Markės
16 iš 1560
Alfa Romeo 164 1987 - 1998
Alfa Romeo 164, 1987 - 1998
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 10
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
164 buvo prestižinis Alfa Romeo automobilis su sedano kėbulu gamintas nuo 1988 iki 1997. 164 galima laikyti pirmuoju "naujos kartos" Alfa Romeo ir tai yra pirmas didelis Alfa modelis varomas priekiniais ratais. Automobilis susilaukė sėkmės Europoje ir buvo skirtas pirkėjams, kurie norėjo įperkamo ir galingo sportiško sedano, tačiau kuriems buvo įgrysę vokiečių siūlomi BMW ir Mercedes-Benz konkurentai. 164 dizainas buvo sukurtas Pininfarina kompanijos iškart po jų paskutinio projekto - Ferrari Testarossa. Todėl šiame sedane matoma Ferrari įtaka – sedanas yra aštrių, dinamiškų formų su per visą šoną einančia charakteringa linija ir ištisiniais galiniais žibintais. Automobilis išties įsimenančio dizaino. 164 buvo gaminamas ant Type Four šasi, kurią naudojo ir Lancia Thema, Fiat Croma ir Saab 9000. Automobilis taip pat turėjo kai kurias labai pažangias to meto technologijas - automatinę klimato kontrolę ir elektronikos pagalba kontroliuojamą pakabą, kuri užtikrino kompromisą tarp valdymo ir komforto. 164 taip pat turėjo labai vertinamus variklius, kurie buvo tarp to meto geriausių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šiame automobilyje Alfa Romeo kompanija pristatė keturių varomųjų ratų sistemą Q4.

Alfa Romeo 164 dizainas buvo sukurtas Pininfarina kompanijos iškart po jų paskutinio projekto - Ferrari Testarossa. Todėl šiame sedane matoma Ferrari įtaka – sedanas yra aštrių, dinamiškų formų su per visą šoną einančia charakteringa linija ir ištisiniais galiniais žibintais.

Buvo pagamintas vienintelis unikalus Alfa Romeo 164 Pro-Car automobilis 1988 metais, kuris turėjo 3.5 litro vidurį įmontuotą V10 variklį. Automobilis sverdamas vos 750 kg turėjo F1 Ligier komandos variklį su 620 AG (462 kW) galia prie 13.300 rpm.  ir galėjo pasiekti įspūdingą 340 km/h greitį, o 400 metrų distanciją įveikti per 9.7 sekundės. Automobilis buvo pagamintas rengiamai specialiai lenktynių serijai, kuri taip niekada ir nepasiekė žiūrovų.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: alfistas | 2010-02-08
senas, bet geras itališkas flagmanas. deja, jau daug lavonų
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
geros važiavimo savybės, „Pininfarina“ dizainas, didelis salonas, galima visų varomų ratų versija Q, gera komplektacija, didelis važiavimo malonumas, geras oro pasipriešinimo koeficientas, gera apsauga nuo korozijos, gera kaina, inovatyvumas
nepatikima elektronika, galinės pakabos trūkumai, kai kuriuose modeliuose pakaboje naudojamos pneumatinės konstrukcijos elementai, vairo stiprintuvo gedimai, pernelyg daug degalų naudojantys galingi agregatai, mažas technikos pasirinkimas, mažas ir taip b
Bendras automobilio aprašas
šis senas modelis sukelia dvejopus pojūčius – arba jis yra bjaurus, arba lyg geros rūšies itališkas vynas. Deja, rasti geros būklės flagmaną labai sudėtinga, nes jie jau paseno, nors technologiniu atžvilgiu anuomet pralenkė laiką. 164 sukurta kartu su SAAB (9000), Fiat (Croma) ir Lancia (Thema). Pininfarina dizaino studijoje sukurto kėbulo oro pasipriešinimo koeficientas - tik Cd 0.30. Tačiau šis modelis iš pradžių buvo labai kritikuojamas, nes dažnai gedo. Klaidos buvo ištaisytos, tačiau jis nebuvo labai populiarus. Automobilis žavėjo puikia komplektacija (pilnas elektros paketas, geros kokybės medžiagos). Buvo galima užsisakyti savaiminio reguliavimo pakabą. Deja, dažnai šie elementai sugesdavo. Vairo stiprintuvas, kuris reaguoja į vairavimo sąlygas – įmantrus, bet nepatikimas. Tai pirmasis modelis, kuris turėjo limuzino dydžio saloną, „robotinį“ itališką panelį. Visais ratais varoma versija dažnai gedo. Patariama ieškoti paskutinių gamybos metų modelių. Maža tikimybė, kad automobilis nereikalaus investicijų, bet didelė tikimybė, kad jį vairavo Alfų entuziastas, kuris mylėjo šią mašiną.
Variklis
Gamybos pradžioje modelis turėjo šiuos variklius: 1962 cm3 Twin Spark (148 AG), 1995 cm3 Turbo (175AG), paimtą iš Lancia, 2959 cm3 (192 AG) ir 2500 cm3 turbo dyzelį (117 AG). Varikliai ryja daug degalų, yra abejotino patikimumo, o itališkas dyzelis – pasenęs. Tiesa, jis daug ekonomiškesnis už benzininius, bet jo trūkumas - siaura galvutė, kuri lengvai perkaista esant agresyviai eksploatacijai.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
nuvertėja greitai, jau sena mašina, daug griuvenų. tai tipiška alfa, kurią turėdamas daug investuoti, bet negali jos parduoti, nes beprotiškai ją myli.
Patarimai perkančiajam
didelė rizika įsigyti katę maiše. detalių yra, bet kainos labai svyruojančios. gali nepatikti, kad priekinis stiklas per arti vairuotojo galvos.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    MiTo 
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli 164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai