Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Ferrari Testarossa yra sportinis automobilis su 12 cilindrų viduryje sumontuotu varikliu ir galiniais varomaisiais ratais pristatytas dar 1984 metais ir pakeitęs Ferrari Berlinetta Boxer. Nepaisant to, kad tai buvo prašmatnus ir brangus automobilis, jis buvo labai populiarus, kurio parduota beveik 10 000 vienetų. Vėliau ne kartą Testarossa buvo atnaujinamas. Šis automobilis turėjo už keleivių kabinos centre tarp ratų sumontuotą variklį tam, kad būtų pasiektas kuo geresnis svorio pasiskirstymas tarp ašių - 40 % svorio teko priekinei ašiai, 60 % galinei. Taip pat buvo sumažintas svorio centras, todėl automobilis buvo stabilus, gerai valdomas posūkiuose. Testarossa variklis yra 4.9 litro (4943 kubiniai centimetrai) su 12 plokščiai išdėstytų cilindrų (180 laipsnių išdėstymas). Kiekvienas cilindras turi keturis vožtuvus, viso keturiasdešimt aštuoni. Maksimalus sukimo momentas - 490 Nm prie 4500 apsukų per minutę, maksimali galia – 396 AG prie 6300 apsukų per minutę. Ferrari Testarossa gali pagreitėti nuo 0 iki 100 kilometrų per valandą per 5.8 sekundės. Ketvirtį mylios (~400 m) gali įveikti per 13.5 sekundės, o maksimalus greitis yra 290 kilometrų per valandą. Testarossa F512 M buvo paskutinis Ferrari su viduryje sumontuotu 12 cilindrų varikliu (neskaitant superautomobilių F50 ir Enzo). Taip pat Testarossa turėjo paskutinį kompanijos sukurtą plokščią variklį. Testarossa 1996 metais buvo pakeistas 550 Maranello, kuris variklį turi jau priekyje.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
F50 ir Enzo). Taip pat Testarossa turėjo paskutinį kompanijos sukurtą plokščią variklį. Testarossa 1996 metais buvo pakeistas 550 Maranello, kuris variklį turi jau priekyje.
Ferrari Testarossa yra sportinis automobilis su 12 cilindrų viduryje sumontuotu varikliu ir galiniais varomaisiais ratais pristatytas dar 1984 metais ir pakeitęs Ferrari Berlinetta Boxer. Nepaisant to, kad tai buvo prašmatnus ir brangus automobilis, jis buvo labai populiarus, kurio parduota beveik 10 000 vienetų. Vėliau ne kartą Testarossa buvo atnaujinamas. Šis automobilis turėjo už keleivių kabinos centre tarp ratų sumontuotą variklį tam, kad būtų pasiektas kuo geresnis svorio pasiskirstymas tarp ašių - 40 % svorio teko priekinei ašiai, 60 % galinei. Taip pat buvo sumažintas svorio centras, todėl automobilis buvo stabilus, gerai valdomas posūkiuose. Testarossa variklis yra 4.9 litro (4943 kubiniai centimetrai) su 12 plokščiai išdėstytų cilindrų (180 laipsnių išdėstymas). Kiekvienas cilindras turi keturis vožtuvus, viso keturiasdešimt aštuoni. Maksimalus sukimo momentas - 490 Nm prie 4500 apsukų per minutę, maksimali galia – 396 AG prie 6300 apsukų per minutę. Ferrari Testarossa gali pagreitėti nuo 0 iki 100 kilometrų per valandą per 5.8 sekundės. Ketvirtį mylios (~400 m) gali įveikti per 13.5 sekundės, o maksimalus greitis yra 290 kilometrų per valandą. Testarossa F512 M buvo paskutinis Ferrari su viduryje sumontuotu 12 cilindrų varikliu (neskaitant superautomobilių SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pavadinimas Testarossa itališkai reiškia „raudona galva“. Šis pavadinimas yra dviprasmiškas – iš vienos pusės jis reiškia variklio dangtelį, kuris yra dažomas raudonai, iš kitos raudonplaukę moterį su kuria yra siejamos nepaprastai gražios Ferrari Testarossa linijos.
Tai vienas geriausiai atpažįstamų Ferrari kompanijos istorijoje.
Žurnalo „Road & Track“ viršelį šis automobilis papuošė net devynis kartus per penkerius metus.
Automobilis ne kartą buvo įtrauktas į video žaidimus tokius kaip „Out Run“, taip pat vaidino gana žymų vaidmenį itin populiariame seriale „Miami Vice“:
Automobilis buvo neįtikėtinai populiarus, dėl ko buvo pagaminta daug kitų automobilių atkartojančių Testarossa stilių, tokių kaip Pontiac Trans Am ar Toyota MR2.
Testarossa F512 M buvo paskutinis Ferrari su viduryje sumontuotu 12 cilindrų varikliu (neskaitant superautomobilių F50 ir Enzo).
Ferrari Testarossa turėjo paskutinį kompanijos sukurtą plokščios konfigūracijos variklį.
Dvi 90-ųjų ikonos: Lamborghini Countach ir Ferrari Testarossa:
Tai vienas geriausiai atpažįstamų Ferrari kompanijos istorijoje.
Žurnalo „Road & Track“ viršelį šis automobilis papuošė net devynis kartus per penkerius metus.
Automobilis ne kartą buvo įtrauktas į video žaidimus tokius kaip „Out Run“, taip pat vaidino gana žymų vaidmenį itin populiariame seriale „Miami Vice“:
Automobilis buvo neįtikėtinai populiarus, dėl ko buvo pagaminta daug kitų automobilių atkartojančių Testarossa stilių, tokių kaip Pontiac Trans Am ar Toyota MR2.
Testarossa F512 M buvo paskutinis Ferrari su viduryje sumontuotu 12 cilindrų varikliu (neskaitant superautomobilių F50 ir Enzo).
Ferrari Testarossa turėjo paskutinį kompanijos sukurtą plokščios konfigūracijos variklį.
Dvi 90-ųjų ikonos: Lamborghini Countach ir Ferrari Testarossa:
|
Ferrari modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Krosoveriai | Purosangue | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V8 | 348 | F355 | 360 Modena | F430 | 458 Italia | 488 GTB | F8 Tributo | |||||||||||||||||||||||||
SF90 Stradale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V12 | Testarossa | |||||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | Maranello | 599 GTB Fiorano | F12berlinetta | 812 Superfast | 12Cilindri | |||||||||||||||||||||||||||
GT klasės 2+2 | 456 | 612 Scaglietti | FF | GTC4Lusso | ||||||||||||||||||||||||||||
Roma | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | F50 | Enzo | LaFerrari | |||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | California | Portofino | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V6 | 296 GTB | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Ferrari Testarossa TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis