą, greičių dėžė dirba be priekaištų. Trasoj vasara vaziuojat 100km/h telpu i 4,8 litro/100km, ziema 5,8 l/100km, 2021metų remontuoti dar neteko
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-06
Audi A4 Allroad Quattro / 2.0 TDI 120kW / S tronic / 2017 metų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Quattro sistema veikia puikiai, važiuoja ekonomiškai.
Galėtų būti kiek minkštesnė važiuoklė
Turiu pora metų, nieko blogo negaliu pasakyti. Pravažiavau apie 50t km, jokių neplanuotų investicijų nebuvo, filtrai/tepalai/stabdžių kaladėlės. Šiais metais reikės keisti diržą, kainos pakankamai normalios, tas pats kaip ir 2.0 TDI varikliui VW ar Škodai. 3.0 TDI girdėjau, kad kiti tarifai. 120 kW galios užtenka dėl gero sukimo momento, tai tas pats 110 KW standartinis variklis, tik gamykliškai pakelta +10kW ir +80 Nm. Pakaba tokia pati kaip ir paprastos A4, skiriasi tik amortizatoriai, nes prošvaista aukštesnė. Eksplotacija niekuom nesiskiria nuo VW ar Škodos, nuvertėjimas mažesnis, ilgiau laiko savo kainą. Jeigu ieškote A4, nepagailėkite papildomų 1-2t pinigų, žiemą nežinosite kas yra užklimti sniege, o jeigu gyvenate už miesto, tai aukštesnė mašina privaloma.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...407

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt