Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ar žinai kad?
Filtruoti pagal markę:
Sužinok įdomiausius faktus apie šiuos automobilius:
Audi V8, 1988 - 1993:
Audi kompanija buvo sukūrusi A grupės varžybų Audi V8 versiją skirtą kovoti „Deutsche Tourenwagen Meisterschaft“ (DTM) automobilių lenktynių serijoje. 3,6 V8 variklis turėjo 309 kW (420 AG), vėliau 340 kW (462 AG) galią ir 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Neįtikėtina, kad toks masyvus automobilis galėtų konkurencingai varžytis žiedinėse varžybose. Tuo metu Audi V8 kovojo su daug mažesniais, maždaug 300 kg lengvesniais Mercedes 190 ir BMW M3 modeliais bei kiek mažesniu Opel Omega 3000. Tačiau nė viename iš šių automobilių nebuvo V8 variklių ir keturių varančiųjų ratų. 1990 ir 1991 metais Audi V8 modelis laimėjo „Deutsche Tourenwagen Meisterschaft“ vairuotojų įskatą su Hansu-Joachimu Stucku ir Franku Biela. Tai buvo pirmas atvejis kai DTM lenktynes laimėjo tas pats automobilis du metus iš eilės.
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis
REKOMENDUOJAMI VIDEO