Markės
1726 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Kalbant apie Toyota markės automobilius dažniausiai gaunasi pasakojimas be emocijų - puikios techninės savybės, neprastas patikimumas, protinga kaina ir t.t. Taip ir yra, tačiau yra vienas kitas Toyota automobilis, kuris skirtas ne tiek praktiškam kiek emociniam pirkimui – būtent toks ir yra Toyota C-HR modelis. Japonijos autogigantas pristato antros kartos C-HR tokį patį spalvingą kaip ir pirmasis ir greičiausiai būsiantį tokiu pačiu sėkmingu modeliu. Panašių laužytų linijų kaip pirmtako tik šįkart dar ir su dvispalviu kėbulu, C-HR stipriai išsiskiria iš kitų Toyota modelių. Automobilio priekinė dalis buvo adaptuota iš simpatiškojo Toyota Prius modelio, o galinė išsiskiria agresyvumu ir itin aukšta langų linija. Įdomu tai, kad naujasis modelis nėra didesnis už savo pirmtaką - palyginus su juo, naujas C-HR tapo 30 mm trumpesnis ir 35 mm platesnis. Toyota turėdama plačią modelių gamą elgiasi išmintingai – skirtingiems modeliams palieka skirtingas savybes, todėl kiekvienas modelis turi stipriai išreikštus privalumus. Tarkim C-HR išliko kompaktiškas nes yra talpesnis Toyota Corolla Cross, o Toyota Prius netapo visureigiu, nes tai miesto automobilis, kuriam nereikia padidinto pravažumo. Kai kurie kiti gamintojai, dažniausiai iš Prancūzijos elgiasi priešingai ir skirtingus modelius suvienodina. Mes manome prancūzai eina neteisingu keliu, taigi bus įdomu stebėti ar pasiteisins jų sprendimas. Nors Toyota kompanija sąmoningai atsilieka modelių elektrifikacijos kelyje teigdami, kad tai nebūtinai vienintelis teisingas kelias, tačiau hibridinių sistemų srityje jie yra kogero patys geriausi. Dabar Toyota C-HR modelį galima rinktis iš 1,8 arba 2,0 L darbinio tūrio variantų, kurių kiekvienas yra suderintas su penktos kartos Toyota hibridine sistema. Mažesnės galios automobilio sisteminė galia siekia 138 AG (+18 AG), o CO2 emisija – 111 g/km. 2.0 L versija išvysto 194 AG galią (+14 AG), tačiau išmeta tiek pat CO2. Pastarasis galimas ne tik su priekinių, bet ir su visų „AWD-i“ varančiųjų ratų pavara, kuri turi papildomą elektros variklį galinėje ašyje, užtikrinsiantį tiek geresnį sukibimą, tiek ir dar efektyvesnę dinamiką. Ekonomiškumas teigiama turi siekti vos 4,1 l/100 km. Šis skaičius atrodo realistiškas, be to verta prisiminti, kad tai yra vidutinis rodiklis. Toyota iš tikrųjų skaičiuoja, kad automobilio efektyvumas lyginant su pirmtaku labiau padidės būtent miesto sąlygomis. Be to, tai yra hibridinis automobilis, kurio jums niekada nereikės prijungti prie elektros tinklo. Ir tai dar ne viskas, kadangi nuo šiol C-HR galimas ir su iš tinklo įkraunama PHEV hibridine pavara, kuri vien tik elektra leidžia nuvažiuoti iki 66 kilometrų, o sistemos galia siekia net 223 AG ir iki 100 km/h įsibėgėjama per 7,4 sekundes. Galima drąsiai teigti, kad C-HR geriausiai tinka mieste, kur dėl palyginti kompaktiškų matmenų ir maloniai jautraus vairo mechanizmo lengva manevruoti eisme. Pakabos darbas neblogas kaip ir tikėjomės iš TNGA platformos automobilių - kartais ji kiek per standi, bet pakankamai neblogai prisitaikanti prie miesto nelygumų ir duobių, be to gerai laikosi kelio. Skirtumas tarp šio C-HR ir pirmtako yra tas, kad pakaba gerai veikia ir tada kai išvažiuojate iš miesto bei važiuojate greitesniais užmiesčio keliais. Senasis modelis čia jautėsi neitin patogiai dažnai naudodamas per aukštus variklio sūkius. Penktos kartos hibridinė sistema veikia tyliai ir komfortiškai – tai labai svarbu, nes Toyota teigia, kad daugiau nei 70 procentų trumpų kelionių automobilis važiuos tik elektriniu režimu. C-HR bagažinė yra nemaža – 364 litrų. Viduje Toyota nenukrypo nuo sėkmės formulės, kurios susilaukė su pirmuoju C-HR – čia randame visiškai skaitmeninį prietaisų skydelį ir didžiulį 12,3 colio ekraną, kuriame išvedama informacinė ir pramogų sistema. Tiesa bazinės komplektacijos C-HR turi aštuonių colių ekraną. Nepaisant panašių gabaritų, dėka naujos kartos hibridinės sistemos, gale sėdintiems suteikta daugiau erdvės. Nors pokyčiai nėra radikalūs, tačiau 1,80 cm ūgio keleiviai jausis pakankamai patogiai, kad galėtų pasimėgauti kelione link pajūrio. Vietos čia yra daugiau nei rasite daugelyje mažų visureigių, tokių kaip Fiat 600, Jeep Avenger ar Peugeot 2008. Tiesa vieno dalyko Toyota inžinieriams nepavyko iki galo išspręsti – gale sėdintys vis dar jausis klaustrofobiškai ir atskirti nuo išorinio pasaulio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Konkurentų: 21
Buick Encore 2019 - 2022
Benzinas: 1 - 1.3 litro
Citroen C4 2020 - dabar
Benzinas: 1.2 litroDyzelinas: 1.5 litroElektra: n/d litro
Fiat 600 2023 - dabar
Elektra: n/d litroBenzinas / Elektra: 1.2 litro
Ford Puma 2019 - dabar
Benzinas: 1 litro
Honda HR-V 2021 - dabar
Benzinas: 1.5 litroBenzinas / Elektra: 1.5 litro
Hyundai Tucson 2020 - dabar
Benzinas: 1.6 - 2.5 litroDyzelinas: 2 litroBenzinas / Elektra: 1.6 litro
Jeep Avenger 2023 - dabar
Benzinas: 1.2 litroElektra: n/d litro
Kia Niro 2021 - dabar
Benzinas / Elektra: 1.6 litro
Mazda CX-3 2015 - dabar
Benzinas: 1.3 - 2 litroDyzelinas: 1.5 litro
Mitsubishi Eclipse Cross 2017 - dabar
Benzinas: 1.5 litroDyzelinas: 2.2 litro
Nissan Juke 2019 - dabar
Benzinas: 1 litro
Opel Mokka 2020 - dabar
Benzinas: 1.2 litroDyzelinas: 1.5 litroElektra: n/d litro
Peugeot 408 2022 - dabar
Benzinas: 1.2 litroBenzinas / Elektra: 1.6 litro
Renault Austral 2022 - dabar
Benzinas / Elektra: 1.2 - 1.3 litro
Renault Rafale 2024 - dabar
Benzinas / Elektra: 1.2 litro
Seat Ateca 2016 - dabar
Benzinas: 1 - 1.4 litroDyzelinas: 1.6 - 2 litro
Skoda Karoq 2017 - dabar
Benzinas: 1 - 1.5 litroDyzelinas: 1.6 - 2 litro
Subaru Crosstrek 2023 - dabar
Benzinas: 2 - 2.5 litroBenzinas / Elektra: 2 litro
Suzuki S-Cross 2021 - dabar
Benzinas: 1.4 litro
Volkswagen T-Roc 2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kabrioletas, Visureigis Lankytojų atsiliepimai: 3
Benzinas: 1 - 2 litroDyzelinas: 2 litro
Volkswagen Taigo 2021 - dabar
Benzinas: 1 - 1.5 litro

Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt