Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Įspūdingas išorės dizainas
- Pribloškiamai greitas
- Kokybiškas, išskirtinis interjeras
TRŪKUMAI
- Ilgas pakrovimo laikas
- Didelis svoris
- Itin brangus
"Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams"
Elektromobilio Tesla Model S misija paprasta ir kartu sunkiai pasiekiama – tapti komfortiškų prabangių sedanų su superautomobilio dinamika ir Toyota Prius ekonomiškumu etalonu. Tesla kompanija ne naujokė elektromobilių rinkoje, tad rezultatas turi būti itin įdomus. Akivaizdu, kad gamintojas stengiasi „užkabinti“ pirkėją ne tik techniniais duomenimis, bet ir nepriekaištingu dizainu. Amobilis platus, žemas, sportiškas, primena kupė automobilių siluetus. Model S linijos kruopščiai nugludintos, išbaigtos ir puikiai dera tarpusavyje. Nors po kapotu nesislepia variklis, tačiau radiatoriaus grotelių imitacija palikta. Be jokios abejonės puikus šio automobilio dizainas įtakojo vėlesnių automobilių, tokių kaip Ford Mustang Mach-E arba Mazda 6 dizaino kūrėjus. Model S interjeras pasitinka milžinišku lietimui jautriu ekranu, kuriuo valdomos visos automobilio sistemos ir kuris puikiai pabrėžia elektrinę automobilio prigimtį. Taip pat automobilis turi didelį panoraminį stoglangį, du bagažo skyrius – vieną priekyje ir kitą gale. Galinė bagažinė siekia net 745 litrus ir yra gerokai didesnė nei 540 litrų E klasės Mercedes-Benz bagažinė. Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams. Model S gaminamas naudojant itin standžią aliumininę platformą. Pirkėjai gali užsisakyti vieną iš trijų versijų: pigiausia iš jų vienu įkrovimu galės įveikti 250 km distanciją, o brangesnės – atitinkamai 320 km bei 480 km. Tai išties nemaža distancija tokių gabaritų, galios ir svorio elektromobiliui. Negana to, pati galingiausia Model S versija savo dinamika lygiuojasi ne į ką kitą, o į patį dviejų turbinų V8 varikliu ginkluotą BMW M5. Abu automobiliai panašūs tiek savo dydžiu, tiek dinamika: BMW automobilis nuo iki 100 km/h pagreitėja per 4.3 sekundės, tuo tarpu Tesla įvardina panašius skaičius: 4.4 sekundės. Galingiausia Model S versija išvysto 416 AG (310 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas akimirksniu. Tesla Model S turi 50:50 tobulai paskirstytą svorį tarp abiejų ašių, puikiai subalansuotą pakabą, todėl gerai laikosi trajektorijos posūkiuose. Svarbu išsilaikyti kiek slidžiose odinėse sėdynėse. Kaip teigė Tesla kompanijos vadovas Elonas Muskas: „mūsų tikslas yra pagaminti geriausią elektra varomą automobilį. Jame bus septynios vietos, dvi bagažinės ir žemas svorio centras – galvojote tai neįmanoma? Apsirikote. Aš didžiuojuosi šiuo automobiliu“.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
- Žurnalai „Automobile Magazine“, „Motor Trend“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
- Internetinis portalas „Yahoo!“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
- Internetinis portalas „CNET“ Tesla Model S išrinko 2012 metų automobiliu.
- Žurnalas „Time“ pripažino vienu iš 25 geriausių inovacijų per 2012 metus.
Šį automobilį vairuoja Red Hot Chili Peppers lyderis Anthony Kiedis:
Bei Matricos žvaigždė Laurence Fishburne:
Bei Cameron Diaz:
Bei Ben Affleck:
2021-06-30
technologijos.lt
Ketvirčio pabaigoje „Tesla“ vėl skuba - kai kurie metodai kelia klausimų „Tesla“ skuba teigiamai užbaigti ketvirtį, bet, kaip visada, skubėjimas elektromobilių pirkėjams kelia klausimų.
Po kiekvieno ketvirčio „Tesla“ skelbia finansinius rezultatus. Dažnai jie būna puikūs ir akivaizdu, kad kompanijai tie pranešimai yra labai svarbūs. Mėnesio pradžioje internete pasirodė Elono Musko laiškas „Tesla“ darbuotojams, skelbiantis, kad reikia iš visų jėgų pasistengti puikiai užbaigti ketvirtį. Ir tai - ne pirmas kartas. Tiesą sakant, įtemptos ketvirčių pabaigos yra „Tesla“ istorijos dalis, nes šis automobilių gamintojas pasižymi neįprasta pardavimo schema.
Įprastai automobilių gamintojai parduoda savo gaminius atstovybėms, kurios juos perparduoda pirkėjams. Tai reiškia, kad automobilių gamintojo rezultatai nebūtinai priklauso nuo pirkėjų skaičiaus ir jiems pristatytų automobilių - pakanka, kad mašinos pasiektų atstovybes. „Tesla“ trečiųjų atstovybių nenaudoja - pirkėjai automobilius gauna tiesiai iš „Tesla“ rankų. Taigi, norint pasiekti labai gerus rezultatus, reikia atlikti labai daug pristatymų.
Praeitą mėnesį daugiau nei 10 tūkstančių „Tesla“ automobilių strigo dėl visą pramonę sukausčiusios lustų krizės. Kai mikroprocesoriai buvo gauti, automobilius reikėjo užbaigti ir pristatyti pirkėjams. Kiti gamintojai juos pristatytų kelioms atstovybėms (greičiau, keliems šimtams atstovybių). „Tesla“ atveju, kone kiekvienas automobilis turi unikalų pristatymo adresą.
Taigi, „Tesla“ ketvirčio pabaigoje spaudžia kiek tik gali. Rezultatas - suprastėjusi kokybė, kaip teigia kai kurie pirkėjai. Dar keisčiau tai, kad kai kurie pirkėjai pastebėjo, kad iš automobilio įsigijimo dokumentų dingo kėbulo numeriai (VIN) ir tai yra šiek tiek keista. Kodėl „Tesla“ tai daro?
Jei pirkėjui automobilis priskiriamas anksti, į dokumentus įrašomas VIN. Tuomet tas automobilis iš „Tesla“ rankų gali keliauti tik pas tą konkretų pirkėją. Jei VIN neįrašytas, vienam pirkėjui negalint priimti automobilio (tarkim, jis atostogauja ir yra išvykęs) jis siunčiamas kitam. Tai nėra labai gera praktika, nes sugrįžęs pirkėjas turės laukti savo mašinos.
Be to, trumpus apmokymus „Tesla“ pakeitė vaizdo įrašais. Galbūt tai - tik mažas nepatogumas, bet kai kurie pirkėjai skundžiasi. Aišku, „Tesla“ taip taupo laiką.
Galiausiai, prieš atsiimdami automobilį pirkėjai gali jį apžiūrėti. Taip jie turi galimybę pastebėti defektus, kurių turi kone kiekvienas „Tesla“ automobilis. Kai tų defektų daug, pirkėjas gali atsisakyti priimti automobilį, kol jis nebus pataisytas. Tačiau dabar pranešama, kad pirkėjai yra raginami priimti net ir brokuotus automobilius, kad tik „Tesla“ statistikoje būtų įrašyta „Pristatytas“. Tuomet pirkėjai gali kreiptis į techninio aptarnavimo centrus. Tai - dar vienas papildomas nepatogumas pirkėjui, nes nepriėmus automobilio juo rūpinasi „Tesla“.
„Tesla“ akcijų vertė priklauso nuo teigiamų rodiklių, Elono Musko pasisakymų, ir socialinių tinklų madų. Naujų pirkėjų pasitenkinimas procedūromis, atrodo, nėra toks svarbus. Ypač ketvirčio pabaigoje.
„Tesla Model S Plaid“
©Gamintojo nuotrauka
|
Tesla modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Vidutiniai | Model 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Model S | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Roadster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Model Y | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Model X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Cybertruck | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Tesla Model S TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis