Markės
Atgal Atgal
Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 856 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketąPeržiūrėti lankytojo galerijąPeržiūrėti lankytojo mėgiamiausius automobilius
Daugiau apie automobilį Lexus IS
2005 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
Patalpino: Nerijus P | 2012-08-09
Itin malonus automobilis, tačiau ne tobulas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Puikiai veikianti pakaba, gera ir naudinga įranga, tylus salonas, gana galingas variklis
Kaprizingas variklis, nekokia pavarų dėžė, ne itin praktiškas ir ekonomiškas
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Važinėju su Lexus IS220 dyzeliniu 2006 metų gamybos automobiliu kokius kelis mėnesius, taigi galiu pakomentuoti jį. Pirmiausiai tai gražus automobilis, nors ir gatvėje neatrodo iššaukiančiai. Manau, didžiausi privalumai viduje – malonios odos sėdynės, puiki pozicija už vairo, labai patrauklus skydelio apšvietimas, viskas patogu, po ranka. Labai praverčia tiek sėdynių šildymas, tiek vėdinimas. Sėdynės ir vairas automatiniai, su atmintim, tačiau kadangi vairuoju vienas tai retai prireikia tuo naudotis. Navigacijos dar nesu instaliavęsis, tai sunku ją komentuoti, tačiau labai naudinga galinio vaizdo kamera. Tiesa, prie jos reikia kiek priprasti, tačiau paskui būna fun, ypač dėl to, kad sukant vairą yra rodomos linijos kuriomis automobilis judės, taip pat rodomos pavojingos zonos. Navigacija yra touchscreenas, todėl ją valdyti labai patogu, paprasta ir malonu. Lygtais yra ir telfo valdymas balsu, tačiau man nepavyko jo pasijungti. Šiaip viskas pagaminta su dėmesiu, todėl interjeras labai malonus. Tiesa ant galinių sėdynių vietos mažoka, o ir galinės sėdynės neatsilenkia, todėl su didesniais kroviniais nieko nesigaus. Malonu tai, kad borto kompas kuro sąnaudas rodo labai tiksliai, užvedimo mygtukas irgi yra fun. Minusas – dyzeliniai varikliai nekomplektuojami su automatinėmis pavarų dėžėmis. Bent jau gamintiems 2006-2008 metais. Pakaba veikia puikiai – yra minkštoka, gerai aborbuoja nelygumus ir yra tyli, tačiau sportiškumo nepajusite, tačiau tam šis automobilis ir nesutvertas. Bent jau su dyzeliniu varikliu.
Variklis
Variklis turi nemažai AG, bet daug ką gadina prastai sureguliuota pavarų dėžė. Automobilis prie žemų apsukų visai nevažiuoja, spaudi spaudi, o tada stipriai šauna į priekį, sunku išlaikyti viduriuką. Šiaip variklis mėgsta tikrai labai aukštas apsukas. Tačiau važiuojant 3, 4, 5 bėgiu nesijaučia turbo duobės. 6 bėgis reikalingas tik nuo 110-120 km/h. Kitas niuansas – ekonomija. Nesitikėkite didelės ekonomijos. Vasarą mieste automobilis ima 8, o jei paspaudi ir 9-10l/100km. Užmiestyje nebogai – galima važiuoti su kokia 6l/100km. Bet nieko labai įspūdingo. Pats variklis yra sudėtingas ir kogero brangus remontuoti. Yra DPF dalelių filtras. Sako, kad jam reikia karts nuo karto duoti prasivažiuoti kokius 10km stabiliai aukštomis apsukomis, kad filtre sudegtų surenkami suodžiai. Turi variklis ir EGR vožtuvą, kurį reikia kartą per metus valyti. Teko tai daryti – tai suodinas likau nuo kojų iki ausų galiukų. Darbas visam pusdieniui :D
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Patikimumo kaip reikalas dar patikrinti nepavyko. Manau, problemų su pakaba ar elektronika neturėtų būti. Tačiau variklis labai lepus. Šio dyzelinio DCAT variklio problema yra ta, kad jam prapučia galvos tarpinę, ko pasekoje susikraipo galva. Tai atsitinka dėl aušinimo problemų. Dažnai skystį leidžia pro pompą, todėl ją reikia sekti. Tik nusipirkęs turėjau problemų su aušinimu – bet man jį leido pro išsiplėtimo bakelį. Skylutė buvo lb maža, net ant užvesto variklio pro ją nebėgo, tačiau bėgdavo tik prie apkrovimų ir išbėgdavo daug – kartais po litrą per dieną. Teko pirkti naują bakelį.
Patarimai perkančiajam
Prieš perkant būtina atlikti vieną arba abu testus DCAT varikliui – ar neleidžia aušinimo skysčio į cilindrus ir ar ne leidžia dujų į aušinimo skystį. Tai daro atstovybėse, kainuoja nedaug – kokia 50Lt. Taip pat reiktų patikrinti skysčio šlangą ateinančią į radiatorių – ji neturi būti labai kieta. Tai svarbu, nes remontas kainuos vieną kitą tūkstantį. IS būna labai skirtingos komplektacijos – nuo itin paprastos iki labai geros, todėl jų kaina gerokai skiriasi. Tačiau patarimas pirkti geresnės komplektacijos automobilį, nes tie privalumai tikrai atsiperka. Pirmiausia, kad būtų odinės sėdynės, nes prie jų visada eina elektroninis valdymas, beveik 100proc šildomos ir vėdinamos ir kartais būna atmintis, kuri kartu eina su vairo automatiniu valdymu. Kitas patarimas pirkti su navigacija, kadangi prie jos iškarto eina galinio vaizdo kamera ir MarkLevinson aparatūra su surroundu, patikinu – tai išties nerealus dalykas.
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidintiPadidintiPadidinti

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt