Markės
429 iš 1918
Dacia Duster, (HS) 2010 - 2017
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 8
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Geras pravažumas bekelėje
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Prastas saugumo įvertinimas
Dacia Duster yra pirmasis Rumunijos kompanijos krosoveris skirtas ribotą biudžetą turinčiam ir praktiškam pirkėjui. Automobilis gaminamas ant B0 platformos ir yra 4.31 metrų ilgio, 1.82 metrų pločio, o prošvaisa siekia 20 cm. Visureigis pasiruošęs įveikti 30 laipsnių statumo įkalnę ir nusileisti nuo 35 laipsnių nuokalnės. Duster bagažo skyrius siekia 475 litrų apimtį, o užlenkus galines sėdynes padidėja iki 1600 litrų. Visureigis yra siūlomas su dviejų ratų arba visų keturių ratų pavara. 4x4 variantai yra aprūpinti Nissan kompanijos visų varomųjų ratų sistema (modelis turi giminystės ryšių su japonų Qashqai modeliu), kuri leidžia vairuotojui pasirinkti vieną iš trijų skirtingų važiavimo režimų: automatinis režimas kuomet galia tarp priekinės ir galinės ašies paskirstoma automatiškai, fikuojamas galios paskirstymas santykiu 50:50 ir tik dviem ratais varomas režimas užtikrinantis maksimaliai mažas kuro sanaudas. Automobilio pirkėjai gali rinktis vieną iš kelių motorų: 1,6 L 108 AG benzinį arba 1,5 L 84 AG bei 1,5 L 104 AG dyzelinį. Dacia Duster visų pirma skirtas sparčiai besivystančioms rinkoms, tokioms kaip Rusija, Turkija, Alžyras ar Marokas, tačiau bus parduodamas ir Europoje. Kai kuriose šalyse automobilis gali būti žymimas su Renault ženkliuku. Įdomu tai, kad buvo paruošta sniego lenktynėms skirta Dacia Duster Competition versija, kurią „Trophee Andros“ lenktynėse vairuos keturiskart Formulės-1 čempionas Alainas Prostas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis nebrangus automobilis yra naudojamas ralio varžybose – 350 AG versija su V6 varikliu ir vairuojama keturiskart Formulės-1 čempiono Alaino Prosto 2009/2010 metais Prancūzijoje varžybose ant ledo užėmė antrają vietą.


2011 Dacia pranešė, kad dalyvaus garsiosiose Pikes Peak varžybose klasėje be jokių apribojimų. Šis Dacia bus ginkluotas modifikuotu Nissan GT-R varikliu turinčiu 850 AG galią!



2011-03-04

„Renault“ grupės prekės ženklo „Dacia“ laukia naujas jaudinantis iššūkis – „Pikes Peak International

„Renault“ grupės prekės ženklo „Dacia“ laukia naujas jaudinantis iššūkis – „Pikes Peak International
„Renault“ grupės prekės ženklo „Dacia“ laukia naujas jaudinantis iššūkis – „Pikes Peak International Hill Climb“ lenktynės. „Dacia“, užsitikrinęs solidžią reputaciją, kai rinkai pasiūlė transporto priemones, pasižyminčias nepralenkiamu kainos ir eksploatacinių savybių bei įrangos santykiu, nutarė išbandyti savo automobilį Kolorado valstijoje (JAV) vykstančiose vienose įtempčiausių lenktynių pasaulyje. Siekdama sėkmingai pasirodyti legendinėse Amerikos varžybose, „Dacia“ remsis patirtimi, įgyta Prancūzijos „Trophée Andros“ lenktynių ledu serijose (kuriose keturiskart F1 čempiono Alaino Prosto vairuojamas automobilis du kartus iš eilės užėmė antrą vietą), bei startuos su specialiai šioms lenktynėms „Renault Sport Technologies“ paruošta „Duster“ versija.

AMBICINGAS „DACIA“ PROJEKTAS

Du antros vietos titulus „Trophée Andros“ lenktynėse su „Duster Glace“ laimėjusio „Dacia“ ambicijos ir toliau auga – kompanija plečiasi tarptautinėje rinkoje, sėkmės garantu laikydama savo vertybes: aukštą kokybę ir patikimas transporto priemones už prieinamą kainą.
Naujausias iššūkis, kurį „Dacia“ nusprendė priimti, yra visame pasaulyje garsios lenktynės „Pikes Peak International Hill Climb“, vyksiančios Kolorado valstijoje (JAV) birželio 26 d.
Minėtose lenktynėse „Dacia“ nežada vadovautis žinomu barono Pierre de Coubertin išsakytu principu, jog svarbiausia – ne nugalėti, o dalyvauti, todėl vairuoti „Duster“ pakvietė triskart „Trophée Andros“ laimėtoją ir lenktynių ledu žvaigždę Jean-Philippe Dayraut. Kartu su Jean-Philippe komanda „VIP Challenge“, „Renault Sport Technologies“ ir „Tork Engineering“ dirba prie 850 AG „Dacia Duster“, kuriamo taip, kad atitiktų „Pikes Peak“ technines nuostatas ir griežtus reikalavimus.
Kelių savaičių bėgyje bus pateikta daugiau informacijos apie vykdomą projektą bei technines šio unikalaus „Dacia Duster“ charakteristikas.


Dacia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   SanderoSanderoSandero
  Kompaktiniai   LoganLoganLogan
  Mini krosoveriai     Spring
  Krosoveriai   DusterDusterDuster
  Vienatūriai    Lodgy 
    Jogger
  Daugiatiksliai    Dokker
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt