Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Toyota Carina yra vidutinės klasės automobilis, pradėtas gaminti dar 1970 metais. Automobilis buvo gaminamas su ketverių durų sedano, penkerių durų hečbeko ir penkerių durų universalo kėbulais. Carina pasižymi patikimumu ir ekonomiškumu. Ženklių trūkumų sunku ir rasti – gal kiek blankokas dizainas, nors tai būdinga daugeliui to meto Toyota modelių. Carina Europoje pakeitė 1997 metais pasirodęs Avensis.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Toyota Carina yra vidutinės klasės automobilis, pradėtas gaminti dar 1970 metais. Automobilis buvo gaminamas su ketverių durų sedano, penkerių durų hečbeko ir penkerių durų universalo kėbulais. Carina pasižymi patikimumu ir ekonomiškumu. Ženklių trūkumų sunku ir rasti – gal kiek blankokas dizainas, nors tai būdinga daugeliui to meto Toyota modelių. Carina Europoje pakeitė 1997 metais pasirodęs SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Carina geras auto | 2010-05-09 |
Toyota Carina e dyzelis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patvarūs kėbulas ir mechanika, erdvus, ekonomiškas dyzelis
Prastoka garso izoliacija, silpnokas 55kw dyzeliukas
|
Bendras automobilio aprašas |
Ketverius metus važinėjau su 2l dyzeliu. Automobilis iš tiesų patikimas, patvarus, talpus, pakankamai patogus. Kėbulas praktiškai nerūdyja, na truputį aplink arkas, bet ko norėt iš tokio amžiaus. Išvaizda - nekelianti didesnių emocijų, salonas - tiesiog patogus. Vietos ant galinės sėdynės galėtų pavydėt ne vienas panašios klasės auto - tiek į plotį, tiek kojom. Bagažinė taip pat talpi. Per 63t km praktiškai vienas gedimas - generatoriaus. Pradžioj sudegė, vėliau teko keist guolį. Visa kita einamieji dalykai - tepalai, filtrai, kaladėlės, stabilizatoriaus traukės. Silpnokas pečiukas, prastoka garso izoliacija - ypač pajunti važiuojant per balas, o prie didesnio greičio radijas ir ūžimas bando vienas kitą perrėkti. Įkiri smulkmena - įvairių, svarbių ir nesvarbių lempučių perdegimas, nekontaktavimas. Išmetimo vamzdis rūdyjo tik per siųles, prie bakelių. |
Variklis |
Dyzelis 55kw silpnokas, bet patikimas ir ekonomiškas - trasoje 5-5,5 , Vilniuje 7-7,5 , žiemą apie 8. Akivaizdžiai trūksta galios lenkiant. Gedimų neturėjau nors rida 360t. Tinka ilgom kelionėm ramiai važiuojant. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Dėl dalių brangumo ypatingai skųstis negaliu. Galiniai amortizatoriai po 260lt, kaladėlių, traukių kainos taip pat nesikandžiojo. Tiesa, priekinių kaladėlių atitraukiančių spyruoklėlų komplektas tikrai auksinis. NEPAMESKIT KEISDAMI. Nuvertėjimas - ką čia bepasakysi, Toyota kainą laiko. |
Patarimai perkančiajam |
Atkreipkit dėmesį į variklio karterį, žiūrėkit ar neaptekėjęs, nesurūdijęs, jo kaina nuo 300 Vilniuje. Nerekomenduočiau pradedančiajam, ar moteriai - sunkoka jausti gabaritus. Nebijokit dyzelių su 300t rida - geriau 300t tikri, negu 190t atsukti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Toyota Carina TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis