Markės
1804 iš 1918
Toyota Yaris, (XP130, XP150) 2011 - 2020TOP 10
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.87% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 6
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas
  • Gera įranga
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Triukšmingas
  • Pigios medžiagos interjere
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Dabar automobiliuko linijos šiek tiek primena Lexus modeliuose naudojamą dizaino stilių, o oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas iki 0.285"
Naujas Toyta Yaris modelis tapo didesnis, erdvesnis, kokybiškesnis bei dailesnės išorės. Dabar automobiliuko linijos šiek tiek primena Lexus modeliuose naudojamą dizaino stilių, o oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas iki 0.285. Didesnė automobilio ratų bazė leido padidinti erdvę galiniams keleiviams bei 25 % procentais pailginti bagažo skyrių. Naujieji modeliai turi 6,1 colio liečiamąjį ekraną „Toyota Touch“, kuris yra vienintelis toks kompaktinių automobilių klasėje. Ekrane patogu valdyti įvairias automobilio funkcijas. Taip pat jame pateikiamas ir važiavimo atbuline eiga kameros vaizdas. Interjere naudojamas mechaniniam poveikiui atsparus plastikas, tačiau jis yra kietas ir akivaizdžiai pigus – prastesnės kokybės nei pas konkurentus Ford Fiesta ar Volkswagen Polo. Galima rinktis vieną iš trijų variklių: 1,0 arba 1,33 litro VVT-i benzininių variklių ir 1,4 litro D-4D turbodyzelinio variklio. Nepaisant didesnių matmenų, naujas Yaris tapo 20 kg lengvesnis. Toyota inžinieriai ženkliai patobulino automobilio manevringumą ir valdymo savybes, tačiau automobilis nepasižymi komfortiškumu - net ant lygaus kelio ženkliai jaučiamas pakabos standumas ir kelio nelygumai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2018-05-01
Toyota Yaris Hybrid
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Japoniška kokybė (nors automobilis surenkamas Prancūzijoje), gerai sukomplektuotas, ekonomomiškas, super kompaktiškas, išvaizdus, geras kainos ir kokybės santykis, gera garso sistema.
Garso izoliacija, pritrūksta traukos važiuojant į kalną.
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 4,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas
Pirkau 2016 m. gamybos hibridą iš salono, nuvažiavusį viso labo 7000 km. Su Active Plus kompektacija (truputį geresnė nei vidutinė) gavome LED priekinius ir galinius žibintus, autopilotą, oda aptrauktą vairą, šildomas sėdynes, lietus ratlankius, klimato kontrolę, kondicionierių, galinę vaizdo kamerą, multimedijos sistemą, USB jungtį, Bluetooth'ą. Žodžiu, Toyota tikrai japoniška šituo atžvilgiu. Mane nustebino Yaris kompaktiškumas - atrodo nedidelis, bet viduje vietos tikrai gana. Teko vežti 1,95 m augalotus vyrus ir jie be vargo surado sau vietos gale. Iš Yaris išspausta maksimaliai kompakto. Vairuotojo sėdynė patogi, žymiai patogesnė nei šešto Golfo. Interjeras dailus, originalus, kritikos vertas nebent kietas plastikas kai kuriose vietose. Geriausiai šis hibridas atsiskleidžia mieste, kur sąnaudos 4-5l. Šaltomis dienomis sąnaudos pakyla iki 6 l. Norint išmokti ekonomiškai vairuoti Yarį, reikia pakeisti vairavimo įpročius. Ir tai kartais nervina, bet perpratus toks vairavimas duoda daug malonumo. Matai šviesoforą iš toli - laikai žemesnes apsukas ir važiuoji elektra. Pro šalį pralekia galingi auto, bet galiausiai visus juos sutinki prie to pačio šviesoforo. Vilniuje niekur nenuskubėsi. Variklis, manau, adekvatus tokio dydžio mašinai. Iš vietos traukia gerai, bet nuo 50-60 km/h jau stokoja traukos, norisi spustelėti stipriau, ypač persėdus nuo turbininio variklio. Taip pat sunkiai kyla į kalną. Gerai, kad Lietuvoje nėra kalnų, tik kalvos :). Pavarų dėžė sukurta taip, kad greitėtumėt tolygiai, ir jei norit staigiai pagreitėti, nuspaudus akceleratorių link dugno, variklis pradės riaumoti. Man pačiam tokie atvejai dažniausiai pasitaiko, kai lenkiu trasoje (ir traukos, beje, tikrai užtenka aplenkti). Nesutikčiau su nuomone, kad Yaris praranda ekonomiškumą už miesto. Taip, elektrinis motoras tiek pagalbos nebesuteikia kaip mieste, bet visgi prisideda prie gerų sąnaudų rodiklio. Klaipėda-Vilnius, 4 žmonės, 130 km/h greitis, 6 l vidutinės sąnaudos. Mano dyzelinis šeštas Golfas vargiai tokį rezultatą pasiektų. Mažesniu greičiu važiuojant labai lengvai sutilpsite 5 litruose. Ko dar reikia iš tokio mažo automobilio? Planuojame netgi keliauti po Europą, nes sąnaudos tikrai puikios, tik bakas mažokas - 35 litrai. Tiesa, šis Yaris labai jautrus vėjui. Jei stiprus priešinis ar šoninis vėjas, tikrai jausite pūtimą ir teks laikyti vairą abiem rankomis. Važiuojant didesniu greičiu (110 km/h ir daugiau) tikrai padidėja ūžesys, bet susikalbėti galima, rėkti nereikia. Garso izoliacijai Toyota pataupė. Bendrai kalbant, automobilis visgi sukurtas didmiesčio gyventojui, bet puikiai tinka ir ilgesnėms kelionėms. Tinka ir jaunam (žinoma, ne pacanui), ir vidutinio, ir vyresnio amžiaus žmogui.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kol kas remontuoti nereikėjo. Hibrido nuvertėjimas santykinai mažesnis. Šiuo metu hibirdai turi didelę paklausą, tikrai lengvai parduosite esant reikalui.
Patarimai perkančiajam
Jūsų požiūris turi būti suderinamas su hibrido: skubėti lėtai, greitėti tolygiai, akceleratorių spausti švelniai, mėgautis ramiu vairavimu, stebėti aplinką ir džiaugtis geromis degalų sąnaudomis. Jei tai tinka, tada hibridas jums teiks džiaugsmą :).
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt