Markės
1289 iš 1482
Subaru Outback 2009 - 2014
Subaru Outback, 2009 - 2014
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 8
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Ketvirtos kartos Subaru Outback buvo pristatytas 2009 metų New York automobilių parodoje praėjus penkiolikai metų po pirmo Outback pasirodymo toje pačioje New York automobilių parodoje. Automobilis turi visiškai naują išorės ir interjero dizainą, kartu su juo buvo atsisakyta eilės tradicinių Subaru elementų - tokių kaip visų keturių durelių berėmis dizainas (ši tradicija tesėsi dar nuo 1970 metų pradžioje gaminto Subaru Leone modelio), galiniai statramsčiai daugiau nebus panašūs vizualiai, kad pagaminti iš stiklo. Taip pat buvo atsisakyta didelio dvigubo stoglangio, kita spalva dažomų bamperių, tačiau automobilis tapo dar praktiškesnis: viduje erdvės padaugėjo 8 procentais, galinė ir priekinė iškyša sutrumpėjo, automobilio prošvaisa padidėjo iki 220 mm, todėl Outback dar labiau tapo panašus į krosoverius. Priekinė pakaba yra McPherson tipo, galinė - daugiasvirtė, po kapotu - eilė "Boxer" tipo variklių, tame tarpe 170 AG 2.5 litro agregatas, o dinamiškiausias 3.6 litro turi 256 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 8
2018-10-15
mano outback 2011 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, valdymas, patikimumas, pravažumas, salonas, transmisija, bagažinė, dinamika, degalų sąnaudos, pakaba, dizainas, multimedija, sauga
matomumas
Subaru Outback 2011. Jį nusipirkau 2017 m. rida buvo - 54 000 km. Subaru nusipirkau po to, kai nusipirkau matorinę valtį žvejybai. Tada supratau, kad su Kia ceed, kurią turėjau tuo metu, vežiuoti naują valtį tikrai nepatogu. Rinkausi tarp Volvo XC70" ir Subaru Outback. Turėjau jau prieštai keletą Subarikų, ypač patiko 2004-2008 m. Foresteris. Tačiau po to įsigytas 2009 m., Foresteris nuvylė mažu dydžiu ir nepatvarumu. O, po to, kai pavogė, kurį laiką važinėjau su įvairiais automobiliais, Suzuki, Kia, Toyota, Volkswagen. Bet laikas eina, viskas keičiasi. Po to, kai vieną kartą žiemą, po didelės pugos bandžiau išvažiuoti iš kaimo su Suzuki SX4 su įjungta keturių ratų pavara, aš nusprendžiau, kad visi ratai turi būti nuolat varomi, kad nereiktų sportuoti. (4 valandas 1,5 km gilaus sniego su kastuvu ir dar visokiom nesamonėm). Sprendimas buvo priimtas greitai. Volvo gero varianto nepavyko rasti, arba rida nemažesne nei 70 000 km. arba per brangus. Bet 2017 metų žiemą radau 54 000 km bėgusį Outback su mechanine dėže ir, be kita ko, kaina buvo šiek tiek mažiau nei 10000 tūkstančių. Iš kart ir nusipirkau. Jei norite automobilio sportiško charakterio ir labai kažkokio ypatingo valdymo - šis automobilis ne jums.Ne veltui jį vadina šeimyniniu automobiliu su padidintu pravažumu. Aišku gal ir galima, pasistengus su juo įsigreitinti iki 100 km/h per 9 sekundes, tačiau jo pagrindinė paskirtis yra nuvažiuoti saugiai ir patogiai iš taško A į tašką B. Salone gan gera garso izoliacija, kaip Japonui, 14-16 metų vaikams gale vietos pakanka. Meste benzino sąnaudos ne daugiau nei 11 litrų. Trasoje, važiuojant gražiai, galima sutilpti į 7 litrus. Ir tai iš tikrųjų, o ne ką borto kompiuteris rodo. Žiemą net nesusimastydamas pravažiuoju visur, žinoma tai ne visureigis, bet visiškai mechaninė greičių dėžė yra geriau nei bet kokia kita nesamonė. Dabar rida 90 000 km. Per šį laiką keičiau tik stabilizatoriaus įvorės priekyje ir gale, tepalą ir visus filtrus keičiau kas 10 000 km. ir dėl visa ko pakeičiau žvakes. tai čia va tiek tik ir reikėjo įdėti automobilio priežiūrai. Beje, žvakės pakeisti nesudėtinga. Jei neklausysite kitų ir patys išbandysite, tai tikrai jums labiau patiks šis automobilis nei nepatiks.
Pilnas atsiliepimas...
Žemaitis | 2018-09-17
OUTBACK 2,5 L žvejybai ir medžioklei
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras pravažumas, talpi mašina.
Pavarų dėžė nepatikima, 2,5L varikliui trūksta galios ir dinamiškumo. Prasta garso įzoliacija, sunkus vairas.
Outback 2,5 L parsiustas iš USA su 9000 mylių rida, remontuotas Lietuvoje. Yra įdėtos taškinės dujos. Pravažumas super, labai smagus važiuoti žiemą ir šiaip per "tešlynus". Variklis 2,5 silpnas, lenkiant užmetus gazo žemina pavaras ir kaukia staugia. Labai tinkamas važinėti pensininko režimu į medžioklę, žvejybą. Garso įzoliacijos nerasta, važiuojant purvynais atrodo kad brendi su guminiais. Labai 'sunkus" vairas - yra paprastas hidraulinis (elektrinis stiprintuvas dedamas tik į europinius modelius). Gana dažnai reikia keisti galinių stabilizatorių gumas, europinės netinka. Po 100 000 teko keisti pavarų dėžę - remontuoti niekas neapsiėmė (CVT - variatorius ir niekas net nenori žiūrėt į tą pusę). Tikėtina gedimo priežastis - sunkių priekabų tampymas, nors jos nebuvo tampomos labai dažnai ir intensyviai. Po 200 000 - pramušo variklio galvos tarpinę - teko keisti abi, tuo pačiu buvo sureguliuoti ir vožtuvai. Tai automobilis žvejui, medžiotojui arba šiaip sodininkui/ūkininkui. Tai ne šeimos ir ne kelioninis auto. Patarimas rinktis modelį su 3,6 L varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-23
Subaru su visu baru!!! 2,5 automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
SUBARU
Garso izoliacija, kieta pakaba
Tiesiog geras ir patikimas šeimos narys, niekad nepavede per 2,5 metu. Gan kietokas ir prastos garso izoliacijos bet visa kita mane tenkino
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-03
Subaru Outback 2.5 2012m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras pravazumas, pigi eksplotacija, patikimas
Reikia paieskoti
Smagus šeimyninis automobilis su galimybe vyrui pasismaginti po bekeles. Mašina buvo parvaryta iš Amerikos, čia sutvarkyta ir važineta. VARIKLIS/PAVARŲ DĖŽĖ 2.5 benzinas/dujos. Reikia įlrasti prie variatoriaus ir traukos, nes ji siek tiek skiriasi nuo kitų mano turėtu automobilių. Dujas (BRC) įsidėjau pravažiavus apie 10 000km ir visiškai nesigailiu. Trauka išliko tokia pat, tik išlaidos kurui ženkliai sumažėjo. Mieste imdavo 12 benzo, dabar 13.5 dujų, užmiesty 8-10 benzo, dabar 10-11 dujų. EKSPLOTACIJA Po 30 000 km dar nieko keisti neteko, apart tepalu su filtrais, bet jauciu, kad reikes keisti priekiniu ratu traukes (apie 50€ naujos abiem ratam su pakeitimu). Skaitau, kad tai yra pigu ir mašina tarnauja gerai, nes nesu iš tų, kurie apvažineja kiekviena duobelę ar kanalizacijos dangćius ant kelio. NAUDOJIMAS Bendrai paemus smagus automobilis, labai geras vairo susukamumas, stabiliai stovi ant kelio, smagu vazineti po miškus, taślynes ir bekeles, visada jautiesi tvirtai. Tik salonas vistiek išlieka Japonišku salonu, viskas pakankamai primityvu, bet pliusas tas, kad patikrinta ir veikia, nėra inovatyvių technologinkų sprendimu, kaip pas vokiškas mašinas.
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-04
3,6 l - sportiškas šeimos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka, pravažumas, erdvumas, talpumas, praktiškumas, patikimumas, audio sistemos kokybė
Kuro sąnaudos
Subaru Outback siunčiausi daužtą iš JAV (Limited komplektacijos). Automobilis praktiškas, talpus, su puikiomis pravažumo savybėmis ir dinamiškas. Rinkausi tarp 2,5 ir 3,6 l variklių, vienareikšmiškai kitąkart vėl rinkčiausi tik 3,6 l. Visų pirma dėl dinamikos savybių - trauka tikrai puiki, labai padeda lenkimo situacijose užmiesčio keliuose ir tas malonus variklio garsas nuspaudus akceleratorių :) Taip pat dėl pavarų dėžės, kuri patikimesnė - ne CVT, o paprastas 5 bėgių automatas (šioks toks minusas - važiuojant automagistralėje norėtųsi 6-os pavaros). Reikėtų nepamiršti, kad šis automobilis vis dėlto labiau skirtas ne sportiniam važiavimui - dėl aukšto svorio centro nepavyks labai greitai "išiminėti" posūkių. Tačiau nusukus nuo kelio Subaru demonstruoja puikias pravažumo savybes, todėl žvyrkeliai, pažliugę, apsnigti keliai bei lengva bekelė nesukels jokio diskomforto dėl aukštos prošvaisos. Teko išbandyt ir Outback nė karto nepavedė. Bagažinė labai talpi ir praktiška, salone daug erdvės tiek vairuotojui, tiek keleiviams. Salonas - šviesios odos, apdailos medžiagos kokybiškos, niekas nebarška net ir važiuojant žvyrkeliais. Aukšta sėdėsena pasitarnauja stebint eismo situaciją ir manevruojant mieste. Atbulinio parkavimo kamera, esanti tik aukštesnės komplektacijos modeliuose (Limited), smarkiai palengvina gyvenimą parkuojantis, vis tik tai - nemažų gabaritų automobilis. Garso sistemos Harman Kardon dėka mėgausitės švaria ir puikia garso kokybe. Vienas iš nedaugelio, tačiau didžiausias trūkumas yra automobilio kuro sąnaudos. Tačiau tam yra dujų įranga :) Mieste važiuojant dinamiškai kuro sąnaudos siekia apie 20 l dujų 100 km, užmiestyje priklauso nuo greičio, t.y. min apie 12 l, o toliau 130 km/h - 13 l, 140 km/h - 14 l ir t.t. Apibendrinant, Subaru Outback 3,6 - tai dinamiškas, galingas, patikimas, saugus, talpus, praktiškas ir nebijantis nusukti nuo asfalto šeimos automobilis. Kas dėl patikimumo tai važinėju antrus metus, per tą laiką teko pakeisti vieną šarnyrą ir stabilizatorių, visa kita - tik einamasis remontas (tepalų keitimas, stabdžių kaladėlės). Drįstu teigti, kad automobilis labai patikimas. Automobilis su dujomis, trauka nė kiek nesiskiria nuo benzino, dirba be priekaištų. Dujų bakas (telpa 78 l, praktiškai prisipilti galima max apie 65 l) dedasi vietoj atsarginio rato, tad bagažinės tūris nesumažėja. Labai aktualu didelė dujų bako talpa, nes nereikia itin dažnai piltis dujų, kadangi kuro sąnaudos nemažos. Palyginimui, į Volvo XC70 atsarginio rato vietą telpa tik 54 l dujų bakas, o kuro sąnaudos panašios. Geriausia pirkti daužtą ir pačiam atstatinėti, tada bus aišku kokios detalės sudėtos ir nenupirksite "lavono", sulipdyto iš kelių daužtų automobilių, ir dėl kurių paskui išlenda užslėptos bėdos bei defektai. Rekomenduoju nesusivilioti žemesne nei rinkos kaina, nes dažniausiai tokie automobiliai po itin smarkių avarijų. Iš JAV automobilių istoriją galima patikrinti per autocheck.com arba carfax.com
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2015-08-08
Subaru Outback
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus valdymas,ekonomiškas,patikimas,smagus
nėra
Subaru pirkau iš Amerikos. Pilna komplektacija. Automobilis labai smagus, labai patogiai važiuoja,aukštas. Patogios sėdynės ir visas salono detalių išdėstymas. Idealiai veikia klimato kontrolė. Sėdynės labai patogios ir minkštos. Geras ir patogus mašinos valdymas. Variklis 2,5 litro benzininis. Veikia palyginti tyliai, kuro sąnaudos tikrai nedidelės kaip visais ratais varomos mašinos. Greitai ir tolygiai įsibėgėja. Bet greitai ir ilgai važiuojant reikia dapilti per 15000 km. litrą tepalo. Šiaip ramiai važiuojant variklis tepalo nenaudoja.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2015-05-13
Subaru outback 2.0 Boxer diesel
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paminėti aukščiau.
Paminėti aukščiau.
Keisčiau savo seną pasatą nedvejodamas :) jeigu reikėtų rinktis tarp kelių visiškai naujų panašios kainos automobilių, tai reikėtų rimčiau palyginti. Šiaip paliko gerą įspūdį :) Privalumai: Aukšta pravaža, aukšta sėdėsena. Viduje viskas gana patogu. Yra pagringiniai dalykai ko reikia. Viskas nesunkiai randama. Minusai: Itin silpnos trumpos šviesos (bandyto automobilio), sutemus visada įsijungdavau ir priešrūkines, nes negalėjau važiuoti nematydamas kelio, nors lempos tikrai švietė. Gal kokie pasėdę ksenonai jau.. Mašina buvo pirkta nauja ir tikrai orginalios lempos, ne kiniečių padielkos, bet šviečia prastai :) Pusiau smulkmena, bet nėra langų skysčio indikacinės lemputės :) Jos norėtųsi. Pravažumo neteko normaliai išbandyti, bet žiemą pirmą kartą bandžiau šį auto tai mano nustebimui labai pavedė.. stipriai pračiuožiau visą sankryžą ir nesisuko ten kur reikia ir kada reikia.. Bandau tikėtis, kad kaltos padangos.. Gal ne tokios geros, nes mano senas pasatas manęs taip nepaveda su gerom padangom :) dar tikimybė, kad buvo kiek didesnis greitis (garso izoliacija keičia greičio pjūtį), bet toje vietoje kelias siaurokas ir vingiuotas, tai greičio didelio tikrai nebuvo.. Taip greitai pamenu tik tiek. 2.0 diesel boxer. Pakankamai dinamiškas. Itin jautri sankaba (bent jau bandyto). Tiek aš tiek kitas kolega pirmą kartą prisėdę, bent kelis kartus užgesome, kol pripratome prie sankabos. Pirmi bėgiai jautroki, tai nepripratus gaunasi mašinos tampymas - nėra skalndaus tolygaus važiavimo. Automobilis įmonės.
Pilnas atsiliepimas...
Subaru | 2015-02-23
Outback 2012
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, patikimumas, komfortas
nera
Rasau kaip tipiskas auto technokratas, per 3 metus pravaziavau 135.000 km. Visumoj smagus automobilis, jo stichija - sniegas, ledas ir purvas. Kiek esu ziema bandes 4 varomais ratais - sitas vienas is smagiausiu. Labai stabilus ir gerai valdomas ir ant gryno ledo ir ant sniego ir ant zvyrkelio. Aisku, sitoj vietoj padangos turi didele reiksme. Auksta patogi komfortiska sedesena, matai virs "maziu" stogu. Minusas - esant stipriam soniniam vejui, jauciasi kebulo svyravimas - gaudyti trajektorijos su vairu nereikia, bet kartais "pametymai" į sonus erzina. Valdymas - taip pat geras, daugmaz viskas savo vietoje. 2,5 ltr benzinas. Priekaistu neturiu, 167 AJ kaipo tokiai masinai kaip ir uztenka, aisku, noretusi truputi daugiau. Pora vasaru savo eiga vaziavau su pilnai pakrauta masina i Prancuzijos pietus, tai Vokietijos autobamais be jokiu problemu trecia arba ketvirta juosta iki 200 km/h. Minusas - TA daromas kas 15.000 km, bet tenka kiekviena karta dapilti apie 1 ltr tepalo (kontroliuoti lygio nereikia, nes ispeja geltona lempute). Per 3 metus niekas nesugedo, nieko nereikejo remontuoti, tik elementarios eksploatacines medziagos per TA buvo keiciamos
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XVXV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai