Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-02-27
Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristato sportiškuosius „Golf“ GTI, GTE ir GTD


 
Tarptautinės Ženevos automobilių parodos atidarymo metu, automobilių gamintoja „Volkswagen“ pristatys sportiškuosius aštuntosios „Golf“ kartos modelius. „Golf“ GTI, GTE ir GTD – trys modeliai, trys charakteriai, trys našios ir švarios pavaros, bet viena dizaino ir specifikacijų filosofija. 

Naujasis „Golf“ GTI – tai skaitmeniniam amžiui skirtas manevringas ir aukštų technologijų prikimštas sportinis automobilis su 180 kW/245 AG varikliu. Tokią pat galią išvystantis „Golf“ GTE prilygsta GTI modeliui. Hibridinė pavara sukurta tam, kad būtų apjungtas sportiškumas, elektrinis tvarumas ir iki 60 km prailgintas vien elektra įveikiamas atstumas. Naujasis GTD yra tikras ilgų distancijų atletas – 147 kW/200 AG variklis leis ekonomiškai įveikti ir labai didelius atstumus. Dėl dvigubo dozavimo sistemos šis variklis yra vienas švariausių dyzelinių variklių pasaulyje.

Naujieji sportiški modeliai standartiškai komplektuojami su priekiniais ir galiniais LED žibintais. Ikoniškos grotelės gali būti papildomai komplektuojamos su X formos priešrūkiniais žibintais. Ant visų modelių standartiškai montuojami „Richmond“ 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai. GTI, GTE ar GTD ženkliukai atsidūrė centre, po „Volkswagen“ emblema. Sportiškas difuzorius išskiria šiuos modelius iš kitų „Golf“. Kiekvieną iš jų galima atskirti pagal išmetimo vamzdžius – GTI jie kyšo kairėje ir dešinėje, GTD – abu kairėje, o GTE išmetimo vamzdžio nematyti išvis. 


Automobilio salonui išskirtinumo suteikia naujas oda aptrauktas sportinis vairas su lietimui jautriais valdikliais ir integruotu „Travel Assist“ mygtuku, kuris suteikia galimybę mėgautis dalinai savavaldžia kelione net važiuojant iki 210 km/val. greičiu. Klasikinis languoto rašto sportinių sėdinių audinys buvo patobulintas ir nuo šiol vadinasi „Scalepaper“. „Golf“ GTI, standartiškai su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, komplektuojamas su nauja GTI pavarų svirtimi. GTI taip pat bus galima rinktis su 7 laipsnių automatine DSG pavarų dėže, GTD modelį – tik su 7 laipsnių DSG pavarų dėže, o GTE hibridinei pavarai buvo sukurta speciali 6 laipsnių DSG dėžė. 

Naująjį „Golf“ GTI varo dviejų litrų darbinio tūrio 180 kW/245 AG galios turbobenzininis variklis (EA888 evo4). Maksimalus sukimo momentas siekia 370 Nm. Keturių cilindrų variklis standartiškai poruojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže (MQ350). Pasirinktinai bus galima užsakyti septynių laipsnių DSG pavarų dėžę (DQ381 DSG).

Iš tinklo įkraunamą „Golf“ GTE hibridinę pavarą sudaro 1,4 litro darbinio tūrio turbobenzininis variklis (EA211 TSI), kuris išvysto 110 kW/150 AG galią, hibridinis modulis su elektriniu 85 kW galios motoru, 6 laipsnių automatinė DSG pavarų dėžė (DQ400e) ir nauja ličio jonų baterija. Pavara išvysto maksimalią 180 kW/245 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Vien elektra įveikiamas atstumas išaugo iki 60 km, o maksimalus šio režimo greitis siekia net iki 130 km/val. Jei baterija įkrauta užtektinai, „Golf“ GTE užvedamas elektriniu „E-MODE“ režimu. Į hibridinį režimą automobilis persijungia išsekus baterijai arba viršijus 130 km/val. greitį. Jei kelionėje vadovaujamasi automobilio navigacijos sistema, ši įvertina ir kelio bei topografinius duomenis tam, kad baterija įsikrautų iki bus pasiektas kelionės tikslas.


Ilgoms distancijoms pritaikytas sportiškasis GTD komplektuojamas su dviejų litrų turbodyzeliniu TDI varikliu (EA288 evo series), kuris išvysto 147 kW/200 AG ir 400 Nm sukimo momentą. Kaip ir visi naujojo „Golf“ dyzeliniai varikliai, GTD jėgainė sujungta su dviejų SCR katalizatorių sistema. Ši dvigubo „AdBlue“ įpurškimo sistema svariai prisideda prie azoto oksido emisijų sumažinimo. „Volkswagen“ standartiškai į „Golf“ GTD montuoja septynių laipsnių automatinę DSG (DQ381 DSG) pavarų dėžę.

„Volkswagen“ sukūrė ir ištobulino „Golf“ GTI, GTE ir GTD važiuoklę, kurią sudaro „McPherson“ tipo priekinė ir daugiasvirtė galinė pakabos. Pirmą kartą montuojama vairavimo dinamikos kontrolės sistema „Vehicle Dynamic Manager“. Ši sistema kontroliuoja tiek elektroninį XDS diferencialą, tiek pasirinktinai komplektuojamus adaptyvios pakabos šoninės dinamikos komponentus. Tai leidžia gerokai padidinti skirtumą tarp maksimalaus komforto ir maksimalaus sportiškumo režimų, taip pat padeda smarkiai paaštrinti automobilio valdymo dinamiką. 
 
Daugiau apie šį automobilį:
Volkswagen Golf, 2019 - dabar
Susiję straipsniai
Aštuntos kartos „Golf" – išmanus, junglus ir hibridinis  
Šveicarai sukūrė tokį elektromobilį, kokio turbūt dar nesiūlo niekas  
Lietimui jautrūs ekranai fizinių automobilių mygtukų dar nepakeis  
Prasidėjo „Polestar 2“ gamyba: tai bus pirmasis tikras „Tesla Model   
Stebėtinas „Porsche“ populiarumas, „Audi“ laimėjimas prieš „Tesla“ i  
Aptiko slaptą aikštelę su tūkstančiais „VW ID.3“ elektromobilių – ir  
Bylinėjimasis dėl kartelinio susitarimo ir investicijų poreikis elek  
Kalbos, jog elektromobiliai yra brangūs, netenka prasmės - ID.3 bus   
Elektromobilių populiarėjimo lūžio taškas – jau čia pat  
„VW“ vadovas apie koronaviruso poveikį automobilių pramonei ir griež  
„Tesla“ pagamino milijoninį elektromobilį ir taip įrodo, kad visus l  
BMW skelbia apie elektrinį šedevrą, kuris turėtų pradėti naują erą  
„Gumpert“ markė pristato „Nathalie“ elektromobilį, kuris energijos s  
Sėkmės istorijos tęsinys: atnaujinta „Mercedes-Benz“ E klasė  
Ženevoje paskelbtas „Europos metų automobilis 2020“  
„Fiat 500“ tapo elektrinis - ar tai bus tobulas elektromobilis stili  
BMW oficialiai pristatė visiškai elektrinio kupė koncepciją  
„GM“ pristatė vos 20000 Eur kainuojantį „Menlo“ elektromobilį, bet g  
„Volkswagen“ pristato ID.4 – pirmąjį elektrinį SUV  
„Porsche“ atidarė pačią galingiausią elektromobilių įkrovimo aikštel  
VIDEO
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt