Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2024-06-07
Automobilio įsigijimas internetu: kas lemia pirkėjų pasitikėjimą?![]() Jau kurį laiką apsipirkimas internetu tapo neatsiejama gyvenimo dalimi. Įvairiose programėlėse ir tinklalapiuose žmonės perka ne tik rūbus, maisto produktus, bet gan dažna praktika tampa ir automobilio rezervacijos atlikimas bei jo įsigijimas. Kaip teigia ekspertas, tai patikimų transporto priemonių pardavėjų indelis, kurie itin išplėtė prekybos naudotais automobiliais galimybes.
Esminis dalykas – pasitikėjimas Sertifikuotos įmonės „Longo LT“ vadovas Paulius Valiukėnas pasakoja, kad vienas iš esminių veiksnių, lemiantis klientų sprendimą įsigyti automobilį internetu – pasitikėjimas pardavėju. Anot eksperto, pateikiant visus dokumentus ir informaciją apie transporto priemonę abejonių dėl prekės kokybės lieka vis mažiau.
„Atvirumas ir sąžiningumas – raktai į klientų pasitikėjimą. Todėl svarbu pateikti visą reikalingą klientams informaciją apie automobilį ir diagnostikos ataskaitas, kuriose atsispindėtų jo būklę atitinkantys rodikliai.
Taip pat jis priduria, kad grįžtamasis ryšys, gaunamas iš klientų, užaugina ne ką mažesnį pasitikėjimą, atsispindintį ir potencialių pirkėjų gretose: „Žinoma prie saugumo jausmo prisideda ir klientų paliekami atsiliepimai, nuotraukos su įsigytu automobiliu bei sėkmės istorijos, kuomet galiausiai pavyko nusipirkti tai, ko ilgai buvo ieškota.“
Pardavimų internetų bumas prasidėjo prieš kelis metus
„Longo LT“ vadovas įžvelgia, kad paspirtis internetinių pirkimų srityje ypač šoktelėjo pasaulį užklupus karantinui. Ne išimtis ir automobilių industrija, kurioje iš pradžių nuotoliniai sandoriai kėlė daug dvejonių, o šiandien tai yra tapusi įprasta praktika.
„Karantino pradžia, kai kuriuos klientus privertė ieškoti ir pirkti automobilį nuotoliniu būdu. Žinoma, tuo metu buvo daug dvejonių, nes ši praktika buvo itin reta, o neretai ir nesuprantama. Vis tik daugėjant tokio modelio sandoriams, žmonės pastebėjo, jog automobilį rezervuoti arba net įsigyti internetu ne tik saugu, bet ir paprasta, be to sutaupoma begalės laiko“, – įžvelgia ekspertas.
Galite likti ir apgauti
Nepaisant to, sertifikuotų naudotų automobilių įmonės vadovas skatina pirkėjus būti budriais ir nesirinkti nežinomų pardavėjų, apie kuriuos viešoje erdvėje informacijos nėra pateikiama daug arba ji – kelia nerimą. Pasakt P. Valiukėno, norint internetu įsigyti automobilį būtina ieškoti patikimų rankų, kurios siekia ne apgauti ar išvilioti didelius pinigus, o nori padėti išsirinkti trokštamą transporto priemonę.
„Įvairūs sukčiai, slypintys internete, itin paprastai gali žmones įvilioti į pinkles ir pasisavinti jų pinigus. Dažnas atvejis, kuomet klientai patiki netikrais parduodamų automobilių skelbimas ir pervedę rezervacijos mokestį lieka be nieko. Dėl šios priežasties svarbu, kad pirkėjai tiesiai kreiptųsi pas tuos, kurie užsiima skaidriu ir patikimu verslu, siekdami geriausio abipusio rezultato“, – sako „Longo LT“ vadovas.
Tai lemia automobilio įsigijimą internetu
Vienas iš skaidraus verslo ženklų, kaip sako P. Valiukėnas, yra aiškiai pateikiama informacija prie kiekvieno parduodamo automobilio. Tai leidžia klientams ne tik sužinoti apie norimą įsigyti prekę, bet kartu sudaro ir mažiau abejonių dėl įmonės vykdomos veiklos.
„Svarbi ir išsami informacija, pateikiama suprantamai – padeda pirkėjui geriau pažinti prekę, kurią jis nori įsigyti. Taip nutinka todėl, nes kylančių klausimų būna mažai arba jų išvis nepasitaiko. Dėl to nuotoliniai sandoriai įvyksta gana dažnai dar klientui nė nemačius įsigyto automobilio gyvai“, – teigia P. Valiukėnas.
|
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas