Markės
373 iš 1911
Chrysler Voyager, 2000 - 2007
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 16
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Voyager praktiškai niekuom nesiskyrė nuo ketvirtos kartos vienatūrio Dodge Caravan, kuris naudoja Chrysler RS platformą. Naujas modelis nedaug skiriasi ir nuo ankstesnės kartos, išskyrus interjerą. Vienatūris gavo didesnį kėbulą, platesnius priekinius žibintus ir kelis smulkius mechaninius patobulinimus. Dėl didesnių gabaritų naujas Voyager turi daugiau erdvės krovinių skyriuje. Automobilis turi Stow 'n' Go sistemą leidžiančią antros eilės sėdynes sulankstyti ir gauti lygų grindų paviršių. Net turint galvoje vis augantį konkurentų skaičių, Chrysler išlieka populiariausias vienatūrių segmente dėka jo erdvės, tolygaus važiavimo ir prieinamos kainos. Didžiausia problema išlieka įvairūs transmisijos ir kiti smulkūs gedimai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Kartu su savo broliais dvyniais Dodge Caravan ir Plymouth Voyager yra vienas sėkmingiausių visų laikų automobilių pasaulyje (pozicionuojamas 13-oje vietoje), kurių parduota daugiau nei 12 milijonų.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 16
Simas | 2011-10-03
2001-2007 Chrystler Grand Voyager 2,8 CRD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, dydis
Nėra
2,8CRD LX odinis salonas, DVD keitiklis, navigacija, elektrinės durys, elektrinės sėdynės, klimato kontrolė ir t.t. Kaina pagal gaunamą produktą tikrai geriausia rinkoje. Komfortas nepalyginamai geresnis už kitų gamintojų minivenų (Sharan, Espace, Galaxy ir kt.). Dar lygina su Transporter, bet daugiau dėl dydžio. Tiesa pataupyta ant variklio garso izoliacijos. Puikios dėdynės ir daug erdvės salone. Labai patogus dalykas - Stow'n'Go - pvz. Sharan pradėtas gaminti su juo tik nuo 2010 m. Teisingai eksploatuojant ir prižiūrint tarnauja labai ilgai. Paprasta nebrangi, tačiau komfortabili važiuoklė. Didžiausias minivenas. Viena dažniausių ligelių - elektronika (genda skydelių apšvietimai, varikliukai ir t.t.). 2,8 CRD. Tikrai nesportinis. Kaip ir visi kiti itališki... Prašosi sintetinių tepalų. Nepigus diržo keitimas. Degalų mieste be 10,5L neišsiversi. Sužinoti tikrą ridą :-) Patikrinti elektroniką - nuo kompo klaidų iki valytuvų skysčio purškimo. Nepatarčiau labai pasitikėti atvežtais iš Vokietijos: autobanuose gali labiau būti sudrožta jaunesnė mašina, nei atvežta pvz. iš Olandijos ir senesnė.
Pilnas atsiliepimas...
Zydrius | 2011-04-04
Chrysler T&C LXi 3.8 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus is lauko, ir is vidaus :), be galo komfortiskas, funkcionalus.
Beveik ir nera, gal noretusi keliais ltr. mazesniu kuro sanaudu....
Pirmiausia svetaines administratoriai turi istaisyti klaida - si karta, IV -oji, buvo gaminama nuo 2001 m. Aprasomas automobilis praktiskai pilnos komplektacijos "LXi", nera tik DVD grotuvo ir dar keliu elektr. privalumu - smulkmenu. Pilniausia sios kartos komplektacija buna "Limited" Manojo auto salonas odinis, 2-a eile taip pat atskiros sedynes, 3-ia eile "sofa" is 2-ju daliu (lengviau isemus transportuoti). Sedynes priekines sildomos, reguliuojamos elektra. Klimato kontrole elektronine, 3-ju zonu (vairuotojas + keleivis + galine salono dalis). CD keitiklis 4-iu disku, kokybiskas gamyklines komplektacijos "Infinity" garsas. Elektrines sonines stumdomos durys ir galinis dangtis, valdoma tiek is salono jungikliu, tiek ir is signalizacijos distancinio pulto, labai patogu kazka ikrauti ar iskrauti.... Maloni salono plastiko apdaila, gamykliskai tamsinti langai ir daug, daug dar ivairiu maloniu smulkmenu patogiam ir beprotiskai komfortiskam vaziavimui tiek paties vairuotojo, tiek ir kartu keliaujantiems :) Amerikonai supranta kas yra komfortas. Atsiprasau sharanu, galaxy ir kitu skardiniu modeliuku savininku :) Variklis pas si Van'a 3,8 ltr., benzinas. Variklis patikimas, grandininis (nereikia keisti brangaus dirzo su visais itempejais ir "vandens pompa"). Kazkokiu specifiniu ligu pas si varikli nera, tai paciai patikimumo kategorijai galima priskirti ir 3.3 litrazo benzinini varikli. Reikalinga prieziura kaip ir standartine: savalaikis kokybisku tepalu keitimas (rekomenduojama naudoti sintetinius, arba bent pusiau sintetinius geru gamintoju), ausinimo skyscio, vairo stiprintuvo tepalo (naudojamas tas pats kaip ir automatinei dezei - butinai ATF+4 MOPAR arba specialus hidraulikai MOPAR). Reikia atskirai pamineti naudojamas variklio zvakes. Reikalinga naudoti tik "Champion" gamintojo platinines. Jokiu ngk, boch'u ar dar kokiu kitu. Turesit problemu kitaip su variklio darbu. Benzinu vazineti siais laikais prabangu pakankamai, todel dazniausiai dedama dujine iranga, geriausiai naudoti su purkstukais, t.y. IV kartos. Kuro sanaudos 100 km (realios): mieste nuo 17 iki 20 ltr. duju (priklausomai kokio dydzio "miestas" ir kaip stipriai spausit "gaza"), uzmiestyje nuo 13 iki 15 ltr. Modeliuose nuo 2005-ju sanaudos 2-3 ltr. bus mazesnes del naujesnio masinos kompiuterio automatines dezes valdymui. Na automobilis ne is golf'u klases, tad normalu, kad esminiai kastai susidaro del kuro sanaudu. Visa kita - kaip ir visiems automobiliams: tepalai, padangos, skysciai ir t.t. Reikia butinai prisiminti ka mes uz tai "gauname" - t.y. begaline erdve transportavimui ivairiu kroviniu ar net komfortiskai keliauti 7-iems zmonems !!! Vaziuokles remontas nera brangus, detales yra nesudetingai pakeiciamos i naujas arba restauruojamos senos (dazniausiai laiko ilgokai). Butina stebeti APD (automatines pavaru dezes), ar nera kokio tepalu nutekejimo, taip pat atkreipti demesi i pasalinius atsiradusius garsus is jos. Butina reguliariai, kas 30 000 km keisti tepalus APD su filtru. Tepalas kaip minejau anksciau - specialus MOPAR ATF+4 Automobiliu netampyti sunkiu priekabu, kelioniniu nameliu, atgal (reversu) vaziuoti is leto. Jei tam yra poreikis - tokiu atveju (aukojant begalini komforta) ieskoti automobilio su rankine pavaru deze, deja jis bus jau dyzelinis arba su silpnu 2.4 benzininiu varikliu ir trumpa baze. Siu rekomendaciju ignoravimas gali "issaukti" pakankamai nepigu APD remonta. Korozija nera labai baisi siam automobiliui, savaime aisku - "pabuves" Lietuvoje daugiau kaip 5-is metus gali tureti jau ir korozijos isoriniu zidiniu, daugiau automobilio apacia, slenksciai, priekinis variklio antvozas (kapotas :)). Kainos: siuo metu kainos prasideda nuo 10 - 12 t. Lt ir iki..... pagal poreikius ir kisene :) Patarimas - pirkti pigiausia savo kategorijoje nepatariu, susidursit su butinybe investuoti nusipirkus nuo 3000 iki 5000 Lt, kad atstatyti iki normalaus tech. stovio. Lietuviai, kaip nebutu gaila - dazniausiai "padrozia" gerokai, aisku - buna ir isimciu. Nuvertejimas kaip ir daugelio automobiliu, bet jei jis bus "nenudroztas" - tikrai nebus begalinio "nuostolio" ir rupescio parduodant !!! Nebuti is anksto nusistacius skeptiskai pries amerikoniskus Van'us :), neklausti (neklausyti) kaimyno patarimo, kuris vazineja su sharanu arba passat'u.... Aplankyti svetaine internete www.voyager.lt , ten surasit labai, labai daug naudingos info apie siuos automobilius.
Pilnas atsiliepimas...
Saniok | 2010-05-20
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
Town country 3.8 Pigu
Pilnas atsiliepimas...
Zydrius | 2010-03-09
Geras minivenas !
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, talpumas, siuolaikiskas dizainas, nebrangi kaina ir eksploatacija
Del stereotipo amerikietiskiems automobilias - greitas nuvertejimas :(
Tiesa, as rasysiu apie senesnes kartos, taip vadinama 3-iuka. Jie gaminami buvo berods nuo 1996 iki 2000 metu. As konkreciai vazinejau su 1999 metu 3.3 benzininiu automobiliu, prailginta Grand versija. Problemu beveik nebuvo, teko remontuoti ausinimo sistemos siurbli, keisti galinius amortizatorius, galinio rato guoli. Siaip sie gedimai (jei galima juos taip vadinti) daugiau itakoti automobilio eksploatavimo laiko, nei kokie specifiniai ir daznai pasikartojantys. Daug kas baugino, pries perkant ji, gendancia automatine pavaru deze. Taip sis gedimas pasitaiko, taciau tai daugiau rezultatas - pasekme retai ir nesilaikant gamintojo nurodytu ridos intervalu APD (dezes) tepalo nekeitimo. Tepalus i APD reikia pilti specialius, sintetinius, butinai Mopar gamintojo. Kitas patarimas vazinejantiems siuo modeliu ar besiruosiantiems isigyti 4-tos kartos Voyager - nekankinti APD staigiu startu ir didele apkrova (tampant sunkias priekabas ar turistinius vagonelius). Tam reikalinga kita masina...:) Apie jo privalumus prirasyta ankstesniuose atsiliepimuose, as nesikartosiu. Pridursiu, kad tam, kam reikalingas itin talpus, komfortiskas is tikruju didziulis minivenas, beveik mikroautobusas - Grand Voyager pats tinkamiausias automobilis, tuo labiau ir pakankamai nedidele jo kaina. Priesingai nei volkswagenu su rudimis ar kokiu MB Vito ispaniskos surinkimo kokybes...:) 3.3 darbinio litrazo, buvo sumontuota dujine (ipurskimo) iranga. Eksploatacijos kastai remontuojant yra pakankamai nedideli. Vaziuokle paprasta, remontuojasi lengvai ir ne ypac brangiai. Reiktu pazymeti Voyager automobilio apetita degalams. Benzino suvartojimas mieste (su APD) - apie 15 ltr., uzmiestyje - apie 11-12 ltr. Duju - mieste apie 18 ltr., uzmiestyje - nuo 11 iki 15 ltr. atitinkamai lekiant...:) Aisku sanaudos ne Golf'uko, taciau prisiminkit, kad vaziuojat praktiskai su autobusu !!! Ieskoti gal tik su benzininiu varikliu 3.3 arba 3.8 versijos. Dyzeliai nera labai patikimi, na taciau cia tik mano asmenine nuomone. Tiems, kas ruosiasi isigyti Voyager siulau aplankyti klubo svetaine: www.voyager.lt ten rasite be galo daug jus dominancios info apie siuos USA automobilius :) P.S. dabar ieskau sau naujesnio modelio Grand Voyager
Pilnas atsiliepimas...
Klp | 2009-11-02
Patogus ir patikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogumas, patikimumas, ilgaamziskumas, nebrangi eksploatacija, paprasta konstrukcija, talpumas
Siek tiek pataupyta ant kai kuriu salono detaliu.
Eksploatuoju 2006 m trumpa su 3.3 benzininiu varikliu su rida apie 50000 myliu. Nerealiai patogus paprastas ir patikimas automobilis. Elektrines durys ir bagazine, autopilotas, kompiuteris, adaptyvine (prisitaikanti prie vaziavimo stiliaus) automatine greiciu deze, el. sedynes, langai, fortkes,DVD, kedes, prilygstancios foteliams, gausybe dekliuku puodukams ir buteliukams, paprastai transformuojamas salonas padaro vaziavima juo vienu dideliu malonumu. Kuras benzinas/dujos. 3.3 ir 3.8 varikliai gaminami jau senokai. Todel jie tikrai nera teshnologiskai novatoriski ir super galingi. Taciau ju konstrukcija labai paprasta, jie pasizymi labai dideliu resursu ir yra vieni patikimiausiu varikliu kiek man teko susidurti su automobiliais apskritai. Be to turi labai neprasta sukimo momenta ir nereikalauja aukstos kokybes kuro.Turejau jau kelis voyagerius. Vienas is ju buvo nuvaziaves apie 200 000 km. Variklis dirbo kaip laikrodis. Esu amerikoje mates, kaip sie automobiliai nuvaziuoja apie 1000000 km ir dar yra tinkami eksploatuoti ! :). Sanaudos: benzinas - mieste 14 L uzmiesty 9 L, dujos - mieste 16 L, uzmiesty 11 L. dujine iranga taskine viena pigiausiu STAG (kainavo 2400 L) Su dujomis draugauja idealiai. Iki siol del to neturejau nei maziausios problemos. Vaziuokle patikima ir liagaamze. Taciau viena detale, tikliau dvi - stabilizatoriaus gumas, teks pasikeisti kasmet arba siek tiek reciau. ( kainuoja juokingai - po 20 Lt :) ). Ziureti (tikrinti) rida (daznai buna atsukta), atidziai tikrinti pavaru dezes darba - tai nera pati pigiausia automobilio detale. Butinai laiku keisti pavaru dezei tepalus. Vienu zodziu - rupintis ja. Pasitikrinti kompiuterio metamas klaidas su raktu, o dar geriau butu prijungti prie diagnostinio kompiuterio. Ten matosi daug kas, jei kazkas buvo makliavota..
Pilnas atsiliepimas...
Simas26 | 2009-02-06
Labai praktisas ir patogus automobilis seimai arba dviems
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiskas, patogus ir prieinamas automobilis. Gana patrauklus is isores ir labai erdvus viduje.
Hm, gal detales kokiame nors srote sunkiau rasti, viduje galetu buti malonesniu medziagu. Gal kiek galetu vaziuoti dugiau kaip lengvasis automobilis.
Tai labai geras pasirinkimas. Kodel ? Pirmiausia todel, kad jis yra pigesnis beveik uz visus konkurentus tokius kaip VW Sharan ar Ford Galaxy arba Renault Espace. O kuom Chrysler blogenis ? Niekuom. Dydzio jis yra dar didesnis uz konkurentus, pigesnis, viduje patogus - sedynes visos atskiros. Apskritai nesijaucia, kad cia Amerikietiskas automobilis, visais atzvilgiais panasus i tikra praktiska europietiska masina. O ir dyzelinis variklis labai geras. Gan ekonomiskas ir galingas, nors teko girdeti, kad benzininiai variantai yra nekokie – labai neekonomiski. O sitam automobiliui praktiskumas ir ekonomiskumas yra svarbiausia. Siai net ir neisemus sedyniu – bagazine yra visai padori. Auksta sedesena – labai patogi mieste. Be to yra gan patikimas, nors as turejau problemu su elektronika kai bagazineje ispyliau sultis ir pradejo koroduoti laidai. Na teko viska ardyti, traukti kilima ir ji dziovinti. Bet cia daugiau mano kalte, nei automobilio. Patarimai – pasitikrinti varikli, svarbu zinoti kiek toks automobilis yra nuvaziaves. Kartais gali buti labai svarbu kiek eksploatuotas. Visur kitur nieko nera ipatingo.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Chrysler modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  PT Cruiser  
  Vidutiniai   SebringSebring 200  
  Dideli  300 M300C300C 
  Kupė   Crossfire   
  Kabrioletai  Prowler   
  Vienatūriai   Pacifica   
  Dideli vienatūriai  VoyagerVoyager  
  Town and CountryPacifica
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt