Markės
1264 iš 1500
Skoda Yeti 2009 - 2017
Skoda Yeti, 2009 - 2017
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.89% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 5
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Naujasis Skoda Yeti yra skirtas konkuruoti su tokiais automobiliais kaip Nissan Qashqai ar MINI Crossman. Išskyrus kelis kosmetinius pakitimus, automobilis yra faktiškai nepakitęs lyginant su koncepciniu modeliu, kuri debiutavo Ženevos Automobilių parodoje 2005 metais. Šis autmobilis žada būti pačiu lanksčiausiu ir visapusiškiausiu Skoda modeliu. Automobilis atrodo išties tvirtas ir patrauklus. Tik 4.2 metrų ilgio Yeti yra tiktai truputį didesnis negu Citroen C3 Picasso, bet turi didesnę vidaus erdvę, erdvės kojoms ir galvai yra sočiai, bagažinės tūris yra net 410 litrų talpos, o nuleidus galines sėdynes gaunama net 1760 litrų erdvė. Viduje prietaisų skydelis taip pat uždirba gerus vertinimus dėl kokybės ir paprasto prietaisų išdėstymo. Skoda Yeti turi daug bendro su Octavia 4x4, kuri savo ruožtu gaminama ant MkV Volkswagen Golf bazės. Galinė pakaba pasiskolinta iš Passat, kad pagerinti stabilumą ir komfortą. Yra tikimasi, kad tik trečdalis Yeti bus parduodami su visų varomųjų ratų sistema. Automobilis valdomas ne tiek sportiškai kaip Ford Kuga - Yeti jaučiamas didesnis aukštis. Tačiau vairavimo savybės yra labai geros ir tikslios, pakaba gana standi, tačiau išlieka komfortiška. Aukštesnė sėdėsena taip pat yra labai patogi vairuojant mieste. Dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS, Skoda Yeti tikrai bus patikimas nedidukas visureigis.
Tai pirmasis Skoda kompanijos pagamintas SUV visureigis.

2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose Skoda Yeti užėmė garbingą ketvirtą vietą.

2009 metais Skoda Yeti buvo pripažinta geriausiu šeimos automobiliu (laida „Top Gear“). Šioje laidoje jos vedėjas Jeremy Clarkson įtikinėjo, kad automobilis kogero yra geriausias automobilis pasaulyje.

2010 metais Skoda Yeti buvo pripažinta geriausiu metų automobiliu (žurnalas „Auto Express“).
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
2018-10-25
mano Yeti 2010 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus, manevringas, geras pravažumas
Mažoka vietos salone, prasta garso izoliacija
Papasakosiu apie savo Yeti kurį nusipirkau trejų metų senumo iš pirmo savininko. Mašina yra 2010 metų, kai pirkau buvo rida 56 000 kilometrų. Charakteristikos - 1,8 turbo, mechaninė greičių dėžįė, keturi varomi ratai. Gera kaina apsprendė automobilio pasirinkimą - už tokią mažą kainą tiesiog neįmanoma įsigyti kitos markės to paties amžiaus ir tų pačių charakteristikų (visureigis, įsigreitėja iki šimto per 8,5 sekundes) automobilio. Taip, šis automobilis nėra geriausias visais parametrasi, lyginant su konkurentais, bet dėl kainos / dinamikos / ekonomiškumo / pravažumo santykio, jis aiškiai pralenkia visus kitus. Kalbant apie naują Yeti, kuris kainuoja daugiau nei 14 500 Eur, aš nieko negaliu pasakyti, nes už tokią kainą aš neįpirkau, nes aš turėjau apie 8000 eur. Už tokią sumą buvo tokio pat senumo ir tokios pat ridos korėjiečių Suzuki, kuris valdymu ir dinamiškumu škodai aiškiai nusileidžia. Žinoma, X-Trail ir Tiguan yra visai neblogi variantai, tačiau jų kaina apie 11 000 Eur. Dėl mažo dydžio labai patogu važinėti po miestą, mašina yra manevringa. Matomumas iš vidaus yra geras, matosi viskas ko reikia. Trumpi bėgiai leidžia labai greitai judėti miesto salygomis. Ant trasos stabilumas - labai geras, bet dėl automobilio dydžio neatrodo, kad jis stabilus. Tokio gero įsigreitėjimo kaip mieste, trasoje jau nėra, bet pakankamas. Lengvai įsibegėja iki 180 km/h, tik kartais dėl didelio vėjo ir aukšto kėbulo, kartais sunkiai įsigreitina. Vidutinės bekelės sąlygomis, dėl mažo svorio, trumpos bazės gana geras pravažumas. Vienintelis palinkėjimas - nenardyti į dideles sniego ir purvo krūvas, o šeip įsibegėjus pralekia nelabai sudėtingas bekeles. Tiems, kurie mėgsta išvažiuoti iš kelio, yra neblogas dalykas - bekelės režimas, atjungia antipraslydimą ir įjungia pažemintas pavaras, taip pat nebloga pagalba, leidžiantis nuo kalno, pagal kažkokį algoritmą stabdo atskirus ratus. Variklis yra labai energingas, bet tik apsukų intervale nuo 2 iki 4 tūkstančių. Su laiku pripratau ir išmokau likti šiame intervale. Variklis sukasi gerai. Bet jei apsukos ne tame intervale, trauka suprastėja. Galbūt gali padėti čipavimas, jis yra kur kas veiksmingesnis turbo varikliams nei atmosferiniams. Elektroninis gazo pedalas taip pat erzina dėl pavėluotos reakcijos. Neaktyvioje abarotų zonoje galima spausti pedalą iki dugno ir beveik jokios reakcijos nebus, bet prie šito irgi priprantama. Elektrinis vairo stiprintuvas yra daug patikimesnis nei senas hidraulinis, labai patogus, gana jautrus. Man patinka dizainas, kuris dėl kažkokių priežasčių atbaido daugybę žmonių, automobilis atrodo įdomus tarp tokių pat pigios klasės mašinų, kurios bando atrodyti prabangiai, nors taip nėra. Asmeniškai šie konkurentų įpročiai labai erzina, o Yeti nepatenka į šią kategoriją. Sąnaudos žiemą apie 10 litrų. Vasarą 8-9 litrai. Patinka, kad galima visada energingai ir dinamiškai važinėti, nekreipiant dėmesio į padidėjusias degalų sąnaudas. O norint sutaupyti - galima pasiekti iki 6 litrų šimtui, jei važinėsi ne greičiau kaip šimtu ir greičiau persijungsi į aukštesnes pavaras. Mažas kėbulas yra minusas dėl salono erdvės, ypač pločio. Jei žmonės yra dideli, tada sėdėti priekyje labai nepatogu, Ypač žiemą su žieminiais drabužiais tenka stūmdytis alkūnėmis. O gale kažkaip lyg ir vietos pakanka. Bagažinė taip pat pakankamai didelė, nors ir trumpa. Garso izoliacija nekokia, ant arkų jos nėra išvis.
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2016-02-07
Super auto 5 žvaigždės
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija, galingas variklis, manevringas, erdvus iš vidaus, begalė technologiniu naujovių, lengvai valdoma elektronika, geras pravažumas mieste ir ypač bloguose keliuose, smagus vairuoti ilgose kelionėse.
Gan standi pakaba, daugiau minusų neaptikau.
Labai smagus auto, kėbulas atnaujintas priekyje naujos kartos žibintai naujos formos bamperiai, erdvus iš vidaus visos sėdynės reguliuojamos Lb daug naujų technologiniu sprendimų žibintų šviesos pagalba, šildomos sėdynės, liečiamas ekranas, y šviesumą reaguojantis veidrodėlis, star stop funkcija, esp išjungimo funkcija, padangų slėgio matuoklis, xi-bi-xenon žibintai, parkavimosi pagalba, lietaus sensoriai priekyje bei gale, USB ir kortelių skaitytuvas bei 12 V šaltiniai priekyje bei galia ir t... T.. Važiuojant dideliais greičiais nejaučiama jokių šalutinių garsų automobilis tiesiog priglunda prie kelio tas mane nustebino žinant auto dydį bei aukštį 220 km per valandą pavyko išspausti be didesnio vargo ir auto nesimėto po kelią aero dinamika tiesiog puiki. Variklis 2.0 turbo diesel 110 HP greenine I CO² tik 108 Lb ekonomiškas automobilis ir kartu galinga trauka žinant kad auto svoris 1.5 tonos dirba gan tyliai vibracija kaip dyzelinui motorui mažai jaučiama, tad spaudžiant gazą nesijaučia didesnio garso trukdžiu nes izoliacija gan nebloga, pakaba gana standi nes jis vis dėlto skirtas bekeliai bet tai nesumažina malonumo važiuojant paprastu keliu. Žinant tai kad škoda vardas vis stiprėja ir populiarėja pasaulyje automobilio vertė tikrai greitai nenukris, plius kainos bei kokybės santykiu tai apskritai vieni geriausių automobilių, išorinis grožis bei vidaus detalės puikiai suderintos, išvaizda agresyvi iš išraiškinga varikliai ekonomiški bei patvarūs 500000 km jiems ne kliūtis... Žiūrėti į 2.0 modelius nes 1.6 gal ir ekonomiškesni bet žinant auto svorį galios sumažėjimas jaučiamas akivaizdžiai, 4x4 modeliai triukšmingesni kuro sąnaudos didesnės ir turi pakabos problemų. Rekomenduočiau dyzelinius variklius tikrai labai ekonomiški.
Pilnas atsiliepimas...
Jarru | 2014-10-09
Skoda
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis aprasomas gal ir teisingai, bet nesakoma kad jis yra kietas kaip vezimas. Jauciasi kiekvienas akmenelis, kiekviena duobele. Pastoviai jauciama kazkokia pasaline vibracija. Ilgiau pavairavus, vel sesti i si automobili nelabai noresis. Jei per diena vairuojat ne ilgiau nei dvi valandas, gal ir nieko automobilis. Ilgesnems kelionems nerekomenduociau.
Pilnas atsiliepimas...
peugeot-citroen | 2014-10-04
skoda yeti II
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vienas pigiausių crosoverių. žmonių supratimu - wagenas :) talpus, pravažumas geras dėl trumpos bazės ir 4x4, pigios eksploatacinės medžiagos
didžiausias minusas - wageno atlieka :) kas nori wokiškos kokybės perka audi, kam trūksta iki audi - volkswageną, o likusiesiems varguoliams lieka seat arba skoda. eksterjeras įdomesnis, nei interjeras...
po atnaujinimo eksterjere pasikeitusi priekinė dalis- vykęs pokytis. mano galva škoda perka tie, kas neįperka kitų wagenų... surinkimo kokybė galėtų būti geresnė, plastmasės viduje girgžda. yra "įdomių" sprendimų: 1. išjungiant variklį kartais sutrūkčioja valytuvai, tipo, dėl valytuvų šluotelių ilgaamžiškumo. 2. išjungus ir vėl užvedus variklį visada iš naujo reikia nusistatyti vidinę cirkuliaciją, jei oro srautas nustatomas į priekinį langą- automatiškai įsijungia kondicionierius. mechaninio kondicionieriaus ratukai subrūkšniuoti per mažais brūkšneliais. reguliuojant, blaškomas dėmesys arba nusireguliuoja ne taip kaip reikia... 3. jei važiuojama su dienos šviesomis miške, tai važiuojant mišku (vietomis kur keičiasi aplinkos apšvietimas priklausomai nuo medžių tankumo) prietaisų skydelio apšvietimas tai įsijungia tai išsijungia, 4. idiotiškas veidrodėlių reguliavimas -jie reguliuojasi kartu. tai neaktualu, jei mašiną vairuoja vienas vairuotojas, o jei yra jų daugiau ir jų ūgiai skiriasi - tai labai nervina, arba reikia susitaikyti su netobulais nustatymais. 5. blizgios plastmasės (stiklo) statramsčiai braižosi, ne bent auto naudoti pagal paskirtį - į prekybcentrį ir iš jo, į vaikų darželį ir namo... 6. gamyklinė garso aparatūra labai prasta - kokybiškesni net mobilkų audio sistemos 7. rūdija arkos... bent jau I kartos yečių 8. nors ir praktiškas, bet viduje nuobodus... 9. borto kompiuteris pagražina duomenis ir kuo trumpesni atstumai, tuo skaičiukai "gražesni" 81kW, 250nm commonrail sistema. tylus smagus varikliukas, deja ne super taupus čia juk wageno grupės atstovas, nors ir koks š... būtų, vis tiek tauta laikys geresniu, nei dacia duster :) pirk mašiną, o ne jos šešėlį :) po škodos supratau, kad ir PSA gamina automobilius :)
Pilnas atsiliepimas...
super | 2009-09-07
Labai malonus automobilis,
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patrauklus automobiliukas visais atzvilgiais. Praktiskas, patogus, kokybiskas. Galima sakyti Skoda markei jau tikrai nereikia vytis VW.
Kiek nuobodus - kaip ir visi Skoda. Tikrai nepamaisytu kazkokie idomesni akcentai automobilio viduje.
Skoda nustebinti labai nenustebins - visi ju gaminiai atrodo per daug neissiskirianciai, taciau gana patraukliai, kokybe volksvageniska, medziagos geros ir pan. Toks yra ir Yeti. Automobilis atrodo grieztai, taciau savotiskai idomiai ir uztikrintai. Testuotas automobilis turi puikia vidaus iranga - sedynos oda maisyta su alcantara, stogas - panoraminis susidedantis is 2 daliu su elektra valdoma uzuolaida, galines sedynes yra stumdomos. Vietos automobilyje labai daug - galvai per akis (nes yeti yra aukstas), gale sedintiems vietos kojoms sociai, bagazo skyrius normalus. Interjere - vokiskas stilius, jokiu imantrybiu. Virsutine paneles dalis minksta (kokybe kaip pas 5 kartos Golf), apatine ir dureliu panele - kieto plastiko. Visi mygtukai maloniai jungiasi, prietaisu rodmenys dideli, puikiai skaitomi. Pavaru perjungimas sklandus. Kas maloniai nustebino - tai tylus salonas, ko nesitikejau is tokios palyginti nedidelio ir Skoda automobilio. Pakaba yra standi, todel tai nera komfortiskas automobilis, toks jis ir neprivalo buti. 4x4 pravazumo savybes jo nera ispudingos, taciau palyginus su tiesioginiais konkurentais, ko gero, pas visus juos rastume prie ko prikibti. Kitas smagus dalykas - auksta sedesena, kuri patogi ne tik vaziuojant bekele, taciau ir mieste. Varikliukas 1.8 litro pakankamai smagus, nera del ko prikibti - dirba tyliai, dinamikos pakanka, taciau 2 litru dyzelis turetu buti kur kas smagesnis. Nieko negaliu pasakyti.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini     Citigo
  Kompaktiniai   FabiaFabia 
    Rapid
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Krosoveriai    Yeti 
    Karoq
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster 
  Komerciniai    Praktik
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai