Markės
430 iš 1918
Dacia Duster, (HM) 2017 - 2024
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 4
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Naujasis Dacia Duster išlaikė pirmtako bruožus ir išliko lygiai tokių pačių proporcijų ir panašių matmenų automobilis. Puikūs Dacia Duster matmenys – gabaritai kaip eilinio hečbeko, tačiau aukštesnė prošvaisa ir sėdėsena yra labai patogi mieste ir žinoma ant prasto kelio. Be to, labai patogūs dideli šoniniai veidrodėliai, o apsisukimo spindulys yra labai nedidelis. Automobilis viduje pakankamai erdvus, gal tik bagažinė mažoka, tačiau vėlgi automobilis yra eilinio hečbeko dydžio. Iš išorės Duster atrodo labai neprastai, brangesnis nei ištikrųjų yra. Ypač neprastai sukurta patraukli priekinė dalis su nauju Dacia logotipu, galinė dalis neatrodo labai įspūdingai, bet su dizainu viskas yra ok. Įdomiausias variantas yra ekonomiškiausia Duster versija – vieno litro benzininė versija su gamykliškai sumontuotomis dujomis. Šis variklis veikia kiek grubokai ir garsiai, ypač kol yra šaltas – turbinos įsijungimas staigiai prasideda ir staigiai baigiasi. Bet tai normalu, nes variklis labai mažo litražo. Bet galios nepritrūksite – trauka yra visai nebloga, kaip 1.4 litro variklio su turbina. Mechaninė 6 pavarų dėžė - pavarų svirtis veikia pakankamai tiksliai, gal kiek perjungimas yra kietokas, tačiau tikrai netrukdo. Vairo mechanizmas labai „lengvas“ – tikrai nepatiks tiems kas mėgsta jausti kelią ir automobilį, tačiau mieste toks lengvas vairas nėra didelis minusas, gal net pliusas. Viduje automobilis yra paprasto, bet patrauklaus dizaino – panelę reikia paliesti kad įsitikinti jog pagaminta iš kieto plastiko. Labai patogi ratukais valdoma klimato kontrolė – paprasta ir aiški. Infosistemos valdymos irgi aiškus, bus kiekvienam suprantamas, telefono prijungimas nesunkus. Puodeliams skirtos ertmės centrinėje konsolėje deja nepatogios – jos per mažai prilaiko gertuvę jeigu ji yra aukštesnė, su puodeliais turėtų buti viskas ok. Porankis slankiojasi – viskas gerai, bet jame esanti daiktadėžė nedidelė ir labai gili. Pagrindinė dėtuvė priešais keleivį – didžiulė. Start-Stop sistemos atjungimą reikia kaskartą atjungti užvedus automobilį jeigu nenorite jos naudoti. Užkliūna langų valdymas, kuris yra nepatogus, nes valdymo panelė sumontuota kiek per arti automobilio centro, todėl reikia ranką stipriai atitraukti atgal, kad užčiuopti langų mygtukus. Dėl tos pačios priežasties pasidėjus alkūnę ant durelių porankio dažnai įjungi galinių langų atidarymą. Taip pat keistoje vietoje įtaisytas sėdynių šildymo mygtukas – kairėje pusėje prie sėdynės apatinės dalies. Kiek nepatogu, nes jis nešviečia ir tamsoje jį surasti sunkoka, tačiau prie šito greitai priprantama. Kelyje automobilis stovi gerai, stabiliai. Važiuojant užmiestyje ekonomiškiausiu režimu automobilis su minėtu vieno litro varikliu sunaudoja 8 litrus dujų kas yra visai neblogai, bet mieste yra gana rajus – apie 12 litrų. Tiesa, mieste važinėta nedideliais atstumais, todėl galima išgauti ir geresnį rezultatą. Be to, tai yra versija su visais varomais ratais. Variklis įšyla greitai, ant dujų persijungia greitai. Garso izoliacija yra normali tokios klasės automobiliui, jei būtų geresnė ratų arkų izoliacija tai būtų visai nebloga.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2017-09-03

Visiškai atsinaujinęs „Dacia Duster“: dar geresnis nei anksčiau

Visiškai atsinaujinęs „Dacia Duster“: dar geresnis nei anksčiau
Automobilių gamintojas „Dacia“ patobulino savo žymųjį ir populiarųjį SUV modelį „Duster“, kuris nuo šiol demonstruos iš pagrindų atnaujintą modernų bei tvirtą dizainą. Naujasis „Duster“ išsaugojo savo universalumą bei tapo dar patrauklesnis, o visame pasaulyje iki šiol pardavus daugiau nei milijoną automobilių, „Dacia Duster“ atvers naują savo istorijos skyrių.  
 
„Dacia“ nutrauks paslapties skraistę nuo naujojo „Duster“ šių metų tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje. Nuo pirmosios kartos „Duster“ modelio pasirodymo 2010-aisiais visame pasaulyje parduota daugiau nei vienas milijonas šių automobilių, tad „Dacia“ ketina pratęsti nepaprastai sėkmingą šio modelio istoriją pristatydami naująjį „Duster“. 
 
Naujasis „Duster“ savo nuotykių ieškotojo prigimtį ir gebėjimą įveikti bekelę demonstruoja atnaujintu eksterjero dizainu. Kaip ir užkoduota šio modelio DNR, naujasis „Duster“ puikiai sujungia tvirtą ir atletišką stilių bei stiprų ir ryžtingą charakterį, kurį pabrėžia ir nauja, gamą papildžiusi „Atacama Orange“ kėbulo spalva. 

Priekinė dalis

Išraiškingos, skiriamuoju bruožu tapusios naujojo „Duster“ grotelės tęsiasi iki priekinių žibintų, sumontuotų pačiuose priekinės dalies kraštuose, todėl automobilis atrodo platesnis. Naujasis „Duster“ gali pasigirti ir novatorišku, su niekuo nesupainiojamu žibintų dizainu: LED dienos žibintai, vizualiai išskaidyti į tris dalis. Galingo horizontalaus variklio gaubto linijos pabrėžia atkaklų automobilio būdą. Didesnė nei ankstesniame modelyje, matiniu chromu dengta priekinė dugno apsauga patvirtina į nuotykius linkusią „Duster“ asmenybę ir yra atspari įbrėžimams, išlaikydama nepriekaištingą išvaizdą. 
 
Profilis

Lyginant su 2016 metų „Duster“ modeliu, 100 mm į priekį pastumtas ir statesnis priekinis stiklas naujojoje versijoje prailgina saloną ir suteikia jam erdvumo. Aukštesnė apatinė langų linija pabrėžia tvirtą ir keleivių saugumą užtikrinantį automobilio sudėjimą. Nauji aliumininiai stogo rėmai  pratęsia priekinio stiklo liniją ir sukuria dar dinamiškesnį SUV automobilio profilį. 17 colių skersmens ratai ir iškilios ratų arkos bei juodos spalvos slenksčių apdailos pabrėžia nuotykiams sutverto automobilio charakterį. 
 
Galinė dalis

Naujasis „Duster“ pasižymi plačia ir masyvia galine dalimi, dar labiau tokį įspūdį sustiprina horizontalios linijos. „Dacia“ skiriamasis ženklas, iš keturių kvadratinių šviesos elementų suformuoti užpakaliniai žibintai, pritaikyti ir „Duster“ modeliui – aukštai ir plačiai sumontuoti abipus bagažinės dangčio, jie pabrėžia solidų bei tvirtą „Duster“ sudėjimą. Kaip ir priekyje, galiniame buferyje atsirado platesnė nei ankstesniame modelyje matiniu chromu dengta dugno apsauga. 
 
Naujasis „Duster“ pasižymi dar geresnėmis važiavimo komforto savybėmis dėl iš pagrindų patobulinto kokybiško interjero ir gausios naujos įrangos.  


Naujasis „Duster“ bus pristatytas „Dacia“ stende vyksiančios spaudos konferencijos metu šiemetinėje Frankfurto automobilių parodoje, 12.10 val. Lietuvos laiku. Naująjį „Duster“ pristatys Jean-Christophe Kugler, vykdomasis viceprezidentas ir Europos regiono valdybos pirmininkas. Neturintys galimybės naujojo „Duster“ debiuto stebėti parodoje Frankfurte, tiesioginę spaudos konferencijos transliaciją galės matyti  group.renault.com puslapyje.
 
„Dacia“ dar kartą sudrebino pasaulį

Pristatydamas „Duster“, „Dacia“ prekės ženklas tik patvirtino savo drąsą, pirmą kartą pademonstruotą pries šešerius metus debiutavus „Logan“ modeliui. „Dacia“ tapo naujo požiūrio į automobilių pramonę etalonu ir dar kartą palaužė nusistovėjusias normas kartu su „Duster“, tikro, erdvaus ir universalaus SUV automobilio, kainuojančio kiek ir kompaktinis B segmento automobilis, pasirodymu pasaulinėje rinkoje.
 
Kaip ir kiti „Dacia“ modeliai, „Duster“ taikėsi į vartotojus, pageidaujančius aukštą kokybiško, įperkamo bei poreikius atitinkančia įranga aprūpinto automobilio. Išsiplėtimas į SUV rinką padėjo „Dacia“ prekės ženklui suburti gausų naujų vartotojų, ieškančių automobilio, pasižyminčio puikiomis savybėmis bekelėje, ratą. Tarp šių naujų vartotojų buvo ir perkančių pirmąjį savo automobilį, ir tų, kurie kitu atveju būtų įsigiję naudotą transporto priemonę. 

 
Įžengęs į naują rinką ir pritraukęs naujus klientus, „Dacia“ tęsia savo sėkmės istoriją ir netgi buria savo vartotojų bendruomenę. Kasmet organizuojami „Dacia“ bendruomenės piknikai kaskart pritraukia tūkstančius žmonių daugelyje šalių, kuriose prekiaujama markės automobiliais. „Dacia“ klientai – patys tikriausi fanai, itin aktyvūs socialiniuose tinkluose, ir, būdami daugiau nei tiesiog vartotojai, jie yra patys geriausi prekės ženklo ambasadoriai. 
 
Užkariauti pasaulį su „Duster“ 

„Duster“ sukurtas atsakant į visame pasaulyje egzistuojantį erdvių, tvirtų ir prieinamų visų keturių varančiųjų ratų pavarą turinčių automobilių poreikį. Kaip tik todėl „Dacia“ suskubo sukurti SUV tipo automobilį, visų pirma orientuotą į beisvystančias rinkas. Nuo pat projekto pradžios atsižvelgiama ir į Europos vartotojų poreikius.

- Besivystančiose šalyse vidurinioji klasė siekia įsigyti modernius automobilius, iliustruojančius jų socialinę ir ekonominę sėkmę, o kartu pageidauja ir patikimų, tvirtų bei universalių mašinų, nebijančių atšiauraus klimato ir įvairių važiavimo sąlygų, tokių kaip ilgi atstumai ar sunkiai pravažiuojami keliai. Daugumos rinkoje esančių SUV automobilių kainos viršija viduriniosios klasės vartotojų išgales.

- „Dacia“ sėkmę Europos rinkoje nulėmė simpatijos vartotojų, ieškančių modernaus, patikimo ir įperkamo automobilio. Nors keturiais ratais varomų SUV automobilių pasiūla Europoje yra plati, joje vyrauja ne funkcionalūs ir prieinami, o brangūs bei prabangūs, kartais net bekelei nepritaikyti modeliai. 

 
Prekyboje pasirodęs su „Dacia“ markės ženkleliu, 2011-aisiais Pietų Amerikoje (įskaitant Braziliją, Argentiną, Meksiką ir Kolumbiją) „Duster“ pasirodė kaip „Renault“ markės SUV automobilis, kiek vėliau ši versija pristatyta ir Rusijos bei Indijos rinkose.  „Renault“ markės ženklelį dėvintis „Duster“ – automobilis vairuotojams, pageidaujantiems prestižinio SUV, gebančio įveikti tikrą bekelę. Europos rinkai skirta „Duster“ versija buvo pritaikyta patenkinti įvairius vartotojų poreikius: nuo ekstremalių šalčių nebijančios versijos, skirtos Rusijos rinkai, iki dviejų rūšių degalais varomo modelio Brazilijos rinkai ar specialaus dizaino versijos su vairu dešinėje, sukurtos Indijos vartotojams.  
 
 
 


Dacia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   SanderoSanderoSandero
  Kompaktiniai   LoganLoganLogan
  Mini krosoveriai     Spring
  Krosoveriai   DusterDusterDuster
  Vienatūriai    Lodgy 
    Jogger
  Daugiatiksliai    Dokker
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt