Markės
516 iš 1912
Fiat Bravo, 2006 - 2014
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.820% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)TOP 10Viso įvertinimų: 5
19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės ir vidaus dizainas
  • Puiki interjero kokybė
  • Smagūs turbo varikliai
TRŪKUMAI
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
  • Gana įmantrus automobilis, nepigiausias išlaikymas
Fiat Bravo yra kompaktiškas šeimos automobilis suprojektuotas Fiat Style Centre. Austrų kompanija Magna Steyr suprojektavo didžiają dalį kėbulo ir interjero naudodama naujausius kompiuterinius CAD inžinerinius metodus. Automobilis savo išore yra labai panašus į šiek tiek anksčiau pasirodžiusį Fiat Grande Punto. Automobilyje naudojama Blue&Me naujovė, kuri pirmakart pasirodė Fiat Grande Punto. Ši sistema sukurta kartu su Microsoft leidžia Bluetooth pakalba naudoti mobilųjį telefoną. Tokiu būdu automobilio prietaisų skydelyje galima skaityti SMS, taip pat per USB jungtį prie automobilio garso sistemos galima prijungti ir transliuoti turimus audio klipus. Fiat Bravo turi tris benzininius ir du dyzelinius variklius. Galingiausias „T-Jet“ turbo variklis turi 150 AG ir specialų mygtuką, kurio pagalba suteikia automobiliui trumpą galios padidėjimą. Naujasis Bravo gavo penkių žvaigždučių EuroNCAP priešakinio susidūrimo įvertinimą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 5
2019-11-27
Liuks
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, pigios detalės, lengvas priėjimas prie variklio.
Kol kas nematau.
Turiu mašiną jau daugiau nei pusę metų ir dar niekada taip nesidžiaugiau mašina. Važiuoja smagiai, komfortiška, manevringa. Variklis 1,9jtd ne vien, kad patvarus (teko matyti mašinų, kurios be didelių bėdų prabėga virš 400k km), bet jei ir kas suges - dalys tikrai proto ribose. Važiuoklė patvari, niekas nebilda, nebarška. Labai ekonomiška, mieste paspaudžiant gazą ir per kamsčius sąnaudos apie 7lt/100km, o užmiesty buvau pasiekęs net 4lt/100k. Žodžiu - pasaka, o ne automobilis. Remontas ganėtinai pigus, eksploatacija pigi, nuvertėjimas manau nemažas, nes net ir dabar automobilis yra 2008m ir jo kaina sieka tik apie 2k. Kaip ir visada - žiūrėti ką perkat ir žinoma nusipirkus pasikeisti pagrindinio diržo komplektą, kad nekiltų bėdų.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-30
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakaba,kuro sanaudos,salonas,dydis,manevravimas,isvaizda,patogumas,praktiskumas,kaina.....
Kebulo dazai.
Abai gera auto,jei zmogus nera susireiksmines iki bmw lygio ir nori kad masina butu jam o ne jis masinai! Detales pigios,vaziuokle paprasta bet ne prasta,patogios sedynes,pakankamai erdves salone,patogus valdymas,mazos kuro sanaudos,patikimas,patogus,nevagiamas...
Pilnas atsiliepimas...
Joanna | 2016-02-20
Fiat Bravo 1.9JTD 2008
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiskas, pigiai eksploatuojamas
garso izoliacija
Puikus automobillis miestui, manevringas, nedidelis. Is isores ziurint atrodo gan mazas taciau, viduje vietos pakankamai. Jokio diskomforto nesijaucia, net keliaujant keturiese. Bagazine talpi (vaiku vezimelis telpa be problemu), esant reikalui galima atlenkti galines sedynes. Salono surinkimo kokybe gera, niekas nebarska, negirgzda. Ergonomiskas vidus, patogios sedynes. Garso izoliacija galetu but geresne. Pries pirkdami savaji automobili konsultavomes kokie sio modelio varikliai buvo patikimiausi. Visi vienareiksmiskai teige, kad dyzeliniai 1.9l su 120ag. Tas ir lieme musu pasirinkima ir tikrai nepasigailejome sie varikliai labai taupus ir patikimi per 2 metus jokiu problemu neturejome. Kai tik nusipirkome si automobili iskart nuvezeme atlikt visus einamuosius remontus. Tuo metu dar litais sumokejome apie 1400lt. Brangiausiai atsejo kuro filtras apie 200lt. Restauravome silentblokus. Ne vadovaukites stereotipais apie Fiat automobilius. Meistro zodziais sie modeliai yra paprastai ir pigiai priziurimi.
Pilnas atsiliepimas...
Algirdas | 2011-04-12
Fiat Bravo 2008m. 1,9d 120 ag
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, malonus eksplotuoti, manevringas, patikimas.
Po kolkas nėra
Anksčiau turėjau Fiat Punto naują, tai su bravo nėra ką lyginti. Jeigu pirmas buvo š..... tai apie šį gėrį taip negalima sakyti. Nors ieškodamas auto šio modelio nežiūrėjau, bet taip jau netyčia išėjo ir nesigailiu. Bendrai masinos surinkimo kokybė tikrai nebloga, medziagos salone kokybiškos, važiuojant niekas nebarška, nečiaža. Žiemą prie -25 vedėsi be problemų, salonas greitai prišyla. Vazinėju jau metus tai tik einamieji darbeliai tepalai, kalades, filtrai. Variklis 1,9d 120 arkliukų, dinamiškas. Kuro vidurkis mišriai 6,3 litro. Beje pilu balt. dyzeliną nuo pirkimo, jokių problemų neturėjau. Kaladės pr. 110lt. galinės 80lt. kuro filtras 200lt tepalo filtr. 26lt . Sakyčiau norm. kainos. Jeigu patinka pirkite. Kam pinigus leisti be reikalo, jeigu galima nusipirkti pigiau beveik naują auto, negu permokant už tokios pačios klasės kitos markės auto. Pats buvau prastos nuomonės apie fiat, bet su šiuo modeliu nuomonė pasikeitė.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2009-06-19
Puikus ir gana solidus kadieninis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Istiesu gauni ko nesitikejai is Fiat - soliduma, geras medziagas, puikia pakaba, dinamiska varikli ir tikslu begiu perjungima. Reikia pastebeti, kad jo kaina yra mazesne nei visu konkurentu. Surinkimo kokybei priekaistu neturiu. Super.
Noretusi kiek dinamiskesnio dizaino, gal islenda kur ne kur taupymo dalykai. Sedyniu noretusi standesniu, sportiskesniu. Klausimas de4l patikimumo, kuri parodys laikas.
1. Automobilio isore kaip visada skonio reikalas, taciau sios kartos Bravo atrodo islaikytai, nera nieko labai isaukiancio, taciau nera padaryta ir jokiu lepsusu. Istiesu panasus i mazesniji Grande Punto. Zodziu tvarkingas automobilis su tvarkingu dizainu. Kartu nepanasus i savo konkurentus. 2. Didziausi privalumai kaip nekeista slypi viduje - automobilis turi tiesiog puiku interjera. Panele atrodo labao solidziai - ale karboninis plastikas yra labai kokybiskas, minkstas, ji labai malonu liesti. Sunku nupasakoti, jis yra toks lyg ir guminis, taciau kartu standus. Zodziu puikus. Kitur naudojamas plastikas yra kietas, taciau pavirsius padengtas guma ir vel ji liesti malonu. Siaip jau isedus pojutis labai neblogas, sakyciau jautiesi lyg viena klase aukstesniame automobilyje. Is Fiat to tikrai nesitiki. Vairas odinis - nesinori is ranku paleisti. Begiu svirties bumbulas - odinis. Kitas labai didelis privalumas - labai tiksliai persijungia begiai. Tai primena honda automobilius. Jungimasis tikslus ir gana minkstas. Neapleidzia sportiskumo pojutis. Geras privalumas - mygtuko paspaudimu valdomas vairo jautrumas - nori pasidarai lengvesni, nori sunkesni. Klimato kontrole - dvieju zonu, mygtukai ir saiip kontrole paprasta ir aiski. Ne iskarto gali rasti bagazines atidaryma - jis atidaromas paspaudus gale esanti dideli Fiat zenkliuka. Kas nelabai patiko - tai sedynes, medziaga ju neipatinga, o ir man jos kiek minkstokos, noretusi standesniu su geresniu soniniu palaikymu. Vietos pilnai uztenka, gabazine tinkamo dydzio. Interjere naudojami chromo intarpai, ciferblatu apvadai ir jie patikekit neatrodo pigiai. Ta as tikrai moku pastebeti. Pvz paemus uz duru atidarymo rankeneles atrodo lyg ji butu pagaminta is metalo. Salono apsvietimo lemputes pigokos, nors akiu nebado. Kitas didelis privalumas – pakaba. Bravo puikiai isbalansuotas, tikrai nera kietas, taciau ir ne minkstas, posukiuose neturiu posvyrio budingo tarkim Golf automobiliams. Per duobes vaziuojant nesigirdi ir nesijaucia nemaloniu dungsejimui. Tai rimtumo pozymis, nes suderinti sportiskuma ir minkstuma yra be galo sunku. 1.4 litro turbo variklis turi 120 AG ir galios tikrai pakanka dinamiskam vaziavimui. Tai labai geras pasirinkimas, nes vaziuoji kaip su kokiu 2 litru varikliu be turbinos, o degalu sanaudos taupant ir nespaudziant siekia kokus 7 litrus, o trasoje ir maziau. Tai labai padorus skaiciai. Jokiu problemu kol kas neturejau su variklio darbu.
Pilnas atsiliepimas...
 
Fiat modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini PandaPandaPanda
CinquecentoSeicento500500
  Maži PuntoPuntoPunto  
  Grande Punto  
  Kompaktiniai TipoBravoStiloBravo  
TipoMarea LineaTipo
 Brava   
  Vidutiniai   Croma  
  Kupė Coupe   
  Roadsteriai  Barchetta  124 Spider 
  Mini krosoveriai    500X
    600
  Krosoveriai   Sedici  
   Freemont  
  Pikapai    Fullback 
  Mini vienatūriai   Idea500L 
  Vienatūriai  MultiplaMultipla  
  Dideli vienatūriai   Ulysse  
  Daugiatiksliai   DobloDobloDobloDoblo
  Fiorino 
  Komerciniai DucatoDucatoDucato
  Scudo  Scudo
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt