2017-04-05 |
Smart 2004 dyzelinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiškumas, dydis, erdvė salonė nors dviejų vietų, išskirtinumas
garso izoliacija, komfortas, bet ko norėti iš tokios klasės automobilio
|
Labai smagus, fainas ir praktiškas mieste automobiliukas. Prieš tai visos mano mašinos buvo tikrai didėlės ir neblogos klasės, ir buvau nusiteikusi skeptiškai apie mažas mašinas, bet tereikėjo atsisėsti vieną kartą į Smartuką... Įsimylėjau :) Jeigu šeimoje yra galimybė turėti kelias mašinas, bet visiškai nėra poreikio turėti jas visas "dideles" vienam iš šeimos nariu norinčiam būti nepriklausomu Smart puiki alternatyva.
Taip jis kietas - juk ratų bazė labai trumpa. Kelyje tikrai stabilus (draugai bandė apsiversti, bet tam reikia labai daug pastangu, net žiema "uždriftinti" reikia pastangu, nes antipraslydimas veikia puikiai ir vis tiek nepavyko nei apsiversti nei "padriftinti" :)) Trasoje 130km/h drąsiai ir visi stebisi kai tu ji lenki :D Kuro sąnaudos - mieste apie 4,5-5,0 (vasara įsijungus kondiciorieriu ryškiai padidėja sąnaudos ape 5,0-5,5), užmestyje- 3,0-4,0 ir tai tiesa :)
Aišku garso izoliacija prasta (gali varginti ilgesnėje kelionėje), taip pat sėdinės nėra pritaikytos ilgems kelionėms (ilgesnėm turiu omeny pvz iki Klaipėdos paskausta subinaitę). Bet šitas automobiliukas ir nėra skirtas išvykoms su šeima :) Šitas automobiliukas skirtas miestui, o mieste jis jaučiasi kaip žuvys vandenyje - nardai tarp mašinu o jos nieko nesupranta :) Beto parkavimas - su juo problemu išvis nėra. Dar kas patinka, kad galima vaziuoti su automatine arba pusiau automatine greiciu deze, tas taip pat man labai priimtina, nes gali ir palakstyti retkarciais:) galios jam tikrai pakanka :)
Kas liečia erdvę salone. Jei esate vidutinio ugio- problemų nebus, net ir aukštas draugas puikiai tilps :) jūs nustebins šio Mažylio talpumas.
Dabar turiu ir didelę mašiną bet Mažylį pasilikau, nes Cabrio ir vasara jis tikras malonumas :) Mūsų šeimai jis teikia daug džiaugsmo ir malonumo. nenorim atsisveikinti:) Super :) Aišku su degalų sąnaudom gal ir laimi, bet šio mašiniuko priežiūra kainuoja. Varikliukas mažas reikia dažniau keisti tepalus (aš turi 0,8 l 30kw dyzelina tepalu ir filtru pakeitimas už viską kainuoja rodos 30eur.)
Variklis mažo resurso, todėl perkant reikia atkreipti dėmesį į ridą (jeigu ji neatsukta). Bet yra atliekami variklio kapitaliniai remontai.
Važiuoklė paprasta su ja problemų nėra.
Iš esmės ten nelabai yra kam gesti :) tiesiog jei kas nutinka teks daugiau už tai "pakloti" nes auto retas ir net greičiausiai ne kiekvienas servisas imsis remontuoti. Atkreipti dėmesį į ridą. Taip pat sankabą. nes jos remontas brangus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ricka | 2016-02-20 |
Smart Coupe
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patvarus, ekonomiskas, smagus ir traukiantis demesi!
Nekonfortiskas, prasta garso izoliacija.
|
Esu Smart Coupe savininkas. Vairuoju si agregata jau puse metu ir pravaziavau apie 15k km. Bendrai automobiliukas atlieka savo paskirta funkcija, bet kaip nuo tokios kompanijos kaip Mercedes - Benz tikejausi kazko daugiau. Is pradziu pasakysiu kas man jame nepatinka. Salono apdaila pagaminta is labai kieto ir nemalonaus plastiko, vairo stiprintuvas yra bet kai automobilis stovi tai vaira yra sunku sukti. Juokingas garso signalas, visai nerimtas. Nepatogus valytuvo jungiklis, nera tokios funkcijos kaip nuvalyti langa tik karta ir negalima kontroliuoti valymo intervalu, tai labia nepatogu kai silpnai lyja. Bagazine neturi rankaneles, nepatogu atidaryneti langa. Yra elektriniai langai, bet nera automatiniai, nereguliuojamos auksciui sedynes Dabar apie pliusus: Nerealiai stipri pakaba, nuo pat pirkimo nieko nekeiciau ir nemanau, kad ka nors reikes keisti. Ekstremaliai manevringa ir idealiai stovi kelyje, labai subalansuota. Odines malonios sedynes su ventiliacija ir sildymu. Gera gamykline muzika, daug vietos visokiems niekuciams, yra vieta telefonui. Informatyvus spidometras. Bagazine atrodo maza, o is bedos du zmones ten sulenda. Vaziuodamas I parduotuve 5 geri maximos maisai sulenda. Atsilenkianti keleivio sedyne, atejus reikalui tikrai galima nemazai ka sudeti. Gerai sviecia zibintai ir geras kondicionierius. Puikiai sildo peciukas. Varikli reikia tikrai ziureti, bet nera taip, kad baisiai kaprizingas. Butina tikrinti tepalus bent kas menesi. TIK 5W 30!!!! TIK E95 benzinas jokiu kalchozu nepilti! Sunku pakeisti tepalus, nes autoservisas turi turetu specialia pompa, kad issiurbti tepalus, kitaip neimanoma. Pigu daryti servisa, kuro filtras 2eurai, tepalu 1.50euro ir oro apie 2. 3 cilindru variklis atrodo nerimtai, bet turi nuostabu garsa ir trauka. Jei ne ribotuvas isspausti galima apie 160km/h. Pries vaziuojant butina gerai pasildyti, nes variklis jautriai reaguoja I temperatura. Didelis pliusas, kad stovi grandine. kadangi mano smartas turi maza rida tai man iki keitomo dar toloka. Automobilis turi savo verte ir tikrai ja dar laikys. Butina tikrinti automobilio istorija, kadangi servisas turi butireguliarus.. Pries perkant, butina tikrinti tepalus. Butina praziuoti su saltu varikliu, neturi trukcioti. Vaziuojam numesti begi ir staigiai paspausti gaza, jei automobilis stipriai trukcioja, vertetu jo atsisakyti, nes tai zenklas, kad varikliui reikalingas kapitalinis remontas. Del pakabos nereikia jaudintis. Tai tiek, aciu uz demesi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
vytas | 2014-03-03 |
Smart technika
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kompaktiškas, išskirtinis
agregatų patikimumas, labai prastas tinkamumas remontui
|
rašau apie jauno bendradarbio Smart automobiliuką. Pirktas su sugedusiu varikliu. Stebėjau kaip sekėsi jį remontuoti, todėl kilo noras pasidalinti kai kuriais pastebėjimais.
Domiuosi technika, todėl praleisti progą apžiūrėti tokį technikos stebūklą iš arčiau negalėjau, tuo labiau, kad automobiliukas buvo pas mus remontuojamas kelias savaites. Konstrukcija gana įdomi, viskas labai kompaktiškai sudėta. Žinant automobilio gabaritus aišku, kad kitaip ir negali būti, bet tai labai apsunkina priėjimą prie mazgų ir agregatų. Tai brangina priežiūrą ir tikriausiai prisideda prie to, kad techniškai šie automobiliukai būna gana apleisti. Taigi, variklis 0,6 litro darbinio tūrio (formoje nėra tokio pasirinkimo), 3 cilindrai, 6 vožtuvai, turbina, benzinas, 40kW. Variklis, su kuriuo automobilis pirktas, buvo "užkaltas kapitališkai", nes prasisuko alyvos siurblio žvaigždutė, kažkiek laiko dirbo sausai, skirstymo velenukas ir jo guoliavietės atrodė beviltiškai. Variklio kai kurios detalės atrodo kaip geros žoliapjovės - nekeista, kad pagal atsiliepimus varikliai iki kapitalinio remonto atlaiko tik 100t.km. automobilis studentui kainavo1800 Lt, variklis - 1400Lt, generatoriaus remontas - 100Lt, papildomai - žvakės, alyva, filtrai ir pan. Kol kas tik pradedama važinėti, informacija apie kuro sąnaudas - iš kitų šaltinių. aš asmeniškai tokį automobilį matau važinėjantį tik mieste, mažais atstumais. Kas ryžtųsi pirkti naują Start-ą už normalaus kompaktinės klasės automobilio kainą, žinodamas, kad po 100t. km (arba po 3...5 metų normalios eksploatacijos) reiks keisti arba kapitališkai remontuoti variklį. O naudotą pirkti tuo labiau rizikinga. Skelbimuose praktiškai visų detalėmis parduodamų Smart-ų varikliai parduoti. Taigi šis įdomus automobiliukas yra praktiškai vienkartinis ir turėtų naujas kainuoti kaip koks indiškas Tata - 5000Eur. Tačiau yra, kai ir visi bent kiek su MB koncernu susiję automobiliai, stipriai pervertintas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
andrius | 2013-04-26 |
smart fortwo 2001 45kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
mieste idealus, kur atvaziavai ten rasi vietos
ne toks ir ekonomiskas, je ipirkt tai del patogumo mieste, je idel ekonomikos, tada dyzelini varianta
|
labai lėta pavaru dėžė, apie 2-3 s kol perjungia bėgį, prastokai šildo saloną, žiemą jei daugiau sniego nepravažiuoja jokioje aikšteleje, bet išsistumt galima pačiam nepersunkiausiai. Kokybiškos garso kolonėlės, vidui vietos stebetinai daug kaip dviems žmonems, iš bėdos sutalpini gale dar 2 žmones bet jau susirietusius. Labai kietos medžiagos plastmases, tad jei kur atsiremsi, mažai tikimybes kad nesuskils. 45 kw modeliukas traukos turi pakankamai daug, minusas tik greičių dėžė, jei but mechaninė, tai lasivai butu galima su daug kuo padraguot. Kuros sanuados žiemą mieste gali išaugti net iki 10 L, bet vasarą trasoje tik 4 L.. Pavalgo tepalu. Isuke 100000 km ir lb pigiai parduodami dažniausia su sutrukusiais kolektoriais, gazuojant, truksi, pulsuoja Viskas absoliučiai nestandartiška, todel reta ir brangu, bet iš technines puses niekas ir negenda, patikimas. tikrinti butinai varikli, kompresija, kolektroiu, mazi ir labai lepus varikliukai, buna net problemu jei rusisko kuro uzpili.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Kava | 2010-09-29 |
Smartukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gali prisiparkuoti ir net maziausiame tarpelyje
dvivietis, reikia atsargiau vaziuoti per lietu ir ziema.
|
Labai smagus ir fainas dvivietis miesto masiniukas. Kuro naudoja apie 5 lt normaliai vaziuojant, gali vaziuoti su automatine arba pusiau automatine greiciu deze, tas taip pat man labai priimtina, nes gali ir net palakstyti retkarciais:). Remontas jos gal ir nera labai pigus.
Pradzioj buvau nusiteikusi pries ja, bet tik kol nepavaziavau pati. Man patiko ir pati tokio uzsimaniau, tad dabar ir turiu ir tikrai esu patenkinta. Kas nera vaziaves su smartu,tai atsiliepimus skleidzia tikrai prastus...neva jis nestabilus ant kelio, autostrada neimano maziuoti ir panasiai, bet labai klaidinga tai nuomone. Jis puikiai stovi ant kelio, yra kietoka siek tiek,autostrada vazineju gan daznai ir jokiu blogumu neradau:). Aisku reikia per lietu kazkiek atsargiau, nes ji lengvute ir galiniai varomi, tai, kad neapsisukti:). ir dar kas patinka,tai,kad priekije yra pakankamai vietos ir ilgakokui zmogui:) Neklausyti ka kalba kito, o paciam isbanyti si automobiliuka:)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|