Markės
373 iš 1429
Fiat Bravo 2006 - 2014
Fiat Bravo, 2006 - 2014
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.616% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 3
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Fiat Bravo 2006 - 2014Fiat Bravo 2006 - 2014Fiat Bravo 2006 - 2014Fiat Bravo 2006 - 2014Fiat Bravo 2006 - 2014Fiat Bravo 2006 - 2014Fiat Bravo 2006 - 2014Fiat Bravo 2006 - 2014
Fiat Bravo yra naujasis Fiat mažas šeimos automobilis suprojektuotas Fiat Style Centre. Austrų kompanija Magna Steyr suprojektavo didžiają dalį kėbulo ir interjero naudodama naujausius kompiuterinius CAD inžinerinius metodus. Automobilis savo išore yra labai panašus į šiek tiek anksčiau pasirodžiusį Fiat Grande Punto. Automobilyje naudojama Blue&Me naujovė, kuri pirmakart pasirodė Fiat Grande Punto. Ši sistema sukurta kartu su Microsoft leidžia Bluetooth pakalba naudoti mobilųjį telefoną. Tokiu būdu automobilio prietaisų skydelyje galima skaityti SMS, taip pat per USB jungtį prie automobilio garso sistemos galima prijungti ir transliuoti turimus audio klipus. Naujas Bravo turi tris benzininius ir du dyzelinius variklius. Galingiausias „T-Jet“ turbo variklis turi 150 AG ir specialų mygtuką, kurio pagalba suteikia automobiliui trumpą galios padidėjimą. Naujasis Bravo gavo penkių žvaigždučių EuroNCAP priešakinio susidūrimo įvertinimą.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
Joanna | 2016-02-20
Fiat Bravo 1.9JTD 2008
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiskas, pigiai eksploatuojamas
garso izoliacija
Puikus automobillis miestui, manevringas, nedidelis. Is isores ziurint atrodo gan mazas taciau, viduje vietos pakankamai. Jokio diskomforto nesijaucia, net keliaujant keturiese. Bagazine talpi (vaiku vezimelis telpa be problemu), esant reikalui galima atlenkti galines sedynes. Salono surinkimo kokybe gera, niekas nebarska, negirgzda. Ergonomiskas vidus, patogios sedynes. Garso izoliacija galetu but geresne. Pries pirkdami savaji automobili konsultavomes kokie sio modelio varikliai buvo patikimiausi. Visi vienareiksmiskai teige, kad dyzeliniai 1.9l su 120ag. Tas ir lieme musu pasirinkima ir tikrai nepasigailejome sie varikliai labai taupus ir patikimi per 2 metus jokiu problemu neturejome. Kai tik nusipirkome si automobili iskart nuvezeme atlikt visus einamuosius remontus. Tuo metu dar litais sumokejome apie 1400lt. Brangiausiai atsejo kuro filtras apie 200lt. Restauravome silentblokus. Ne vadovaukites stereotipais apie Fiat automobilius. Meistro zodziais sie modeliai yra paprastai ir pigiai priziurimi.
Pilnas atsiliepimas...
Algirdas | 2011-04-12
Fiat Bravo 2008m. 1,9d 120 ag
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, malonus eksplotuoti, manevringas, patikimas.
Po kolkas nėra
Anksčiau turėjau Fiat Punto naują, tai su bravo nėra ką lyginti. Jeigu pirmas buvo š..... tai apie šį gėrį taip negalima sakyti. Nors ieškodamas auto šio modelio nežiūrėjau, bet taip jau netyčia išėjo ir nesigailiu. Bendrai masinos surinkimo kokybė tikrai nebloga, medziagos salone kokybiškos, važiuojant niekas nebarška, nečiaža. Žiemą prie -25 vedėsi be problemų, salonas greitai prišyla. Vazinėju jau metus tai tik einamieji darbeliai tepalai, kalades, filtrai. Variklis 1,9d 120 arkliukų, dinamiškas. Kuro vidurkis mišriai 6,3 litro. Beje pilu balt. dyzeliną nuo pirkimo, jokių problemų neturėjau. Kaladės pr. 110lt. galinės 80lt. kuro filtras 200lt tepalo filtr. 26lt . Sakyčiau norm. kainos. Jeigu patinka pirkite. Kam pinigus leisti be reikalo, jeigu galima nusipirkti pigiau beveik naują auto, negu permokant už tokios pačios klasės kitos markės auto. Pats buvau prastos nuomonės apie fiat, bet su šiuo modeliu nuomonė pasikeitė.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2009-06-19
Puikus ir gana solidus kadieninis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Istiesu gauni ko nesitikejai is Fiat - soliduma, geras medziagas, puikia pakaba, dinamiska varikli ir tikslu begiu perjungima. Reikia pastebeti, kad jo kaina yra mazesne nei visu konkurentu. Surinkimo kokybei priekaistu neturiu. Super.
Noretusi kiek dinamiskesnio dizaino, gal islenda kur ne kur taupymo dalykai. Sedyniu noretusi standesniu, sportiskesniu. Klausimas de4l patikimumo, kuri parodys laikas.
1. Automobilio isore kaip visada skonio reikalas, taciau sios kartos Bravo atrodo islaikytai, nera nieko labai isaukiancio, taciau nera padaryta ir jokiu lepsusu. Istiesu panasus i mazesniji Grande Punto. Zodziu tvarkingas automobilis su tvarkingu dizainu. Kartu nepanasus i savo konkurentus. 2. Didziausi privalumai kaip nekeista slypi viduje - automobilis turi tiesiog puiku interjera. Panele atrodo labao solidziai - ale karboninis plastikas yra labai kokybiskas, minkstas, ji labai malonu liesti. Sunku nupasakoti, jis yra toks lyg ir guminis, taciau kartu standus. Zodziu puikus. Kitur naudojamas plastikas yra kietas, taciau pavirsius padengtas guma ir vel ji liesti malonu. Siaip jau isedus pojutis labai neblogas, sakyciau jautiesi lyg viena klase aukstesniame automobilyje. Is Fiat to tikrai nesitiki. Vairas odinis - nesinori is ranku paleisti. Begiu svirties bumbulas - odinis. Kitas labai didelis privalumas - labai tiksliai persijungia begiai. Tai primena honda automobilius. Jungimasis tikslus ir gana minkstas. Neapleidzia sportiskumo pojutis. Geras privalumas - mygtuko paspaudimu valdomas vairo jautrumas - nori pasidarai lengvesni, nori sunkesni. Klimato kontrole - dvieju zonu, mygtukai ir saiip kontrole paprasta ir aiski. Ne iskarto gali rasti bagazines atidaryma - jis atidaromas paspaudus gale esanti dideli Fiat zenkliuka. Kas nelabai patiko - tai sedynes, medziaga ju neipatinga, o ir man jos kiek minkstokos, noretusi standesniu su geresniu soniniu palaikymu. Vietos pilnai uztenka, gabazine tinkamo dydzio. Interjere naudojami chromo intarpai, ciferblatu apvadai ir jie patikekit neatrodo pigiai. Ta as tikrai moku pastebeti. Pvz paemus uz duru atidarymo rankeneles atrodo lyg ji butu pagaminta is metalo. Salono apsvietimo lemputes pigokos, nors akiu nebado. Kitas didelis privalumas – pakaba. Bravo puikiai isbalansuotas, tikrai nera kietas, taciau ir ne minkstas, posukiuose neturiu posvyrio budingo tarkim Golf automobiliams. Per duobes vaziuojant nesigirdi ir nesijaucia nemaloniu dungsejimui. Tai rimtumo pozymis, nes suderinti sportiskuma ir minkstuma yra be galo sunku. 1.4 litro turbo variklis turi 120 AG ir galios tikrai pakanka dinamiskam vaziavimui. Tai labai geras pasirinkimas, nes vaziuoji kaip su kokiu 2 litru varikliu be turbinos, o degalu sanaudos taupant ir nespaudziant siekia kokus 7 litrus, o trasoje ir maziau. Tai labai padorus skaiciai. Jokiu problemu kol kas neturejau su variklio darbu.
Pilnas atsiliepimas...
 
Fiat modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   Seicento500
   PandaPanda
  Maži   PuntoPunto 
   Grande Punto
  Kompaktiniai   Brava  
  BravoStiloBravo 
  Marea LineaTipo
  Vidutiniai    Croma 
  Kupė   Coupe  
  Roadsteriai   Barchetta  
  Barchetta  124 Spider
  Mini krosoveriai     500X
  Krosoveriai    Sedici 
    Freemont
  Pikapai     Fullback
  Mini vienatūriai    Idea500L
  Vienatūriai   MultiplaMultipla 
  Dideli vienatūriai    Ulysse 
  Daugiatiksliai    DobloDobloDobloDoblo
   Fiorino
  Komerciniai   DucatoDucatoDucato
   Scudo 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai