Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2015-10-09
BMW gamoje – greičiausias kompanijos serijinis modelis
Vokiškų automobilių gamintojas BMW pristatė tikrą kelių raketą, kuri perrašė kompanijos istoriją. Naujasis „BMW M4 GTS“ tapo pačiu greičiausiu serijiniu automobiliu kompanijos istorijoje.
Ribotos versijos BMW kūrinys po variklio gaubtu slepia 3,0 litrų šešių cilindrų variklį, paimtą iš įprasto „BMW M4“ modelio. Tačiau motoras buvo modifikuotas įdiegiant tobulesnę vandens įpurškimo technologiją, leidžiančią sumažinti į variklį patenkančio oro temperatūrą. Iš viso po variklio gaubtu slepiasi 500 arklio galių bei 600 Nm sukimo momentas, priversiantis „M4 GTS“ į priekį šauti kaip raketą. Anot gamintojo, iki 100 kilometrų per valandą atnaujintas modelis įsibėgės per 3,8 sekundės, o maksimali riba siekia 305 kilometrus per valandą.
Lyginant su įprastu M4, turinčiu 431 arklio galią bei 550 Nm sukimo momentą, atnaujintas modelis turi ir 80 kilogramų lengvesnį kėbulą.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas