Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ar žinai kad?
Filtruoti pagal markę:
Sužinok įdomiausius faktus apie šiuos automobilius:
Peugeot 405, 1987 - 1997:
1988 metais Peugeot 405 tapo Europos Metų automobiliu laimėjęs šį konkursą didžiausiu taškų skirtumu per visą ligtolinę šio konkurso istoriją.
Pati radikaliausia sportui pritaikyta 405 versija buvo 405 Turbo 16 GR. Tai buvo dviduris kupė su viduryje sumontuotu varikliu ir elektronikos pagalba valdomu centriniu diferencialu. Vos keturi tokie bolidai buvo pagaminti dalyvavę garsiosiose Pikes Peak varžybose bei prestižiškiausiame Paryžiaus-Dakaro ralyje. Šiuo metu trys iš jų yra eksponuojami Peugeot muziejuje, o paskutinysis – privačioje kolekcijoje.
Pikes Peak
Paryžiaus-Dakaro ralyje
Šis automobilis kovojo su geriausiais BTCC žiediniais automobiliais:
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis
REKOMENDUOJAMI VIDEO