Labai ekonomiškas, manevringas, patikimas, išsiskiriantis, ganėtinai talpus, nebrangi eksplotacija.
Kaip ir visi japonai kietoka važiuoklė.
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,8
Bendras automobilio aprašas
Honda Jazz 2005m. 1.4 61kW
Tai mano pirmasis turimas japonas, eksplotuoju aš jį ganėtinai nesenai, tačiau galiu parašyti pirmą įspūdį. Tai gi, pats automobilis yra be galo manevringas, pats tas lakstyti musų miesto gatvelėmis. Labai lengvai parkuojamas, nors pradžiai gali atrodyti, kad mažas galo matomumas, bet prie kiekvieno automobilio reikia priprasti. Iš pažiūros automobilis atrodo ganėtinai mažas, tačiau įsėdus į vidų jame yra tikrai daug vietos. (Prieš tai turėtas automobilis buvo VW Golf IV, tai jame vietos tikrai mažiau.). Bagažinė tikrai didelė ir talpi, dar priedo sėdynių transformacija yra nereali, galima net baldus vežioti. Po galinėmis sėdynėmis yra vietos padėti gana nemažai tašei ar dėžei. Tai gi vietos salone tikrai daug. Automobilio šildymas tikrai įspūdingas, auto sušyla labai greitai, nereikia žiemos metu drebėti ir laukti kol nutirps langai. Šildomos sėdynės prideda tikrai daug komforto, kai lauke -15. Automobilis ant kelio stovi kaip įkaltas, važiuoklė standi ir patikima. Automobilis nors ir nėra galingas, tačiau 1, 2 bėgiu pajudėsit tikrai greitai, startavimo laiku likau tikrai patenkintas. Automobilio salonas nėra įspūdingas, tačiau viskas tvarkinga, plastmasės nebarška, ant vairo radijo grotuvo reguliavimas. Taip pat yra klimato kontrolė, nėra nieko nereikalingo, automobilis surinktas tikrai puikiai.
Variklis
1,4L 61kW varikliukas nėra galingas, tačiau tikrai patikimas. Ir jo pakankamai užtenka galima spustelėti ir iki 150km/h, dirba puikiai. Variklio darbas beveik negirdimas, užvedant ar užgesinant nedreba, jokių pašalinių garsų neskleidžia, tepalo nevalgo. Variklį suka grandinė, kas yra patikimiau už paprastą diržą. Variklio grandinę rekomenduojama keisti prie 200-225tūkst. km. ridos. Tepalą pyliau 5W30.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Tepalo filtras, salono filtras, oro filtras, tepalai, galinio rato remontas (su darbu ir visom detalėmis): 85E.
Patarimai perkančiajam
Apžiūrėkite ar nėra rudžių, variklis turi dirbti tyliai, jokio drebėjimo ar pašalinio garso negali skleisti, bėgiai mėtosi labai lengvai, patikrinkit ar veikia ABS. Ar automobilis nėra daužtas, nesurinktas iš dalių. Ar važiuojant automobilis nesudreba, jei taip reikia keisti variklio babinas, ar nebarška važiuoklė, tikrai išgirsit jei taip bus. Jei nupirksit investuokit į pilną antikorozinį, nepasigailėsit.
BENDRAUKIME
NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE
104 000 lankytojų per mėnesį
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.