Markės
1310 iš 1499
Subaru XV 2012 - 2018
Subaru XV, 2012 - 2018
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.50% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 2
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Subaru kompanija nuo seno garsėja kaip puikių padidinto pravažumo automobilių gamintoja. Naujas Subaru XV modelis yra skirtas kompaktiškų visureigių pirkėjams, kokių Europoje yra išties nemažai. Tai automobilis skirtas konkuruoti su Nissan Qashqai, Mitsubishi ASX ar Hyundai ix35. Automobilis turi visus būtinus krosoveriams ingredientus – jis aukštas, patogus, talpus, gana ekonomiškas ir svarbiausia - saugus. Subaru XV dizainas nėra tas arkliukas, kuris privalo užkabinti potencialius pirkėjus – priekyje įtaisyti naujojo Subaru stiliaus žibintai ir radiatoriaus grotelės, kėbulo linijose dominuoja aštrios briaunos. Tačiau svarbiausia, kad automobilis sukuria tvirto automobilio įspūdį. Ištiesų tai yra tiesiog paaukštintos važiuoklės Impreza. Subaru XV viduje sutinkame minimalistinį stilių su logiškai išdėstytais prietaisais, trimis dideliais kondicionieriaus valdymo ratukais ir keliais informaciniais ekranais. Tiesa, plastiko kokybė yra prastoka. Didžiausias automobilio privalumas yra jo elgesys kelyje – tęsiant geras Subaru tradicijas, XV taip pat pasižymi puikiomis valdymo savybėmis, gera reakcija posūkiuose, manevringumu ir judrumu, tačiau yra ir blogoji to pusė – tai kieta pakaba, bei didelis triukšmas sklindantis iš jos. Kitas privalumas – puiki Subaru nuolatinė visų keturių varomų ratų sistema, kuri su mechanine pavarų dėže galią paskirsto santykiu 50:50, o automobiliams su CVT automatine pavarų dėže – 60:40. Subaru XV yra išties praktiškas – tai nedidelis, bet talpus automobilis. Bagažinėje telpa 380 litrai krovinio, o nulenkus galines sėdynes jūs turėsite visus 1270 litrų. Subaru XV yra gaminamas su trimis varikliais – 1,6 ir 2,0 l benzininiais ir 2,0 litrų dyzeliniu. Tiesa, CVT pavarų dėžė, kuri siūloma su benzininiais motorais, yra triukšminga ir nerangi, todėl geriausias pasirinkimas yra dyzelinis variklis su mechanine pavarų dėže.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Rimvydas | 2015-12-08
Dėl Subaru nuolatinės keturių varančių ratų pavaros
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelė prošvaisa, pravažumas, stabilumas
Trumpas (arba nepasislenkantis), kietas centrinis porankis, kieta atrama kairės rankos alkūnei durelėse
Nuolatinę visų varančių ratų pavarą turi tik mechaninę pavarų dėžę turintys modeliai. Su automatinėmis dėžėmis yra ne nuolatinė, o prevencinė automatiškai pajungiama visų varančių ratų pavara, t.y. važiuojant tiesiai tolygiai varomi tik priekiniai ratai. Pakitus režimui, dar iki praslydimo (todėl ir prevencinė), įsijungia galiniai, o santykis tarp priekinių ir galinių gali kisti, priklausomai nuo sąlygų nuo 60:40 iki 40:60. Taigi, teiginys, kad visi Subaru yra su nuolatinę visų varančių ratų pavara neatitinka tikrovės.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2014-04-10
Subaru XV D. business sport plus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas, dinamiškas, patikimas
prastoka garso izoliacija, brangokas
Automobilis pirktas naujas, prieš tai važinėjau 2010m Forester, dyzeliniu, varikliu. Tai kompaktiškas, dinamiškas (2.l dyzelis), puikiai "stovi" ant kelio, gal kiek "kietokas", tikrai turintis šiek tiek sportinio charakterio. Nuo ratu salone šiek, tiek erzino triukšmas, teko pasirūpinti papildoma garso izoliacija. Salonas, kadangi mano auto pilnos koplektacijos, tai visko pakanka, patogu, plastikas minkštas, neerzina, palyginus su Foriku, niekas nebarška, negirgžda. Gale keleiviui vietos pakankamai, daugiau nei foresteryje, tačiau, bagažinė mažoka. Dideliai šeimai, nemanau, kad tinkamas, nors mums su šeima (2 vaikai/paaugliai, 2 suaugę) šią žiemą, teko vykti į Italijos alpes, na ir pats nustebau, jog su XV keliauti galima. Tikrai kelionė neišvargino. Netgi maloniai nustebino pravažumu (teko iki viešbučio įveikti stačias įkalnes, beje "išbandžiau" ir giliame sniege). Jau beveik metus važineju, jokių gedimų nepasitaikė. Reziumuojant, jei norite ekonomiško (5,6/100km. mišraus važiavimo), dinamiško, nedidelio, pravažaus, išskirtinio dizaino (orange), tai tikrai puikus pasirinkimas. Tik galėtų būti pigesnis. 2 l,dyzelinis, puikiai tinka šiam automobiliui, dirba ypač tyliai, traukos pakankamai, kuro sanaudos 5,6l. Kadangi automobilis beveik naujas, nuvažiavau beveik 30 000 km, techninis aptarnavimas iki 45 000 nemokamas. Taip pat turiu praktikos su Subaru, kuomet auto garantinis, eksploatacija protinga, toliau, metas parduoti:). Nuvertėjimas tikrai nedidelis, kadangi Europoj Subaru vertinamas ir nepigus ženklas. Ekonomiškas, patikimas, išskirtinio dizaino, pravažus
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XVXV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai