Markės
931 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus bekelėje
  • Klasikinis ir kartu modernus interjeras
  • Pritaikomas įvairioms reikmėms
TRŪKUMAI
  • Ne toks įsimenantis dizainas kaip pirmtako
  • Aukšta kaina
"Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius."
30 metų – beveik tiek reikėjo laukti kol gavome naują Defender. Tai Land Rover legenda ir ne tik – tai vienas įsimintiniausių automobilių britų automobilizmo istorijoje. Defender kūrėjai pasistengė, kad jo kampuotas siluetas niekur nedingtų, automobilio salone išlaikytos kai kurios jo pirmtakų stilistikos detalės - pavyzdžiui, šen bei ten matomi tvirtinimo varžtai ir plieniniai kėbulo struktūros elementai. Ir visgi nepasakytume, kad visureigis iškarto atpažįstamas kaip Defender modelis. Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius senųjų versijų dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius. Ištiesų kompanija praleido gerą progą išleisti naująjį Defender su kampuotu dizainu, nes būtent dabar toks stilius yra labai paklausus. Be to Land Rover neseniai pristatė visą eilę apvalainų, stilingų modelių (tame tarpe suapvalino ir legendinį Discovery), tad kitokios stilistikos modelis buvo kaip tik tikęs į šio gamintojo gamą. Yra gaminamos trumpos ir ilgos bazės versijos bei specializuotos modifikacijos. Visos jos turi panoraminį stogą su stogo kampuose įtaisytais langais, Land Rover būdingą stogo kuprelę ir į šoną atsiveriančias galines duris su pritaisytu atsarginiu ratu. Viduje automobilis sėkmingai derina kokybiškumą su tradicijomis. Čia mes randame priekinę panelę, kurioje galima sudėti įvairius daiktus arba už jos laikytis. Tačiau nepamiršti ir 21 amžiaus patogumai, tokie kaip infosistema valdoma per LCD ekraną. Pavarų svirtis atsidūrė priekinėje panelėje, o į atsilaisvinusią vietą centre įmontuota trečioji pirmosios eilės sėdynė. Naujojo visureigio prošvaisa gali būti nustatoma iki 291 mm, o pakabos geometrija tokia, kad priekinis (approach), centrinės dalies (breakover) ir galinės dalies (departure) kampai sudaro, atitinkamai, 38, 28 and 40 laipsnių. Defender gali įveikti 900 mm gylio brastą, o „Terrain Response 2“ sistemoje yra ir elektroninis brastos įveikimo pagalbininkas. Bekelės ir kelionių mėgėjams visureigis pasiūlys nuotoliniu būdu valdomą elektrinę gervę, palapinę ant stogo, pripučiamas stogines ir papildomo bagažo krepšius. Nereikia pamiršti, kad Defender gali vežti 300 kg svorio krovinį ant stogo, tempti 3500 kg svorio priekabą ir t.t.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Naujasis Wrangler ar Defender?



Naujasis G klasės Mercedes ar Defender?





2020-07-29

„Land Rover“ bekelės iššūkis unikalioje platformoje ekstremaliomis sąlygomis

„Land Rover“ bekelės iššūkis unikalioje platformoje ekstremaliomis sąlygomis
 
Išsiilgę nuotykių „Land Rover“ gerbėjai šiandien turėjo unikalių potyrių galimybę: specialiai sukurtame simuliatoriuje išmėginti naujojo bekelės karaliaus „Defender“ ir kitų koncerno gaminamų visureigių galimybes. Vilniuje „Land Rover“ salone tebevykstantis renginys – pasaulinio „Land Rover Experience“ turo dalis. 

Šiandien pristatyta „Land Rover“ atstovų ištvermės mėginimų platforma – vienas iš didžiausių bei plačiausius potyrius siūlančių analogiškų „Land Rover“ įrenginių pasaulyje. Platforma Vilniuje liks ir „Land Rover“ gerbėjams bus pasiekiama  iki liepos 29-osios, trečiadienio, vakaro. 

„Land Rover“ klientus ir žiniasklaidos atstovus gamintojo visureigius specialiojoje platformoje galėjo išmėginti, instruktuojami specialiai į šį renginį atvykusių tarptautinių „Land Rover“ instruktorių.  

„Ši platforma – mobilus, unikaliomis mechaninėmis ir elektroninėmis galimybėmis aprūpintas įrenginys, kurio galimybė „keliauti“ iš šalies į šalį leidžia net mieste patirti ekstremalių vairavimo bekelėje išgyvenimų. Tiesą sakant, tokius testavimo įspūdžius būtų netgi sunku išgauti realiomis sąlygomis, todėl labai džiaugiamės, galėdami pasiūlyti šios patirties „Land Rover“ gerbėjams Lietuvoje“, – pažymi  „Land Rover“ Baltijos šalių rinkodaros vadovė Justė Šataitė.


Išmėginant automobilius, „Land Rover“ instruktoriai nuolat stebi situaciją ir pataria bandymų dalyviams. 
„Tie, kurie išmėgino šią galimybę, liko lengvai apstulbę – plaftorma tuo pačiu metu ir realistiška, ir leidžianti galingu visureigiu pakilti kone į padanges. Beje, visa tai atrodo įspūdingai ir iš šalies, tad net stebėtojai lieka patenkinti, fiksuodami įspūdingus vaizdus“, – šypsosi instruktorė Minna Sillankorva.

Pasak jos, jau  kitur pasaulyje išmėginusieji šią platformą pabrėždavo, jog tokių aštrių pojūčių retas ryžtųsi patirti realiomis sąlygomis. Visgi visureigių užtikrintumas ne kartą įrodė, jog „Land Rover“ gebėjimai dažnai yra aukščiau nei vairuotojo baimės slenkstis. 

„Land Rover“ bandymų dalyviai gali nuodugniai susipažinti su nuolat tobulinama „Land Rover Configurable Terrain Response“ visų varomų ratų valdymo sistema, leidžiančia prisitaikyti prie skirtingų bekelės sąlygų bei įsitikinti, kokia efektyvi  sunkiomis sąlygomis gali būti „ClearSight Ground View“ technologija, leidžianti elektroninėmis akimis matyti kelio paviršių, esantį po variklio dangčiu, tiesiai priešais priekinius ratus. Elektroniniai pakilimo į įkalnę  ir nusileidimo stačia nuokalne pagalbininkai tampa geriausiais draugais tiek „Land Rover“ mėginimuose specialioje platformoje, tiek tikroje bekelėje.  

Suprantama, naujasis „Defender“ su specialiai bekelės iššūkiams sukonstruota važiuokle, itin tvirtu aliuminio monokoku ir naujausios kartos elektroniniais pagalbininkais yra tikras kalno karalius. Tačiau ir „Range Rover Sport“, „Evoque“ ar „Discovery Sport“ galėjo įveikti, atrodytų, neįveikiamus pakilimo ir nusileidimo kampus.  
 


Land Rover modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini krosoveriai    EvoqueEvoque
  Krosoveriai  FreelanderFreelander  
   Discovery SportDiscovery Sport
  Dideli krosoveriai    Range Rover Velar
    Range Rover Sport
  Visureigiai Defender Defender
DiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscovery
  Range Rover SportRange Rover Sport 
  Dideli visureigiai   Range RoverRange RoverRange Rover
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt