Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2023-06-27
Kaip žinoti kada reikia ratų balansavimo?![]() Ar tiksliai žinote, kas yra ratų balansavimas ir kodėl jis būtinas kelių eismo saugumui? Šią informaciją turėtų žinoti visi vairuotojai. Norint saugiai vairuoti, būtina žinoti, kas tai yra, kada tai atlikti ir kaip nustatyti, ar yra problema.
Padangų balansavimo pagrindai ir svarbiausi dalykai Ratų balansavimas turi tiesioginės įtakos padangų eksploatacinėms savybėms. Tai mechaninė procedūra, atliekama ratams, kad būtų išvengta transporto priemonės vibracijos. Ši vibracija jaučiama, kai perjungiame pavarą, ir pasireiškia ne tik ant vairo, bet net ir ant mūsų transporto priemonės prietaisų skydelio. Važiuodami 90-120 kilometrų per valandą greičiu, pastebėsite, kad vibruoja automobilio salono priekis, o kartais net galinės sėdynės. Priežastis gali būti ta, kad norint, jog priekiniai ir galiniai ratai vėl tinkamai derėtų, juos reikia subalansuoti. Ratų balansavimą turėtų atlikti tik šią sistemą išmanantys specialistai, kad būtų išvengta vėlesnių gedimų ar ankstyvo ratų nusidėvėjimo. Kaip žinoti kada reikia ratų balansavimo? Jei pastebėjote, kad važiuojant didesniu nei 90 km per valandą greičiu vairas vibruoja, kreipkitės į autoservisą, kad automechanikai pažiūrėtų, ar reikia subalansuoti ratus. Ir nepamirškite patikrinti, ar kaskart keičiant ratą jie taip pat jį subalansavo. Kita vertus, jei turite visureigį, turėtumėte žinoti, kad ant ratlankių, stabdžių sistemos ar pakabos susikaupęs purvas taip pat gali išbalansuoti padangas. Tokiu atveju paprastai užtenka šias vietas nuvalyti suslėgtu vandeniu. Jei netyčia atsitrenkiame padanga į bordiūrą ar duobę, dėl to gali sumažėti atsvara. Taip pat jei esame priversti staigiai ir stipriai stabdyti, nes dėl to gali smarkiai susidėvėti padanga. Jei pradūrėme ir keičiame ratą patys, taip pat patartina nuvykti į servisą, kad jį subalansuotų. Jei to nepadarysime, priklausomai nuo disbalanso stiprumo, padangos tarnavimo laikas gali sutrumpėti perpus. To priežastį galima įžvelgti tame, kad padanga dėvisi netolygiai. Jei taip atsitinka, automobilis gali nereaguoti taip, kaip turėtų reaguoti į ekstremalų ar avarinį manevrą - posūkyje ar stabdant. Galiausiai nepamirškite, kad originalus atsarginis ratas taip pat turi būti subalansuotas. |
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas