Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2012-08-08
Galimybė padidinti galią „Honda CR-Z“ – kompresorius
Tiems, kam atrodo, kad standartinis „Honda CR-Z“ yra per silpnas, yra galimybė įsigyti kompresorių, kuris padės padidinti automobilio galią. Tai nėra oficiali „Honda“ suteikiama opcija, už kompresorių turime būti dėkingi „Jackson Racing“ inžinieriams. „Jackson Raing“ kompanijos specialiai „Honda CR-Z“ varikliui sukurtas kompresorius leidžia dviviečio sportiško (ne sportinio, o sportiško) automobilio galią padidinti iki 172 AG. Tai net 50 AG daugiau, nei pasiekia standartinis CR-Z hibridas. Sukimo momentas taip pat kyla aukštyn – iki 173 Nm. Viskas skamba visai neblogai, kol nepriartėjama prie kainos. Pigiausia ir mažiausiai galios suteikianti versija jums kainuos 11 140 Lt. Jeigu norite maksimalaus patobulinimo, pasiruoškite sumokėti beveik 14 tūkst. litų. Tai tikrai nemaža didelė suma ir vargu ar tikrai verta išleisti tokią sumą dėl 50 papildomų arklių. Bet juk tai yra tai, ko CR-Z trūko nuo pat pradžių – šiek tiek daugiau panaudojamos galios.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Honda CR-Z
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas