1.9TDI ekonomiškas. Lengvai valdomas. Gana kokybiškas.
Silpna garso izoliacija. Prastos kokybės vidaus detalės(mygtukai, rankenos vidinės), nusitrina guma, atrodo baisiai.
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Tamsiai mėlynos spalvos. 4 durų. Ekonomiško variklio 1.9 TDI 77KW 6 bėgių mechaninė pav.dėžė.
Tai ekonominės klasės automobilis iš jo nereikia tikėtis daug, aš to ir nesitikėjau ir mane jis tenkino.
Važinėjau su juo dvejus metus. Rida rodė 220000, nors patikrinus ji buvo 270000 (dėl 50000 sukti, nežinau). Išpildymas jo, buvo daugiau negu bazinis. Pritemstantis gal.veidrodėlis, kritulių daviklis, automatinės šviesos (palydėk namo ale), kinietiškas, tačiau malonus TOUCHSCREEN magas su USB ir AUX. įsidėjau dar galinė vaizdo kamerą, kadangi parktronikų nebuvo, o gamykliškai galiniame bamperyje yra palikta skylė kamerai, laidai prasiveda labai lengvai.
Truputi jau puolė rudys(po durelių rankenėlėmis ir tose vietose, kur nuo akmenukų "nukapoti" dažai buvo.
Salonas veliūras, tačiau malonus ir gana patogi sedėsena, žinoma, mašina nėra itin minkšta, bet ir ne liaudiškai "kibiras".
Nors pas mane vasariniai R17 GTI ratlankiai, tačiau tik vairas kietesnis tapdavo po žieminių R15, važiavimas nesiskyrė, važiuoklės atveju.
Nupirkau tvarkingai prižiūrėta iš vaikino, kuris dirbo(gal dar dirba) Kaune, Toyota servize, tad nagingas žmogus.
Aš taip pat myliu daiktą, kuris man tarnauja ir stengiuosi išlaikyti jį kaip galima kokybiškesnį.
Galios atžvilgiu 77KW nedaro stebuklų, tačiau tarnauja kaip priklauso.
Ačiū Dievui, kad taip pat Kaune pas pažįstamus elektrikus nuvežiau žadama pirkti VW GOLF V 2.0 TDI, atrodė visapusiškai tvarkingas, o,kad visi purkštukai mirę buvo, to nepasakę, kai tiesa buvo į akis drėbta, tiesiog nusisuko ir išvažiavo (ši info tiems, kas ieško 2.0) pasitinkrinkit. Geri irgi varikliai, tačiau lepūs, reikia rinktis vieno velenėlio ir tikrai prižiūrėtus.
Variklis
1.9 TDI 77kw.
Taip aš pakėliau variklio galią, kadangi viską patikrinus, tai yra turbinos kompresiją, purkštukų darbą visos sąlygos leido tam, tad švelniai padidinta galia iki 98kw.
Važiavimas pasikeitė, bet ne kardinaliai, tačiau į gerąją pusę.
Per metus laiko, variklio darbas niekaip nepablogėjo, tuo pačiu ir tai, kas susiję su sankaba (viskas buvo tvarkoje).
Ekonomiškas jis tikrai, o trauka nenuvilia.
1.9 savo vardą jau užsitarnavęs, kaip darbinis arkliukas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nupirkus pasikeisti man nieko nereikėjo.
Periodiškai keičiau tepalus ir filtrus.
Po metų pakeičiau visus stabdžių diskus su kaladėlėmis(kainavo 100eur., pirkau su nuolaidomis,per pažįstamus, darbas taip pat)
Važiuoklė, per 2 metus pakeičiau vieną traukę, daugiau nieko, net keista pagalvojus.
Pravažiavau apie 40 tūkst.
Patarimai perkančiajam
Daug yra mūsų rinkoje jų. Visokiausių, nepatingėti, nuvežti važiuoklę pasitikrinti.
Aš rinkčiausi 1,9 TDI DSG automatine. Su pilna GTI apdaila, tai tik malonumo reikalas žinoma.
Ir keturių durų.
Jeigu renkatės 2.0 TDI 103KW, rinkitės 1 velenėlio ir būtinai tikrinkite pasijungę ant diagnostikos, purkštukų darba, turbinos slėgį.
Nupirkus tokį, iškart keisčiau diržus/vandens pompą/teplaus/su tepalų siurblio ašelėmis ir filtrus visus. apie 500EUR investiciją iškart.
Ekonomiškas ir paprastas automobilis, kuris turi tarnauti, VW tarnauja žmonėms, jeigu nėra kaip dažnai būna NUJOTI ir pridaryti nesamonių.
Sekmės!
BENDRAUKIME
NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE
104 000 lankytojų per mėnesį
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.