Markės
931 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus bekelėje
  • Klasikinis ir kartu modernus interjeras
  • Pritaikomas įvairioms reikmėms
TRŪKUMAI
  • Ne toks įsimenantis dizainas kaip pirmtako
  • Aukšta kaina
"Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius."
30 metų – beveik tiek reikėjo laukti kol gavome naują Defender. Tai Land Rover legenda ir ne tik – tai vienas įsimintiniausių automobilių britų automobilizmo istorijoje. Defender kūrėjai pasistengė, kad jo kampuotas siluetas niekur nedingtų, automobilio salone išlaikytos kai kurios jo pirmtakų stilistikos detalės - pavyzdžiui, šen bei ten matomi tvirtinimo varžtai ir plieniniai kėbulo struktūros elementai. Ir visgi nepasakytume, kad visureigis iškarto atpažįstamas kaip Defender modelis. Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius senųjų versijų dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius. Ištiesų kompanija praleido gerą progą išleisti naująjį Defender su kampuotu dizainu, nes būtent dabar toks stilius yra labai paklausus. Be to Land Rover neseniai pristatė visą eilę apvalainų, stilingų modelių (tame tarpe suapvalino ir legendinį Discovery), tad kitokios stilistikos modelis buvo kaip tik tikęs į šio gamintojo gamą. Yra gaminamos trumpos ir ilgos bazės versijos bei specializuotos modifikacijos. Visos jos turi panoraminį stogą su stogo kampuose įtaisytais langais, Land Rover būdingą stogo kuprelę ir į šoną atsiveriančias galines duris su pritaisytu atsarginiu ratu. Viduje automobilis sėkmingai derina kokybiškumą su tradicijomis. Čia mes randame priekinę panelę, kurioje galima sudėti įvairius daiktus arba už jos laikytis. Tačiau nepamiršti ir 21 amžiaus patogumai, tokie kaip infosistema valdoma per LCD ekraną. Pavarų svirtis atsidūrė priekinėje panelėje, o į atsilaisvinusią vietą centre įmontuota trečioji pirmosios eilės sėdynė. Naujojo visureigio prošvaisa gali būti nustatoma iki 291 mm, o pakabos geometrija tokia, kad priekinis (approach), centrinės dalies (breakover) ir galinės dalies (departure) kampai sudaro, atitinkamai, 38, 28 and 40 laipsnių. Defender gali įveikti 900 mm gylio brastą, o „Terrain Response 2“ sistemoje yra ir elektroninis brastos įveikimo pagalbininkas. Bekelės ir kelionių mėgėjams visureigis pasiūlys nuotoliniu būdu valdomą elektrinę gervę, palapinę ant stogo, pripučiamas stogines ir papildomo bagažo krepšius. Nereikia pamiršti, kad Defender gali vežti 300 kg svorio krovinį ant stogo, tempti 3500 kg svorio priekabą ir t.t.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Naujasis Wrangler ar Defender?



Naujasis G klasės Mercedes ar Defender?





2020-10-08

Lietuvoje – unikali proga susipažinti su vienu iš pirmųjų pagamintų „Land Rover Defender 90“

Lietuvoje – unikali proga susipažinti su vienu iš pirmųjų pagamintų „Land Rover Defender 90“
 
„Land Rover Defender“ yra vienas iš nedaugelio automobilių, kurie jau daugiau nei pusę amžiaus vadinami tikraisiais visureigiais, o 2019 m. buvo pristatytas visiškai naujas jo modelis, pritaikytas modernių technologijų amžiui. Lietuviai turi išskirtinę progą susipažinti su vienu iš pirmųjų pagamintų „Defender 90“ modelių – jis iki spalio 15 d. bus eksponuojamas Vilniuje esančioje „Land Rover“ atstovybėje.
 
„2019 metais pristatytas naujasis „Defender“ išlaikė visus pirmtako privalumus – tvirtą konstrukciją ir neeilines galimybes bekelėje bei puikiai atrodantį, su niekuo nesupainiojamą dizainą. Mes jau sulaukėme ne vieno naujojo modelio užsakymo, o tai įvertino „Land Rover“ – lietuviai vieni pirmųjų pasaulyje galės susipažinti su naujuoju trejų durų „Defender 90“ modeliu“, – teigė „Land Rover“ rinkodaros vadovė Baltijos šalyse Justė Šataitė.

Viliojantis derinys
 
Naujasis „Land Rover Defender“ buvo pristatytas 2019 metų Frankfurto automobilių parodoje. Visureigis išlaikė pirmtako privalumus – tvirtą konstrukciją ir neeilines galimybes bekelėje bei šviežiai atrodantį, su niekuo nesupainiojamą dizainą ir visas šiuolaikines saugumo bei komforto sistemas. 
 
Visureigis naująjį technologijų amžių pasitinka aprūpintas intuityviai valdoma multimedijos sistema, kuri nenumatytiems atvejams turi netgi atskirą bateriją, todėl veiks ir pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis. Programinė įranga bus atnaujinama nuotoliniu būdu.

 
Rinkoje analogų neturintis visureigis sukėlė didžiulį susidomėjimą. Milijonai vartotojų, naudodamiesi „Land Rover“ tinklapiuose pateikiamais virtualiais konfigūratoriais, bandė sukomplektuoti savąjį svajonių „Defender“.
 
„Land Rover“ grįžta prie modelio ištakų: naujasis penkerių durų „Defender 110“ ir mažesnis trejų durų 90 modelis, kaip ir 1948 metais pasirodęs pirmasis „Series I“, bus siūlomi su praktiškais komercinės paskirties kėbulais. 
 
Pajėgus ne tik bekelėje
 
Į „Defender 90“ ir 110 visureigius gali būti montuojamas 2 litrų benzininis variklis, išvystantis 300 AG pajėgumą, arba vienas iš trijų 3 litrų dyzelinio motoro versijų, kurių galia siekia nuo 200 iki 300 AG. Maksimalus galingiausio agregato sukimo momentas – 650 Nm. 
 
Tokia trauka suteikia šiam modeliui įspūdingos dinamikos. Galingiausios dyzelinės modifikacijos įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka 6,7 sekundės, o maksimalus greitis su papildomos įrangos paketu siekia 209 km/val. 
 
„Defender 90“ modelis taip pat gali tempti iki 3,5 tonos sveriančią priekabą, o vidutinės degalų sąnaudos (pagal WLTP) siekia nuo 8,6 iki 9,3 l/100 km, atsižvelgiant į versiją. 

 
Visi modeliai komplektuojami su automatinėmis aštuonių laipsnių transmisijomis ir nuolatinėmis keturių varančiųjų ratų pavaromis. Vėliau rinkoje pasirodys ir įkraunami hibridiniai „Land Rover Defender“.
 
Miesto gatvėse puikiai derantis dizainas ir šiuolaikinė multimedija nepakeitė tikrojo naujos kartos „Defender“ charakterio. Šis visureigis turi 218 milimetrų prošvaisą, be papildomo paruošimo gali įveikti 90 centimetrų gylio vandens telkinį ir užvažiuoti į 45 laipsnių statumo įkalnę arba išilgai judėti tokiu nuolydžiu.  
 
Naujasis „Defender 90“ Vilniaus „Land Rover“ salone bus iki spalio 15 d. Jo versijas su benzininiais ir dyzeliniais varikliais galima užsakyti jau dabar, o pirmieji modeliai klientams bus pristatyti pavasarį.
 


Land Rover modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini krosoveriai    EvoqueEvoque
  Krosoveriai  FreelanderFreelander  
   Discovery SportDiscovery Sport
  Dideli krosoveriai    Range Rover Velar
    Range Rover Sport
  Visureigiai Defender Defender
DiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscovery
  Range Rover SportRange Rover Sport 
  Dideli visureigiai   Range RoverRange RoverRange Rover
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt