Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-09-04
Vienas plėšriausių SUV šeimos gyvūnų atvyko į Lietuvą


 
Jei manytume, kad šiandien kompaktiškų miesto visureigių (SUV) rinkoje konkurencija žvėriška, tai segmento debiutantui tokia konkurencija tinkama – „Ford Puma“ išsiskiria ne tik plėšriu pavadinimu. Išskirtinės išvaizdos miesto visureigis jau sulaukė specializuotos žiniasklaidos liaupsių visame pasaulyje, todėl atvykęs į Vilnių „Ford Puma“ spinduliuoja pasitikėjimu. 

„Ford“ neturėjo savo modelio šiame kompaktiškų SUV segmente, tad „Puma“ yra koncerno debiutas. Ir dar koks – Jungtinės Karalystės automobilių ekspertai iš „What Car?“ „Puma“ ne tik išrinko geriausiu savo klasėje – jis tapo apskritai geriausiu 2020 metų automobiliu. Vertintojai išskiria itin tiksliai veikiančią, azartišką važiuoklę, geriausią klasėje variklį, akį traukiantį dizainą ir bagažinę – kaipgi be jos. Atrodytu, kad šiais laikais bagažinė yra tiesiog privalomas atributas, tačiau „Ford“ ją išrado iš naujo“, – sakė „Ford“ ženklo vadovas Lietuvoje Tomas Didžbalis.

Iš pirmo žvilgsnio „Puma“ bagažinė yra įprasta tokios klasės automobiliui, tačiau iš tiesų ji yra tarsi dvi viename – bagažinė turi dar vieną „denį“, tad pakėlus grindis, jos tūris tampa net 465 litrai. Maža to, bagažinės apatinėje dalyje yra specialus kamštis, kurį atsukus apatinę jos dalį galima lengvai išplauti vandeniu. 

„Bagažinė – patogus ir reikalingas atributas, tačiau variklis yra tai, dėl ko „Puma“ galima įsimylėti. Tai naujausios kartos, daugybę apdovanojimų pelnęs trijų cilindrų „EcoBoost“ „litras“, kurio dvi versijos generuoja arba 125 arba 155 AG. Tai dar ne viskas – „Puma“ aprūpinta mild-hybrid jėgaine, kurioje vidaus degimo varikliui talkina 11,5 kW galios starteris-generatorius ir 48 voltų akumuliatorius. Kol kas tai yra unikalus pasiūlymas šiame SUV segmente“, – pažymi T. Didžbalis. 


Dalinė hibridinė jėgainė leidžia tiksliai valdyti galią ir suteikia pasitikėjimo kelyje. O galingesnė 155 AG versija nedidelį automobilį iš azartiško lengvai paverčia sportišku. 

Tuo tarpu silpnesnė, 125 AG versija, leidžia 100 kilometrų nuvažiuoti sunaudojant 5,8 l benzino. Kiek vėliau gamą papildys dyzelinis variklis ir septynių laipsnių pavarų dėžė su dviguba sankaba.  

Kad vairavimas būtų sklandus ir nekeltų jokio streso, rūpinasi visa kuopa išmanių pagalbos vairuotojui asistentų: prisitaikančioji greičio valdymo sistema (Adaptive Cruise Control) su „Stop & Go“ funkcija, kelio ženklų ir eismo juostų atpažinimo technologijos ir būsimų pavojų kelyje informacinė sistema (New Local Hazard Information). 

Pastaroji – puiki kasdien tobulėjančių saugumo technologijų iliustracija, verta kelių atskirų sakinių. „New Local Hazard“ funkcija, valdoma per „FordPass Connect“ jungtį, gali perspėti apie bet kokią kelyje laukiančią kliūtį ar pavojingą situaciją, dar prieš joms tampant matomoms vairuotojui ar automobilio jutikliams – tai gali būti kelio darbai, kito automobilio gedimas, gyvūnų ar pėsčiųjų judėjimas kelyje ir kt. Tokias galimybes „Pumai“ parūpina palydovinio ryšio technologijos, į automobilį iš „duomenų debesies“ perduodančios pagalbos tarnybų ir kitų transporto priemonių turimus vairavimo sąlygų duomenis.

„Puma“ gavo 12 ultragarsinių jutiklių, tris radarus ir dvi kameras – visa tai drauge aprūpina automobilį „Ford C-Pilot360“ technologijų rinkiniu, skirtu saugumui kelyje, vairavimo ir automobilio statymo patogumui užtikrinti.


„Puma“ yra ir pirmasis automobilis savo segmente, kuriame siūloma laisvų rankų bagažinės atidarymo funkcija ir masažinės, patogią kūno padėtį užtikrinančios sėdynės su „Lumbar Massage Seat“ technologija. 
Pagalvota net apie tokias iš pirmo žvilgsnio nepastebimas, tačiau svarbias smulkmenas, kaip specialus priekinių sėdynių išlinkis, kad už jų būtų patogiau sėdėti gale esantiems keleiviams, o galinių sėdynių kontūras ištobulintas taip, kad būtų lengviau įlipti į automobilį ir išlipti iš jo.

„Ford Puma“ viduje įdiegtos inovacijos – duoklė aktyviam šiuolaikiniam gyvenimui: bevielio išmaniųjų telefonų krovimo aikštelė, kuri atpažįsta tinkamą įrenginį ir automatiškai pradeda krauti jo akumuliatorių. Automobilyje įrengta naujausia „Ford SYNC 3“ informacinė ir pramogų sistema, valdoma balsu. 

Jau baziniame „Ford Puma“ įrangos rinkinyje – „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ prieigos bei 8 colių liečiamasis informacijos ir pramogų ekranas.

„FordPass Connect“ įranga paverčia „Pumą“ atskira Wi-Fi ryšio stotele, prie kurios gali prisišvartuoti net 10 išmaniųjų įrenginių. Muzikos mėgėjams – „B&O Sound System“ garso sistema su 10 kolonėlių. 

Naujoji „Puma“ rikiuojasi didėjančioje „Ford“ miesto visureigių ir jiems artimų modelių gretoje šalia „Fiesta Active“, „Focus Active“, „EcoSport“, „Kuga“ ir ir naujojo visiškai elektrinio „Mustang Mach-E“.    Vienas iš penkių Europoje šiuo metu parduodamų „Ford“ modelių yra miesto visureigis. 

„Ford Puma“ spalvų paletėje – net 11 pasirinkimų, nuo karališkos „Blazer Blue“, gaivios „Frozen White“, energingos „Race Red“ iki agato juodos ir modernios „Magnetic“.  
 
Daugiau apie šį automobilį:
Ford Puma, 2019 - dabar
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt