Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Renault Fluence buvo suprojektuotas siekiant patenkinti poreikius praktiškų žmonių, skaičiuojančių savo pinigus, tačiau kartu norinčių turėti maksimaliai patogų automobilį. Naujas keturių durų automobilis yra 4,62 m ilgio ir 1,809 m pločio, turi 2,702 m ratų bazę. Priešingai paskutiniais metais sparčiai populiarėjusiai hečbekų madai, Fluence yra sedanas ir turi gerokai ilgesnę ratų bazę nei kompaktinės klasės atstovai, todėl automobilis siūlo tikrai erdvų saloną prilygstantį vidutinės klasės automobiliams. Dėl tokio dydžio ir standartinės įrangos gausos Renault Fluence atsiduria tarpinėje pozicijoje tarp kompaktinių C klasės šeimos modelių ir aukštesnės klasės automobilių. Automobilio išorė pabrėžtinai santūri, būtent toks yra automobilio stilius. Viduje dominuoja linijos jau pažįstamos iš Renault Laguna modelio - tai elegantiškos, švelnios linijos, puikiai pabrėžiančios automobilio išorės stilių. Automobilio salonas sukurtas taip, kad būtų kiek galima mažiau apkrautas įvairiais prietaisais. Didelis dėmesys buvo skirtas vidaus apdailos medžiagų parinkimui: durų rankenos, prietaisų apvadai ir pavarų svirtis yra chromuoti, taip pat siūloma odos apdaila. Automobilio viduje yra daugiau nei 23 litrų dydžio erdvės daiktų pasidėjimui, įskaitant apšviestą, šaldomą 9 litrų daiktadėžę. Renault Fluence 530 litrų bagažinė yra viena didžiausių savoje klasėje. Be to, ją galima išplėsti sulankstant sėdynes. Kadangi bagažinės ir pagrindinės automobilio erdvės neskiria jokia metalinė pertvara, bagažinėje galima vežti didesnių gabaritų daiktus. Prekybos pradžioje Renault Fluence buvo siūlomas su 2 benzininiais (1.6 litrų 16V 110 AG ir 2.0 litrų 16V 140 AG) ir 5 1,5 litro dyzeliniais (dCi 85, dCi 90 DPF, dCi 105, dCi 110 DPF ir dCi 110 DPF su nauja dviguba sankaba).
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Patalpino: Saulius | 2015-05-13 |
Renault fluence 1.5 dci |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pliusai išvardinti aukščiau.
Tarp minusų nepaminėjau, kad šiek tiek tampoma mašina ant provėžų. Nežinau ar dėl padangų, ar seniai darytas suvedimas ar mašinos problema :)
|
Pagaminimo metai: 2012
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas |
Bendras automobilio aprašas |
Darbe turime tokį automobilį. Kartkartėmis tenka juo naudotis. Iš principo nelabai mėgstu šios markės automobilius, bet šis savotiškai ne toks piktybinis :) Mano pastebėti privalumai: Rieda pakankamai sklandžiai. Sklandžiai jungiasi bėgiai, bėgių ilgiai atrodo pakanakamai teisingai išdėstyti ir normalaus jautrumo sankaba - ko nepasakyčiau apie Subaru outback 2012 metų.. Gana nebloga garso izoliacija. Salonas irgi nieko blogo, bet nėra toks patogus ir suplanuotas kaip VW. Trūksta vietos daiktams pasidėti. Medžiagos nekvepia prabanga, bet ne visada to ir reikia :) Aiškesni minusai: Galinių durelių forma. Praktiškai visada užkliūva ranka (ties labiausiai atsikišusia dalimi) atidarant dureles, ir blogesniu oru tikrai išteplioja rūbus. Itin blogas matomumas dešinės pusės ties stoike (rikiuojantis ta akla zona ir pasukus galvą nelabai matosi). Kažkas negerai su priekinėmis stoikėmis, o žmona praktiškai visada nusimuša galvą arba labai turi saugotis kad taip nenutiktų. Žemesniems žmonėms gal ir neužkliūtų :) Keistose vietose išdėstyti kai kurie mygtukai :) Ilgai ieškojau greičio palaikymo mygtuko.. Jis prie rankinio.. Taip pat ilgokai ieškojau centrinio užrakto mygtuko salone. Jis panelės centre prie avarinio :) Įpratus prie vokiškos VW tvarkos, keistoka :) Bet tai nelabai trukdo bendrai žvelgiant į šį reikalą. |
Variklis |
1.5 DCI jei teisingai pamenu. Pakankamai smagiai važiuoja, bet dugną užmynus stebuklų irgi nerodo :) Bet kasdieniam įprastam vairavimui tikrai viskas ok. 6 bėgiai. Tai 6 bėgis galėtų būti kiek žemesni sūkiai prie 130km/val, tai pridėtų ekonomijos :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilis įmonės, todėl atsakymo neturiu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Symbioz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Fluence TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis