Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-07-01
„Tesla“ išsiaiškino, kodėl įvyko tas šiurpus „Model S“ gaisras Šanchajuje, ir jau imasi pakeitimų

„Tesla“ išsiaiškino, kodėl įvyko tas šiurpus „Model S“ gaisras Šanchajuje, ir jau imasi pakeitimų
„Tesla Model S“ paskendo liepsnose tiesiog stovėdamas. 
© 蘋果仁 | www.youtube.com

Pamenate dar balandį pasirodžiusį vaizdo įrašą, kuriame buvo užfiksuotas netikėtai užsidegęs „Tesla Model S“? Tas dramatiškas gaisras Šanchajuje pašiurpino elektromobilių savininkus, nes automobilis tiesiog stovėjo, kai staigą paskendo liepsnose. „Tesla“ iš karto pradėjo tyrimą, o dabar jau skelbia jo išvadas bei pakeitimus svarbiausiose gamybos linijose.
 
Ar vienas nesisteminis incidentas gali priversti imtis kardinalių pakeitimų? Tikrai taip, jei tai yra susiję su saugumu. „Tesla“ inžinieriai valandų valandas praleido tyrinėdami tą sudegusį „Model S“. Buvo tiriamos baterijos, programinė įranga, ieškota fizinių pažeidimų. Kaltininkas galiausiai buvo surastas.
 
„Tesla“ išsiaiškino, kad gaisrą lėmė vienas netinkamai veikiantis baterijų modulis automobilio priekyje. „Panasonic“ baterijas tiekia moduliais, kurie vėliau yra sujungiami į reikiamo dydžio mazgus. Vienas toks modulis veikė netinkamai ir automobilio programinė įranga nesugebėjo išvengti nelaimės. Tačiau dabar „Tesla“ imasi pakeitimų, kurie padės išvengti panašių incidentų ateityje.

 
„Tesla“ atnaujins „Model S“ ir „Model X“ automobilių programinę įrangą. Kaip visada, pakeitimai bus atlikti elektromobiliams nesilankant servisuose - jie patys tiesiog atnaujins programinę įranga, kaip koks kompiuteris ar išmanusis telefonas. Numatomi pakeitimai temperatūros valdymo bei įkrovimo sistemose. Jie turėtų užtikrinti, kad net netinkamai veikiantis modulis negalėtų užsidegti.
 
Elektromobilių gaisrai visada šiurpina žmones, nes jie atrodo tiesiog siaubingai. Ličio jonų baterijos dega karšta pragaro ugnimi, kurią sunku numalšinti įprastomis priemonėmis. Tačiau „Tesla“ primena paprastą faktą - gaisro tikimybė elektromobiliuose yra 10 kartų mažesnė nei automobiliuose su vidaus degimo varikliu.
 
Vietinis Kinijos „Tesla“ konkurentas NIO taip pat paskelbė, kad turi problemų su baterijų moduliais. Tačiau čia programiniai atnaujinimai nepadės - teks remontui kviesti beveik penkis tūkstančius automobilių.
 
Kinija, kur elektromobilis yra prabangos simbolis, jau reikalauja gamintojų atlikti saugumo analizes. Įprastai automobilių saugumas vertinamas per eismo įvykių prizmę, tačiau dabar reikės aiškintis, kokia tikimybė, kad jie užsidegs stovėdami ar įkraunami.
technologijos.lt
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt