Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Pirmos kartos Previa pristatyta 1990 metais turėjo unikalų viduryje išdėstytą 4 cilindrų benzininį variklį, kuris buvo sumontuotas tiesiai po priekinėmis sėdynėmis ir beveik paguldytas (pasuktas 75 laipsnių kampu). Taip siekta išlyginti priekio/galo svorio pasiskirstymą kas teigiamai įtakoja važiavimo ir valdymo savybes. Tačiau tai trukdo sumontuoti didesnį variklį, todėl automobilis nelabai galėjo dalintis savo platforma su kitomis transporto priemonėmis. Įdomu tai, kad priėjimas prie variklio žvakių buvo galimas per vieną iš priekinių sėdynių atitraukus atgal ir atidarius dangtį. Variklis - 4 cilindrų 2.4 L turėjo 135 AG (99 kW) galią ir buvo jungiamas su 4 greičių automatine ar 5 greičių mechanine pavarų dėže. Šis Previa taip pat talpino septynis ar aštuonis žmones trejose sėdynių eilėse.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Patalpino: Mindaugas | 2009-08-11 |
Patikimas, patogus senesniu metu minivenas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Geras, solidus, gana patikimas automobilis su erdviu ir patogiu interjeru. Patikimas elgesys kelyje.
Sunku prieiti prie variklio skyriaus, mazoka erdve bagazui.
|
Bendras automobilio aprašas |
Pries penketa metu ieskau seimyninio miniveno, kuris nepadarytu skyles seimos biudzete :) Perziurejes ir pasiskaites apie visa kruva variantu, rinkausi is Previa ir Odyssey variantu (vokiski ir prancuziski variantai nelabai patrauke). Pasirinkau Previa ir turiu pasakyti labai nesusivyliau. Nors automobilis nenaujas, taciau vaziuoja patikimai, dideliu bedu neturejau, o tai svarbiausia. Reikia pripazinti, automobilis atrodo gana idomiai, prietaisu skydelis labai neiprastas (taciau patogus), interjeras labai erdvus, galima susodinti viso 7 zmones ir dar bagaza. Sedynes galima konfiguruoti - galines padalinti per puse ior sulenkti, vidurines sedynes pasukti 180 laipsniu kampu. Tiesa vidurine sedyne vidurineje eileje pritvirtinta nejudamai. Pacios sedynes tikrai neblogos, vietos kojoms ir galvai yra pakankamai. Automobilis nors didelis, taciau neblogai laiko kelia (is dalies deka to, kad turi zemesni svorio centra del variklio isdestymo), visai kaip didelis sedanas, taciau piktnaudziauti tuo neverta. Visagi automobilis sveria beveik 2 tonas. Kadangi automobilio variklis pakistas praktiskai po priekine panele ir sedynemis, tai viduje yra kiek triuksminga, be to variklis isskiria nemazai silumos i salona. Tai nemalonu ypac vasara. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilio remontas gali buti brangus: vairo koloneles kondicionieriaus remontas arba paprasciausiu zvakiu pekeitimas. Previa turi silpna vieta - varanciojo veleno gedima, kuris aplanko daugeli pavaziuotu automobiliu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 18)
Toyota Previa TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis