Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-03-22
Vilniuje išbandė hibridinį greičio matuoklį: tai pirmasis toks matuoklis visoje Europoje

Vilniuje išbandė hibridinį greičio matuoklį: tai pirmasis toks matuoklis visoje Europoje
Praėjusią savaitę Vilniuje išmanios infrastruktūros sprendimų bendrovė FIMA išbandė naujos kartos hibridinį greičio matuoklį. Tai buvo pirmasis šio naujausio eismo pažeidimų kontrolės įrenginio išbandymas Europoje, rašoma pranešime.
 
„Tai yra naujausias hibridinis eismo pažeidimų kontrolės įrenginys, kuris veikia kaip tradicinis momentinio greičio matuoklis, o du tokie įrenginiai gali atlikti ir vidutinio greičio kontrolę kelio ruože. Šis įrenginys taip pat atpažįsta transporto priemonės valstybinius numerius bei gali fiksuoti raudono šviesoforo signalo ir A juostos pažeidimus“, – komentavo bendrovės FIMA Technologijų ir inovacijų departamento direktorius Rokas Šlekys.
 
Išbandomas įrenginys turi ir kitus standartinius greičio matuoklių funkcionalumus: jis gali atlikti neleistinų manevrų kontrolę, tikrinti, ar transporto priemonė apdrausta, ar nepasibaigęs techninės apžiūros galiojimas ir pan. Šio įrenginio atliekamas nuotraukų fiksavimo faktas vairuotojams nėra matomas, nes naudojama akiai nematoma blykstė.
 
Anot R. Šlekio, tokie pažeidimų kontrolės įrenginiai galėtų būti ypač naudingi pavojingose vietose, tokiose kaip sankryža, autobusų stotelė, pėsčiųjų perėja ar pan., o, juos apjungiant, būtų galima suformuoti ir vidutinio greičio kontrolės ruožą. Be to, jis gali būti naudojamas ir kaip mobilus, lengvai iš vienos vietos į kitą perkeliamas greičio matuoklis.
 
Naujasis įrenginys unikalus „deep learning“ (giluminio mokymosi) varikliu, kuris dėl sistemos gebėjimo mokytis iš realių pavyzdžių leidžia daug geriau atpažinti deformuotus, apgadintus numerius ir atlikti išsamesnę eismo srauto analizę. Tai pirmasis šio vaizdo analizės metodo pritaikymas greičio matuoklių įrangos rinkoje. „Deep learning“ variklis analizuoja kiekvieną transporto priemonę ir priskiria ją vienai iš 5-ių transporto klasių. Iki šiol greičio matuokliai gebėdavo atpažinti tik 2 transporto priemonių klases ir skirstymas į klases buvo atliekamas radaro jutiklio, o ne vaizdo analizės pagalba.
 
„Bendrovė FIMA nuolat ieško naujų technologijų, kurios gali būti aktualios viešai infrastruktūrai. Šį konkretų eismo pažeidimų kontrolės įrenginį sumontavome norėdami išbandyti naujausią mūsų partnerio vokiečių gamintojo „Jenoptik“ technologiją, o gamintojo siekis – gauti grįžtamąjį ryšį, kad galėtų geriau rinkos poreikiams pritaikyti kuriamas naujas technologijas“, – teigė R. Šlekys.
 
Įrangos bandymų metu pažeidimai nebuvo fiksuojami.
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt