Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-10-14
„Bentley“ naudos „Audi“ komponentus?
Internete sklando gandas, kad „Bentley“ greitai paskelbs apie draugystę su „Audi“ ir pradės naudoti vokiškus variklius ir pavarų dėžes. 2011 metams „Bentley“ paruošė nuo A iki Z atnaujintą „Continental GT“ kupė. Taip pat pranešė, kad šalia didžiojo W12 6 litrų variklio siūlys mažesnį – V8. Šis gali būti „Audi“ motoras su dviem turbinomis.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Bentley Continental GT
Jei tai tiesa, jis turėtų išvystyti apie 550 AG, o žurnalas „Autocar“ užsimena, kad „Bentley“ norėtų, jog jis būtų derinamas su „Audi S–Tronic“ dviejų sankabų automatine pavarų dėže. Tai būtų išmintingas sprendimas. Kad ir kokius brangius automobilius gamina „Bentley“, jie neturi tiek pinigų, kad sukurtų naują, modernų, galingą ir visus ekologinius standartus atitinkantį variklį. Ką jau kalbėti apie 500 AG sugebančią apdoroti pavarų dėžę. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas