Markės
764 iš 1939
Hyundai i40 2009 - 2016
Hyundai i40, 2009 - 2016
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.612% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 10
22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Daug vietos priekiniams ir galiniams keleiviams
  • Švarūs ir degalus taupantys varikliai
  • Daug standartinės įrangos
TRŪKUMAI
  • Prastokai valdomas
  • Bagažinė nėra tokia didelė kaip kai kurių konkurentų
  • Erzinantys puodelių laikikliai tiesiai už mechaninės pavarų dėžės
Šeštos kartos Sonata (Europos rinkose vadinamas i40) kaip ir paskutinieji Hyundai modeliai "vilki" sėkmingai vystomą šios kompanijos stilių vadinamą "skulptūriška tėkme". Automobilio dizainas nė trupučio neprimena savo pirmtako - jis tapo labiau aptakus, švelnių persipinančių linijų. Sedanas savo kėbulo formomis panašus į ketverių durų kupė automobilius, tokius kaip Volkswagen Passat CC ar Mercedes-Benz CLS. Automobilis ne tik ženkliai išaugo, tačiau tapo galingesnis, saugesnis ir ekonomiškesnis. Tai vienas svarbiausių Hyundai modelių, todėl privalo tinkamai reprezentuoti kompaniją ir brėžti naujus standartus, kurie vėliau bus diegiami mažesniuose modeliuose. Interjere dominuoja panašios linijos kaip ir automobilio eksterjere - sklandžios linijos nuteikia ramiam kruizinimui, dizaino idėjos gal ir ne naujos (panelės forma, prietaisų apšvietimas kiek panašus į Honda Accord), tačiau žiūrisi harmoningai ir labai prabangiai. Visi i40 turi ne tik kokybišką interjerą, tačiau ir nemažai komforto įrangos, bei kitų prabangesniems automobiliams būdingų atributų - standartinę iPod jungtį, Bluetooth laisvų rankų įrangą. Brangesnės komplektacijos turi solidžią garso aparatūrą, dviejų zonų klimato kontrolę, lakuotą interjero detalių apdailą, pavarų perjungimo svirtis už vairo, navigacinę sistemą su lietimui jautriu ekranu ir t.t. Automobilis gaminamas iš karštai štampuoto itin stipraus plieno. Nors i40 turi vos keletą variklių, tačiau jie turėtų patenkinti daugelio poreikius. Tai 2.0 litrų Theta II MPi benzininis agregatas su 165 AG galia, 202 Nm sukimo momentu ir tiesioginio įpurškimo Theta II GDI 2.4 litro keturių cilindrų dyzelinis variklis su 201 AG galia. Abu varikliai taip pat yra komplektuojami su naujomis šešių pavarų automatinėmis pavarų dėžėmis. i40 turi ir hibridinę pavarą naudojančią naujai sukurtą ličio polimero baterijų technologiją. Panašu, kad Hyundai-Kia koncernas ne tik taikosi įsiterpti tarp autopramonės galingųjų, bet ir bando tai pasakyti garsiai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 10
Romas | 2024-06-02
2L automatas, modifikacija su 150 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, dinamika, išvaizda
Žemas dugnas
Turiu dvejus metus, geras patogus automobilis, niekada manęs nenuvylė. Versija su 150 AG veikia kaip priklauso, labai nustebau, kad automobilis jaučiasi labai gyvas kelyje. Galima pastebėti minusų - žiema šiai mašinai nėra itin malonus metų laikas, automobilio dugnas žemai – lengvai siekia važiuojant per pusnis, o ir automobilis nėra labai atsparus korozijai. Perkantiems siūlau labai gerai patikrint ratų arkas ir dugną. Blizgios detalės interjere kitas erzinantis dalykas, vienas prisilietimas ir teks naujai blizginti. O daugiau vargu ar galima ką nors blogo pasakyti - salonas didžiulis, bagažinė tiesiog didžiulė. Detalės nebrangios, perku aišku ne originalias, tačiau kokybiškas. Vidutines sanaudos po pilno degalų užpildymo rodo apie 8.3, tada pasiekia 9.5 l/100 km. O kai nori smagiau pasivažinėti pasiekia 11-13 litrų. Užtai įranga puiki – už tokius pinigus prikimšta tiek įrangos, kad nei vienas europietiškas ir japoniškas automobilis jam neprilygs.
Pilnas atsiliepimas...
2022-11-24
Pusę laiko buvo tobula kol nepradėjo lysti nesąmonės
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patiko automobiliukas pirmus du metus, kol neprasidėjo bėdos
O poros metų eksploatacijos atrodė, kad viena bėdelė seka kitą.. ir jas ne visada servisai galėjo spręsti....
Pirmas auto (o jų turėjau kelioliką), kur kompiuteris kartais rodydavo truputį net didesnes kuro sąnaudas bei jos būdavo iš tikrųjų. Nors visumoje labai tikslus kuro sąnaudų rodymas, mano dizeliukas 1.7 imdavo bendrai su miestu apie 5.5 litro, kas tikrai smagu esant didelėms kuro kainoms. Graži išvaizda. Talpi bagažinė universale. Neblogas apšvietimas. Kam patinka kietokos sportinės sėdynės, tai čia kaip tik jums. Autostradoje lengvai plaukdavo esant 160 km/h greičiui. Su pakaba, jokių bėdų, apart vieni guolio ir svirtelės. Tačiau problemos prasidėjo kai prabėgus 200000 norėjau restauruoti turbiną, kuri pradėjo leisti tepalus... ilgiausiai remontavo, nes kažkokios gumelės Lietuvoje nebuvo. Po tos restauracijos atsirado kažkoks kaukimas, nors kiek variau servisų, sakė, kad ten viskas gerai. Po to pakibo regeneracija, tai pradėjo varyti dizelį į tepalus... kol sutvarkė, išprogramavo, išpjovė, kuro sąnaudos buvo apie 8 litrus. Paskui nei iš šio, nei iš to, pakeitus jau seną akumą, sudegė visai generatorius, vėl išlaidos.... priežastis neaiški, nenustatė... Dabar padidėjo dūmingumas, priežastis neaiški, gerai bent, kad juodi dūmai kartais išeina, o ne balti ar melsvi... Tai tiek trumpai... jei ne tos bėdos, būčiau labai patenkintas auto, nes pirkau 4 metų senumo. Ai, dar kiek girdėjau, beveik visi rūdija ties priekiniu stiklu ir stogu bei bagažinės išore, žodžiu, ten kur druskos nepapuola:)))
Pilnas atsiliepimas...
2022-04-25
Hyundai i40 automatas universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, didelis, geras kainos ir kokybės santykis
Kietoka važiuoklė
Turiu 1.7 crdi automata, mašina didelė ir erdvi, gera išvaizda. Turiu apie metus, per tą laika keisti tik tepalai ir visi filtrai. Automatas dirba sklandžiai, galios mieste ir uz jo ribų pilnai užtenka, nevaikant, galima tilpti ir į 5 litrus
Pilnas atsiliepimas...
2022-03-13
HUYNDAI I40
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis važiuoklė komfortas
NERA
GERAS AUTOMOBILIS PIRKAU SU 280TUKST RIDA 1.7 85KW BUVO ATSIRADUSI PROBLEMA KAD DIDĖJA ANTIFRIZO LYGIS TEPALE BĖDA BUVO DPF TEKO IŠ PROGRAMUOTI IR VISKAS OK PRAVAZIUOTA 3 METUS JOKIŲ PROBLEMŲ VISIŠKAI GERAS EKONOMIŠKAS AUTOMOBILIS
Pilnas atsiliepimas...
2020-12-22
Sutinku, kad tai laužas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedaug te turi: Išvaizda ir praktiškas vidus.
Laabai daug ir rimtų ir smulkių gedimų. Nevertas savo pinigų.
Turiu 2010 metų gamybos Hyundai i40 active su 2.0 crdi dyzeliniu varikliu ir galiu pasakyti, kad padariau didelią klaidą perkant šį automobilį. Remontas kas mėnesį (ar tai normalu?) pirkau labai gero stovio, bet ne. Pakaba subyrėjo kai rida rodė 100 tūkst, km. Komfortas šiaip sau, garso izoliacija bloga, tik talpus ir erdvus salonas išgelbėja automobilio reputaciją. Žinoma kuro sanudo per 4 metus išaugo. Šio automobilio net priešui nelinkėčiau.
Pilnas atsiliepimas...
2019-08-02
Rizikingas pirkinys
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdve
kieta , kietos sedynes, nenuspejamai islendantis gamyklinis brokas, kurio yra nemazai
Kai is gamyklos su brokuotais varikliais isriedejo ,nieko gero nelauk. Jeigu ne tai butu gana nebloga masina ir ne daugiau. gerai priziuretas masiniukas problemu nesukelia daug. Problema tame ,kad detaliu sunku rasti nes ju labai mazai arba nera. 2011-2014 nepirkti
Pilnas atsiliepimas...
2018-06-03
Atsargiai daug problemų.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, erdvus salonas.
Kieta pakaba, triukšmo lygis, gausybė gamyklinio broko.
Pirkau 3 metų automatą. Po menesio pradėjo tratėti priekinė panelė. Labai erzinantis garsas. Audio aparatūros garso kokybė tragiška. Dar po pusmečio pradėjo streikuoti navigacijos liečiamas ekranas. Po žiemos pradėjo rasoti galiniai stopai. Pradėjo strigti saugos diržo sagtis ir klibėti varuotojo sėdynė. Labai prastai sureguliuota atomatinė dėžė. Ko pasekoje mieste kuro sąnaudos 12-15 litrų. Labai ilgai užlaikoma antra pavara. Prastas matomumas ir priekyje ir žiūrint per galinį veidrodėlį. Tokiam automobiliui labai kieta pakaba. Važiuojant nors truputėlį duobėtu keliu jaučiamas diskomfortas. Kas liūdniausia, kad šių trūkumų ir gedimų netvarko kaip garantinio atvejo. Brangios dalys. Nuoširdžiai nerekomenduoju. Vienas vargas, ne automobilis. Forumuose teko skaityti ir apie tokias rimtas problemas kaip cilindrų iškorėjimas. Ko pasekoje antifrizas patenka į tepalą. Problematiški senesnių modelių priekiniai žibintai. Nebeveikianti galinio stebėjimo kamera dėl kondensato. Ir čia tik dalis iš gausybės problemų.
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-27
Hiundai kokybe abejotina.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigesnis uz panasios klases konkurentus
Brangus servisas, nepatikimas automobilis
Po 100 000 subyrejo guolis, ne garantinis, guolio kaina 450eur!. Keiciausi ne atstovybeje, kadangi pasiule palaukti 2 savaites guolio keitimo. Pries menesi turejau garantini gedima, automobilis stovejo menesi. Vazineju tik magistraliniais keliais, mieste iki 5% nuo bendros ridos. Servisai brangus, dalys brangios.
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-13
Neypatingas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus.Ekonomiskas.Patikimas
Nepatogios sedynes.
Grazus is isores.Salonas atrodo graziai. Labai nepatogios sedynes. Sunku atreguliuoti vairuotojo sedyne.Kieta vaziuokle jauciasi visos duobeles. Galiniai..stopai.. nesandarus palijus lietuj rasoja. Automobiliui dar nesibaigusi garantija.Pagal garantija nekeicia ..stopu.. kol neuzrasoja 70 procentu. Ta pati liga kankina ir KIA modelius kiek teko skaityti.Neveikia automatinis start-stopas sankryzose. Servise neranda ligos. Remontuoti neteko. Patikrinti ar nerasoja stopai ir pr.faros.
Pilnas atsiliepimas...
nerkus | 2012-02-24
korejietiska D klase
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Interjeras, sedynes, eksterjeras,salono erdve, bagazine, garso izoliacija, turtinga standartine iranga,taupus dyzeliniai varikliai
galetu buti didesne prosvaisa
Automobilis ne mano, del to negalesiu aprasyti eksploatacijos kastu ir patikimumo. Atsiliepimas paremtas test drive'u, ir palyginimu su kitais bandytais automobiliais. Automobilis lyginamas tik su D ir D+ klases modeliais panasiu metu. Tikiuosi kam nors sis atsiliepimas pades renkantis nauja arba naudota auto. Eksterjeras:cia aisku skonio reikalas, bet tiek sedanas tiek universalas man atrodo labai israiskingai ir graziai, ir yra pastebimas ir tikrai nepaskesta tarp tukstanciu kitu automobiliu. Ypac gerai atrodo LED apsvietimas nakti. Interjeras: cia hyundai padare milziniska zingsni i prieki ir manau pralenke daugeli japonisku auto ir kai kurias vokiskas. Is japonisku tik honda accord interjeras palieka panasu kokybes ispudi,gal net geresni. Labai prabangiai (ypac nakti) atrodo melynos spalvos prietaisu skydelio ir mygtuku apsvietimas; medziagos minkstos ir aukstos kokybes. Beje "autoase" nuotraukos idetos modelio Hyundai Sonata skirto Amerikos ir Rusijos rinkai, kurio ir interjeras ir exterjeras gerokai skiriasi. Surinkino kokybe auksto lygio, niekas nebarska, netraska, nu iki IDEALO manau reiketu atsisakyti dazyto plastiko sidabro spalvos, kurio laimei yra labai nedaug ir jis bendro vaizdo negadina;ir sujungimo atstumas tarp priekiniu dureliu ir paneles to pacio plastiko nera idealiai proporcingas. Bet vel gi pabreziu tada interjeras butu idealus MANO akimis ziurint. Beje dazytas aliuminio imitacijos plastikas yra daugelio automobiliu gamintoju minusas,net ir liukso klases priklausomai nuo komplektacijos tokiu kaip Audi, MB, BMW, Jaguar. Sedynes - vienos patogiausiu kokiose man teko sedet, na gal tik volvo s60 iki 2009 m patogesnes,beje Accord taip pat labai patogios tik labiau sportinio profilio. Sedynes turi nebloga sonini prilaikyma ir mano manymu idealiai isprofiliuotos, plius standartinej komplektacijoj turi elektrini valdyma. Prietaisais naudotis paprasta ir patogu. Elektrinis rankinis stabdis labai patogus. Standartine garso aparatura skamba ganetinai neblogai, nors klausiau tik radijo. Prieky vietos uztenka, o gale jos per akis, panasiai kaip mazda 6 ar VW passat ar Subaru Legacy. Accorde ir Avensis gerokai maziau. Sedynes gana patogios, nulenkiamos su porankiu ir puodeliu laikikliais. Bagazine gana didele ir patogi. Garso izoliacija: labai gera, dyzelinio variklio praktiskai nesigirdi esant mazoms apsukoms, nuo isores triuksmo taip pat gerai apsaugota, taip pat ir pakabos darbo esant prastiems keliams beveik nesigirdi. Teko vaziuot su Lexus IS 2008 m dyzeliu, ten garso izoliacija prastesne. O kaip nekeista atnaujintam toyota avensis siek tiek geresne,bet tik del geresnes pakabos darbo izoliacijos, o variklio darbas ir isores triuksmas izoliuotas panasiai. Beje sedano garso izoliacija geresne nei universalo. Pakaba: vaziavau su 16 rad. ratais. Pakaba amortizuoja pakankamai neblogai, bet nera nei ypatingai komfortiska nei ypatingai standi, sakyciau aukso vidurys, nors man komforto visada labiau norisi. Accord, Lexus IS pakaba kietesne, Avensis panasiai. Vairas: nustatytas ramiam vaziavimui, esant mazam greiciui labai lengvas ir malonus, didejant greiciui - sunkeja, kaip ir visu auto. Bet, kaip minejau, nera astrus - greiciau atsipalaidavimui, nei sportiskam vairavimui. Transmisija: mechanine, pavaru perjungimo svirtis patogi, begiai jungiasi tiksliai, beje sustojus prie sviesoforo variklis automatiskai issijungia (start stop sistema). Tai tiek trumpai. Variklis 1.7 dyz su mechanine transmisija, traukos uztenka, kuro sanaudos deklaruojamos mieste 5,3, uzmiesty 4,1, norisi tiket, bet kiek faktiskai nezinau. Kiek tekosi dometis literaturoje, skaityt atsiliepimus Hyundai nuvertejimas gana didelis del neprestizinio firmos ivaizdzio,bet cia tik laiko klausimas, nes kokybes atzvilgiu ji stipriai tobuleja, tuo tarpu kai kiti gamintojai (aisku ne visi) stovi vietoje. Remonto kainos mazesnes uz japonisku, prancuzisku, ir "premium" vokisku auto. Pratestuot pries perkant. Zinoma devetu auto dar nera ir manau ilgai dar nebus:) Nors mano manymu tai geriausias kainos kokybes santykis D klases kategorijoje uz tokia kaina, beje esu bandes ne tik avensi, accorda ar IS...:)
Pilnas atsiliepimas...
 
Hyundai modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   i10i10i10
  Maži  AccentAccentAccent  
  Getzi20i20i20
  Kompaktiniai   ElantraElantraElantraElantraElantra
  i30i30i30
   Ioniq 
  Vidutiniai  SonataSonatai40  
    Ioniq 6
  Dideli   GrandeurGrandeurGrandeur 
  Reprezentaciniai   GenesisGenesis 
  Equus  
  Kupė  CoupeCoupeCoupe  Veloster  
  Genesis Coupe  
   Veloster 
  Mini krosoveriai    KonaKona
    Bayon
    Inster
  Krosoveriai   Tucsonix35TucsonTucson
    Ioniq 5
  Dideli krosoveriai   Santa FeSanta FeSanta FeSanta FeSanta Fe
  Visureigiai   Terracan   
  ix55  
  Mini vienatūriai   Matrixix20  
  Vienatūriai  Trajet   
  Dideli vienatūriai  H-1H-1 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt