Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-02-20
Garsenybė pardavė savo automobilį, o dabar „Ford“ jį duoda į teismą - kodėl Ford yra teisūs?

Garsenybė pardavė savo automobilį, o dabar „Ford“ jį duoda į teismą - kodėl Ford yra teisūs?
Johnas Cena - WWE imtynių žvaigždė ir aktorius, tikrai turtingas žmogus. Jo kolekcijoje yra keletas automobilių, tačiau jie nuolat keičiasi, nes vyras mėgsta pačius naujausius automobilius. Visgi, jis nesitikėjo, kad pardavęs savo „Ford GT“ superautomobilį jis susilauks gamintojo nemalonės - „Ford“ jį padavė į teismą. Dar daugiau - markės fanai yra įtūžę ir šiuo atveju palaiko „Ford“ pusę. Kodėl kompanija norėjo uždrausti perparduoti savo automobilius?
 
Iš tiesų, situacija gana keista. Atrodytų, kad jei automobilis yra tavo, tai ir elgtis su juo gali kaip nori. Johnas Cena už savo „Ford GT“ sumokėjo daugiau nei 460 tūkstančių dolerių, automobilis priklauso tik jam - jokie bankai ar „Ford“ į jį teisių neturi. Visgi, buvęs netikrų imtynių aktorius turėjo geriau pagalvoti prieš parduodamas šį įspūdingai atrodantį automobilį.
 
„Ford“ įprastai superautomobilių negamina. Visgi, GT40 ir jo pasekėjas GT yra išimtis. Tai - keliams skirti automobiliai su lenktyninių mašinų genais. 1966 metais „Ford GT40“ laimėjo Le Mano lenktynes, nušluostydamas nosį „Ferrari“ automobiliams . Kompanija norėjo paminėti šios pergalės 50 metų sukaktį kaip reikiant, todėl ir sukūrė naują „Ford GT“ superautomobilį. Lenktyninė jo versija taip pat sudalyvavo legendinėse 24 valandų Le Mano lenktynėse, kur laimėjo pirmą vietą savo GTE klasėje.
 
„Ford“ neužsiima superautomobilių gamyba, todėl reikėjo daug pastangų, kad GT taptu realybe. Anstesnė versija, gaminta 2004-2006 metais buvo kur kas paprastesnė, tačiau buvo persekiojama gedimų ir iš esmės neprisidėjo prie markės įvaizdžio gerinimo. Todėl buvo nuspręsta, kad GT superautomobilis bus skirtas bendruomenei kurti ir apdovanoti. Tiražas apribotas iki 500 automobilių, kuriuos įsigyti buvo leista toli gražu ne visiems. Reikėjo teikti paraišką, įrodyti, kad automobiliu bus važinėjama. „Ford“ labiausiai nenorėjo, kad automobiliai stovėtų nenaudojami, todėl atmetė daugybės žmonių prašymus įsigyti šiuos superautomobilius. Visgi, nors kompanija ir tvirtino, kad GT superautomobiliai yra skirti vairavimo ir „Ford“ markės entuziastams, keletas superautomobilių buvo parduoti tiesiog pasaulinio lygio žvaigždėms. Prisiminkite - juk tikslas visada buvo įvaizdžio gerinimas.
 
Ar „Ford“ sugadino savo naująjį GT?
 
 
Kartu taip buvo tikimasi, kad turtingi pirkėjai neužsiims verslu. Riboto tiražo automobilių kaina išauga iš karto po pagaminimo, todėl jie dažnai įsigijami žmonių, kurie net nesiruošia jų vairuoti. Taip nutinka nuolat su „Ferrari“, „McLaren“, „Porsche“ ir kitų garsių markių gaminiais - jie iš karto pasirodo naudotų automobilių skelbimų portaluose, nors yra visiškai nauji. Būtent taip pasielgė ir Cena, sumanęs iš savojo „Ford GT“ užsidirbti ir jį pardavęs vos po mėnesio.
 
Dabar „Ford“ duoda Johną Ceną į teismą, teigdami, kad jis nesilaikė žodinio susitarimo, kuris buvo plačiai išreklamuotas ir privalėjo būti žinomas ir pačiam imtynininkui. Juk visuomet buvo teigiama, kad superautomobilį bus galima parduoti tik po dvejų metų. „Ford“ kaltina Ceną kenkimu kompanijos įvaizdžiui, o markės gerbėjai su tuo sutinka - juk kai kurie žmonės siekė leidimo įsigyti superautomobilį, tačiau jo negavo, nes jis buvo suteiktas netikrų imtynių žvaigždei. „Ford“ dėl to iki šiol susilaukia kritikos - ne vienas automobilių entuziastas superautomobilio negavo jau vien dėl per mažo aktyvumo socialiniuose tinkluose, o štai Cena jį įsigijo nesunkiai, nors jam „Ford GT“ apskritai nerūpi.
 
Tiesa, teismas tikriausiai „Ford“ kaltinimus padės tiesiai į šiukšliadėžę - pirkimo sutartyje tokios sąlygos numatytos nebuvo ir Cena įstatymų ar minėto susitarimo nepažeidė.
Daugiau apie Ford GT, 2016 - dabar technologijos.lt
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt