Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2022-02-28
Automobilių garantija tampa prioritetu ir naudotų automobilių rinkoje
Sertifikuoto naudotų automobilių pardavėjo „Longo LT“ užsakymu atlikta Lietuvos gyventojų apklausa parodė, kad net daugiau nei kas antram pirkėjui yra svarbu suteikiama popardaviminė transporto priemonės garantija, o keturiems iš dešimties – 14 dienų pinigų gražinimo garantija.
„Popardaviminė automobilio garantija ne mažiau svarbi nei automobilyje esanti maksimali komplektacija. Vienu ir kitu atveju, vairuotojui yra suteikiamas komfortabilumo ir saugumo jausmas. Automobilio garantija pagal savo pobūdį yra automobilio dalių ir bendros būklės draudimas, užtikrinantis, kad vairuotojui nereikės jaudintis dėl remonto, jeigu automobilis sugenda ar neatlieka savo funkcijų taip, kaip tikėtasi garantinio laikotarpio metu. Garantija vairuotojui taip pat suteikia ir galimybę prašyti sumokėtų pinigų grąžinimo“, – sako „Longo LT“ vadovas Paulius Valiukėnas.
Jis priduria, jog garantijos turguje pirkėjui greičiausiai niekas nepasiūlys, tačiau sertifikuoti automobilių pardavėjai ją suteikia be išimties: „Mūsų atveju, po automobilio įsigijimo, klientams teikiama dviejų mėnesių arba 3000 km garantija. Praktika rodo, kad tai yra pakankamas laikotarpis klientui įsitikinti, kad automobilis yra techniškai tvarkingas, kad yra atliktas būtinasis remontas, pakeisti tokie baziniai dalykai kaip tepalai, alyva, pagrindiniai filtrai, o taip pat sukomplektuotos tam sezonui tinkamos padangos.“
Tyrimo rezultatuose taip pat atsispindėjo ir papildomi niuansai. Beveik kas ketvirtam šalies gyventojui yra svarbu, kad parduodamas automobilis būtų jau patikrintas pačio pardavėjo, tuo tarpu šešiems iš dešimties respondentų nuodugnią automobilio patikrą yra svarbu atlikti patiems individualiai.
P. Valiukėnas teigia nesistebintis, kad vairuotojai siekia maksimalių rezultatų, norėdami išsiaiškinti tikrąjį automobilio stovį. Anot jo, rinkoje yra nesąžiningų pavienių pardavėjų, kurie apie parduodamos transporto priemonės būklę ne visada yra atviri.
„Lietuvoje pirkėjai vis dar susiduria su atvejais, kai įsigytas puikios būklės automobilis, eksploatacijos metu patiria nemenkų išlaidų reikalaujančių nesklandumų. Pradėjus aiškėti nuslėptiems defektams, pasitaiko ir tokių atvejų, kai nekokybiškus automobilius pardavinėjantis pardavėjas bando savo atsakomybę perkelti pirkėjui teigdamas, kad automobilis buvo eksploatuotas nesilaikant gamintojo nustatytų reikalavimų ir visi atsiradę gedimai yra dėl kliento kaltės“, – sako jis, pabrėždamas, jog turima automobilio garantija gali padėti išvengti patekimo į panašias situacijas.
Automobilių ekspertas atkreipdamas dėmesį į tvarkingą ir galiojančią suteikiamą popardaviminę garantiją pažymi, kad pastaroji veiksni yra tik kai joje yra nurodyti ne tik automobilio, kuriam suteikiama garantija duomenys, bet ir kuomet ši yra pasirašyta automobilį parduodančio pardavėjo.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas