- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-07-02
„Fiat 500” kabrioleto debiutas - Ženevos parodoje
Pirmąją kovo savaitę Ženevoje vyksiančioje kasmetinėje Tarptautinėje automobilių parodoje „Fiat Automobiles SpA” pristatys savo karščiausią naujieną – „Fiat 500C”. Emocijų ir susidomėjimo bangą visoje Europoje pastaruosius porą metų kėlusio „Fiat 500” šeima pasipildė kabrioletu, o koncerno kūrėjai intensyviai dirba jau prie sekančio „Fiat 500” kėbulo varianto. Pasaulinė „Fiat 500C” premjera šiek tiek aplenks tikrąjį šio modelio pristatymą Europos rinkose, kuris numatytas pavasarį, tad parodos lankytojams suteikiama išskirtinė galimybė pirmiesiems jį pamatyti. „Fiat 500C” konstruktoriai šiuo savo kūriniu tęsia „Fiat 500” legendos atgimimą – naujasis automobilis labai primena 1957-ųjų modelį atviru stogu. Automobilis sukurtas „Fiat Stiliaus Centre”, o bus gaminamas Lenkijoje. „Fiat 500C” su didžiuliu „langu į dangų” dydis išliko toks pats, kaip bazinio modelio „Fiat 500” – ilgis 3,55 m, plotis 1,65 m., aukštis 1,49 m. „Fiat Automobiles SpA”, tęsdama savo įsipareigojimų ekologijai temą, šiame savo modelyje sumontavo pažangią „Start&Stop” sistemą, kuri laikinai atjungia variklį, automobiliui trumpam sustojus, pavyzdžiui, sankryžoje ar transporto kamštyje: pasirinkus neutralią pavarą ir atleidus sankabą, variklis užgęsta, ir vėl ima veikti, vos įjungus pavarą. Pasak UAB „Autobrava” pardavimų skyriaus vadovės Ivonos Narbutienės, „tai svarbu ne tik saugant aplinką nuo beprasmiškos taršos, bet ir taupo mūsų pinigus – automobilis su „Stop&Start” sistema gali sutaupyti iki 15% degalų”. Automobilio atviro slankaus stogo konstrukcijos sprendimo originalumą išryškina jo techniškai išbaigtas elektrinis atidarymo mechanizmas bei pasirinktų medžiagų kokybė. O stogo medžiagos spalvą bus galima pasirinkti iš trijų variantų – dramblio kaulo, raudonos ir juodos, kurių kiekviena sudarys keletą derinių su kėbulo spalvomis. Net dvi kėbulo spalvos naujos - sukurtos specialiai šiam modeliui. Be to, novatoriškasis slankaus stogo mechanizmas padėjo išsaugoti ir automobilio saugumo savybes, ir galimybę naudotis juo ištisus metus, nepriklausomai nuo metų laiko. „Nepaisant to, kad gyvename šaltesnėmis sąlygomis, nei daugelis Europos šalių, tikime, kad „Fiat 500C”, sukels susidomėjimą ir Lietuvoje. Vis dažniau pastebime, kad daugėja originalų skonį turinčių klientų, kuriems nesvetimas noras išsiskirti iš minios - mūsų keliuose kabrioletų kasmet sutinkame vis daugiau” – sako I.Narbutienė. UAB „Autobrava”, atstovaujanti „Fiat” prekinį ženklą Lietuvoje, per 2008 metus, nuo kovo mėn., kai „Fiat 500” buvo pristatytas mūsų šalyje, pardavė 68 šiuos stilingus itališkus mažylius, nors gamintojas buvo suplanavęs per 2008-uosius Lietuvai skirti tik 55 vnt. Europoje per 2008-ųjų sausio – lapkričio mėn. parduota beveik 168 tūkstančiai „Fiat 500”. Kartu su „Fiat Panda”, šie modeliai lyderiauja ir Europos, ir Lietuvos mažiausiųjų automobilių klasėje. Planuojama, kad „Fiat 500” kabrioletas Lietuvą pasieks vasaros pradžioje. Naujojo modelio kainos gamintojas kol kas neskelbia. Spauskite ir sužinokite daugiau apie Fiat 500 |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas