Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2023-09-11
„Longo Group“ konsoliduota apyvarta pasiekė 150 mln. eurų, Lietuvoje – 14,5 mln. eurų![]() Nuo 2018 m. veiklą pradėjusios naudotų automobilių rinkos lyderės Baltijos šalyse „Longo Group AS“ konsoliduota apyvarta pasiekė 150 mln. eurų. Pernai metais tuo pačiu laikotarpiu bendrovė skaičiavo 100 mln. eurų apyvartą. Tuo tarpu Lietuvoje ji kilo 27 proc.
Anot „Longo Group“ įkūrėjo ir valdybos pirmininko Edgars Cērps, kryptingu augimu pasižymintys bendrovės finansiniai rodikliai – tai ne tik komandinio darbo, bet ir sėkmingos plėtros rezultatas. Pastaroji buvo aktyviai vykdoma ne tik Baltijos šalyse, bet ir už jos ribų – Lenkijoje. „Iš viso „Longo Group“ šiuo metu veikia keturiose šalyse su septyniais filialais, iš kurių du pasižymi unikalia koncepcija – yra prieinami kaip prekybos vietos prekybos centruose, kitaip vadinamomis „showroom“, – sako jis ir primena, kad Lietuvoje, be Vilniaus ir Panevėžio, „Longo“ teikiamos paslaugos jau kone metai yra prieinamos ir Klaipėdoje.
Kryptingu augimu pirmąjį šių metų pusmetį pasižymėjo ir „Longo LT“. Šios apyvartą pasiekė 14,5 mln. eurų.
„Pirkėjų pasitikėjimą reikia užsitarnauti ne tik atliepiant jų lūkesčius, bet ir stengiantis nuolatos jausti inovacijų pulsą. Žengiant koja kojon su šiomis dedamosiomis, verslas tampa pajėgus realiu laiku vertinti situacijas ir priimti atitinkamus sprendimus, tuo pat išlaikant tvirtą santykį su klientu“, – pažymi bendrovės „Longo LT“ vadovas Paulius Valiukėnas.
Jis papildo, kad teigiamą impulsą bendrovės augimui suteikia ir pirkėjų įpročių kaita: „Žmonės vis rečiau perka naudotus automobilius iš pavienių pardavėjų, tuo tarpu atidžiai analizuoja rinkos dalyvius, prioritetą skirdami sertifikuotų automobilių pardavėjams, kurių siūlomos transporto priemonės turi visus reikalingus dokumentus, išrašus bei garantijas.“
„Longo Group AS“ yra sparčiausiai auganti naudotų automobilių prekybos grupė Baltijos šalyse ir Lenkijoje, kurios obligacijos įtrauktos į „Nasdaq Riga Baltic First North“ obligacijų sąrašą. Grupė veikia nuo 2018 metų ir savo veikloje vykdo viso ciklo naudotų automobilių pirkimo ir pardavimo procesus. Automobiliai perkami per filialus Olandijoje, Belgijoje ir Vokietijoje, o transporto priemonių apžiūra, kokybės užtikrinimas, pardavimas akis į akį ar internetu bei garantinis aptarnavimas vyksta Baltijos šalyse ir Lenkijoje. Įmonė siūlo skaidrias ir patikimas naudotų automobilių pirkimo, pardavimo ir finansavimo paslaugas. Bendra automobilių pasiūla Baltijos šalyse ir Lenkijoje viršija 1000 automobilių. Visoms parduodamoms transporto priemonėms suteikiama nuo dviejų mėnesių iki trijų metų garantija. Lietuvoje šiuo metu dirba daugiau nei 90 darbuotojų.
|
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas