Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Naujasis Dacia Duster išlaikė pirmtako bruožus ir išliko lygiai tokių pačių proporcijų ir panašių matmenų automobilis. Puikūs Dacia Duster matmenys – gabaritai kaip eilinio hečbeko, tačiau aukštesnė prošvaisa ir sėdėsena yra labai patogi mieste ir žinoma ant prasto kelio. Be to, labai patogūs dideli šoniniai veidrodėliai, o apsisukimo spindulys yra labai nedidelis. Automobilis viduje pakankamai erdvus, gal tik bagažinė mažoka, tačiau vėlgi automobilis yra eilinio hečbeko dydžio. Iš išorės Duster atrodo labai neprastai, brangesnis nei ištikrųjų yra. Ypač neprastai sukurta patraukli priekinė dalis su nauju Dacia logotipu, galinė dalis neatrodo labai įspūdingai, bet su dizainu viskas yra ok. Įdomiausias variantas yra ekonomiškiausia Duster versija – vieno litro benzininė versija su gamykliškai sumontuotomis dujomis. Šis variklis veikia kiek grubokai ir garsiai, ypač kol yra šaltas – turbinos įsijungimas staigiai prasideda ir staigiai baigiasi. Bet tai normalu, nes variklis labai mažo litražo. Bet galios nepritrūksite – trauka yra visai nebloga, kaip 1.4 litro variklio su turbina. Mechaninė 6 pavarų dėžė - pavarų svirtis veikia pakankamai tiksliai, gal kiek perjungimas yra kietokas, tačiau tikrai netrukdo. Vairo mechanizmas labai „lengvas“ – tikrai nepatiks tiems kas mėgsta jausti kelią ir automobilį, tačiau mieste toks lengvas vairas nėra didelis minusas, gal net pliusas. Viduje automobilis yra paprasto, bet patrauklaus dizaino – panelę reikia paliesti kad įsitikinti jog pagaminta iš kieto plastiko. Labai patogi ratukais valdoma klimato kontrolė – paprasta ir aiški. Infosistemos valdymos irgi aiškus, bus kiekvienam suprantamas, telefono prijungimas nesunkus. Puodeliams skirtos ertmės centrinėje konsolėje deja nepatogios – jos per mažai prilaiko gertuvę jeigu ji yra aukštesnė, su puodeliais turėtų buti viskas ok. Porankis slankiojasi – viskas gerai, bet jame esanti daiktadėžė nedidelė ir labai gili. Pagrindinė dėtuvė priešais keleivį – didžiulė. Start-Stop sistemos atjungimą reikia kaskartą atjungti užvedus automobilį jeigu nenorite jos naudoti. Užkliūna langų valdymas, kuris yra nepatogus, nes valdymo panelė sumontuota kiek per arti automobilio centro, todėl reikia ranką stipriai atitraukti atgal, kad užčiuopti langų mygtukus. Dėl tos pačios priežasties pasidėjus alkūnę ant durelių porankio dažnai įjungi galinių langų atidarymą. Taip pat keistoje vietoje įtaisytas sėdynių šildymo mygtukas – kairėje pusėje prie sėdynės apatinės dalies. Kiek nepatogu, nes jis nešviečia ir tamsoje jį surasti sunkoka, tačiau prie šito greitai priprantama. Kelyje automobilis stovi gerai, stabiliai. Važiuojant užmiestyje ekonomiškiausiu režimu automobilis su minėtu vieno litro varikliu sunaudoja 8 litrus dujų kas yra visai neblogai, bet mieste yra gana rajus – apie 12 litrų. Tiesa, mieste važinėta nedideliais atstumais, todėl galima išgauti ir geresnį rezultatą. Be to, tai yra versija su visais varomais ratais. Variklis įšyla greitai, ant dujų persijungia greitai. Garso izoliacija yra normali tokios klasės automobiliui, jei būtų geresnė ratų arkų izoliacija tai būtų visai nebloga.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
2020-01-23 |
Dacia Duster II Prestige 4x2 1.6 Sce 2018-04 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai pagerėjus garso izoliacija, masyvesnis dizainas, neblogi varikliai, erdvi bagažinė, daug privalumų už mažą kainą
nėra automatės greičių dėžės pasirinkimo, priekyje parktronikų nėra, dalis galimų funkcionalumų iš gamyklos neaktyvuoti
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,6 |
Bendras automobilio aprašas |
Pirkome naują iš salono pilniausios komplektacijos (trūksta tik 360laipsnių kameros). Palyginus su pirmtaku tai skirtumai akivaizdūs! Garso izoliacija labai pagerėjus, vienintelis minusas, kad stogo reilingai groja kai yra stiprus vėjas. Patogus salonas, vairuotojo sėdynė nuo šiol turi visas reguliavimo galimybes. Informatyvus, paprastas borto kompiuteris lietuvių kalba, gaila tik medijoje nėra lietuvių kalbos. Labai patogus dalykas beraktė užvedimo sistema, o taip pat su šia sistema automobilis pats atsirakina prie jo priėjus, o nuo jo nuėjus užsirakina. Labai smagiai veikia elektroninis vairo stiprintuvas, mieste vairas lengvas, todėl labai paprasta manevruoti, o užmiestyje važiuojant dideliu greičiu vairas pasunkėja. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kol kas teko tik nuvaryti garantiniam remontui, nes buvo dingus trauka ir išmetė krūva klaidų dėl variklio. Nuvarius į servisą rado, kad yra galimas purkštukų programos atnaujinimas. Po atnaujinimo jokių gedimų nebuvo. Nuvertėjimo kol kas nėra, nes tiesiog per naujas automobilis, kuris labai retai papuola į dėvėtų automobilių puslapius. Automobilis su 1.6 varikliu neskirtas dideliems greičiams. Nors prie didelio greičio kelyje stovi stabiliai ir greičių dėžės bėgiai ilgi, tačiau 5-tu bėgiu važiuojant 130kmh apsukos siekia 3000 apsisukimų, dėl ko sanaudos kyla iki 9-9.5L/100km. |
Patarimai perkančiajam |
Automatinių greičio dėžių mūsų rinkai nėra, galimybė yra pirkti tik su mechanine greičių dėže 5 bėgių 1.6sce, naujesni modeliai su turbo varikliais turi 6 bėgių greičių dėžę. Nors visi išgirdę Dacia iškarto pradeda raukytis ir šaipytis, tačiau nupirkti naują automobilį už 17000eurų su visais šiuolaikiniais privalumais (keyless, DRL led, aklosios zonos davikliai, multimedija su galinio vaizdo kamera, navigacija, galiniai parktronikai, autopilotas, greičio ribotuvas, šildomos sėdynės, automatinės šviesos, start-stop, eco rėžimas, užgesus gatvėje ir nuspaudus sankabą automobilis pats užsikuria, įkalnės įvažiavimo sistema, ABS, ESP, Klimato kontrolė, kritulių daviklis yra, tačiau jį reikia aktyvuotis atskirai, cornering'ą irgi reikia aktyvuotis atskirai). Todėl jeigu jums nerūpi kitų nuomonė apie šį automobilį. Rekomenduoju pasibandyti ir tikrai liksite nustebinti :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 25)
Dacia modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | Sandero | Sandero | Sandero | |||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Logan | Logan | Logan | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Spring | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Duster | Duster | Duster | |||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Lodgy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jogger | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Dokker | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Dacia Duster TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis