Markės
1705 iš 1918
Tesla Model S, 2012 - dabarTOP 10
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 6
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)39% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įspūdingas išorės dizainas
  • Pribloškiamai greitas
  • Kokybiškas, išskirtinis interjeras
TRŪKUMAI
  • Ilgas pakrovimo laikas
  • Didelis svoris
  • Itin brangus
"Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams"
Elektromobilio Tesla Model S misija paprasta ir kartu sunkiai pasiekiama – tapti komfortiškų prabangių sedanų su superautomobilio dinamika ir Toyota Prius ekonomiškumu etalonu. Tesla kompanija ne naujokė elektromobilių rinkoje, tad rezultatas turi būti itin įdomus. Akivaizdu, kad gamintojas stengiasi „užkabinti“ pirkėją ne tik techniniais duomenimis, bet ir nepriekaištingu dizainu. Amobilis platus, žemas, sportiškas, primena kupė automobilių siluetus. Model S linijos kruopščiai nugludintos, išbaigtos ir puikiai dera tarpusavyje. Nors po kapotu nesislepia variklis, tačiau radiatoriaus grotelių imitacija palikta. Be jokios abejonės puikus šio automobilio dizainas įtakojo vėlesnių automobilių, tokių kaip Ford Mustang Mach-E arba Mazda 6 dizaino kūrėjus. Model S interjeras pasitinka milžinišku lietimui jautriu ekranu, kuriuo valdomos visos automobilio sistemos ir kuris puikiai pabrėžia elektrinę automobilio prigimtį. Taip pat automobilis turi didelį panoraminį stoglangį, du bagažo skyrius – vieną priekyje ir kitą gale. Galinė bagažinė siekia net 745 litrus ir yra gerokai didesnė nei 540 litrų E klasės Mercedes-Benz bagažinė. Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams. Model S gaminamas naudojant itin standžią aliumininę platformą. Pirkėjai gali užsisakyti vieną iš trijų versijų: pigiausia iš jų vienu įkrovimu galės įveikti 250 km distanciją, o brangesnės – atitinkamai 320 km bei 480 km. Tai išties nemaža distancija tokių gabaritų, galios ir svorio elektromobiliui. Negana to, pati galingiausia Model S versija savo dinamika lygiuojasi ne į ką kitą, o į patį dviejų turbinų V8 varikliu ginkluotą BMW M5. Abu automobiliai panašūs tiek savo dydžiu, tiek dinamika: BMW automobilis nuo iki 100 km/h pagreitėja per 4.3 sekundės, tuo tarpu Tesla įvardina panašius skaičius: 4.4 sekundės. Galingiausia Model S versija išvysto 416 AG (310 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas akimirksniu. Tesla Model S turi 50:50 tobulai paskirstytą svorį tarp abiejų ašių, puikiai subalansuotą pakabą, todėl gerai laikosi trajektorijos posūkiuose. Svarbu išsilaikyti kiek slidžiose odinėse sėdynėse. Kaip teigė Tesla kompanijos vadovas Elonas Muskas: „mūsų tikslas yra pagaminti geriausią elektra varomą automobilį. Jame bus septynios vietos, dvi bagažinės ir žemas svorio centras – galvojote tai neįmanoma? Apsirikote. Aš didžiuojuosi šiuo automobiliu“.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
  • Žurnalai „Automobile Magazine“, „Motor Trend“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
  • Internetinis portalas „Yahoo!“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
  • Internetinis portalas „CNET“ Tesla Model S išrinko 2012 metų automobiliu.
  • Žurnalas „Time“ pripažino vienu iš 25 geriausių inovacijų per 2012 metus.
Šį automobilį vairuoja Red Hot Chili Peppers lyderis Anthony Kiedis:


Bei Matricos žvaigždė Laurence Fishburne:


Bei Cameron Diaz:


Bei Ben Affleck:



2020-10-29 technologijos.lt

„Tesla“ paaiškino dėl Kinijoje atšauktų automobilių - tai tik Kinijos institucijų išsigalvojimai!

„Tesla“ paaiškino dėl Kinijoje atšauktų automobilių - tai tik Kinijos institucijų išsigalvojimai!

 „Model S“
©Navigator84 (CC BY-SA 4.0) | commons.wikimedia.org

„Tesla“ Kinijoje dėl važiuoklės defektų atšaukia daugiau nei 48 tūkstančius automobilių. Apie važiuoklės defektus jau anksčiau buvo rašę žurnalistai, o tie automobiliai nebuvo pagaminti Kinijoje. Taigi, daug kas manė, kad panašus likimas laukia ir Europoje bei JAV važinėjančių „Tesla“ elektromobilių. Tačiau „Tesla“ atstovai dabar pareiškė - tas atšaukimas buvo nereikalingas.
 
Kaip jau rašėme, „Tesla“ Kinijoje atšaukė 48442 „Model S“ ir „Model X“ automobilius. Jie turės atvykti į techninio aptarnavimo centrus, kur bus pakeistos galimai per silpnos važiuoklės svirtys. Kaip teigia ne vieno „Tesla“ elektromobilio savininkai, tos svirtys tiesiog lūžta ir kartais tai gali būti pavojinga. Kiek trikdo tai, kad tie automobiliai buvo pagaminti Kalifornijoje, o žurnalistai panašius skundus fiksavo ir JAV, ir Europoje, kur jokie atšaukimai dar negirdimi. Kas nutiko?
 
Atšaukti automobilius su galimai per silpnomis važiuoklės detalėmis sugalvojo ne „Tesla“ - to pareikalavo Kinijos institucijos. „Tesla“ atstovai teigia, kad jokie defektai nebuvo nustatyti. Elektromobilių gamintojas yra įsitikinęs, kad galimai per silpnos važiuoklės svirtys nekelia grėsmės saugumui ir savo darbą atlieka taip, kaip ir turėtų. „Tesla“ teigia, kad važiuoklės svirčių problemos paveikė 0,05 % „Model S“ ir „Model X“ automobilių už Kinijos ribų ir apie 0,1 % Kinijoje. 
 
Taigi, automobilių, kuriuos kamuoja važiuoklės gedimai, nėra daug. Tačiau taip pat galima pastebėti ir tai, kad Kinijoje jų yra dvigubai daugiau. Kodėl? „Tesla“ atstovė Elizabeth H. Mykytiuk teigia, kad kinai galimai iš savo automobilių tikisi per daug - važiuoklės problemas gali sukelti stuktelėjimai į gilias kelio duobes, šaligatvių bortelius ir panašias kliūtis. Kartais skilusi svirtis apie save praneša iš karto, o kartais problema blogėja su kiekvienu nuvažiuotu kilometru.
 
Taigi, „Tesla“ dėl defektų nekalta, tai kodėl automobiliai atšaukiami? To reikalavo Valstybinė rinkos reguliavimo administracija. „Tesla“ su tokiu sprendimu galėjo nesutikti, tačiau buvo nuspręsta, kad biurokratinių labirintų vengimas ir automobilių remontas yra geresnė išeitis.
 
Kita vertus, ką „Tesla“ padarė, kad šios problemos nekamuoja vėlesnių automobilių? Atšaukiami tik 2013-2017 metais pagaminti automobiliai - ar vėliau pagaminti „Model S“ yra stipresni? Turi kitokią važiuoklę? Ar tiesiog nespėjo susidėvėti ir pradėti lūžti?
 
Bet kuriuo atveju, panašu, kad atšaukimų JAV ir Europoje nebus. Ir tai net nebus didelis smūgis „Tesla“ reputacijai - atšaukimai dėl techninių problemų automobilių pramonėje yra gana dažni, o šis net nėra toks didelis.


technologijos.lt
Tesla modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai    Model 3
  Dideli    Model S
  Roadsteriai   Roadster  
  Krosoveriai    Model Y
  Dideli krosoveriai    Model X
  Pikapai     Cybertruck
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt