Markės
429 iš 1918
Dacia Duster, (HS) 2010 - 2017
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 8
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Geras pravažumas bekelėje
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Prastas saugumo įvertinimas
Dacia Duster yra pirmasis Rumunijos kompanijos krosoveris skirtas ribotą biudžetą turinčiam ir praktiškam pirkėjui. Automobilis gaminamas ant B0 platformos ir yra 4.31 metrų ilgio, 1.82 metrų pločio, o prošvaisa siekia 20 cm. Visureigis pasiruošęs įveikti 30 laipsnių statumo įkalnę ir nusileisti nuo 35 laipsnių nuokalnės. Duster bagažo skyrius siekia 475 litrų apimtį, o užlenkus galines sėdynes padidėja iki 1600 litrų. Visureigis yra siūlomas su dviejų ratų arba visų keturių ratų pavara. 4x4 variantai yra aprūpinti Nissan kompanijos visų varomųjų ratų sistema (modelis turi giminystės ryšių su japonų Qashqai modeliu), kuri leidžia vairuotojui pasirinkti vieną iš trijų skirtingų važiavimo režimų: automatinis režimas kuomet galia tarp priekinės ir galinės ašies paskirstoma automatiškai, fikuojamas galios paskirstymas santykiu 50:50 ir tik dviem ratais varomas režimas užtikrinantis maksimaliai mažas kuro sanaudas. Automobilio pirkėjai gali rinktis vieną iš kelių motorų: 1,6 L 108 AG benzinį arba 1,5 L 84 AG bei 1,5 L 104 AG dyzelinį. Dacia Duster visų pirma skirtas sparčiai besivystančioms rinkoms, tokioms kaip Rusija, Turkija, Alžyras ar Marokas, tačiau bus parduodamas ir Europoje. Kai kuriose šalyse automobilis gali būti žymimas su Renault ženkliuku. Įdomu tai, kad buvo paruošta sniego lenktynėms skirta Dacia Duster Competition versija, kurią „Trophee Andros“ lenktynėse vairuos keturiskart Formulės-1 čempionas Alainas Prostas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis nebrangus automobilis yra naudojamas ralio varžybose – 350 AG versija su V6 varikliu ir vairuojama keturiskart Formulės-1 čempiono Alaino Prosto 2009/2010 metais Prancūzijoje varžybose ant ledo užėmė antrają vietą.


2011 Dacia pranešė, kad dalyvaus garsiosiose Pikes Peak varžybose klasėje be jokių apribojimų. Šis Dacia bus ginkluotas modifikuotu Nissan GT-R varikliu turinčiu 850 AG galią!



2009-03-03

Ženevos automobilių parodoje „Dacia“ pristato koncepcinį modelį „Duster“

Ženevos automobilių parodoje „Dacia“ pristato koncepcinį modelį „Duster“
Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje Rumunijos automobilių gamintoja "Dacia" pristato koncepcinį visureigį "Duster". Išskirtinio dizaino, sportinio kupė ir erdvaus vienatūrio elementus derinantis automobilis yra pirmasis visureigis "Dacia" istorijoje. Naujojo "Duster" išvaizda išssiskiria plačiu priekiniu buferiu bei itin siaurais priekiniais žibintais, kurie tęsiasi beveik iki pat priekinių statramsčių. Antracito pilkos spalvos kėbulas bei originali galinė dalis kuria futuristinio automobilio įvaizdį. Žiūrint iš šono, į akis krenta ratų arkų linija bei neįprasta durų kombinacija: kairėje kėbulo pusėje yra tik priekinės durelės, o dešinėje - dvivėrės durelės, itin lengvinančios
keleivių įlipimą ar krovinių gabenimą.

1.49 m aukščio, 4.25 m ilgio, 1.64 m pločio "Duster" modelis, turintis 2.8 m tarpuašį, užtikrina stabilų važiavimą. Specialus dėmesys buvo skiriamas išskirtinėms aerodinaminėms savybėms užtikrinti. Itin aptakios kėbulo linijos leidžia orui lengvai slysti kėbulo paviršiumi, o sparnų formą primenantys ant stogo esantys krypties indikatoriai orą taip pat nukreipia į automobilio galą. Šios savybės leidžia sumažinti degalų sąnaudas: 1.5 dCi 105 AG automobilis 100 km sunaudoja 5.l dyzelino bei išmeta 139 g CO2/km. 100 km/ val. greitį automobilis gali pasiekti per 9.6 s.

Stiklinis automobilio stogas užtikrina nuolatinę šviesą automobilio salone, o išskirtinės formos priekinės sėdynės pasižymi komfortu. Vairuotojo sėdynė yra integruota į struktūrą, vienijančią visą vairuotojo aplinką: nuo statramsčio iki prietaisų skydelio. Tai kuria ergonomišką vairuotojo vietą bei visus reikalingus veiksmus vairuotojui leidžia atlikti itin greitai ir patogiai.

"Duster" yra inovatyvus koncepcinis automobilis, turintis modulinę sėdynių sistemą. Keturių vietų įprastas automobilio salonas gali būti greitai permoduliuotas į laisvalaikiui pritaikytą automobilį. Ant specialių bėgių pritvirtinta keleivio sėdynė gali būti lengvai pastumiama po vairuotojo sėdyne ir taip sukuriama papildomo 2 kubinių metrų erdvė.


Dacia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   SanderoSanderoSandero
  Kompaktiniai   LoganLoganLogan
  Mini krosoveriai     Spring
  Krosoveriai   DusterDusterDuster
  Vienatūriai    Lodgy 
    Jogger
  Daugiatiksliai    Dokker
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt