Markės
931 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus bekelėje
  • Klasikinis ir kartu modernus interjeras
  • Pritaikomas įvairioms reikmėms
TRŪKUMAI
  • Ne toks įsimenantis dizainas kaip pirmtako
  • Aukšta kaina
"Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius."
30 metų – beveik tiek reikėjo laukti kol gavome naują Defender. Tai Land Rover legenda ir ne tik – tai vienas įsimintiniausių automobilių britų automobilizmo istorijoje. Defender kūrėjai pasistengė, kad jo kampuotas siluetas niekur nedingtų, automobilio salone išlaikytos kai kurios jo pirmtakų stilistikos detalės - pavyzdžiui, šen bei ten matomi tvirtinimo varžtai ir plieniniai kėbulo struktūros elementai. Ir visgi nepasakytume, kad visureigis iškarto atpažįstamas kaip Defender modelis. Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius senųjų versijų dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius. Ištiesų kompanija praleido gerą progą išleisti naująjį Defender su kampuotu dizainu, nes būtent dabar toks stilius yra labai paklausus. Be to Land Rover neseniai pristatė visą eilę apvalainų, stilingų modelių (tame tarpe suapvalino ir legendinį Discovery), tad kitokios stilistikos modelis buvo kaip tik tikęs į šio gamintojo gamą. Yra gaminamos trumpos ir ilgos bazės versijos bei specializuotos modifikacijos. Visos jos turi panoraminį stogą su stogo kampuose įtaisytais langais, Land Rover būdingą stogo kuprelę ir į šoną atsiveriančias galines duris su pritaisytu atsarginiu ratu. Viduje automobilis sėkmingai derina kokybiškumą su tradicijomis. Čia mes randame priekinę panelę, kurioje galima sudėti įvairius daiktus arba už jos laikytis. Tačiau nepamiršti ir 21 amžiaus patogumai, tokie kaip infosistema valdoma per LCD ekraną. Pavarų svirtis atsidūrė priekinėje panelėje, o į atsilaisvinusią vietą centre įmontuota trečioji pirmosios eilės sėdynė. Naujojo visureigio prošvaisa gali būti nustatoma iki 291 mm, o pakabos geometrija tokia, kad priekinis (approach), centrinės dalies (breakover) ir galinės dalies (departure) kampai sudaro, atitinkamai, 38, 28 and 40 laipsnių. Defender gali įveikti 900 mm gylio brastą, o „Terrain Response 2“ sistemoje yra ir elektroninis brastos įveikimo pagalbininkas. Bekelės ir kelionių mėgėjams visureigis pasiūlys nuotoliniu būdu valdomą elektrinę gervę, palapinę ant stogo, pripučiamas stogines ir papildomo bagažo krepšius. Nereikia pamiršti, kad Defender gali vežti 300 kg svorio krovinį ant stogo, tempti 3500 kg svorio priekabą ir t.t.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Naujasis Wrangler ar Defender?



Naujasis G klasės Mercedes ar Defender?





2023-05-16

„Land Rover“ pristatė naująsias „Defender“ versijas

„Land Rover“ pristatė naująsias „Defender“ versijas
Bendrovė „Land Rover“ išplėtė „Defender“ prekių ženklo gamą. Į ją įtraukė naująjį „Defender 130 Outbound“ modelį, taip pat 500 AG galios „Defender 130 V8“ modelį ir pasiūlė naują, paveldo įkvėptą išorės apdailą „Defender 110“. Naujovės suteiks daugiau pasirinkimo laisvės vairuotojams, ieškantiems ypač pravažių ir komfortiškų visureigių.

„Defender 130 Outbound“ yra neįtikėtinai geidžiamas „Defender“ šeimos naujokas drąsiausiems mūsų klientams, kurie mėgsta leistis tyrinėti atokiausių vietų ir kuriems reikia didesnės krovinių gabenimo erdvės su penkių sėdimųjų vietų salono konfigūracija. Dėl unikalių dizaino patobulinimų ir erdvaus salono „Defender 130“ yra puikus galimybių ir praktiškumo derinys. 4 x 4 šeima įtiks kiekvienam: „Defender 130“ debiutuoja V8 jėgos agregatas, o naujoji „County“ išorės apdaila atiduoda duoklę „Defender“ ištakoms moderniu klasikiniu dizainu“, – sakė „Defender“ prekių ženklo vykdomasis direktorius Markas Cameronas.
 
„Defender 130 Outbound“
 
Naujasis „Defender 130 Outbound“ išsiskiria precedento neturinčiu prabangaus salono ir galimybių bekelėje deriniu. Ši prailginto kėbulo versija bus siūloma tik su penkiomis sėdimosiomis vietomis. Aktyvų laisvalaikį mėgstantys žmonės galės džiaugtis gerokai didesne bagažo erdve.
 
„130 Outbound“ bagažo erdvė siekia įspūdingus 1 329 litrus arba net iki 2 516 litrų nuleidus antrosios eilės sėdynes. Ant beveik plokščių bagažinės grindų (1,267 metro ilgio matuojant nuo sėdynių iki dangčio) lengvai telpa viskas: pradedant hidrokostiumais ir įrangos krepšiais, baigiant stovyklavimo ir laipiojimo reikmenimis.
 
Unikalūs kėbulo išorės patobulinimai  išskiria automobilį iš kitų „Defender“ modelių. Buferių ir grotelių apdaila „Shadow Atlas Matt“ atrodo subtiliai ir tikslingai, o šoninės ventiliacijos angos yra antracito spalvos. Papildomai galima įsigyti 20 colių blizgios juodos spalvos arba 22 colių „Shadow Atlas Matt“ spalvos ratus.
 
Automobilis gali būti nudažytas „Fuji White“ balta, „Santorini Black“ juoda, „Carpathian Grey“ ir „Eiger“ pilkomis spalvomis. Norintiems, kad kėbulas būtų atsparesnis aplinkos poveikiui, siūloma automobilį padengti satinine apsaugine plėvele (išskyrus „Fuji White“ spalvos modelius).

 
Vidaus apdailai galima pasirinkti skirtingiems gyvenimo būdams tinkamiausias medžiagas: prabangią „Windsor“ odą arba patvarų „Resist“ audinį. Visos medžiagos yra juodmedžio atspalvio, papildytos „Ebony Morzine“ apmušalais, „Robustec“ medžio plokštėmis, o firminė „Defender“ skersinė priekinio skydelio sija padengta „Satin Black Powder Coat Brushed“ medžiaga.
 
Salone daugybė dalykų padeda apsaugoti apdailos detales. Pavyzdžiui, patvarus guminis grindų kilimėlis gali būti nulenkiamas žemyn, kad apsaugotų buferį kraunant stambius ar sunkius daiktus. Papildomos dėtuvės patikimai saugo smulkius daiktus nepastebimose vietose, o papildomi tvirtinimo taškai ir naujas krovinių laikymo tinklas leidžia prieš kelionę patikimai pritvirtinti įvairią lauko įrangą.
 
Neišmatuojamas galimybes vairuojant visureigį suteikia „Defender“ modeliuose jau išbandyta išmanioji visų varomųjų ratų ir „Terrain Response 2“ sistemos. Automobilyje taip pat standartiškai montuojama elektroninė pneumatinė pakaba ir diegiama „Adaptive Dynamics“ sistema. 
 
Pažangios bekelės technologijos suteikia galimybę lengvai judėti bet kokia  danga, pneumatinė pakaba leidžia keisti prošvaisą iki 430 mm amplitudėje. Nesustabdomam visureigiui paklūsta iki 900 mm gylio brastos.
 
„Defender 130 Outbound“ gali vilkti iki 3 000 kg. Tai reiškia, kad viską – nuo vandens motociklų ir valčių iki priekabų – galima tempti be rūpesčių. Prikabinimą palengvina pneumatinė pakaba: bagažinės dangčio viduje yra jungikliai, skirti galinės automobilio dalies aukščiui reguliuoti.
 
„Defender 130 Outbound“ siūlomas su P400 benzininiu ir D300 dyzeliniu „Ingenium“ varikliais. Abiejose galios sistemose įdiegta „Mild Hybrid Electric Vehicle“ (MHEV) technologija užtikrina optimalią galią ir našumą.

„Defender 130 V8“
 
Besiplečianti „Defender 130“ gama pasipildė ypatingą našumą, komfortą ir universalumą suderinančia versija su 5 litrų darbinio tūrio V8 varikliu su mechaniniu kompresoriumi. 500 AG galią ir 610 Nm sukimo momentą išvystantis variklis leidžia visureigiui įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. greičio vos per 5,7 sekundės. Ši galios sistema aštuonviečio modelio asortimentą išplečia iki trijų – taip pat galima rinktis šešių cilindrų „Ingenium“ benzininį P400 ir dyzelinį D300 motorus.
 
Yra galimybė rinktis „Carpathian Grey“ pilkos arba „Santorini Black“ juodos spalvos „Defender 130 V8“. Automobilį lengva atpažinti pagal tik V8 modeliuose montuojamas keturgubas dujų išmetimo angas. Modelyje taip pat montuojamas slankusis panoraminis stoglangis su kontrastiniu juodos spalvos stogu, V8 ženkleliai, matriciniai priekiniai LED žibintai su išskirtinės grafikos dienos šviesomis, tamsinti galiniai žibintai, vaizdą atspindintys galiniai stiklai bei 22 colių „Satin Dark Grey“ tamsiai pilko lydinio ratlankiai.

 
Salone prabanga išsiskiria 14 krypčių elektra valdoma, šildoma ir ventiliuojama vairuotojo sėdynė su atminties funkcija. „Ebony Windsor Leather“ oda, „Dinamica“ zomša bei „Robustec“ audiniu padengta sėdynė suteikia automobiliui dinamiškumo įspūdį. Jį sustiprina zomša aptrauktas šildomas vairas, „Ebony Morzine“ stogo apdaila ir „Satin Black“ medžiaga padengta skersinė priekinio skydelio sija.
 
„Defender 130 V8“ taip pat įdiegta keturių zonų klimato kontrolė ir „Cabin Air Purification Plus“ oro valymo sistema,  sumontuotos šildomos trečiosios eilės sėdynės ir ventiliuojamos sėdynės antroje eilėje,  įrengta „Meridian“ garso sistema, projekcinis „Head-Up“ ekranas bei interaktyvus prietaisų skydelis.
 
Apdovanojimus laimėjusi informacijos ir pramogų sistema „Pivi Pro“ valdoma per 11,4 colio įstrižainės jutiklinį ekraną, o visa programinė įranga atnaujinama nuotoliniu būdu. Visuose automobiliuose įdiegtos belaidės „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sistemos. 
 
Rasti kelionės tikslą net ir atokiausiose pasaulio vietose leidžia integruota „What3words“ navigacijos technologija, o mobiliuosius įrenginius galima įkrauti belaidžiu būdu. „Alexa voice AI“ sistema leidžia balso komandomis intuityviai valdyti pagrindines automobilio funkcijas.
 
Išplėstas individualizavimas
 
Ieškantiems išplėstų automobilio individualizavimo galimybių, gamintojai siūlo „Defender 110“ modelį su naujuoju „County“ išorės apdailos variantu. Originaliosios „Defender County“ versijos įkvėpta išorė traukia dėmesį moderniai interpretuotais unikaliais apdailos elementais. „Defender 110 County“ apdailą bus galima rinktis komplektuojant S, SE ir HSE specifikacijų modelius.
 
Be to, nuo 2023 metų pabaigos visuose „Defender 90“ ir aštuonviečiuose „Defender 130“ modeliuose bus montuojamas patogus krovinių zonos pagrindas. Jis leis efektyviau išnaudoti visą bagažinės erdvę. Dėl lygių bagažinės grindų bus galima sukurti papildomų vidinių daiktų laikymo vietų. 
 
Šį aksesuarą nuo 2023-ųjų pabaigos galės užsakyti ir dabartinių „Defender 90“ ar aštuonviečių „Defender 130“ savininkai. Tam tereiks kreiptis į vietines atstovybes.
 


Land Rover modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini krosoveriai    EvoqueEvoque
  Krosoveriai  FreelanderFreelander  
   Discovery SportDiscovery Sport
  Dideli krosoveriai    Range Rover Velar
    Range Rover Sport
  Visureigiai Defender Defender
DiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscovery
  Range Rover SportRange Rover Sport 
  Dideli visureigiai   Range RoverRange RoverRange Rover
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt