2022-04-06 |
Didelis, išvaizdus, bet žemos klasės paprastas auto.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
.
.
|
Lietuvoje labai skiriasi nuomonės dėl šio modelio, nes lietuviai įpratę, kad jeigu automobilis didelis, tai jis automatiškai yra premium klasės kaip Lexus LS ar MB S. Deja šiuo atveju viskas kitaip, mašina nors ir didelė ir atrodo prašmatniai, bet pagal surinkimo kokybę, opcijas ir pan. ji nusileidžia net Golfui. Chrysler 300C negalima lyginti su S klase ir panašiais auto, nes tai visiškai kitas segmentas.
Didžiausias ir pagrindinis šio modelio minusas yra salonas - blogesnės surinkimo kokybės ir pigesnių plastmasių kažin ar daugiau kur esu matęs. Netgi tokiuose modeliuose kaip Golf, Civic, Impreza salonai žymiai kokybiškesni ir malonesni. Atrodo, kad tiesiog paėmė plastikus iš sąvartyno ir apkapojo kirviu. Panėlės viena su kita nesueina, į tarpus tarp jų galima pirštą įkišt, važiuojant viskas barška - tipinis amerikonas. Odos kokybė irgi apgailėtina, prie nedidelės tikros ridos sėdynės atrodo baisiau nei vokiečių prie 500k. Kritulių daviklis ant priekinio stiklo atrodo kaip savadarbis, atrodo lyg trūktų dangtelio. Vienintelis salono elementas, kuris bent kažkiek primena prabangą yra analoginis laikrodis, bet kartu su pigiausiom pilkom plastmasėm jis atrodo kaip lakierkos su treningais :)
Komforto opcijų nėra daug, nes kaip minėjau tai nėra premium klasės auto. Iš išskirtinesnių privalumų tai reguliuojama pedalų padėtis ir nuvažiuojantis vairas su sėdynė ištraukus raktą. Būna išskirtinių komplektacijų su DVD ekranais, keyless ir pan, bet čia labai retas variantas. 300C nebūna head-up, masažų, ventiliacijų, ir panašių privalumų kuriuos galima rasti net nuvalkiotame BMW E60.
Klimato kontrolė veikia nepatogiai, kondicionieriaus kompresorius veikia pastoviai, nesvarbu įjungtas ar ne, ant auto režimo pučia kaip nori, bet ne taip kaip tau reikia. Jeigu perdega mygtukų apšvietimas, tai lempučių paprastai nepakeisi.
Iš privalumų tai be abejo išvaizda, dėl ko šiuos modelius ir perka. Mašina atrodo gražiau ir prabangiau nei didžioji dalis žymiai naujesnių ir brangesnių auto. Dizainas yra klasikinis, jis niekada nebus senas, mašina buvo graži kai buvo nauja, ji graži dabar kai yra sena ir ji bus graži vėliau kai jau taps youngtimer'iu. Kelyje visi gerbia ir praleidžia.
Kėbulas tinka Lietuvos klimatui, nes metalas storas. Supuvę slenksčiai ir dugnas retas atvejis. Užtat kosmetiškai aprūdyti mėgsta, bet nedaugiau nei tų pačių metų VW.
Garso izoliacija yra superinė, važiuojant greitkeliu atrodo, kad tiesiog sėdi namie ant sofos ir žiūri vaizdą ekrane :) Bet garso izoliacija nublanksta dėl barškančio salono.
Boston audio apratūra taip pat groja labai gerai ir garsiai, ypač jeigu įdėsi negamyklinį grotuvą. Matyt gamintojas įdėjo tokią gerą muziką tam, kad nesigirdėtų salono :)
Erdvės salone daug tiek prieky tiek gale, 4 dideli suaugę pilnai tilps į tolimą kelionę. Užtat universalo bagažinė palyginus maža.
Šio modelio valdomumas ir stabilumas stebina, nes atrodytų toks didelis ir amerikoniškas auto turi linguoti kelyje, bet iš tikro į posūkius gali įeiti didesniu greičiu nei dauguma tautovežių iš srauto. Visgi galas varomas ir geras svorio pasiskirstymas, taip pat kietoka važiuoklė.
Čia priėjom prie dar vieno minuso - važiuojant jaučiasi mažiausi kelio nelygumai net važiuojant su standartinėm aukštom padangom. Užtat dėl tų pačių didelių ratų nebaisu įkristi į didesnę duobę, nes nesulaužysi nei mašinos nei savo stuburo. Važiuoklė tinkama Lietuvos keliams, nes gali daugiau stebėti eismą ir aplinką ir mažiau žiūrėti duobes.
5.7 variklis yra senovinio tipo - paprastas, patikimas, bet gan daug valgantis ir ne super galingas. Palyginimui Lexus LS 4.0 ar 4.3 irgi V8, važiuoja nedaug prasčiau, užtat valgo 3-4l mažiau.
Pavarų dėžė yra taip pat didelis minusas. Nors ji yra Mersinė, bet pas Mersus ji veikia daug sklandžiau, Chrysleryje yra kitoks valdymas ir dėžės yra labai lėtos. Kol paspaudus gazą pagalvos, perjungs ir pradės važiuot - gali nueit namo arbatos išsivirt. Tokia lėta dėžė atima visą smagumą iš tokio galingo variklio. Girdėjau, kad galima perrašyt valdymo kompo softą, bet taip ir neradau kas tai atliktų Lietuvoje.
Galinis diffas open, bet yra blokiruotės imitacija, kas kažkiek padeda pravažumui žiemą. Žiemą jokių problemų dėl pravažumo ar stabilumo slidžiame kelyje neturėjau. Tai ne žigulys ir galo varomo bijoti nereikia.
Yra ir AWD versijos, jos pigesnės nei RWD, nes mažai kas jas perka. AWD yra aukštesnė prošvaisa, prastesnis valdomumas, didesnės kuro sąnaudos ir prastesnė trauka. Jeigu su RWD transmisijos bėdas gali pamiršti, tai AWD gali pasitaikyti gedimų. Reikia suprasti, kad tai ne visureigis ir net ne Subaru, jeigu reikia važiuoti į bekelę - geriau rinktis kitą modelį.
Planuojantiems dėtis dujas atsiranda dar vienas minusas - universalo kėbule į atsarginio rato vietą telpa nedidelis dujų balionas, su juo nuvažiuoja tik ~300km. Kaip sedane - nežinau.
Modelis lengvai tiuninguojamas, jam pilna pardavime nestandartinių detalių, dėl ko skelbimuose sunkiau rasti standartinį nei pritiuninguotą :) Vien originalių grotelių buvo 4-5 versijos, o tiuninginių galima rasti dar kokių 10, bolt-on dedasi Bentley grotelės. Gamykliniai ratai 18 colių, bet dedasi 20-22, galima rasti netgi su 24, kas mano akim jau per daug.
Sedanai tiek Amerikos tiek Europos rinkai ėjo panašūs, skirtumų nedaug. 300C universalai visi europiniai, Amerikos rinkai universalai vadinosi Dodge Magnum. Jų dizainais mažiau prašmatnus ir labiau "pacanskas" - nėra chromo, piktesnės grotelės, sportiškenis prietaisų skydelis. Minusas, kad nėra xenon (300C europiniai visi su xenon).
Dar yra Dodge Charger, nors atrodo visiškai kitaip, bet iš techninės pusės tai tas pats 300C.
Mašina puikiai važiuoja autostradoje, greičio nesijaučia, vėjai nešvilpia, prie 150km/h paspaudus gazą prispaudžia prie sėdynės. Mieste irgi nėra karvė, manevringa, gali staigiai persirikiuoti jei to reikia, telpa visur. Užsidegus žaliam šviesoforo signalui vos prilietus gazo pedalą šauna į priekį ir už savęs palieka visą srautą. Prie gabaritų priprantama greitai, su parkavimu nebuvo bėdų.
Mašina tinka tiems, kas nori galingo ir išskirtinio automobilio, bet kad būtų paprastas ir nebrangus išlaikymas. Arba tiems kas nori didelės mašinos, bet nereikia premium klasės ir daug navarotų.
Man asmeniškai modelis nepatiko. Į jį gražu žiūrėti, gali didžiuotis jį turėdamas, bet vairuodamas nejauti malonumo. Pakeičiau jį į trečios kartos Lexus GS ir nors jis ir nėra toks išvaizdus, nekelia tiek emocijų, tačiau jį vairuoti ar tiesiog jame sėdėti daug maloniau, visiškai kitas lygis. Važiuoklė Mersinė, bet Mersų dalys netinka ir tai didelis pliusas, nes dėl to jos kainuoja centus. Stabdžiai, filtrai, žvakės ir visos kitos eksploatacinės dalys irgi pigios ir visur pilna.
Konkrečiai dėl 5.7 variklio - jis yra geriausias pasirinkimas, nes valgo panašiai kaip 3.5, bet traukia žymiai geriau, visgi V8. 2.7 skirtas pensininkams, o 6.1 SRT yra visai kita mašina už kitą kainą. Dyzelių nekomentuosių, nes nesuprantu kam reikalingas dyzelis tokioje mašinoje, nori ekonomijos - važiuok dujom arba pirk tdi. 5.7 Hemi variklis patikimas, bet turi vieną kitą trūkumą. Pas jį eina 2 žvakes cilindrui, taigi viso 16 vnt, bet žvakės nebrangios ir nesunku pačiam pasikeisti. Degimo sistema gan problematiška, per visą variklį žvaklaidžių raizgalynė, dėl ko neretai šie varikliai dreba ant laisvų, berods po 2008m. šia problemą ištaisė ir padarė normalias babinas kaip visur. Periodiškai reikia keisti karterio alsuoklį, kitaip valgys tepalą. Su dujom draugauja gerai, svarbu, kad įranga būtų kokybiška.
Pavarų dėžės patikimos.
Kartais pasitaiko elektronikos bėdų - tai kokia klaida skydelyje iššoka, tai koks parktronikas sugenda, bet nieko brangaus ar nesutvarkomo.
Bendrai paėmus patikimumas ir eksploatacijos kaštai nėra dideli, kažkiek prasčiau nei pas japonus, bet žymiai geriau nei pas vokiečius. Iš techninės pusės modelis daug paprastesnis nei gali pasirodyti, čia nėra pjezo purkštukų už 2000€, smagračių, kuro siurblių po 1000€, turbinų, robotų, multitronikų ir pan. velnio ką gali rasti tautovežiuose, tad nusipirkęs kažin ar papulsi ant kokio nors labai brangaus remonto, nebent nusipirksi su kalančiu varikliu arba visiškai subyrėjusį kledarą kur reikės viską remontuoti. Nesitikėti premium klasės automobilio.
Nekreipti dėmesio į ridą.
Tikrinti automobilio būklę profesionalų pagalba, nepirkti pigiausių lavonų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-12-17 |
Chrysler 300c 3L CRD 2008
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus, patogus, charizmatiškas, patvarus, žiema kapstosi iki paskutinių - užstrigęs nebuvau.
Žiūrėti elektroniką, žiūrėti rudys, imti patikimu variklių, televizorius, kūro sanaudos(kaip kam).
|
Labai charizmatiškas ir patogus automobilis, labai erdvus ir galingas. Miesto gatvėmis manevruoti nesukėlė jokių problėmu. 2019 pradžioje vis dar išliko pastebėjimas ir daug dėmesio sulaukiantys. Labai gera trauka iš vietos, spaudžia prie sedynės kaip reikia. Kūro mieste 13 (žiema 15) užmiestyje 7 litrai. Iš esmės mašina yra patvari, jeigu nėra suvarytas lavonas. Dėžės ir varikliai labai geri (merso), dėžės eina po 500000km be problemų, varikliai milijoniniaii (2,7b yra blogiausias, 3crd ir 5,7bezinas skaitosi vieni geriausių variklių). Jeigu lyginti 3l šešių cilindrų dyzelį su 3,5 šešių cilindrų benziną aš rinkčiausi vairavimo komforto atžvilgiu dyzelį, nes dyzelinio varikli veikimas praktiškai nesigirdi ir daug kas nesupranta, kad tai yra dyzelis. Antra dalykas ir kuris lemtų mano tokį sprendimą yra trauka (510 sukimo momentas) , Mašina iš vietos juda taip, kad sunku atsiplėšti nuo sedynių. Benzinas traukia silpniau ir laimi kažkur nuo 80kmh lenktynese. Dyzelis iki 80km važiuoja labai vykriai ir energinai, poto jau pradeda silpnėti. Kalbant apie eksplotacija. Mašina iš esmės mėgsta parudyti, nors pats dar antrą žiema eksplotuoju, bet jau matau po truputi atsirandančiais rudeles - rekomenduočiau kiekvieną žiemą pūsti antikoroziniu. Vidus kokybiškas, kartais barška dūrų apmušalai, bet labai retai ir dažniausiai kai muzika buna ant max. pats garsas ir garso kokybė yra labai gera, boston premium audio aparatūra su stiprintuvu ir subuferiu veikia super. Jeigu imti šią mašiną tai tik juodą, šį spalva geriausiai atrodo ir jauniną mašiną. Silpna priekinė važiuoklė. Interjere daug plastmasės.
Perkant svarbu suprasti, kad eksplotacija yra kiek brangesnė nei pasato, bet kelyje tave gerbia.
Taisiau per 1,5metų laikotarpį (kaina su darbu)
* Tepalai - 70 eurų
* Kaladelės - 80 eurų
*12 sailentblokų - 200eurų
*Šarnyras - 80eurų
*Kardano gumos - 200eur
*Abi naujos xsenon lemputės - 200e
*Akumas - 100e
*žvakė - 40eur
*televizorius - 400e
*Padangos r18 naujos - 300e
Bet svarbiausia, jeigu sutaisai - pamiršti tą detalę, patvari.
Per 1,5 metų automobilis ne karto nepavėde, jeigu kažkas ir lūžta, duoda apie tai iš anksto žinoti ir nebūna taip kad sustojai ir viskas.
Vienas įdomesniu dalykų, negalima visam laikui ištrinti mašinos klaidų, jos dingsta tik tada kai pataisai gedimą (jei ištrinama po 7 dienų dažniausiai vėl išoksta klaida) Svarbiausia atkreiptį dėmesį į minusus kurios išvardinau, kūro sanaudas, elektroniką (ar viskas veikia), xsenonus, turbiną, variklį, dėžę.
Pilnas atsiliepimas...
|
|