Markės
355 iš 1844
Chrysler 300C 2004 - 2010
Chrysler 300C, 2004 - 2010
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 5
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išskirtinis dizainas
  • V8 varikliai
  • Saugus
TRŪKUMAI
  • Prastas matomumas atgal
  • Prastos automatinės pavarų dėžės
  • Pigios medžiagos interjere
Chrysler 300 yra didelis sportiškas ir prabangus sedanas arba universalas, kurio dizainas aiškiai įtakotas 1957 metų Chrysler 300C. To žymės - priekiniai žibintai ir grotelės paimti iš savo protėvio. Suprojektuotas Ralph Gilles naujas 300 buvo pristatytas kaip prabangus sedanas gaminamas ant Chrysler LX platformos, kuri savo ruožtu turi komponentus iš W210 Mercedes-Benz E klasės gaminto 1996-2002 metais. Bendri komponentai – pakaba, priekinių sėdynių rėmai, elektros dalis, vairo kolonėlė, 5 pavarų greičių dėžė ir 4Matic visų varančiųjų ratų sistema. Chrysler 300C modelis – klasikinio, paprasto išorės dizaino. Variklio skyrius yra prailgintas, bagažinė trumpa, o didelius ratlankius ir žemo profilio ratus pabrėžia plačios ratų arkos. Tačiau tikrasis žavesys slypi automobilio funkcionalume. Kėbulo ir bagažinės dangtis gaminamas iš tvirto ir lengvo aliuminio. Rezultatas - tylus, rafinuotas ir prabangus automobilis. Visgi Chrysler 300 turi šiokių tokių problemų dėl kokybės – langų, priekinio stiklo, stoglangio girgždėjimas ir barškesiai yra pagrindinės nusiskundimo priežastys.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Chrysler 300C gaminamas ant W210 Mercedes-Benz E klasės gaminto 1996-2002 metais platformos.

Automobilis buvo šiltai sutiktas žiniasklaidos priemonių ir gavo daugybę įvairių apdovanojimų, tokių kaip:
  • Šiaurės Amerikos metų automobilis.
  • Metų automobilis (žurnalas „Motor Trend“) 2005 metais.
  • Pateko tarp geriausių dešimties (žurnalas „Car and Driver“) 2005 ir 2006 metais.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 5
2022-04-06
Didelis, išvaizdus, bet žemos klasės paprastas auto.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
.
.
Lietuvoje labai skiriasi nuomonės dėl šio modelio, nes lietuviai įpratę, kad jeigu automobilis didelis, tai jis automatiškai yra premium klasės kaip Lexus LS ar MB S. Deja šiuo atveju viskas kitaip, mašina nors ir didelė ir atrodo prašmatniai, bet pagal surinkimo kokybę, opcijas ir pan. ji nusileidžia net Golfui. Chrysler 300C negalima lyginti su S klase ir panašiais auto, nes tai visiškai kitas segmentas. Didžiausias ir pagrindinis šio modelio minusas yra salonas - blogesnės surinkimo kokybės ir pigesnių plastmasių kažin ar daugiau kur esu matęs. Netgi tokiuose modeliuose kaip Golf, Civic, Impreza salonai žymiai kokybiškesni ir malonesni. Atrodo, kad tiesiog paėmė plastikus iš sąvartyno ir apkapojo kirviu. Panėlės viena su kita nesueina, į tarpus tarp jų galima pirštą įkišt, važiuojant viskas barška - tipinis amerikonas. Odos kokybė irgi apgailėtina, prie nedidelės tikros ridos sėdynės atrodo baisiau nei vokiečių prie 500k. Kritulių daviklis ant priekinio stiklo atrodo kaip savadarbis, atrodo lyg trūktų dangtelio. Vienintelis salono elementas, kuris bent kažkiek primena prabangą yra analoginis laikrodis, bet kartu su pigiausiom pilkom plastmasėm jis atrodo kaip lakierkos su treningais :) Komforto opcijų nėra daug, nes kaip minėjau tai nėra premium klasės auto. Iš išskirtinesnių privalumų tai reguliuojama pedalų padėtis ir nuvažiuojantis vairas su sėdynė ištraukus raktą. Būna išskirtinių komplektacijų su DVD ekranais, keyless ir pan, bet čia labai retas variantas. 300C nebūna head-up, masažų, ventiliacijų, ir panašių privalumų kuriuos galima rasti net nuvalkiotame BMW E60. Klimato kontrolė veikia nepatogiai, kondicionieriaus kompresorius veikia pastoviai, nesvarbu įjungtas ar ne, ant auto režimo pučia kaip nori, bet ne taip kaip tau reikia. Jeigu perdega mygtukų apšvietimas, tai lempučių paprastai nepakeisi. Iš privalumų tai be abejo išvaizda, dėl ko šiuos modelius ir perka. Mašina atrodo gražiau ir prabangiau nei didžioji dalis žymiai naujesnių ir brangesnių auto. Dizainas yra klasikinis, jis niekada nebus senas, mašina buvo graži kai buvo nauja, ji graži dabar kai yra sena ir ji bus graži vėliau kai jau taps youngtimer'iu. Kelyje visi gerbia ir praleidžia. Kėbulas tinka Lietuvos klimatui, nes metalas storas. Supuvę slenksčiai ir dugnas retas atvejis. Užtat kosmetiškai aprūdyti mėgsta, bet nedaugiau nei tų pačių metų VW. Garso izoliacija yra superinė, važiuojant greitkeliu atrodo, kad tiesiog sėdi namie ant sofos ir žiūri vaizdą ekrane :) Bet garso izoliacija nublanksta dėl barškančio salono. Boston audio apratūra taip pat groja labai gerai ir garsiai, ypač jeigu įdėsi negamyklinį grotuvą. Matyt gamintojas įdėjo tokią gerą muziką tam, kad nesigirdėtų salono :) Erdvės salone daug tiek prieky tiek gale, 4 dideli suaugę pilnai tilps į tolimą kelionę. Užtat universalo bagažinė palyginus maža. Šio modelio valdomumas ir stabilumas stebina, nes atrodytų toks didelis ir amerikoniškas auto turi linguoti kelyje, bet iš tikro į posūkius gali įeiti didesniu greičiu nei dauguma tautovežių iš srauto. Visgi galas varomas ir geras svorio pasiskirstymas, taip pat kietoka važiuoklė. Čia priėjom prie dar vieno minuso - važiuojant jaučiasi mažiausi kelio nelygumai net važiuojant su standartinėm aukštom padangom. Užtat dėl tų pačių didelių ratų nebaisu įkristi į didesnę duobę, nes nesulaužysi nei mašinos nei savo stuburo. Važiuoklė tinkama Lietuvos keliams, nes gali daugiau stebėti eismą ir aplinką ir mažiau žiūrėti duobes. 5.7 variklis yra senovinio tipo - paprastas, patikimas, bet gan daug valgantis ir ne super galingas. Palyginimui Lexus LS 4.0 ar 4.3 irgi V8, važiuoja nedaug prasčiau, užtat valgo 3-4l mažiau. Pavarų dėžė yra taip pat didelis minusas. Nors ji yra Mersinė, bet pas Mersus ji veikia daug sklandžiau, Chrysleryje yra kitoks valdymas ir dėžės yra labai lėtos. Kol paspaudus gazą pagalvos, perjungs ir pradės važiuot - gali nueit namo arbatos išsivirt. Tokia lėta dėžė atima visą smagumą iš tokio galingo variklio. Girdėjau, kad galima perrašyt valdymo kompo softą, bet taip ir neradau kas tai atliktų Lietuvoje. Galinis diffas open, bet yra blokiruotės imitacija, kas kažkiek padeda pravažumui žiemą. Žiemą jokių problemų dėl pravažumo ar stabilumo slidžiame kelyje neturėjau. Tai ne žigulys ir galo varomo bijoti nereikia. Yra ir AWD versijos, jos pigesnės nei RWD, nes mažai kas jas perka. AWD yra aukštesnė prošvaisa, prastesnis valdomumas, didesnės kuro sąnaudos ir prastesnė trauka. Jeigu su RWD transmisijos bėdas gali pamiršti, tai AWD gali pasitaikyti gedimų. Reikia suprasti, kad tai ne visureigis ir net ne Subaru, jeigu reikia važiuoti į bekelę - geriau rinktis kitą modelį. Planuojantiems dėtis dujas atsiranda dar vienas minusas - universalo kėbule į atsarginio rato vietą telpa nedidelis dujų balionas, su juo nuvažiuoja tik ~300km. Kaip sedane - nežinau. Modelis lengvai tiuninguojamas, jam pilna pardavime nestandartinių detalių, dėl ko skelbimuose sunkiau rasti standartinį nei pritiuninguotą :) Vien originalių grotelių buvo 4-5 versijos, o tiuninginių galima rasti dar kokių 10, bolt-on dedasi Bentley grotelės. Gamykliniai ratai 18 colių, bet dedasi 20-22, galima rasti netgi su 24, kas mano akim jau per daug. Sedanai tiek Amerikos tiek Europos rinkai ėjo panašūs, skirtumų nedaug. 300C universalai visi europiniai, Amerikos rinkai universalai vadinosi Dodge Magnum. Jų dizainais mažiau prašmatnus ir labiau "pacanskas" - nėra chromo, piktesnės grotelės, sportiškenis prietaisų skydelis. Minusas, kad nėra xenon (300C europiniai visi su xenon). Dar yra Dodge Charger, nors atrodo visiškai kitaip, bet iš techninės pusės tai tas pats 300C. Mašina puikiai važiuoja autostradoje, greičio nesijaučia, vėjai nešvilpia, prie 150km/h paspaudus gazą prispaudžia prie sėdynės. Mieste irgi nėra karvė, manevringa, gali staigiai persirikiuoti jei to reikia, telpa visur. Užsidegus žaliam šviesoforo signalui vos prilietus gazo pedalą šauna į priekį ir už savęs palieka visą srautą. Prie gabaritų priprantama greitai, su parkavimu nebuvo bėdų. Mašina tinka tiems, kas nori galingo ir išskirtinio automobilio, bet kad būtų paprastas ir nebrangus išlaikymas. Arba tiems kas nori didelės mašinos, bet nereikia premium klasės ir daug navarotų. Man asmeniškai modelis nepatiko. Į jį gražu žiūrėti, gali didžiuotis jį turėdamas, bet vairuodamas nejauti malonumo. Pakeičiau jį į trečios kartos Lexus GS ir nors jis ir nėra toks išvaizdus, nekelia tiek emocijų, tačiau jį vairuoti ar tiesiog jame sėdėti daug maloniau, visiškai kitas lygis. Važiuoklė Mersinė, bet Mersų dalys netinka ir tai didelis pliusas, nes dėl to jos kainuoja centus. Stabdžiai, filtrai, žvakės ir visos kitos eksploatacinės dalys irgi pigios ir visur pilna. Konkrečiai dėl 5.7 variklio - jis yra geriausias pasirinkimas, nes valgo panašiai kaip 3.5, bet traukia žymiai geriau, visgi V8. 2.7 skirtas pensininkams, o 6.1 SRT yra visai kita mašina už kitą kainą. Dyzelių nekomentuosių, nes nesuprantu kam reikalingas dyzelis tokioje mašinoje, nori ekonomijos - važiuok dujom arba pirk tdi. 5.7 Hemi variklis patikimas, bet turi vieną kitą trūkumą. Pas jį eina 2 žvakes cilindrui, taigi viso 16 vnt, bet žvakės nebrangios ir nesunku pačiam pasikeisti. Degimo sistema gan problematiška, per visą variklį žvaklaidžių raizgalynė, dėl ko neretai šie varikliai dreba ant laisvų, berods po 2008m. šia problemą ištaisė ir padarė normalias babinas kaip visur. Periodiškai reikia keisti karterio alsuoklį, kitaip valgys tepalą. Su dujom draugauja gerai, svarbu, kad įranga būtų kokybiška. Pavarų dėžės patikimos. Kartais pasitaiko elektronikos bėdų - tai kokia klaida skydelyje iššoka, tai koks parktronikas sugenda, bet nieko brangaus ar nesutvarkomo. Bendrai paėmus patikimumas ir eksploatacijos kaštai nėra dideli, kažkiek prasčiau nei pas japonus, bet žymiai geriau nei pas vokiečius. Iš techninės pusės modelis daug paprastesnis nei gali pasirodyti, čia nėra pjezo purkštukų už 2000€, smagračių, kuro siurblių po 1000€, turbinų, robotų, multitronikų ir pan. velnio ką gali rasti tautovežiuose, tad nusipirkęs kažin ar papulsi ant kokio nors labai brangaus remonto, nebent nusipirksi su kalančiu varikliu arba visiškai subyrėjusį kledarą kur reikės viską remontuoti. Nesitikėti premium klasės automobilio. Nekreipti dėmesio į ridą. Tikrinti automobilio būklę profesionalų pagalba, nepirkti pigiausių lavonų.
Pilnas atsiliepimas...
2019-08-13
300c 3,5 benzas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, patogus automobilis, išskirtinė išvaizda, prieš tai vairavau 5er bmw, šis man patinka labiau
Kuro sąnaudos didokos :) kietoka pakaba, į kurią kartas nuo karto reik investuot, kaip universalo bagažinėj mažoka talpos.
2005m 3,5 rwd benzas universalas Pravažiavau 30tkm, teko paremontuot važiuoklę šiek tiek. malantis po miestą kuro sąnaudos 16-18, trąsoj 9, jei važiuoti 100km/h, paskui su kiekvienu 10km/h po litrą pridėkite :) žiūrėti stovį, ne pagaminimo metus.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-17
Chrysler 300c 3L CRD 2008
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, patogus, charizmatiškas, patvarus, žiema kapstosi iki paskutinių - užstrigęs nebuvau.
Žiūrėti elektroniką, žiūrėti rudys, imti patikimu variklių, televizorius, kūro sanaudos(kaip kam).
Labai charizmatiškas ir patogus automobilis, labai erdvus ir galingas. Miesto gatvėmis manevruoti nesukėlė jokių problėmu. 2019 pradžioje vis dar išliko pastebėjimas ir daug dėmesio sulaukiantys. Labai gera trauka iš vietos, spaudžia prie sedynės kaip reikia. Kūro mieste 13 (žiema 15) užmiestyje 7 litrai. Iš esmės mašina yra patvari, jeigu nėra suvarytas lavonas. Dėžės ir varikliai labai geri (merso), dėžės eina po 500000km be problemų, varikliai milijoniniaii (2,7b yra blogiausias, 3crd ir 5,7bezinas skaitosi vieni geriausių variklių). Jeigu lyginti 3l šešių cilindrų dyzelį su 3,5 šešių cilindrų benziną aš rinkčiausi vairavimo komforto atžvilgiu dyzelį, nes dyzelinio varikli veikimas praktiškai nesigirdi ir daug kas nesupranta, kad tai yra dyzelis. Antra dalykas ir kuris lemtų mano tokį sprendimą yra trauka (510 sukimo momentas) , Mašina iš vietos juda taip, kad sunku atsiplėšti nuo sedynių. Benzinas traukia silpniau ir laimi kažkur nuo 80kmh lenktynese. Dyzelis iki 80km važiuoja labai vykriai ir energinai, poto jau pradeda silpnėti. Kalbant apie eksplotacija. Mašina iš esmės mėgsta parudyti, nors pats dar antrą žiema eksplotuoju, bet jau matau po truputi atsirandančiais rudeles - rekomenduočiau kiekvieną žiemą pūsti antikoroziniu. Vidus kokybiškas, kartais barška dūrų apmušalai, bet labai retai ir dažniausiai kai muzika buna ant max. pats garsas ir garso kokybė yra labai gera, boston premium audio aparatūra su stiprintuvu ir subuferiu veikia super. Jeigu imti šią mašiną tai tik juodą, šį spalva geriausiai atrodo ir jauniną mašiną. Silpna priekinė važiuoklė. Interjere daug plastmasės. Perkant svarbu suprasti, kad eksplotacija yra kiek brangesnė nei pasato, bet kelyje tave gerbia. Taisiau per 1,5metų laikotarpį (kaina su darbu) * Tepalai - 70 eurų * Kaladelės - 80 eurų *12 sailentblokų - 200eurų *Šarnyras - 80eurų *Kardano gumos - 200eur *Abi naujos xsenon lemputės - 200e *Akumas - 100e *žvakė - 40eur *televizorius - 400e *Padangos r18 naujos - 300e Bet svarbiausia, jeigu sutaisai - pamiršti tą detalę, patvari. Per 1,5 metų automobilis ne karto nepavėde, jeigu kažkas ir lūžta, duoda apie tai iš anksto žinoti ir nebūna taip kad sustojai ir viskas. Vienas įdomesniu dalykų, negalima visam laikui ištrinti mašinos klaidų, jos dingsta tik tada kai pataisai gedimą (jei ištrinama po 7 dienų dažniausiai vėl išoksta klaida) Svarbiausia atkreiptį dėmesį į minusus kurios išvardinau, kūro sanaudas, elektroniką (ar viskas veikia), xsenonus, turbiną, variklį, dėžę.
Pilnas atsiliepimas...
Valius | 2015-04-17
Automobilis su praktiškai visų gedimų sąrašu.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas
visų gedimų automobilis
Automobilis gan komfortiškas, tačiau gedimai atsiradinėja vienas po kito, o remontuoja tik MERSEDES ir BMW servisuose. O kokios ten paslaugų kainos- žino visi.SILVERAUTO servise remonto kokybė -PASIBAISĖTINA, ten tik kuo daugiau pinigų "nuplėšti" nuo kliento. Pakaba tikrai blogesnė nei pvz. BMW728 1996m. Šiuo metu štai tokie gedimai: 1.Neveikia užp.lango apšildymas(ne saugiklių kaltė); 2. Neveikia turbina (baisu lenkti kitą automobilį, nes pradeda "trūkčioti")! 3.Neveikia parkavimo kontrolės sistema. 4.Ratų prisukimo varžtai apmauti blizgančia folija(ji susidėvęjusi, nebeįmanoma atsukti varžtų!); 5.Sėdynių oda trūkinėja, nes ji blogos kokybės; 6.Radio monitorius rodo tik tinklelį(elektronikos meistrai negali jo pataisyti!) 7.Rūdyja kėbulas, ypač apie ratų arkas. Variklis aišku galingas, gan tyliai dirba, bet neekonomiškas degalams. Patiko komfortas, bet nusivyliau šiuo automobiliu. Niekada nebepirkčiau amerikietiško gaminio! Jei nori didelės mašinos-geriau taupyti ant BMW 7kl., ar panašios klasėsMB.
Pilnas atsiliepimas...
jonas | 2013-04-03
tikrai patikimas ekonomiskas ir didelis gana komfortiskas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didelis komfortiskas ekonomiskas stebetina bet greitas
nera jokiu minusu jei sprendziant pagal naujo automobilio kaina,o kabinetis tai kiekvienas gali ir ras minusu
svarbiausia tai kad yra tikrai patikimas,klase kaip ir mb s arba bmw 7 ar audi a8 tik kainuoja perpus pigiau aisku iki siu modeliu jam toli bet nereik noreti uz puse kainos nupirkt s klases merso automobili ir tiketis kad jame bus viskas taip kaip prabangiausiam mersedese.manau svarbiausia kad yra tikrai patogus didelis ir patikimas.nusipirkai jei tvarkinga tai vaziuoji ir vargo nematai,vaziuokle nebent karta i du metus patvarkai ir tiek variklis tikrai patikimas nors ir mersedeso kur atrodytu islaikymas labai turetu but brangus bet nelabai ten yra kam sugesti tik vienas trukumas tarpine tarp oro isiurbimo slangos ir turbinos buna leidizia tepala tai tik sia vieta variklije reiktu pasitikrinto o tarpine nauja uz 20lt gali nusipirkti jokiu kastu isvis turbut ir nera nes automobilis kaip guminis,padangu aukstis kaip pas dzipa todel duobiu nebijo tai ir vaziuokle laiko gerai o elektronika tai beveik amzina nes yra viskas ko reikia o ne prikista bereikalingu nesamoniu,kaip sakant vairas variklis ratai kondicionierius ir radijas:) patarciau pakelti variklio dangti nuimti variklio apsauga virsutine ir paziureti ar prie turbinos nera tepalo isbege jei yra tai pasikeiti tarpine uz 20lt ar maziau ir leki
Pilnas atsiliepimas...
 
Chrysler modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Kompaktiniai  PT Cruiser  
  Vidutiniai   SebringSebring 200  
  Dideli  300 M300C300C
  Kupė   Crossfire   
  Kabrioletai  Prowler   
  Vienatūriai   Pacifica   
  Dideli vienatūriai  VoyagerVoyager  
  Town and CountryPacifica
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt