Markės
397 iš 1426
Fiat Sedici 2005 - 2014
Fiat Sedici, 2005 - 2014
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 1
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)25% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)38% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Fiat Sedici 2005 - 2014Fiat Sedici 2005 - 2014Fiat Sedici 2005 - 2014Fiat Sedici 2005 - 2014Fiat Sedici 2005 - 2014Fiat Sedici 2005 - 2014Fiat Sedici 2005 - 2014Fiat Sedici 2005 - 2014
Fiat Sedici yra kompaktiškas SUV automobilis sukurtas kartu su Suzuki (Sedici turi brolį dvynį Suzuki SX4) ir skirtas pirmiausia Europos rinkoms. Sedici gaminamas su “protinga” visų varančiųjų ratų sistema iAWD, kuri turi 3 režimus: priekiniais ratais varomas, automatinis AWD ir fiksuoto 50:50 santykio AWD režimas. Kadangi automobilis varomas keturiais ratais ir žymimas 4x4, matematiškai tai būtų 4x4=16 – čia “Sedici” itališkai reiškia "šešiolika". Automobilis sukurtas Giorgetto Giugiaro Italdesign kompanijoje ir yra alternatyva pirkėjams, kurie ne itin mėgsta kapuotą vienatūrių dizainą. Sedici buvo oficialus 2006 metų Žiemos Olimpinių žaidynių automobilis. Nuo 2007 m. birželio šis modelis tapo geriausiai parduodamu SUV italų rinkoje.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
nerras | 2009-08-25
Fiat Sedici - labai idomus automobilis. Keli viename.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trys viename: kompaktiskas, praktiskas, dzipiskas automobilis. Patogus mieste ar iskyloje gamtoje. Preciziskai surinktas, dinamiskas variklis, labai gerai valdomas ir apskritai automobili malonu vairuoti.
Maza komforto visais atzvilgiais, variklis galetu buti kiek ekonomiskesnis.
Ne paslaptis, kad automobilis kurtas kartu su Suzuki kompanija. Tai kogero yra gera zinia, nes Suzuki garseja kaip patikimu ir labai sekmingu kompaktisku automobiliu gamintojas. Sedici atrodo labai patraukliai - auksta prosvaisa, ale dzipu apdaila, ragai ant stogo automobiliui suteikia savotisko rimtumo. Nieko neprikisi, nieko nepridesi. Interjere - malonaus dizaino prietaisu skydelis, taciau plastikas naudojamas visur vienodas ir japoniskai kietas, taciau ji palietus nesijaucia, kad butu pigus. Apskritai interjere dominuoja japoniskas prietaisu isdestymas ir logika. Visi prietaisai jungiasi tiksliai, kokybiskai. Prietaisu rodmenys yra labai aiskiai skaitomi, graziai apsviesti ir graziai atrodo, valytuvu dazni galima reguliuoti. Borto kompiuteris, deje, rodo nedaug - tik vidutines ir momentines kuro sanaudas, be to norint perjungti siuos rodymus reikia pasilenkti link centrines konsoles virsaus, kur yra mygtukas - tai padaryti labai nepatogu vairuojant. Vairas odinis ir patogus, reguliuojamas. Sedynes standzios ir patogios, taciau medziaga nera maloni liesti - tokia labai sintetine. Pradejus vaziuoti pastebimas gana didele sankabos pedalo eiga, prie kurios reikia priprasti, taciau tai nedidele problema. Begiu svirties eiga labai trumpa, pats perjungimas gana tikslus, taciau kietas. Vienas didziausiu pliusu - stabili ir patikima pakaba. Aukstas ir trumpas automobilis yra labai stabilus posukiuose, turi minimalu posvyri, be to neapleidzia jausmas, kad visada kontroliuoji situacija. Be to, trumpos bazes automobilis nesokineja per kelio nelygumus. Tiesa pakaba nera komfortiska, be to garso izoliacija taip pat prasta. Galine sedyne yra siaura, todel 3 suauge sunkiai sutilps. Taciau visu keleiviu galvoms vietos per akis - stogas labai aukstas. Bendrai erdves viduje Sedici turi pakankamai. Apzvalga i visas puses puiki, o soniniai galinio vaizdo veidrodeliai tiesiog milziniski! Automobilis turi tris varomuju ratu rezimus: varomas 2 priekiniais ratais, automatinis rezimas kuomet praslydus priekiniams isijungia ir galiniai ratai, bei varomas visais 4 ratais. Sunku pasakytui kiek Sedici yra dzipas, kai ka pasako jau tai, kad rimtesnes variklio apsaugos neturi, o dekoratyvines apsaugos yra plastikines. Sis Sedici turi Fiat gamybos 1.9 litro turbodyzelini varikli, kuris turi 120 AG. Automobiliui, net ir varomui 4 ratais toks variklis yra pats tas. Galingesnio jau nereikia, o ekonomiskumas yra geras - vidutiniskai suvartoja kokius 7-7.5 l/100km. Galios pilnai pakanka, zodziu automobilis tikrai dinamiskas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Fiat modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   Seicento500
   PandaPanda
  Maži   PuntoPunto 
   Grande Punto
  Kompaktiniai   Brava  
  BravoStiloBravo 
  Marea LineaTipo
  Vidutiniai    Croma 
  Kupė   Coupe  
  Roadsteriai   Barchetta  
  Barchetta  124 Spider
  Mini krosoveriai     500X
  Krosoveriai    Sedici 
    Freemont
  Pikapai     Fullback
  Mini vienatūriai    Idea500L
  Vienatūriai   MultiplaMultipla 
  Dideli vienatūriai    Ulysse 
  Daugiatiksliai    DobloDobloDobloDoblo
   Fiorino
  Komerciniai   DucatoDucatoDucato
   Scudo 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai