Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2011-02-07
530 AG automobilis, skirtas kasdienai, – „Nissan GT–R“
Būtent tai bando parodyti ši korporacija – 2012 metais pasirodysiantis atnaujintas legendinis GT–R, anot gamintojų, bus kur kas tinkamesnis važinėti kasdien. Na, tuo abejoti šiek tiek galima – ką veikti stovint spūstyje su 530 arklio galių jėga bei 612 niutonmetrų sukimo momentu? Džiaugtis įsibėgėjimu iki leidžiamo 50 km/h greičio per pusantros sekundės (automobilio pagreitis iki 100 km/h užtrunka 3,2 sek.)?Vis dėlto taip. Nors šis automobilis turbūt niekada nebus naudojamas bulvėms vežti, žmonių, važiuojančių juo į darbą, atsiras. Nevertėtų pamiršti, kad jo kaina kone perpus mažesnė negu kitų panašius traukos parametrus demonstruojančių automobilių. Na, ta mažesnė vis tiek siekia beveik tris šimtus tūkstančių litų, tačiau suma už tokių galimybių mašiną neturi analogų visoje rinkoje.
NISSAN GT-R | THE PERFECT WEEK BY FORMAT67.NET from FORMAT67.NET on Vimeo. Spauskite ir sužinokite daugiau apie Nissan GT-R |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas